Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Moyxritsa, η ΑΝΕΚ εκτός από τις εκπτώσεις που έκανε, είχε συμβόλαια με τις μεγάλες μεταφορικές εταιρείες των Χανίων, όποτε δε μπορούσαν να φύγουν έτσι εύκολα.
polykas Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Και εγώ με τι σειρά μου παραθέτω ορισμένες φωτό του Ν.Χίος στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 Πιθανότερη θέση πρόσδεσης του Νήσος Χίος θα είναι διπλά από τη δεξαμενή Βασιλειάδη. Διότι τις τελευταίες ημέρες, έχει αδειάσει ο χώρος από τα φορτηγά που ήταν παρατημένα εκεί, αλλά έχει δημιουργηθεί χώρος στάθμευσης ΙΧ (διαγράμμιση) που θα ταξιδεύουν παραπλεύρως της δεξαμενής.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Πιθανότερη θέση πρόσδεσης του Νήσος Χίος θα είναι διπλά από τη δεξαμενή Βασιλειάδη. Ο ...παλιός (P100) είναι αλλιώς . Κυριακή 15-7-07, ώρα 18.00, το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στο μεγάλο λιμάνι, ανάμεσα δεξαμενής Βασιλειάδη και ΥΕΝ, από το AIS Greece.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 H Εταιρεία μας ενημερώνει για τα: ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΥΚΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟΥ ΤΗΣ HELLENIC SEAWAYS “ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ”
giorgosz Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Eίχα την τύχη να παραβρεθώ στα εγκαίνια του πλοίου. Κατά τη γνώμη μου, είναι πιο καλό από το αδελφό του. Ευχάριστη έκπληξη τα σαλόνια του, καθώς έχουν περιοριστεί οι αεροπορικές στο πρυμνιό σαλόνι και στο πλωριό της διακεκριμένης θέσης και στα υπόλοιπα συναντάμε καναπέδες και πολυθρόνες με τραπεζάκια. Μιά άλλη αλλαγή είναι ότι δεν έχει στο self-service τα μεγάλα τραπέζια με τους καναπέδες δίπλα στα παράθυρα όπως το αδελφό του, αλλά αυτό πρέπει να έχει σχέση με το πρωτόκολλο του πλοίου. Περισσότερα εν καιρώ!
Earl Granville Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Kι εγώ επισκέφτηκα το πλοίο στα εγκααίνια κι έμεινα εντυπωσιασμένος.Οι εσωτερικοί του χώροι είναι πολύ ζυγισμένοι κι έχουν και τις αεροπορικές και τις καμπίνες(με lcd τηλεοράσεις) και τα σαλόνια με τους καναπέδες και τις πολυθρόνες για να κάτσει κανείς να πιεί τον καφέ του. Οι χρωματισμοί είναι ιδίαίτερα καλόγουστοι και η γενική εικόνα του εσωτερικού μου άρεσε πάρα πολύ. Κατά τα άλλα το βαπόρι είναι έτοιμο και κάποια διαδικαστικά που απομένουν ελπίζω να έχουν λυθεί μέχρι την Παρασκευή και να κάνει το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο.
nautikos Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Τα εγκαινια του πλοιου οντως ηταν ομορφα,αφου ειχε διαμορφωθει καταλληλα ο περιβαλλων χωρος και ηταν ευκολο να ''απορροφηθει'' το μεγαλο πληθος επισκεπτων που θελησε να θαυμασει απο κοντα το νεο αποκτημα της HSW.Απο καραβολατρικης αποψης τωρα,το πλοιο ειναι πολυ ομορφο εσωτερικα,ισως και λιγο καλυτερο απο το αδελφι του,ενω οι καμπινες Α'θεσης που βλεπουν πλωρα ειναι ''ολα τα λεφτα'':D.Τα σαλονια ομορφα διακοσμημενα,η γεφυρα του πλοιου ''διαστημικη'',τα γκαραζ ατελειωτα και το μηχανοστασιο ισχυρο και συγχρονο,αλλα λιγο στεναχωρο (εμ...2 υπογεια γκαραζακια εχει το βαπορι,δεν ειναι και λιγο...). Μου αρεσε επισης η κοντρα γεφυρα καθως και ντεκ πισω της,αν και λογικα θα ειναι απαγορευμενη περιοχη για τους επιβατες.Σε γενικες γραμμες ενα ομορφο,γρηγορο και λειτουργικο καραβι,φτιαγμενο απο ελληνικα χερια (μην το ξεχναμε ποτε!) το οποιο θα κοσμει σε λιγες μερες το Αιγαιο.Ας ειναι καλοταξιδο! ΥΓ Ωραια η δεξιωση,αλλα αυτο που θα θελα πολυ και θα αρεσε φανταζομαι σε ολους τους επισκεπτες,θα ηταν ενας μινι πλους του πλοιου εξω απο τον Πειραια με χαμηλη ταχυτητα...Ηταν ομορφη νυχτα για μια βραδυνη θαλασσια βολτουλα...
cpt_Hiotis Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Σήμερα κατάφερα να κατέβω στο λιμάνι ώστε να δω το Νήσος Χίος από κοντά. Οι εντυπώσεις από ό,τι είδα απ' έξω συνοπτικά είναι οι εξής: 1ον: Εξαιρετικό πλοίο ως προς τον σχεδιασμό του, αυτό το λέει κάποιος που ως συνήθως απεχθάνεται τα πλοία με μικρούς εξωτερικούς χώρους και για αυτό είναι σημαντικό . 2ον: Το γκαράζ είναι τεράστιο και θα μπορέσει άνετα να καλύψει τις τουριστικές και όχι μόνο ανάγκες της γραμμής (Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη). 3ον: Το πλοίο μυρίζει έντονα μπογιά ακόμα!!! Κάτι το οποίο δεν το περίμενα. 4ον: Κοντά στο πλοίο μου ήρθε η μυρωδιά βενζίνης, καμιά ιδέα για το τι ήταν; 5ον: Όπως είπε κάποιος του πλοίου, μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα κάνει το παρθενικό του ταξίδι για Χανιά. Με το καλό να ανηφορίσει και στα μέρη μας. Αυτά τα ολίγα.
Nick the Greek Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Προσωπικα δεν μπορω να καταλαβω την πολιτικη της εταιρειας σχετικα με το θεμα των εγκαινιων. Κατα την ταπεινη μου αποψη, τοσο διοτι το πλοιο ειναι στολιδι και ολοκαινουριο, οσο και επειδη εχει φτιαχτει στην Ελλαδα(αληθεια, ποσα χρονια θα περασουν για να δουμε κατι αναλογο?), θα επρεπε να γινει πιο γνωστο το γεγονος και να προβληθει τοσο και η εταιρεια, οσο και τα Ναυπηγεια που το εφτιαξαν. Θα μπορουσε δηλαδη πιστευω την επομενη μερα απο τα επισημα εγκαινια και χωρις επισημους, δεξιωσεις και λοιπα, να ανοιξει το πλοιο για 2-3 ωρες ωστε να το επισκεφθει και το ευρυ κοινο. Δεν βλεπω γιατι οχι. Α, και κατι που ξεχασα. Εγκαινια τετοιου μεγεθους και σημαντικοτητος πλοιου, και να λειπει ο ΥΕΝ(αν δεν κανω λαθος)? Γιατι?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Μάλλον ξέχασες ότι ούτε στα εγκαίνια του Νήσος Μύκονος ήταν ο Υπουργός.
Neptune Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 Μα κι αυτη η HSW... Ηταν ωρα αυτη για τα εγκαινια; Πανω που τελειωνει η Μαρια η Ασχημη και ξεκιναει το Δελτιο των δημοσιογραφων του Σταρ; Πως να τα προλαβει ολα ο Υπουργος μας
Nick the Greek Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Παντως απ' οτι λεει η εταιρεια, το εργαλειο ξεκινα σημερα.
cpt_Hiotis Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Nick the Greek, το ταξίδι του πλοίου επιβεβαιώνεται και από το AIS Greece στο οποίο αναγράφονται οι κανονικές του διαστάσεις και αυτήν την στιγμή το δίνει να ταξιδεύει με ταχύτητα 26.1 knts.
Orestis Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Τα πλάνα του πλοίου για το σημερινό δρομολόγιο άνοιξαν στις 13:10 και έτσι μόνο 200 επιβάτες είχαν την τύχη να απολαύσουν το παρθενικό του δρομολόγιο. Ανάμεσα τους και ο Γεράσιμος Στρίντζης, ο οποίος δεν θα μπορούσε να λείψει από αυτό το ταξίδι. Ημέρα δικαίωσης η σημερινή, για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της HSW. Μπορεί να πέρασαν πολλά χρόνια και να έχουν αλλάξει εντελώς τα δεδομένα από τότε που σχεδίασε τη ναυπήγηση αυτών των πλοίων, αλλά σήμερα κέρδισε ένα ακόμα στοίχημα, που για πολλούς φαινόταν ακατόρθωτο. Σε αυτά τα πλοία άλλωστε αναφέρεται στο τελευταίο editorial που υπογράφει (περιοδικό "Pelagos") κλείνοντας με τον παρακάτω επίλογο: “Όλοι εμείς, οι άνθρωποι της θάλασσας, πιστεύουμε πως τα πλοία έχουν ψυχή, γι αυτό σας καλούμε να τα γνωρίσετε και ελπίζουμε να τα αγαπήσετε όσο εμείς.”
LEFTERIS68 Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Καλά βρε Ορέστη , με το συμπάθειο κι όλας.Αν πίστευε ο Στρίντζης αυτά που γράφει θα ξεπούλαγε με ελαφριά τη καρδία τέτοιους θρύλους των θαλασσών που ευτύχησε να έχει στην εταιρεία που διευθύνει?Αυτά τα πλοία κι αν είχαν ψυχή.
Captain_Nionios Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Λοιπον σημερα πηγα στη Σουδα και υποδεχτηκα το Νησος Χιος.Εκανε μια εξαιρετικα γρηγορη μανουβρα,απο την οποια δεν μπορω να παραθεσω φωτογραφιες ακομα,γιατι εκανα ενα λαθος στον τυπο αρχειου με τον οποιο τραβουσα τις φωτογραφιες.Το καταλαβα το διωρθωσα στη συνεχεια και να μερικες φωτογραφιες.Επισης μπηκα μεσα και μπορω να πω πως εμεινα εντυπωσιασμενος απο την καλη εκμεταλευση των χωρων,τον διακοσμο και απο τις αεροπορικες της πρωτης θεσης που ηταν τεραστιες και δερματινες.Καλοταξιδο ευχομαι. ΥΓ:Αν θελετε και αλλες φωτογραφιες πειτε το.
marioskef Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Τα αεροπορικά καθίσματα στη φωτογραφία εμπίπτουν στην κατηγορία VIP όπως στις Μινωικές ή είναι και η μόνη κατηγορία καθισμάτων; Εχει δηλαδή απλά και VIP καθίσματα... Γιατί αν αυτά είναι τα απλά τότε πραγματικά αξίζει να πληρώσεις κάτι παραπάνω.
Captain_Nionios Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Αυτες ειναι της πρωτης θεσης και κοστιζουν 48 ευρω.Το απλο εισητηριο κανει 36 ευρω.Για εμας τους φοιτητες υπαρχει 25% εκπτωση,δηλαδη 27 ευρω,οταν η ΑΝΕΚ κανει 20.Οχι πολυ μεγαλη διαφορα.Να και οι δυο διαφορετικες αιθουσες απλων αεροπορικων.
marioskef Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Και πάλι ακόμα και οι απλές αεροπορικές είναι σαφώς ανώτερες από αυτές που έχουν σχεδόν το σύνολο των ελληνικων πλοίων. Εξαιρέσεις τα ιταλικά Παλάς (Ανκονα) και τα Champion/Spirit (τα τελευταία για το τεράστιο χώρο ανάμεσα σε κάθε σειρά) Βεβαια, σε δύο χρόνια, δεν θα έχουν καμια σχεση με τη τωρινή κατάσταση αφού είναι χαρακτηριστική η τάση του μεσου νεοελληνα στη καταστροφή άνευ λόγου και αιτίας. Παραδειγμα οι αεροπορικές των κρητικων που στα κάτω καταστρώματα τουλάχιστον οι φθορες είναι σημαντικές.
giorgosz Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 Aπό καμπίνες Απόστολε οι εξωτερικές που είδα είναι αρκετά ευρύχωρες και με απαλούς χρωματισμούς. Οι πλωριές που είναι και οι διακεκριμένες αν δε κάνω λάθος, έχουν και flat screen τηλεοράσεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Λοιπον σημερα πηγα στη Σουδα και υποδεχτηκα το Νησος Χιος.Εκανε μια εξαιρετικα γρηγορη μανουβρα,απο την οποια δεν μπορω να παραθεσω φωτογραφιες ακομα,γιατι εκανα ενα λαθος στον τυπο αρχειου με τον οποιο τραβουσα τις φωτογραφιες.Το καταλαβα το διωρθωσα στη συνεχεια και να μερικες φωτογραφιες.Επισης μπηκα μεσα και μπορω να πω πως εμεινα εντυπωσιασμενος απο την καλη εκμεταλευση των χωρων,τον διακοσμο και απο τις αεροπορικες της πρωτης θεσης που ηταν τεραστιες και δερματινες.Καλοταξιδο ευχομαι. Ήταν ανοικτό προς το ευρύτερο κοινό των Χανιών, η απλώς μπήκες ατομικά ως επισκέπτης
Captain_Nionios Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Μιλησα στον υπαρχο και με αφησε ο ανθρωπος για 40 λεπτα.Περιμενα περισσοτερο κοσμο να το υποδεκτει αλλα δεν ηταν κανενας.Η υποδοχη ηταν υποτονικη.
marioskef Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Ε μην περιμένεις και σαμπάνιες... στη Κρήτη είσαι...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now