Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 591
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μάλλον το πιο πλοίο που έφτασε γρηγορότερα τις 20 σελίδες content στην ιστορία του Shipfriends.gr 😀. Εμείς το βλέπουμε στη θέση πρόσδεσής του το περασμένο Σάββατο. Εγώ θα πω επιτέλους καινούριο σινιάλο μέσα στον Πειραιά και μακάρι να μας δώσει την αφορμή να ασχοληθούμε θετικά μαζί του στο μέλλον. Και η πρυμνιά άποψή του, καλλίγραμμο και ευχάριστο στο μάτι.

Link to comment
Share on other sites

Για να γιορτάσουμε τις γρηγορες 20 σελίδες 😛 ο μικρός Πετράκης βρέθηκε μετά απο καιρό πρωί στο λιμάνι και απαθανάτισε την αναχώρηση της Ανεμέλας...του Άνεμου ηθελα να πω.

 

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή εχθές από το νησί των αγγειοπλαστών, της Χρυσοπηγής, της χλωρομανούρας και του κ.Ευγενίδη, ο οποίος μας παρέχει από φέτος μία έξτρα επιλογή για την εξυπηρέτηση των Δυτικών Κυκλάδων και της Σαντορίνης. 

Το καράβι της Σίφνου λοιπόν, ο Άνεμος, εθεάθη στις 17:05 ερχόμενος από Μήλο, στο λιμάνι των Καμαρών και με την κλασσική δεξιόστροφη μανούβρα ρίχνει καταπέλτες και ξεκινάει η φόρτωση, πάντα υπό την επιτήρηση του πλοιοκτήτη του. Μιας και ο χώρος στο λιμάνι είναι πολύ περιορισμένος, πρώτα μπήκαν οι 3 καρότσες, μετά τα 40 αυτοκίνητα και στη συνέχεια οι πεζοί. Λύνουμε κάβους στην ώρα μας (17:30) και προχωράμε για Σέριφο. Δέσαμε στη μέσα μεριά της προβλήτας, δημιουργώντας ένα πανέμορφο σκηνικό που κόβει την ανάσα, καθώς το πλοίο σε εκείνη τη θέση δεν απέχει 10-15 μέτρα από τα δεκάδες αγκυροβολημένα σκάφη. Η ώρα είναι 18:30, προπελάκι όλο δεξιά και με μία στροφή 180 μοιρών συνεχίζουμε για Πειραιά.

Ας ξεκινήσουμε την ξενάγηση του πλοίου τώρα. Και εδώ είναι το ζουμί. Ανεβαίνοντας τις κυλιόμενες σκάλες, φτάνεις στο Deck 5 και αιφνιδιάζεσαι. Αντικρίζεις έναν ανακαινισμένο χώρο υποδοχής και φαντάζεσαι πως το πλοίο είναι του κουτιού. Προχωρώντας είναι και το ανακαινισμένο VIP σαλόνι και νιώθεις πασάς. Γυρνώντας πίσω όμως προσγειώνεσαι στην πραγματικότητα. Και αναφέρομαι στην ντίσκο πρύμα που δεν έχει ανακαινιστεί. Ο χώρος διαθέτει ένα μπαρ, μία γιγαντοοθόνη χαμηλής ανάλυσης που υψώνεται και στο από πάνω deck, και μααλλον λόγω αυτής είχε επιλεγεί το μαύρο (!) στο σαλόνι και οι καρέκλες είναι χρώματος μπορντό και καφέ σκούρο. Μιλάμε για ένα σαλόνι καταθλιπτικό και  μη πρακτικό καθώς υπάρχει πολύ ανεκμετάλλευτος χώρος. Πλώρα μέρα-πρύμα νύχτα ένα πράγμα.

Στο Deck 6 τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα. Δεξιά έχουμε αεροπορικές θέσεις του πλοίου που είναι μοντέρνες και πολύ άνετες και αριστερά έχουμε το κυρίως σαλόνι του πλοίου το οποίο είναι και αυτό ευχάριστο στο μάτι και διαθέτει και μπαρ. Πλώρα σε αυτό το deck έχουμε το Self Service του πλοίου το οποίο άνοιξε κατά την αναχώρησή μας από τη Σέριφο και λειτουργεί και αυτό ως σαλόνι. Και εδώ μιλάμε ουσιαστικά για έναν ανεκμετάλλευτο χώρο που όμως είναι πολύ ευχάριστος στο μάτι και φωτεινός χάρη στα μεγάλα παράθυρα.

Στο Deck 7 δεν πρέπει να έχουμε εσωτερικούς χώρους επιβατών, πρύμα όμως έχουμε το ανοιχτό κατάστρωμα το πλοίου το οποίο για φωτισμό διαθέτει προβολείς και όχι τα κλασσικά φωτιστικά φθορίου, το οποίο μου φάνηκε λιγάκι υπερβολικό. δεξιά και αριστερά έχουμε τις φανταστικές περαντζάδες του πλοίου και πλώρα βρίσκονται οι σκάλες για το πλωριό μπαλκόνι στο Deck 8 όπου επιτράπηκε η πρόσβαση κατά την αναχώρησή μας από τη Σέριφο. Τα λόγια είναι νομίζω περιττά. 

Το ρολόι δείχνει 22:30, ο Άνεμος περνάει τα φανάρια, ρίχνει καταπέλτες και το ταξίδι κάπου εδώ έρχεται στο τέλος του. Για τον Άνεμο και τους Αθηναίους δηλαδή, είμαστε και εμείς από την επαρχία που προμηθευόμαστε καραβίσιο καφέ και το ταξίδι μας τώρα ξεκινάει :D

Συμπεραίνοντας λοιπόν, μιλάμε για ένα φοβερό βαπόρι, κάποιας ηλικίας μεν, με τεράστιες δυνατότητες δε. Ταχύτητα ικανοποιητική, τέλεια συμπεριφορά στον καιρό, πολύ καλές ελικτικές ικανότητες και καραβολατρικούς χώρους. Αξίζει να ταξιδέψετε μαζί του. Δυστυχώς στη τωρινή του μορφή και τη γραμμή που έχει κλειθεί να εξυπηρετήσει, απλά χαραμίζεται. Μιλάμε για τρία ολόκληρα καταστρώματα αποκλειστικά για τους επιβάτες, με το ένα να είναι καμπίνες! Εάν και εφόσον έχει την όρεξη ο πλοιοκτήτης του να επενδύσει σε αυτό, χρειάζεται απεγνωσμένα προσαρμογή στις απαιτήσεις της γραμμής. 

Υ.Γ Δεν είμαι 100% σίγουρος ότι γύρισα όλο το πλοίο, οπότε θα ήταν χαρά μου να συμπληρώσετε τους χώρους που μου διέφυγαν🙂

Ευχαριστώ τους υπομονετικούς για την ανάγνωση όλου του κειμένου. 🙂

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, pilot said:

Οι καμπίνες σε ποιο deck είναι? Έχουμε εικόνα τους?

Στο deck 4, κάτω από τους κοινόχρηστους και πάνω από το γκαράζ. 

Εάν κατάλαβα καλά από το GA plan... 

Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι στο deck 4, τότε πραγματικά πρέπει να μιλάμε για το μόνο πλοίο στο Αιγαίο αυτή τη στιγμή, το οποίο ουσιαστικα έχει 4 decks (!!!) αφιερωμένα στην εξυπηρέτηση των επιβατών! 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, pilot said:

Εάν είναι στο deck 4, τότε πραγματικά πρέπει να μιλάμε για το μόνο πλοίο στο Αιγαίο αυτή τη στιγμή, το οποίο ουσιαστικα έχει 4 decks (!!!) αφιερωμένα στην εξυπηρέτηση των επιβατών! 

Για του λογου το αληθες, oλα τα κρητικα εκτος του οραιζον και του κρητη 2 εχουν απο 4 ντεκ επιβατων και πανω, ενω διαγορας, ακουα μπλου και ακουα τζουελ εχουν επισης απο 4. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά, εννοείται εξαιρώ κρητικά παλάτια, Βενιζέλος, κλπ..., (και γενικώς τις γραμμές της Κρήτης) όταν αναφερόμουν σε πλοία του Αιγαίου

Απόλυτα μα απολυτα σωστός για Διαγόρα κ Aqua Blue (για το Aqua Jewel δεν το θυμόμουν για να είμαι ειλικρινής).

Σε κάθε περίπτωση δυνατό εργαλείο 

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greek,η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ ούτε να είμαι αντικειμενικός ούτε έχω ακριβή νούμερα από όλα τα νησιά. Ωστόσο αυτό που παρατήρησα είναι:

Ένα γκαράζ όπου αριστερά ήταν κατεβασμένο όλο το πατάρι (το οποίο πιάνει δύο από τις τρείς γραμμές φορτώσεως σε όλο το μήκος του πλοίου) και ήταν τίγκα στα ι.χ. πάνω κάτω!

Ενώ δεξιά ήταν κατεβασμένο το μισό πατάρι,από τη μέση και πρύμα δηλαδή,πιάνει και τις τρεις γραμμές φορτώσεως και ήταν και αυτό τίγκα στα ι.χ. πάνω κάτω. Πλώρα από αυτό είχαμε τις 6-7 καρότσες από όλα τα νησιά. Πίσω πίσω να χώραγε βία καμιά δεκαριά ι.χ ακόμα. 

Μην τα πολυλογώ, γύρω στο 85-90% ήταν γεμάτο το γκαράζ. 

Δεν συζητάω για επιβάτες, γιατί ενώ πρέπει να είχε ικανοποιητικό αριθμό για την γραμμή, μοιράζονται τόσο καλά στο πλοίο που ένιωθες ότι είναι μισοάδειο!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το καλό με το γκαράζ του Άνεμος είναι ότι τα παταρια στο γκαράζ άμα κατέβουν δε πιάνουν και τις 3 γραμμές φόρτωσης από κάθε μερια(κάτι που συμβαίνει πχ με το Δήλος)πάρα μόνο τις 2 ακριανές.Έτσι βάζει και νταλίκες και ιχ από κάθε μπάντα.

 

Link to comment
Share on other sites

Άρα αυτο συμβαινει μόνο από την αριστερή μερια.Οπότε είχα λάθος πληροφόρηση από οδηγό.Σε ευχαριστώ.

Βλέποντας εσωτερικές φωτογραφίες από το αγαπημενο fakta συμπεραίνω πως το πρυμνιό σαλόνι η παλιά ντίσκο δηλαδή έχει ένα μεγάλο αίθριο και εκτείνεται σε δύο καταστρώματα,σε αυτό και στο από πάνω.Στο πάνω χώρο και πρυμα από τις αεροπορικές και το κυρίως σαλόνι όπως μας ανέφερες είναι σαλόνι;Φαντάζομαι θα έχει μείνει και αυτό ανέπαφο και θα είναι επέκταση της ντισκο;Κάπου εκεί βλέπω στο deckplan είναι και το μαγαζάκι.Αυτό είναι ανοιχτο;

Link to comment
Share on other sites

Κάπου εκεί χάθηκα δυστυχώς,και όταν λέω χάθηκα εννοώ πως οι σκάλες τις ντίσκο από το deck 5 με οδήγησαν απευθείας στο εξωτερικό κατάστρωμα στο deck 7! Οπότε δεν είχα πρόσβαση σε εκείνο το κομμάτι που αναφέρεις. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nomikos said:

Στο πάνω χώρο και πρυμα από τις αεροπορικές και το κυρίως σαλόνι όπως μας ανέφερες είναι σαλόνι;Φαντάζομαι θα έχει μείνει και αυτό ανέπαφο και θα είναι επέκταση της ντισκο;

Εκείνο το σαλόνι πάνω από την ντίσκο, προς το παρόν είναι κλειστό για το κοινό.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...