hsw giorgos Posted January 19 Posted January 19 On 1/18/2025 at 10:48 AM, HS_4 said: Περυσι ειχε παντως Καλημέρα, ούτε πέρυσι είχε.
pkos Posted January 22 Posted January 22 (edited) Ας το δούμε σήμερα το απόγευμα στο Πειραιά από πρύμνα και από πλώρα. Bonus μία ακόμη μαζί με το Blue Star Paros Edited January 22 by pkos
Giannis P Posted January 30 Posted January 30 Το FAST FERREIS ANDROS στο Λιμάνι της Σύρου στις 26-1-2025 κατά την απογευματινή άφιξη.
togias_k Posted February 10 Posted February 10 Χθεσινή μανούβρα στο ποντο, στο λιμάνι της Τήνου. Το βίντεο είναι από την ομάδα Vaporolatreia στο fb.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15 Posted February 15 (edited) On 1/18/2025 at 7:18 AM, margaritis24 said: Χωρις baneraki blue star στις μπαντες φετος On 1/18/2025 at 7:23 AM, mpolo said: Ουτε περυσι δεν του ειχαν βάλει μπανερακι. On 1/18/2025 at 10:48 AM, HS_4 said: Περυσι ειχε παντως On 1/19/2025 at 10:56 AM, hsw giorgos said: Καλημέρα, ούτε πέρυσι είχε. Ας δούμε μια φωτογραφία του Fast Ferries Andros την ημέρα που ήρθε πέρυσι στον Πειραιά για να αναλάβει τα δρομολόγια στη γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο, που δεν φορούσε banneraki της Blue Star Ferries. Edited February 15 by Panagia Ekatontapiliani
Metal maniac Posted February 18 Posted February 18 Ένα βίντεο του πλοίου με μια αναχώρηση του από το λιμάνι του Πειραιά
proud_ionian Posted February 28 Author Posted February 28 (edited) Δεύτερο ταξίδι με τον βάπορα στο Αιγαίο, Ερμούπολη Πειραιάς αυτή τη φορά, τριάμισι χρόνια μετά το προηγούμενο και a couple of days μετά την πικρή γεύση που άφησε το Χίος. Το πλοίο ήταν του κουτιού και προσεγμένο στην πένα μέσα έξω. Πραγματικά δεν βρήκα κάτι αρνητικό άξιο λόγου. Επιπλέον ο καιρός καλός, οπότε δεν μπόρεσα να διαμορφώσω ίδια άποψη για το ταξίδεμά του με "φτερά". Η Blue Star του έχει χαλαρά ωράρια στη γραμμή, με άνετη παραμονή στα λιμάνια και τα τηρεί στο ακέραιο. Σύρος Πειραιάς, καταπέλτη καταπέλτη, 4.20' το δίνει, 4.20 έκανε και στις ώρες που έλεγε. Είναι εκπληκτικό πάντως, πως ένα πλοίο το οποίο στο Ιόνιο δεν ήταν τόσο αγαπητό, λόγω του ταξιδέματός του και της ταχύτητάς του (το βλέπαμε για μεγάλα διαστήματα να ζορίζεται να πιάσει τα 18), απόρροια των συχνών μηχανολογικών προβλημάτων (προπέλες και κάτι σοβαρές βλάβες στην καρδιά της σαιζόν), τα δέκα χρόνια που ταξιδεύει στο Αιγαίο δεν έχει απασχολήσει για τα παραπάνω. Είναι ξεκάθαρο ότι η τωρινή του πλοιοκτησία, εκτός από το ξενοδοχειακό του και τα πτερύγια ευσταθείας, έριξε χρήματα για να λύσει οριστικά και τα υπόλοιπα μηχανολογικά ζητήματα. Κάτι που πρόσεξα τώρα, αλλά δεν θυμάμαι αν υπήρχε το 2021, είναι η διαφήμιση του Las Vegas Gentleman's Club. Θα έπρεπε να δίνει και εκπτωτικά κουπόνια. Ας το απολαύσουμε στη Σύρο 1, 2, 3, 4 και στα λεμονάδικα. Edited February 28 by proud_ionian
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 28 Posted February 28 Προχθες ταξιδεψα...Πεντακαθαρο μεσα εξω,ξενοδοχειακο( ετσι πρεπει να ειναι τα ημεροπλοια).Ταχυτητα απο 19.8-20.2...20αρικακι μεση...Χρονος ταξιδιου( εγω φαναρι φαναρι το υπολογιζω)Πειραιας -Συρος 4 ωρες και 8 λεπτα..Καιρο δεν ειχε( 4αρακι γαρμπη).
margaritis24 Posted March 1 Posted March 1 18 hours ago, proud_ionian said: Κάτι που πρόσεξα τώρα, αλλά δεν θυμάμαι αν υπήρχε το 2021, είναι η διαφήμιση του Las Vegas Gentleman's Club. Θα έπρεπε να δίνει και εκπτωτικά κουπόνια. Ειχε κ τασακια για τσιγαρα πανω στα τραπεζια στο sun deck διαφημιστικα το 2020😉
ithermos Posted March 5 Posted March 5 Ταξίδι με το πλοίο τη Τρίτη 4/3 από Σύρο για Πειραιά με αρκετό κόσμο λόγω επιστροφής τριημέρου. Αναχώρηση στην ώρα του, ο καιρός Βοριάς γεμάτο 6αρι προς 7. Γερό σφύριγμα στον Άγιο Δημήτρη, κάτι που έχω καιρό να ακούσω σε Blue Star, και κάπου εκεί ξεκίνησε το κούνημα χωρίς όμως να κοπανάει ιδιαίτερα λόγω πλώρης, όπως περίμενα. Φυσικά ο καιρός στη πάντα, ο πλοίαρχος δεν έκανε το γνωστό ψήλωμα στα Γιούρα. Το κούνημα κράτησε γύρω στη 1 ώρα μέχρι να απαγκιάσουμε στη Τζια. Το κάβο ντόρο όπου περίμενα να τα δούμε όλα το αφήσαμε χωρίς σχεδόν να το καταλάβουμε. Περάσαμε τα φανάρια του Πειραιά 20:20, δηλαδή 4.05 φανάρι με φανάρι, 20:30 είχαμε δέσει. Χωρίς να παίρνω όρκο νομίζω ότι το ταξίδεμά του στον καιρό είναι καλύτερο ή στην χειρότερη το ίδιο με τα μικρά μπλουσταρια. Σε άλλα νέα, η επιβίβαση των πεζών επιβατών γίνεται αποκλειστικά από το καταπελτάκι, συνεπώς δεν μπλέκονται στο γκαράζ για να αφήσουν τις αποσκευές τους. Ανεβαίνοντας στο κυρίως κατάστρωμα το πλοίο δείχνει πολύ πιο φαρδύ λόγω του ότι δεν παρεμβάλλονται κατασκευές στο κέντρο όπως στα BS Paros/Naxos, το ίδιο ακριβώς συναίσθημα όπως όταν πρωτομπήκα στο νυν Superstar. Η διαρρύθμιση εσωτερικά φαίνεται να προσφέρει περισσότερες θέσεις για τους επιβάτες της οικονομικής εσωτερικά έναντι του πλοίου που αντικαθιστά με φυσικά πολύ λιγότερες αριθμημένες θέσεις. Ο ενιαίος χώρος γενικά θυμίζει πορθμείο. Στα αρνητικά για μια τέτοια γραμμή είναι το πολύ μικρό και στενό σαλόνι πρώτης θέσης. Τα εξωτερικά καταστρώματα σε πολύ καλή κατάσταση σίγουρα δε μαρτυρούν ένα βαπόρι 36 ετών, όλο το βαπόρι ήταν περιποιημένο και καθαρό.
Metal maniac Posted March 17 Posted March 17 Το Fast Ferries Andros προσεγγίζει το λιμάνι της Σύρου, ερχόμενο από Πειραιά. Το πλοίο πραγματοποιεί μια γρήγορη δεξιόστροφη μανούβρα και δένει με ακρίβεια στο λιμάνι της Ερμούπολης. Στη συνέχεια, αναχωρεί για τους επόμενους προορισμούς του δρομολογίου του. Ίσαλος 2025! *Το κείμενο είναι από την περιγραφή του βίντεο
Power_Jet Posted April 1 Posted April 1 Μιας και μπήκε ο Απρίλης, ας δούμε τον "μονόκερο" τον περασμένο μήνα, να καταφτάνει στη Σύρο και αργότερα να αναχωρεί για Πειραιά. Μακάρι να περνόυσε πιο συχνά από εδώ, να ομορφαίνει το λιμάνι.
Power_Jet Posted April 1 Posted April 1 Αυτό είναι υποκειμενικό. Σίγουρα πάντως είναι κάτι ιδιαίτερο για τον μέσο Συριανό καραβολάτρη, σπάνια περνόυν τέτοια σκαρία από εδώ, κάνει την αλλαγή όποτε εμφανίζεται.
Ferry Himuka Posted April 1 Posted April 1 Θα συμφωνήσω με τον @Power_Jet. Η ομορφιά ενός βαποριού είναι ξεκάθαρα υποκειμενική. Για παράδειγμα σε μένα τα παλάτια μπορεί να φαίνονται "κουτιά" ενώ για άλλους να είναι τα ομορφότερα βαπόρια του Πειραιά. Όπως και να χει πολύ όμορφο το Fast Ferries Andros πόσο μάλλον με το κόκκινο χρώμα που έχει εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια, και τονίζει πολυ πιο ωραία τις γραμμές του! ΥΓ: πολύ όμορφες φωτογραφίες !
Nick the Greek Posted May 12 Posted May 12 Τελευταία ημέρα του περασμένου Απριλίου και επιστροφή από Μύκονο πρός Ραφήνα με το Fast Ferries Andros, τελευταίο συμβατικό εκείνης της ημέρας που απέπλευσε πρός Ραφήνα πρίν από την απεργία της Πρωτομαγιάς. Σημειωτέον πως ήταν η πρώτη μέρα δρομολογίων μετά από διήμερο απαγορευτικό. Οι καιρικές συνθήκες στη Μύκονο ήταν άσχημες όλες αυτές τις τρείς ημέρες με πολύ αέρα και κρύο, που δεν δικαιολογούσε όμως απαγορευτικό. Όπως είδα αργότερα στο ταξίδι όμως, το μεγάλο πανηγύρι γινόταν κοντά στην Αττική και όχι τόσο στα νησιά. Ακόμη κι έτσι όμως, ο αέρας και οι λιμενικές υποδομές της Τήνου παραλίγο να δημιουργήσουν σοβαρό πρόβλημα στο πλοίο, το οποίο έφτασε στο νησί της Μεγαλόχαρης ώρα 1630 προερχόμενο από Νάξο και Μύκονο. Παρεμπιπτόντως η κίνηση από Νάξο ήταν καμιά 10αριά ΙΧ με άλλα 25 να μπαίνουν από τη Μύκονο, επιβάτες σύνολο όχι παραπάνω από 200. Για το κυρίως γκαράζ δεν μπορώ να σας πω, πάντως το επάνω στο οποίο και τοποθετήθηκε το Zastava, έδειχνε κάπως έτσι. Στην Τήνο λοιπόν, το πλοίο προσπάθησε να δέσει στο καινούριο "λιμάνι" με αριστερή στροφή εντός της λιμενολεκάνης. Πλήν όμως ο καταβάτης άνεμος είχε εντελώς διαφορετική άποψη, με συνέπεια το πλοίο να αρχίσει να χτίζεται πρός τα βράχια του κυματοθραύστη. Χαρακτηριστική η εικόνα των μελών του πληρώματος που βρίσκονταν στο ρεμέτζο της πρύμνης και είχαν αρχίσει να κοιτούν ο ένας τον άλλον με βλέμματα περιέργειας και απορίας. Μάλιστα το πλοίο πήγαινε πρός το χώρο ανάμεσα στον κυματοθραύστη και το μώλο του παλιού λιμανιού(εκεί που έπεφτε παλιά το Παναγία Τήνου, με τις μικρές ράμπες) σχεδόν με τα πλάγια. Ευτυχώς με ένα καλό δεξιά το πλοίο μπόρεσε και πέρασε το στένεμα, έχοντας πλέον να αντιμετωπίσει τη στρούγγα του παλιού λιμανιού. Στο σημείο αυτό, βλέπει κανείς καβοδέτες, λιμενικούς και ΙΧ να τρέχουν πρός το παλιό λιμάνι, υπολογίζοντας να δέσει εκεί το πλοίο. Δυστυχώς παρά την προσπάθεια του Πλοιάρχου να κάνει αριστερή στροφή στο παλιό λιμάνι για να βγεί πρός τα έξω, και εκεί το πλοίο άρχισε να πέφτει πρός τα ανατολικά αβαθή του λιμανιού, με τον Πλοίαρχο τελικά να ρίχνει άγκυρα ώστε να γυρίσει το πλοίο επ' αγκύρα αριστερά και να καταφέρει τελικά να βγεί ολοταχώς πρός τα έξω. Αφού έκανε έναν κύκλο στα ανοιχτά, γύρισε εκτός λιμένος και με ανάποδα κατάφερε να δέσει ασφαλώς στο νέο λιμάνι. Κακή εκτίμηση θεωρώ η αρχική ιδεά για μανούβρα εντός λιμένος, από την άλλη πολλά μπράβο που με ψυχραιμία κατέστη δυνατό το πλοίο να μην έχει άλλα ντράβαλα, που λέμε και στην Οξφόρδη😆. Επισυνάπτω ορισμένες φωτογραφίες από κινητό που μαρτυρούν τα άνωθεν λεγόμενα. Επειδή όλοι φαντάζομαι πως αναρωτιέστε πως συμπεριφέρθηκε το πλοίο στον άσχημο αυτό καιρό, να πω πως στο κομμάτι Μύκονος - Τήνος δεν ψήλωσε καν και εκτός από 2 θαλασσιές συμπερφέρθηκε πολύ σταθερά. Μετά την Τήνο, εκ της οποίας επιβιβάστηκαν 20-30 επιβάτες και 2 νταλίκες μαζί με ελάχιστα ΙΧ, το πλοίο ψήλωσε ως το ύψος του Γαυρίου και μετά έστριψε αριστερά για την Ραφήνα. Ε, στο μπουγάζι τις έφαγε λίγο, σαν Fast Ferries Andros δεν διακρινόμαστε για το ταξίδεμά μας. Σε κάποια δόση που βγήκα πρύμα για να φωτογραφίσω, ο περισσότερος κόσμος είχε ζαλιστεί και επικρατούσε ησυχία. Bonus coverage η διακεκριμένη θέση του πλοίου. Κατά τα άλλα δεν είχαμε κανένα έκτροπο, που έλεγε κι ο Σμήναρχος Κάκκαλος, το πλοίο έφτασε στη Ραφήνα ώρα 2100, με 40 λεπτά καθυστέρηση λόγω της περιπέτειας στην Τήνο που περιέγραψα νωρίτερα. Γενικά το πλοίο μια χαρά στέκεται στη γραμμή εδώ και τόσα χρόνια, το γκαράζ του βοηθάει πολύ, πιστεύω βέβαια πως στα ανεβάσματα από τη Νάξο, θα ταλαιπωρηθεί λιγάκι όταν θα έχει καιρό. Εσωτερικό λιτό αλλά χρηστικό, πολύ καλός ο καφές να σημειώσω. Από μένα περνάει το πάσο, που λέει κι ο Σωτήρης Κοντιζάς.
Villandry Posted May 12 Posted May 12 (edited) Επικίνδυνοι καιροί, προϋποθέτουν σύνεση και σταθερές κινήσεις. Όσον αφορά τα ανεβάσματα από τη Νάξο, θεωρώ πως αφενός δε θα το ταλαιπωρήσουν μιας και αναλαμβάνει οσονουπω η Κατερίνα κι αφετέρου δε νομίζω πως θα τράβαγε ιδιαίτερο ζόρι, η Κατερίνα άνευ πτερυγίων ανεβοκατέβαινε καθημερινά δίχως πρόβλημα. Edited May 12 by Nick the Greek Quote
DIMOS95 Posted May 13 Posted May 13 Πάντως παρακολουθώ το τελευταίο διάστημα τη γραμμή και ο καπετάνιος του συγκεκριμένου πλοίου φαίνεται να συμπαθεί αρκετά τις αριστερόστροφες στη Τήνο και τις δεξιόστροφες στην Άνδρο.
Annivas Posted May 13 Posted May 13 Η δεξιά στροφή στο Γαύριο ενδείκνυται με τους νοτιάδες και η αριστερή στροφή στη Τήνο με τους Βοριάδες.
DIMOS95 Posted May 13 Posted May 13 Μην παρεξηγηθώ φίλε Annivas, δεν το κρίνω, απλώς το αναφέρω γιατί το συνηθίζει το συγκεκριμένο πλοίο ενώ τα άλλα όχι και τόσο.
Villandry Posted May 13 Posted May 13 (edited) Έχουν το μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας αυτές οι μανούβρες, ορισμένοι δεν τις επιχειρούν, -ούσαν καν. Edited May 13 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now