Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πολυ ωραια επιλογη και αυτη γιατι χαιρεσαι και τη Ροδο για ολο το Σαββατο.

Απλα αν μπορουσα θα πηγαινα σκετη μακρυταξιδη Κασοκαρπαθια με το Σουπερφερρυ ΙΙ και στο κατεβα και στο ανεβα, να χαρω πληρως τη μαγεια της γραμμης σε συνδιασμο με το βαπορι.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχω φώτο από το νησί. 

Κουκλί το άτιμο, ακόμα και στην άκρη του Αιγαίου!!! 

Καλοτάξιδο κι ευχομαι να μπορέσω να κάνω καμιά βόλτα για την εμπειρία... 

IMG_20200916_174218.jpg

Link to post
Share on other sites

Πρώτος κατάπλους για το πλοίο στη Ρόδο όπου είχε μια ελαφριά πρόσκρουση κατά τη διαδικασία πρόσδεσης. Κατά τη γνώμη μου έγινε λάθος επιλογή στο που θα δέσει το βαπόρι. 

Link to post
Share on other sites

Εχει φαση πάντως η κατάσταση:D(μιλωντας σα καραβολατρης). Δε θα το φανταζόταν ποτέ κανείς ότι το σουπερφερρυ ιι θα εκανε ΚασοΚαρπάθια με τα χρωματα της golden

Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Υπάρχει και το υπόγειο γκαράζ για τα ΙΧ στο Superferry II, οπότε δεν είναι απαραίτητο να κατέβει κάποια ράμπα εάν δεν υπάρχουν πολλά ΙΧ. Στο πρώτο δρομολόγιο μπήκανε μεγάλα φορτηγά στις πλαϊνές γραμμές φόρτωσης, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει αυτό το θέμα. 

Κ σημερα μπηκαν αλλα χανει πρυμα γιατι στενευει πρυμα κ τα φορτηγα ηταν μεχρι το υψος του case! Τονκατω ειχε γεμισει κ ειχε κ πανω σημερα

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites

Το Superferry ii έχει τέσσερις γραμμές φόρτωσης για νταλίκες με ανεβασμένα τα πατάρια;Και οι δύο πλευρικές λόγω καμπυλότητας της πρύμνης δεν πέρνουν όσες νταλίκες πέρνουν οι δύο κεντρικές.Πόσες νταλίκες 14μετρες χωράει;

Με πρόχειρους υπολογισμούς οι δύο πλαινές πέρνουν από τέσσερις νταλίκες και οι δύο κεντρικές από εφτά.Σύνολο 22 νταλίκες.Ετσι είναι;

Link to post
Share on other sites

22 νταλίκες η γραμμή θέλει για Κάσο και Κάρπαθο μόνο!!! Και πάλι δε φτάνει ώρες ώρες... 

Αν συνυπολογίσεις και τις νταλίκες από Κρήτη για Ρόδο τότε το θες το 30αρι μίνιμουμ σε κάθε δρομολόγιο. 

Χωρίς να βάλουμε μέσα τα ΙΧ. 

Link to post
Share on other sites

Καλά, στο ξεκίνημα από Πειραιά δεν το συζητάμε καν πως για Μήλο θες θέσεις για 10-15 νταλίκες και για Σαντορίνη 25-30.

Απλά λέμε πως ακόμα και στο κλείσιμο της γραμμής δεν χαλαρώνεις και θες θέσεις για μπόλικο πράγμα. Παραπάνω δλδ από την δυναμικότητα του γκαράζ του. 

Link to post
Share on other sites

Με 380 γραμμικά, μαθηματικώς χωράει 29 μεγάλες καρότσες. Αν υπάρχουν βέβαια δυσκολίες όπως αναφέρθηκαν, τότε ο αριθμός αυτός μειώνεται. Αν και τα περισσότερα είναι φορτηγά μεσαίου μεγέθους, και όχι 13άρες στο σύνολό τους.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, margaritis24 said:

Ακολουθει το προγραμμα του Πρεβελης οποτε εχει μεγαλες παραμονες στα λιμανια χωρις να εχει την αντιστοιχη κινηση

Στο openseas βλεπω άλλα ωραρια πιο σφιχτά (που σημερα δεν τηρεί αφού ειναι  δυο ωρες πίσω).

Edited by gpap2006
Link to post
Share on other sites

Εγώ θα σας επαναφέρω λίγο στα των Κυκλάδων όσον αφορά το πλοίο για να πως ταξίδεψα από τη Ραφήνα πρός τη Μύκονο στις αρχές Σεπτέμβρη. Οι εντυπώσεις πάρα πολύ καλές. Σε ορισμένα σημεία όπως στα καταστρώματα και στο γκαράζ η ηλικία του φαίνεται αλλά κατά τα άλλα το εσωτερικό κατ΄ εμέ είναι αψεγάδιαστο, ομορφότατη και η διακεκριμένη του. Συνολικά 4.5 ώρες για τη Μύκονο με κίνηση 20 ΙΧ για την Άνδρο και άλλα τόσα μαζί με 2 φορτηγά για την Τήνο.

 

Η τήρηση των μέτρων ήταν απαρέκκλιτη, εύφημος μνεία στο μέλος του πληρώματος που ήταν στο μπάρ της διακεκριμένης για τις μερακλίδικες μπαγκέτες και τους ωραίους καφέδες. Υπάρχουν 46άρες και 46άρες, το Σούπερφέρρυ ΙΙ είναι στην κατηγορία "γαλακτομπουρεκάτη 46άρα", που λέει κι ο Νίκος Τσιφόρος :D. Μπράβο σε πλήρωμα και πλοιοκτήτες που το προσέχουν έτσι.   

Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Nick the Greek said:

Εγώ θα σας επαναφέρω λίγο στα των Κυκλάδων όσον αφορά το πλοίο για να πως ταξίδεψα από τη Ραφήνα πρός τη Μύκονο στις αρχές Σεπτέμβρη. Οι εντυπώσεις πάρα πολύ καλές. Σε ορισμένα σημεία όπως στα καταστρώματα και στο γκαράζ η ηλικία του φαίνεται αλλά κατά τα άλλα το εσωτερικό κατ΄ εμέ είναι αψεγάδιαστο, ομορφότατη και η διακεκριμένη του. Συνολικά 4.5 ώρες για τη Μύκονο με κίνηση 20 ΙΧ για την Άνδρο και άλλα τόσα μαζί με 2 φορτηγά για την Τήνο.

 

Η τήρηση των μέτρων ήταν απαρέκκλιτη, εύφημος μνεία στο μέλος του πληρώματος που ήταν στο μπάρ της διακεκριμένης για τις μερακλίδικες μπαγκέτες και τους ωραίους καφέδες. Υπάρχουν 46άρες και 46άρες, το Σούπερφέρρυ ΙΙ είναι στην κατηγορία "γαλακτομπουρεκάτη 46άρα", που λέει κι ο Νίκος Τσιφόρος :D. Μπράβο σε πλήρωμα και πλοιοκτήτες που το προσέχουν έτσι.   

Ταξίδεψα και εγώ 1 Αυγούστου από Τήνο για Ραφήνα.  Θα συμφωνήσω απόλυτα με όλα σου τα σχόλια (αν και εγώ στο σαλόνι της διακεκριμένης θέσης δεν μπήκα🤑).  Το πλοίο εσωτερικά "βάζει κάτω" πολλά "πιτσιρίκια"😋.  Πάντως και τα εξωτερικά καταστρώματα κατά τη γνώμη μου για την ηλικία του τηρουμένων των αναλογιών μια χαρά είναι.  Να αναφέρω επίσης ότι ωραιότατο καφέ φτιάχνουν και στο μπαρ του σαλονιού της οικονομικής, ενώ και το κατάστημά του είναι αρκετά προσεγμένο στα είδη του.  Προσωπικά τις δυόμισι από τις 4 (παρά 10 λεπτά) ώρες που έκανε το Τήνος- Ραφήνα τις βγάλαμε στο πλωριό μπαλκόνι - ή για να ακριβολογήσω στα δύο συνδεόμενα πλωριά μπαλκονάκια. Ήμασταν σχεδόν μόνοι μας (εγώ και το παρεάκι 😜) αραχτοί στη ρότα του πλοίου, βγάζοντας φωτος και απολαμβάνοντας ένα πραγματικά ωραίο θαλασσινό ταξίδι

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...