Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Εάν έρθει το βαπόρι στο Σαρωνικό θα είναι το μεγαλύτερο βαπόρι που έχει δρομολογηθεί στη γραμμή
miko mission Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Παντα καποιο ηταν το μεγαλυτερο και υπερβαση για την γραμμη...θυμιζω το μεθοδια ΙΙ οταν ειχε μπει στην γραμμη το 1995, το Νεφελη, το μεγαλυτερο τοτε και το φοιβος που ηταν υπερβαση λογω μπαταριστωμ μηχανων , αλλα καταξιωθηκε απο τον μονιμο πλοιαρχο του.Εκτος αυτου πια τα συμβατικα πλοια δεν περνανε ποτε πια τα στενα του πορου
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Πάντα κάποιο πλοίο θα κάνει την υπέρβαση!! Απλώς έχω αναφέρει ήδη το πρόβλημα σε αυτή τη περίπτωση θα είναι η θέση προσδεσης στο λιμάνι του Πειραιά!! Ειδικά όταν θα χρειάζεται να δέσει στις μέσα θέσεις (Νο 4-5) με άλλα πλοία δίπλα του και μπροστά του!! Εδώ το Ιονις αποφευγε αυτές τις θέσεις με άλλα πλοία δίπλα του, παρόλο που είναι μικρότερο 15 μέτρα από το Aqua Jewel!
sv1kyk Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 115 μετρα ειναι το AQUA? θα μπορει να δωσει τουλαχιστον 15 μιλια δρομο? Αν σκεφτουμε τι πολεμο εφαγε περισυ το ΙΟΝΙΣ με τα δρομολογια που ειχε φανταστειτε τι θα γινει φετος
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Το Ιονις είναι γύρω στα 96 μέτρα οπότε υπάρχει διαφορά 13 μέτρα στο μήκος με το Aqua Jewel (περίπου 109 μέτρα), όταν το μεγαλύτερο σε μήκος πλοίο στη γραμμή είναι ο Φοίβος με 99,50. Θεωρητικά τη ταχύτητα αυτή την ταχύτητα την έχει το πλοίο και ακόμα παραπάνω. Οποιοδήποτε πλοίο και να μπει σε οποιαδήποτε γραμμή θα δεχτεί πόλεμο δεν πρόκειται να του πουν καλώς ήρθε και έλα να πάρεις το μερίδιο μας!!
valencay Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Υπερωκεάνιο θα είναι εκεί το Ακουα.Αρκεί να είναι στην προτερα κατάσταση
Orestis Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Αν σκεφτουμε τι πολεμο εφαγε περισυ το ΙΟΝΙΣ με τα δρομολογια που ειχε φανταστειτε τι θα γινει φετος Τα δρομολόγια αφορούν το 2017 και όχι τη φετινή περίοδο.
polmyt Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 θα μπορει να δωσει τουλαχιστον 15 μιλια δρομο? Στα καλα του εβγαζε 17-18.Και γω πιστευω οτι τα 15-16 μιλια που χρειαζεται για το Σαρωνικο ,αν και εφοσον μπει, τα εχει ευκολα
valencay Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Στην Ραφηνα 19ριζε πολλές φορές, η ταχύτητα του δεν ήταν κάτω του 18..
Hastaroth Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Παντα καποιο ηταν το μεγαλυτερο και υπερβαση για την γραμμη...θυμιζω το μεθοδια ΙΙ οταν ειχε μπει στην γραμμη το 1995, το Νεφελη, το μεγαλυτερο τοτε και το φοιβος που ηταν υπερβαση λογω μπαταριστωμ μηχανων , αλλα καταξιωθηκε απο τον μονιμο πλοιαρχο του.Εκτος αυτου πια τα συμβατικα πλοια δεν περνανε ποτε πια τα στενα του πορου Εννοείς προφανώς το στενό μετά τον Πόρο,που βγαίνει το πλοίο γιά να πάη Υδρα-Σπέτσες,αφού πλέον συμβατικό πλοίο δέν κάνει αυτό το κομμάτι τής γραμμής. Κι'εγώ πάντως το Jewel το βρίσκω λίγο μεγάλο γιά τον Σαρωνικό.Κυρίως επειδή έχω την εντύπωση ότι στην Αίγινα μόνο στην εξωτερική θέση τής προβλήτας μπορεί να δένη.Οπότε αναγκαστικώς θα πρέπη τα δρομολόγιά του να είναι τέτοια ώστε να μήν φτάνη εκεί άλλο πλοίο πρίν απ'αυτό (γιατί αλλιώς θα περιμένη αρόδου μέχρι να φύγη το άλλο πλοίο γιά να δέση).
AQUA JEWEL Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Σε παλιά συνέντευξή του ο τότε καπετάνιος του Τάσος Τρέσσος είχε πει ότι κατά διαστήματα έφτανε ακόμη και τους 20,5 knots!
polmyt Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 (edited) Δεν εχετε αδικο.Βλεποντας και τις αναφορες στο θέμα των ταχυτητων, πριν τη ΝΕΛ ο μεσος ορος ηταν πανω απο 18 μιλια. Edited February 9, 2016 by polmyt
nomikos Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 (edited) Και αν θυμαμαι καλα πρεπει να του ειχαν αλλαξει βολβο 2 φορες για να πετυχει τη ταχυτητα που θελαν στη Ραφηνα.Λεγαν επισηε οτι η επιμυκηνση δεν επηρεασε τη ταχυτητα.Το βαπορι παντα επασχε στο ταξιδεμα με καιρο και κυριως στο γκαραζ του.Στο ξενοδοχειακο ειναι αστερι. Edited February 9, 2016 by ΝΟΜΙΚΟΣ
miko mission Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Το προπελακι ειχα αλλαξε 2 φορες.Ο , εκ των υστερων , τοποθετημενος βολβος ειναι ζωσμενος με χοντρες λαμες για να αντεχει τα φουντατγια των αγκυρων , που ειναι ακριβως απο πανω
AQUA JEWEL Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Το πλοίο πράγματι στο προπελάκι είχε κάνει τροποποιήσεις, καθώς διαθέτει ένα κανονικό με έλικα κι ένα ακόμη τύπου water jet. Μετά την επιμήκυνση το πλοίο πήρε λίγη παραπάνω ταχύτητα πράγμα που επιβεβαίωσε τον εμπειρικό κανόνα της ναυπηγικής: "το μήκος τρέχει".
proud_ionian Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 και για τις γραμμές της Κεφαλλονιάς/Ζακύνθου σαν ελεύθερες γραμμές με τη χωρητικοτητα που εχει σε φορτηγα χλωμο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2016 Posted March 12, 2016 Εάν έχω πληροφορηθει σωστά η εταιρεία του Aqua Jewel ζήτησε από το λιμενικό ταμείο της Αίγινας να γίνει έλεγχος των βυθισματων στο λιμάνι της Αίγινας για να διαπιστώσουν ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το βυθισμα του πλοίου.
AEGEAN Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Ο καταπέλτης αριστερά του κέντρικου σε τι χρησιμεύει ??
AQUA JEWEL Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 (edited) Χρησιμεύει για τα Ι.Χ που ανεβαίνουν κατευθείαν στο άνω γκαράζ. Edited April 4, 2016 by proud_ionian
Global_Creta Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 Φίλε Panuniver, αν δεις παραπάνω φαίνεται να έχει δηλωθεί σε τακτική δρομολόγηση (από Νοέμβριο).
PANUNIVER Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 (edited) ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!! Edited April 6, 2016 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Το Aqua Jewel ζητάει έκτακτη δρομολόγηση από τις 13/06/16 στο Σαρωνικό (Αίγινα Μέθανα Πόρο). Πιστεύω ότι πολύ δύσκολα θα πάρει την έκτακτη δρομολόγηση εκτός εάν κατέβει μαζί με κανέναν άλλο στη γραμμή!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 Το Aqua Jewel πήρε την δρομολόγηση για το Σαρωνικό αλλά με δρομολόγια άκρως αντί εμπορικά!!! Δηλαδή το πρώτο δρομολόγιο μια ώρα πριν από το πρώτο πλοίο για Αίγινα από το Πειραιά. Ένα δρομολόγιο για Αίγινα μια ώρα από το τελευταίο δρομολόγιο από το Πειραιά και ένα δρομολόγιο για Μέθανα Πόρο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now