Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το καλο σεναριο θα ειναι να ηρθε για να επισκευασει τη ζημια.Το περιεργο ειναι βεβαια οτι πριν κανα μηνα ηρθε μεχρι τον Πειραια και μετα γυρισε πισω

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 948
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα σε ποιόν θα το ναύλωνε άλλωστε;Στην ΜΙΝΟΑΝ/GRIMALDI,στην HSW ή στην ΑΝΕΚ;Δέν είναι δά και κανένα κρουαζιερόπλοιο...

 

Ούτε και καμμιά άλλη εταιρία είχε ανάγκη να ναυλώση πλοίο αυτήν την εποχή,απ'όσο ξέρω.

 

Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα επισκευαστή γιά να ξαναρχίση τα δρομολόγια,μπάς και μπούνε τίποτε ευρά στα ταμεία τής εταιρίας του..

 

ΥΓ.Τού Αγγελικούση (ALPHA FERRIES) δέν είναι το πλοίο;

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσε και να μην το ναυλωσει πουθενα.Του Περογιαννακη ειναι το πλοιο,o Αγγελικουσης δεν νομιζω οτι εχει επιβατικα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το 2010 ηταν αλλα και μεγαλα τα συμφεροντα πισω απο τη ΝΕΛ που λεει ο λογος ειχαν τη δυναμικη να ναυλωσουν μεχρι τα παλατια...επεσε και η κινηση , καποια πλοια τους βγηκαν καποια οχι...και επειδη αυτα τα μεγαλα συμφεροντα βλεπανε οτι οταν κατι δεν παει καλα "κοψει κεφαλι" για αυτο και γινεται ο,τι γινεται και εχουν μπει "μαριονετες" στα bod...Το 2010 μ ειχαν πει καποια ονοματα πολυ βαρβατα...για αυτο και ναυλωναν ο,τι κυκλοφορουσε.

Ο Περογιαννακης απο οτι ειδα εχει και αλλες εταιρειες οποτε μηπως δεν τον ενοιαζε και τοσο η μειωμενη κινηση των εγ/ογ..? Ο ανθρωπος πηρε ενα βαπορι που πηγιανε για κ/ζ το εκανε εγ/ογ το επιμηκυνε σε καλες εποχες.Ισως τα λεφτα που του ειχαν υπογραψει το 2010 να ηταν πολυ καλυτερα απο αυτα που εβγαζε ο ιδιος...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Η βλαβη που ειxε το καραβι δεν εχει ακομα επισκευαστει και γενικοτερα δε νομιζω οτι θα το δουμε συντομα στην ενεργο δραση(κατι ειχε γραφτει για το πασχα γι αυτο το λεω) ειτε υπο τη σκεπη της Νελ,ειτε του Περοjohnnie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Νεο προβλημα :mad: , στο λιμανι της ΑΝΔΡΟΥ , με το AQUA JEWEL , μπλεξαν οι αγκυρες με πλοιο φορτηγο και απο οτι ακουσα παραλιγο να τσουγκρισουν ......

Αναμονη οι επιβατες του και νεωτερα αργοτερα !!!!

Απο εκεινο το ανακεινοθεν , ουδενα νεωτερο , να υποθεσουμε οτι το θεμα εληξε καλως και τα δρομολογια του AQUA JEWEL συνεχιζονται κανονικα ????

Τα τελευταία που άκουσα είναι ότι έχασε τις άγκυρες του στο Γαύριο και είχε μείνει ανοιχτά του λιμανιού μέχρι να δεί τι θα γίνει.

Τελικά αργά το βράδυ έφυγε για Τήνο όπου έφτασε και απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου.

Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι απέγινε με το πλοίο και τα δρομολόγιά του.

Πουθενα (σε οτι σχετιζεται με ναυτιλια) δεν υπαρχει καμια ανακοινωση για το AQUA JEWEL :mad: .. Γιατι ετσι , με τα αλλα λεγαν παντου και για αυτο τιποτα ????

Οι ανταποκριτές μας το δίνουν να είναι δεμένο στην Τήνο καταλαμβάνοντας τη μια θέση στη έξω λιμάνι και προκαλώντας κυκλοφοριακό πρόβλημα. Επίσης δεν έχει άγκυρες ούτε για δείγμα και όπως είναι λογικό έχει δώσει κάβους γυρω γύρω μιας κ φυσάει ο γνωστός βοριάς της Τήνου.

Στο δελτίο της ΕΡΤ άκουσα για σύγκρουση :eek: με μικρό φορτηγό πλοίο αλλα μου ακούγεται σαν δημοσιογραφική μπούρδα, πιο πιθανό είναι να τις έμπλεξε πουθενά.

Είναι θλιβερό να χάνει δρομολόγια αυτό τον καιρό γιατί κατα τα άλλα είναι πολύ ωραίο βαποράκι, εσωτερικά είναι ότι καλύτερο υπάρχει στη γραμμή, όλα τα καταστρώματα ανοιχτά και εξωτερικά έχει γίνει πολύ ομορφότερο. Το μόνο που του λείπει ειναι το "καλό όνομα" που έχουν οι ανταγωνιστές του αλλα ελπίζω πως με τον καιρό θα έρθει κ αυτό (αρκεί να λυθούν αυτα τα αστεία προβλήματα).

Δείτε κ μια φωτο απο τις συγχωρεμένες. Το μέγεθος της καδένας θυμίζει κότερο κ όχι καράβι 110 μέτρων, κ εδώ έρχεται κ μια απορία: μήπως όταν μεγαλώνει ενα βαπόρι πρέπει να αποκτά πιο δυνατές μπόμπες κ πιο δυνατές άγκυρες??

Και για να μην αφήνουμε εκκρεμότητες, να πούμε ότι όλα, πλέον, βαίνουν καλώς για το πλοίο.

Από το ΥΕΝ (1/8/2005)

 

Ας ξαναθυμηθούμε το περιστατικό, έστω και μετά από 10 χρόνια, με αφορμή μια περσινή προσωπική αφήγηση ενός παθόντα, του Διαμαντή Μπασαντή, που έτυχε να δω τώρα στο Εν Άνδρω. Αξίζει να την διαβάσει κανείς, γιατί οι τυπικές ανακοινώσεις δεν μπορούν να δώσουν πλήρως τις πραγματικές διαστάσεις των γεγονότων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορεί να αφαιρέθηκε το πανό από το Παναγία Τήνου, αλλά προστεθηκε  στο Aqua Jewel έχει τοποθετηθεί πανό από την ΠΕΝΕΝ που γραφεί:

Κυβέρνηση-Υπ. Ναυτιλίας-Ακτοπλοικες εταιρείες

Διαιωνίζουν την απλήρωτη ναυτική εργασία

Ντροπή Αίσχος

Απαιτούμε άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων μας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν δοξαστηκε δεν ξερω, αλλα ηταν σιγουρα μια εξαιρετικη επιλογη για τα ενδοκυκλαδιτικα.

Μεχρι να το δουμε να ξαναταξιδευει ας το θαυμασουμε στο Περαμα οπου εχει μεθορμισει

 

gallery_1819_345_457368.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το πειρατικό, υπάρχει καταγγελία της ΠΕΜΕΝ κλπ σωματείων, για την ελευθεροπλοϊα που δόθηκε στο πλοίο. Υποστηρίζουν ότι τα πλοία της ΝΕΛ βρίσκονται σε διαδικασία κατάσχεσης και πλειστηριασμού από το ΝΑΤ.  

 

Προκλητικά και σε βάρος των ναυτεργατών και του ΝΑΤ, χορηγήθηκε άδεια ελευθεροπλοϊας από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά και χωρίς να συζητηθεί στο Δ.Σ του ΝΑΤ, με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί στις 29-7-2015  μεθόρμιση με ρυμουλκά του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου «AQUA JEWEL» που βρισκόταν στον μώλο της Δραπετσώνας και να μεταφερθεί στο ναυπηγείο «Τσαγκαρινού» στο Πέραμα.

 

Το Ε/Γ – Ο/Γ «AQUA JEWEL» όπως και τα πλοία «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ», «EUROPEAN EXPRESS», «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), βρίσκονται σε διαδικασία κατάσχεσης και πλειστηριασμού με απόφαση του Δ.Σ του ΝΑΤ από τις 16-7-2015, από δηλωμένες οφειλές από φύλλα εκκαθάρισης, από τα ποσά των τρίμηνων αποδοχών που κατέβαλε το ΝΑΤ στους ναυτεργάτες με βάση τον ν.3816/2010 «περί εγκατάλειψης των ναυτικών», καθώς και από τα υπόλοιπα των δεδουλευμένων αποδοχών που διεκδικούν οι ναυτεργάτες.

          
Να επισημάνουμε ότι το ΝΑΤ μόνο για την καταβολή των τρίμηνων αποδοχών με βάση τον ν.3816/2010, κατέβαλε στους 186 ναυτεργάτες το ποσό των 987.893,35 ευρώ.
          
Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Ναυτιλίας των υπηρεσιών του καθώς και του ΝΑΤ,   να σταματήσουν κάθε είδους   μεθοδεύσεις προς όφελος των εφοπλιστών, που υπονομεύουν τα οικονομικά συμφέροντα των ναυτεργατών και του ΝΑΤ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεδια υπαρχουν για το βαπορι ξερουμε;Θα το επισκευασει ο Περογιαννακης με δικα του εξοδα ώστε να το ξαναδουλεψει ή θα περιμενει να τα παρει από την ΝΕΛ όταν και αν;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...