Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 948
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντα καποιο ηταν το μεγαλυτερο και υπερβαση για την γραμμη...θυμιζω το μεθοδια ΙΙ οταν ειχε μπει στην γραμμη το 1995, το Νεφελη, το μεγαλυτερο τοτε και το φοιβος που ηταν υπερβαση λογω μπαταριστωμ μηχανων , αλλα καταξιωθηκε απο τον μονιμο πλοιαρχο του.Εκτος αυτου πια τα συμβατικα πλοια δεν περνανε ποτε πια τα στενα του πορου 

Link to comment
Share on other sites

Πάντα κάποιο πλοίο θα κάνει την υπέρβαση!! Απλώς έχω αναφέρει ήδη το πρόβλημα σε αυτή τη περίπτωση θα είναι η θέση προσδεσης στο λιμάνι του Πειραιά!! Ειδικά όταν θα χρειάζεται να δέσει στις μέσα θέσεις (Νο 4-5) με άλλα πλοία δίπλα του και μπροστά του!! Εδώ το Ιονις αποφευγε αυτές τις θέσεις με άλλα πλοία δίπλα του, παρόλο που είναι μικρότερο 15 μέτρα από το Aqua Jewel!

Link to comment
Share on other sites

115 μετρα ειναι το AQUA?


θα μπορει  να δωσει τουλαχιστον 15 μιλια δρομο? Αν σκεφτουμε τι πολεμο εφαγε περισυ το ΙΟΝΙΣ με τα δρομολογια που ειχε φανταστειτε τι θα γινει φετος

Link to comment
Share on other sites

Το Ιονις είναι γύρω στα 96 μέτρα οπότε υπάρχει διαφορά 13 μέτρα στο μήκος με το Aqua Jewel (περίπου 109 μέτρα), όταν το μεγαλύτερο σε μήκος πλοίο στη γραμμή  είναι ο Φοίβος με 99,50.

Θεωρητικά τη ταχύτητα αυτή την ταχύτητα την έχει το πλοίο και ακόμα παραπάνω. Οποιοδήποτε πλοίο και να μπει σε οποιαδήποτε γραμμή θα δεχτεί πόλεμο δεν πρόκειται να του πουν καλώς ήρθε και έλα να πάρεις το μερίδιο μας!!

Link to comment
Share on other sites

Αν σκεφτουμε τι πολεμο εφαγε περισυ το ΙΟΝΙΣ με τα δρομολογια που ειχε φανταστειτε τι θα γινει φετος

 

Τα δρομολόγια αφορούν το 2017 και όχι τη φετινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

θα μπορει  να δωσει τουλαχιστον 15 μιλια δρομο?

 

Στα καλα του εβγαζε 17-18.Και γω πιστευω οτι τα 15-16 μιλια που χρειαζεται για το Σαρωνικο ,αν και εφοσον μπει, τα εχει ευκολα

Link to comment
Share on other sites

Παντα καποιο ηταν το μεγαλυτερο και υπερβαση για την γραμμη...θυμιζω το μεθοδια ΙΙ οταν ειχε μπει στην γραμμη το 1995, το Νεφελη, το μεγαλυτερο τοτε και το φοιβος που ηταν υπερβαση λογω μπαταριστωμ μηχανων , αλλα καταξιωθηκε απο τον μονιμο πλοιαρχο του.Εκτος αυτου πια τα συμβατικα πλοια δεν περνανε ποτε πια τα στενα του πορου 

Εννοείς προφανώς το στενό μετά τον Πόρο,που βγαίνει το πλοίο γιά να πάη Υδρα-Σπέτσες,αφού πλέον συμβατικό πλοίο δέν κάνει αυτό το κομμάτι τής γραμμής.

 

Κι'εγώ πάντως το Jewel το  βρίσκω λίγο μεγάλο γιά τον Σαρωνικό.Κυρίως επειδή έχω την εντύπωση ότι στην Αίγινα μόνο στην εξωτερική θέση τής προβλήτας μπορεί να δένη.Οπότε αναγκαστικώς θα πρέπη τα δρομολόγιά του να είναι τέτοια ώστε να μήν φτάνη εκεί άλλο πλοίο πρίν απ'αυτό (γιατί αλλιώς θα περιμένη αρόδου μέχρι να φύγη το άλλο πλοίο γιά να δέση).

Link to comment
Share on other sites

Και αν θυμαμαι καλα πρεπει να του ειχαν αλλαξει βολβο 2 φορες για να πετυχει τη ταχυτητα που θελαν στη Ραφηνα.Λεγαν επισηε οτι η επιμυκηνση δεν επηρεασε τη ταχυτητα.Το βαπορι παντα επασχε στο ταξιδεμα με καιρο και κυριως στο γκαραζ του.Στο ξενοδοχειακο ειναι αστερι.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το προπελακι ειχα αλλαξε 2 φορες.Ο , εκ των υστερων , τοποθετημενος βολβος ειναι ζωσμενος με χοντρες λαμες για να αντεχει τα φουντατγια των αγκυρων , που ειναι ακριβως απο πανω

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πράγματι στο προπελάκι είχε κάνει τροποποιήσεις, καθώς διαθέτει ένα κανονικό με έλικα κι ένα ακόμη τύπου water jet. Μετά την επιμήκυνση το πλοίο πήρε λίγη παραπάνω ταχύτητα πράγμα που επιβεβαίωσε τον εμπειρικό κανόνα της ναυπηγικής: "το μήκος τρέχει".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εάν έχω πληροφορηθει σωστά η εταιρεία του Aqua Jewel ζήτησε από το λιμενικό ταμείο της Αίγινας να γίνει έλεγχος των βυθισματων στο λιμάνι της Αίγινας για να διαπιστώσουν ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το βυθισμα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το Aqua Jewel ζητάει έκτακτη δρομολόγηση από τις 13/06/16 στο Σαρωνικό (Αίγινα Μέθανα Πόρο). Πιστεύω ότι πολύ δύσκολα θα πάρει την έκτακτη δρομολόγηση εκτός εάν κατέβει μαζί με κανέναν άλλο στη γραμμή!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Aqua Jewel πήρε την δρομολόγηση για το Σαρωνικό αλλά με δρομολόγια άκρως αντί εμπορικά!!! Δηλαδή το πρώτο δρομολόγιο μια ώρα πριν από το πρώτο πλοίο για Αίγινα από το Πειραιά. Ένα δρομολόγιο για Αίγινα μια ώρα από το τελευταίο δρομολόγιο από το Πειραιά και ένα δρομολόγιο για Μέθανα Πόρο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...