Jump to content
Shipfriends

Ο καλός ο καπετάνιος...


Angelos

Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και προφανώς γιά να κάνη τέτοια μανούβρα,σημαίνει ότι δέν είχε και πολύ χώρο στην διάθεσή του γιά να κινηθή.

 

Μιλάμε γιά χειρουργική ακρίβεια εδώ......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο παραπάνω link ενδιαφέρον έχουν τα σχόλια. Από τους Έλληνες ναυτικούς που δεν έχουν μυρωδιά από Βαλτική,

 

Ποιος σας είπε ότι δεν υπάρχουν Έλληνες ναυτικοί που έχουν ποτιστεί στη Βαλτική...μπορείτε να ανατρέξετε στην εποχή των SUPERFAST...

Κοντός ψαλμός...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα εγώ ότι δεν υπάρχουν Έλληνες ναυτικοί που έχουν κάνει στη Βαλτική. Απλά τα σχόλια των αναγνωστών είναι ακριβώς τα ίδια μ'αυτά που θα έκαναν καποιοι στην Ελλάδα, αν κατέβαινε Σουηδός πλοίαρχος να μανουβράρει στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σίγουρος πως αν ένας ξένος έρθει στο Αιγαίο και κάτσει κάνα μήνα να παρακολουθεί...στο τέλος θα μανουβράρει κι εκείνος εξίσου καλά !

Link to comment
Share on other sites

παντως μια που μιλαμε για βαλτικη, απο οτι ειχε ακουστει τοτε, τον πρωτο καιρο ειχαν αντιμετωπισει καποια προβληματα με τον διαπλου στις παγωμενες θαλασσες. ισως ειχε υπερεκτιμηθει η δυνατοτητα των ice class πλοιων να κινουνται και να μανουβραρουν στις παγωμενες θαλασσες.

Link to comment
Share on other sites

Τότε τί σόϊ ice class πλοία ήταν αυτά;Υποτίθεται πως γιά να χαρακτηριστή ώς ice class ένα πλοίο,περνάει κάποιους ελέγχους και παίρνει σχετική πιστοποίηση.

 

Εν πάσει περιπτώσει,επειδή το θέμα εδώ είναι οι πλοίαρχοι και όχι τα πλοία,εγώ θεωρώ πως δέν αρκεί να "παρακολουθή επί ένα μήνα" κάποιος ξένος πλοίαρχος γιά να μπορή να δένη εξ ίσου καλά σ'όλα τα Αιγαιοπελαγίτικα λιμάνια-δηλαδή αυτά που εμείς αποκαλούμε λιμάνια,γιατί πολλά απ'αυτά είναι απλές προβλήτες μέσα στην θάλασσα (και εκτεθειμένες στους καιρούς).Ωστόσο,άμα κάτση κανένα χρόνο στην Ελλάδα και περάση απ'όλο το Αιγαίο,δέν νομίζω μετά να έχη δυσκολία.

 

Γιά το Ιόνιο πάντως δέν τίθεται θέμα,αφού απ'όσο ξέρω στην Πάτρα "εξαπανέκαθεν" πιάνουν και Ιταλικά πλοία με Ιταλούς πλοιάρχους,νομίζω και στην Ηγουμενίτσα επίσης,στην Κέρκυρα δέ (και στην Ζάκυνθο,άν θυμάμαι καλά) πιάνουν και ξένα κρουαζιερόπλοια,οπότε οι καπετάνιοι τους είναι εξοικειωμένοι με τα λιμάνια αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

 

 

Η ίδια εύκολη τροφή των κλικ; και την τρίτη το ίδιο έγινε. μάλλον κάποιος δεν ήταν στο πόστο του  :ph34r:

Η αυτός είναι που διαβάζει το παρόν φόρουμ ή ο "προϊστάμενός" του που τον επανέφερε από τη λούφα στο πόστο του και τη ρουτίνα  :D 

 

Όπως και να χει, πάμε άλλη μία* για να μην ξεχνιόμαστε (μέχρι την επόμενη ή καλύτερα τις επόμενες) :lol: 

 

*τουλάχιστον μνημονεύει και τις προηγούμενες :P

Link to comment
Share on other sites

καποτε -οι περισσότεροι μαλλον δεν τα προλάβατε- ταξιδεύαμε με 100 μ -και βγάλε- φέρρις (χωρίς stabilizers) αλλά τότε δεν υπήρχαν κινητά και κάμερες. Για να μην αναφέρουμε και το 40μ Μεγαλόχαρη απο Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Τα κατοστάρια μείον ήταν στην Αδριατική μάλιστα... Σε μια εποχή που οι νεες γενιές είναι δύσκολο να παραδεχτούν ότι πριν μόλις15 χρόνια στη γραμμή Ηράκλειο Πειραιάς είχαμε τα Κάντια - Ρέθυμνο (αν και παιδάκι τότε τα πρόλαβα έστω και οπτικά μόνο). Το ότι κάποιοι σήμερα τραβάνε βίντεο και ανεβάζουν ακόμα και την "καθημερινή ιδιωτική στιγμή τους" δεν είναι της παρούσης :D.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

δε γεννησε αλλος κανεις, μονο η μαριω τον γιαννη :rolleyes:

ημαρτον

 

Έχει πάντως ενδιαφέρον η αντιμετώπιση. Τα video με τα συγκεκριμένα πλοία γίνονται viral όπως λέει και ο Πέτρος με διθυραμβικές κριτικές για τη ναυτοσύνη των εμπλεκομένων, τα υπόλοιπα πλοία, χωρίς video φυσικά, απλά αναφέρονται ως επίδοξοι "δολοφόνοι" και σκυλοπνίχτες που παρά τα απαγορευτικά τολμούν και βγαίνουν στο Αιγαίο και ταλαιπωρούν τον κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θέμα δημοσίων σχέσεων... Ειναι θέμα εικόνας της εταιρείας..ξέρουμε όλοι ποιες εταιρείες απο θέμα αντιμετώπισης επιβατών σίγουρα "τραβάνε" την επιβράβευση πιο εύκολα απο άλλες... Μη λέμε ποιες ειναι στο μάτι του κυκλώνα

Link to comment
Share on other sites

επειδη συμπτωσις επαναλαμβανομενη, ουκ εστι συμπτωσις, (συνηθως σε πλοια της συγκεκριμενης γραμμης βλεπουμε τετοια βιντεακια), το ενδεχομενο να γνωριζει το πλοιο οτι βιντεοσκοπειται και αντι να ψηλωσει στον καιρο, να γυρνα για να κανει θεαματικη βουτια on camera το εχουμε αποκλεισει; (και να τα βίντεα μετα και να οι συνεντευξεις ;)  )

Link to comment
Share on other sites

Δέν νομίζω ότι οι εκ τού πλοίου έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν άν βιντεοσκοπούνται σε τέτοιες συνθήκες,αλλά ακόμη κι'άν το ξέρουν,δέν πιστεύω ότι ο καπετάνιος θα κάνη εσκεμμένα "βουτιά" σε τρικυμία,διακινδυνεύοντας ακόμη και τραυματισμό επιβατών γιά την "μόστρα".Αν στο συγκεκριμένο σημείο έτυχε δυό φορές κάποιος να βιντεοσκοπήση πλοίο που κλυδωνίζεται,αυτό δέν σημαίνει ότι ήταν "στημένο" το βίντεο.Μήν βλέπετε συνωμοσίες παντού...

Link to comment
Share on other sites

Nα δουμε και ποιος θα παει καπετανιος...παιζει τον ρολο του στα περασματα και στις μανουβρες

 

Επαναλαμβάνω το ρητό του Proud του προφήτου που είπε "εγω δεν ειμαι ναυπηγος, ουτε ναυτικος", επειδή μου δημιουργήθηκε μία απορία:

Αν το βαπόρι πέσει σε καλοκαιρινό μελτέμι δυναμωμένο ανάμεσα Μύκονο και Τήνο, ή πρέπει να μπεί με χειμωνιάτικη σοροκάδα στο διαβόητο έξω λιμάνι στην Τήνο, ο καπετάνιος πως μπορεί να αλλάξει την συμπεριφορά του συγκεκριμένου καραβιού με τα δεδομένα ναυπηγικά χαρακτηριστικά (πλώρη, επαναφορά, κλπ);

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
12 hours ago, svo said:

 Ο λόγος ήταν πως  το πλοίο έκοψε ταχύτητα , καθώς την ώρα που προσέγγιζε την είσοδο του λιμανιού, κάποιος έξυπνος με σκάφος αναψυχής θυμήθηκε να μπει μπροστά του, με αποτέλεσμα  να μην γυρίζει στη δεξιόστροφη. 

12 hours ago, Superfast VI said:

Πάντα το είχα απορία πως είναι δυνατόν την ώρα που μπαίνει/βγαίνει πλοίο να υπάρχει ενα τέτοιο μέσα στη μέση και μεγαλύτερη απορία πως δεν έχει γίνει κάποιο ατύχημα ακόμα με αυτά τα σκαφη που πολλές φορές μοιάζουν ακυβέρνητα. Φαντάζομαι δε μιλάνε με λιμεναρχείο κλπ...

πραγματικα η πλειοψηφια των ιστιοπλοικων ειναι απελπισια.. η προσωποποιηση του "και ο μηνας εχει 9"..

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...