JonB72 Posted August 8, 2023 Posted August 8, 2023 Φέτος επιτέλους είχα την ευκαιρία να πλεύσω στον Διονύσιο Σολωμό. Ταξίδεψα από τη Σίφνο στον Πειραιά τον Ιούνιο. Το πλοίο δεν είναι πολυτελές, αλλά είναι αρκετά άνετο και αξιόπιστο. Μπορείτε να δείτε ένα σύνολο φωτογραφιών του πλοίου κάνοντας κλικ στην παρακάτω φωτογραφία.
George...f Posted August 13, 2023 Posted August 13, 2023 Ταξίδεψα σήμερα με το πλοίο για την Σεριφο. Στα θετικά το πολύ ευγενικό πλήρωμα του και το μπαλκόνι στην πλώρη που πλέον σπανίζει στα ακτοπλοϊκά μας. Από κει και πέρα το πλοίο το θεωρώ ακατάλληλο για Κυκλαδες, ποσό μαλλον για τόσο τουριστικούς προορισμους. Είναι σαν να μην έφυγε ποτέ από το πορθμείο, ειδικά σε συνθήκες Αυγούστου τα σαλόνια του είναι ανεπαρκή, η διαρρύθμιση κακη, και ο διάκοσμος θυμίζει αμφιπλωρο στο Πέραμα-Παλούκια. Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι ένα όμορφο πλοιο, αθόρυβο, σχετικα γρήγορο, αλλά πλέον με την είσοδο του Ανέμου, αν πραγματικά η εταιρία του θέλει να κρατηθεί πρέπει να επενδύσει σε αυτό. Το πλοίο είναι εργαλείο κυρίως λόγω του τεράστιου γκαραζ του, αλλά σε χώρους επιβατών πάσχει πολύ σε όλους τους τομεις…
KARAVI Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 Θα συμφωνήσω απόλυτα με την άποψη σου και νομίζω ότι είναι ο καιρός να αναβαθμιστεί εάν θέλει να ανταγωνιστεί τον Άνεμο.
HSC Aries Posted August 19, 2023 Posted August 19, 2023 Ας δούμε ένα βίντεο με το Σολωμός να αναχωρεί από την Σέριφο
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2023 Posted September 19, 2023 Το Διονύσιος Σολωμός αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 15/01/24 έως 18/01/24
gpap2006 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Ήταν να ξεκινήσει σήμερα αλλά βγήκε απαγορευτικό. Για Πέμπτη πρωι το βλέπω πλεον..
Metal maniac Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 Ο Σολωμός σε μια πρόσφατη αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά
mytilene Posted May 4, 2024 Posted May 4, 2024 Τι ταλαιπωρία περνάει κι αυτό το βαπόρι στην άγκυρα απο χθες,δε μπορούσαν να βρουν ενα φυσιολογικό λιμάνι να δέσει?
Nick the Greek Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Σοβαρό ατύχημα επάνω στο Διονύσιος Σολωμός με τραυματισμένους μαθητές. Φαίνεται πως η κυλυόμενη ξεκίνησε να λειτουργεί ξαφνικά ενώ βρίσκονταν επάνω της δεκάδες μαθητές, με συνέπεια να έχουμε πανικό και τραυματισμούς.
nomikos Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Το σοβαρό της όλης υπόθεσης είναι ότι η κυλιόμενη έπιασε τα μαλλιά μιας κοπέλας μετά τη πτώση της η οποία χρειαστηκε να κάνει μερικά ραματα.
gtogias Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Η ανακοίνωση της εταιρείας για το περιστατικό: Δελτίο Τύπου | 15 Μαΐου 2024 - ZANTE FERRIES
gioannis Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Πολύ σαφής και περιεκτική ανακοίνωση, και συμφωνώ μαζί τους , όλοι ξέρουμε τι κάνουν αυτά τα μικρά θηρία !
Nick the Greek Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Το ασχημόπαπο που πρίν λίγα χρόνια έγινε κύκνος, στα 200άρια αναμένοντας την έναρξη της φόρτωσής του.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 28, 2024 Posted May 28, 2024 Κύκνος δεν έγινε...Ας κατεβάσουν πρώτα τις βάρκες που είναι κρεμασμένες ίσα με τις τσιμινιέρες κ τα λέμε!
proud_ionian Posted August 30, 2024 Author Posted August 30, 2024 (edited) 40 minutes ago, nomikos said: Μη ξεχνάμε πως ο Σολωμός μεχρι τον ερχομό στο Αιγαίο ήταν το καλύτερο βαπόρι εσωτερικού σε όλο το Ιόνιο. Σε καμία περίπτωση. Καλύτερο γκαράζ είχε και εξακολουθεί να έχει το Mare, που φορτώνει ανεξάρτητα άνω και κάτω γκαράζ. Ο Σολωμός στο Ιόνιο, συν τοις άλλοις, είχε και τη ράμπα καταπλωρα. Σε ταχύτητα και ταξίδεμα εξακολουθεί να υπερτερεί το Κεφαλονιά. Το εσωτερικό του Σολωμού μόνο με τις παντόφλες της Κέρκυρας μπορούσε να συγκριθεί. Στο Ιόνιο ήταν εντελώς σπαρτιάτικο. Δεν απαξιωνω τον Σολωμο σε καμία περίπτωση. Απλά στο Ιόνιο ταξίδευε όπως ήταν στην Ιαπωνία. Edited August 30, 2024 by proud_ionian
nomikos Posted August 30, 2024 Posted August 30, 2024 Σωστά είναι αυτά που γράφεις. Όμως ο Σολωμός και πολύ μεγάλο γκαράζ είχε και ταχύτητα είχε.Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά δε τα συνδύαζε κανένα άλλο πλοίο.Για γραμμή μιας ώρας δε χρειάζεται και πολύ καλό εσωτερικό
ΘΗΣΕΑΣ Posted August 30, 2024 Posted August 30, 2024 Στη Ζάκυνθο ο Σολωμός υπήρξε για 17 σχεδόν έτη το καλύτερο βαπόρι της γραμμής. Η αχίλλειος πτέρνα του ήταν η ράμπα για το πάνω γκαράζ που βρισκόταν σε εντελώς άκυρη θέση. Αλλά και πάλι δεν καθυστερούσε αυτό τη φόρτωση/ εκφόρτωση. Έκανε φάρο - φάρο 55' όταν τα υπόλοιπα έκαναν από 70' και πάνω. Η χωρητικότητά του απέραντη. Το γκαράζ του πανύψηλο, οι επαγγελματίες έμπαιναν κι έβγαιναν με άνεση. Στις μανούβρες άνετο. Μάλιστα ήταν το πρώτο πλοίο της γραμμής που είχε κυλιόμενες σκάλες. Το γεγονός ότι ουσιαστικά λειτούργησε αμετασκεύαστο, για μένα δεν ήταν αρνητικό. Αντίθετα, έδειχνε τη σύνεση της εταιρείας του που έκανε ένα μεγάλο βήμα προς το άγνωστο (επιβατικά δρομολόγια) και δεν ήθελε να κάνει μεγάλο οικονομικό άνοιγμα.
proud_ionian Posted August 30, 2024 Author Posted August 30, 2024 (edited) Αυτό είχε λογική το 1999 που ήρθε. Μετά μπορούσε να το μαζέψει. Όσο για το γκαράζ, φορτηγά και βυτία στο άνω γκαράζ δεν έπαιρνε, σε αντίθεση με το Star/Mare. Edited August 31, 2024 by proud_ionian βυτία
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted August 31, 2024 Posted August 31, 2024 Είχα ταξιδέψει το 2016 με το πλοίο , την τελευταία του χρονιά στο Ιόνιο , πριν την μετασκευή στην πλώρη , πολύ ωραίο σκαρί ( γιαπωνέζικο )
KARAVI Posted August 31, 2024 Posted August 31, 2024 Το πλοίο έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης και εξωτερικά και εσωτερικά και θεωρώ σίγουρο με το νέο ιδιοκτήτη να γίνουν . Μέχρι σήμερα το εσωτερικό του είναι σχεδόν παρατημένο και βρωμικο θα έλεγα όπως και η διαχείριση των σαλονιών καθόλου λειτουργική. Μεγάλο πρόβλημα με τα ανοίγματα στο γκαράζ όπου τα αμάξια ήταν εκτεθημενα. Τέλος πιστεύω εάν υπάρξουν η απαραίτητες και καλόγουστες παρεμβάσεις το πλοίο θα γίνει αγνώριστο όπως επίσης με της σωστές παρεμβάσεις στο μηχανοστάσιο να έχει μια σταθερή ταχύτητα 19+ . Το πλοίο αγαπήθηκε και ήταν σταθερό στις Δυτικές και ελπίζω την ίδια πορεία να έχει όπου θα δρομολογηθεί στο μέλλον.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 31, 2024 Posted August 31, 2024 8 hours ago, KARAVI said: . Μεγάλο πρόβλημα με τα ανοίγματα στο γκαράζ όπου τα αμάξια ήταν εκτεθημενα. Εάν κλείσουν τα ανοίγματα θα "κάνει πανί" στον καιρό κ θα αλλάξει η διαγωγή του πλοίου
Villandry Posted August 31, 2024 Posted August 31, 2024 (edited) Και στη μανούβρα θα αλλάξει η συμπεριφορά του. Θεωρώ πως αυτό που χρειάζεται είναι μία ανακαίνιση του εσωτερικού του και προέκταση του ντεκ προς τα πρύμα. Εκτός αν υπάρχει κι εδώ διάθεση να μπούν πτερύγια ευστάθειας. Edited August 31, 2024 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted August 31, 2024 Author Posted August 31, 2024 (edited) On 12/22/2007 at 5:11 PM, Zeppelin said: Φαίνεται πως ο κύριος Θεολόγος Π (ο πλοιοκτήτης και όχι το πλοίο) αποφάσισε ότι όντως δεν πρέπει τα αυτοκίνητα των επιβατών να βρέχονται από το θαλασσινό νερό και έτσι αποφάσισε να κλείσει ορισμένα παράθυρα από το πάνω γκαράζ προς την πλώρη. Στον Θεολόγο είχαν κλείσει πάνω από τα μισά, ένα χρόνο μετά τη δρομολόγηση του. Εκτός από τα παράπονα για τα αλατισμένο ΙΧ, είχε ακουστεί ότι ο δυνατός αέρας όπως έμπαινε στο άνω γκαράζ, επηρέαζε το ταξίδεμα του πλοίου. Edited August 31, 2024 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now