Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ναι ναι λοιπον,το european θα φερει την επανασταση στην γραμμη,συμφωνα με αποκλειστικες πληροφοριες,θα καιει jet fuel και θα βγαζει γυρω στα 27 μιλια στο 85%:D

Αν μπει το πλοιο,εχω ξαναπει πως το πιο λογικο(για μενα)ειναι να μπει τις μερες που δεν θα ειναι το ΛΙΣΣΟΣ,επομενως δεν θα εχει καποιο απεναντι του(το ΧΙΟΣ θα φευγει καθε μερα 12.30 το μεσημερι ετσι κι αλλιως)αρα δεν υπαρχει λογος για να πηγαινει παραπανω απο 18μιλια.Εδω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πανε κομενο,σιγα μην ανοιξουν το EUROPEAN.

Επισης κατι αλλο που πρεπει να σκεφτουμε ειναι τι ωρες θα παρει η ΝΕΛ αν εχει καποιο πλοιο πανω στο ΛΙΣΣΟΣ.Λετε η ΑΝΕΚ να το αφησει ετσι;),για θυμηθειτε στα τελευταια ΣΑΣ τι 'παρτι' κανει ΑΝΕΚ(απο ωραρια μεχρι επιδοτησεις)και μετα οι θιγομενοι διαμαρτυρονται στο συμβουλιο για την μεροληψια που επιδεικνυει...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε 6-6,5 ώρες..!:D

Εδώ το πραγματικό ταχύπλοο της ΝΕΛ Αίολος Εξπρές ΙΙ έκανε το Πειραιάς-Χίος σε 5,5 ώρες σιγά μην κάνει 6-6,5 ώρες αυτό.

Πολύ μούφα το άρθρο, μου θύμισε εκείνο το "εφάμιλο του Μυτιλήνη" του Μανούση..

Μόνο σε διάρκεια του Μυτιλήνη στις καλές επόχες του μπορεί να πλησιάσει.

Κοροιδεύουν τον κόσμο και όταν θα ανακαλύψουν ότι πρόκειτε για κλασσικό συμβατικό θα απογοητευτούν.

Το Νήσος Χίος δεν το πλησιάζει μακράν και είναι τουλάχιστον αστεία η σύγκριση.

Οσό για την Ανεκ, μπορεί να ρίξει το φθινόπωρο μια ΑΡΙΑΔΝΗ ή ακόμα και ένα ΚΡΗΤΗ και καθάρισε..

Υ.Γ. Ευτυχώς που ήρθη η 35ετία γιατί τώρα μάλον θα συναγωνιζόταν σε ταχύτητα το προηγούμενο Νήσος Χίος..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα με κατι ουριους:D πατριωτες μου και μου λενε 'ποιο ειναι αυτο το ταχυπλοο που φερνει η ΝΕΛ,ειναι καλο,θα το κανει 6ωρες μεχρι πειραια...?'':cool:

Φυσικα με μια-δυο φτυαριες:P τους ειπα τι ειναι αυτο το ταχυπλοο αλλα επρεπε να τους αφησω να παρουν το EUROPEAN και μετα να μου λενε ''ακομα να φτασουμε'':D

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ότι και να λέει το οποιοδήποτε δημοσίευμα αν δεν το δούμε στη γραμμή δεν θα βγάλουμε συμπέρασμα. Δεν ξέρω αν γενικώς έχει κυκλοφορήσει αυτή η φήμη ότι θα το κάνει σε 6 ώρες ας πουμε, ή αν είναι μόνο από την "αλήθεια" αλλά ως συνήθως άλλα δημοσιεύοναι, άλλες φήμες κυκλοφορούν και τελικά άλλη είναι η πραγματικότητα. Προσωπικά λοιπόν δεν περιμένω να σπάσει κάποιο ρεκορ ταχύτητας στη γραμμή, ούτε και νομίζω ότι χρειάζεται. Από κει και έπειτα αν μεσα είναι αξιοπρεπές, και αν αντι για 13-14 ώρες που έχει καταντήσει το Πειραιάς-Λέσβος το κάνει πχ σε 10-11 δεν θα είναι κακό. Σε τελική ανάλυση δεν νομίζω κανείς να περιμένει κάποιο αντίπαλο δέος στο Ν.Χίος, χώρια που κι αυτό τις ταχύτητές του τις ρίχνει όταν κάνει Λ-Χ-Π καταπως φαίνεται. Τέλος προσωπικά δεν με πειράζει τόσο που έχει κάποια ηλικία σαν βαπόρι, αρκεί να εξυπηρετεί καλά τη γραμμή. Αν είναι αξιόπλοο γιατί όχι;Δε λέω βέβαια να γίνουν κανόνας τα υπέργηρα καράβια αλλά αν κάποιο είναι σε καλή κατάσταση, μπορεί να δώσει ανάσα τόσο στη γραμμή, όσο και στα νησιά μας, όσο και στην ίδια την εταιρεία σε τελική ανάλυση...;)

Link to comment
Share on other sites

να δουμε με τι ταχυτητες θα κανει τα δρομολογια και μετα βλεπουμε τις διαφορες(αν κ εγω πιστευω οτι ειναι σχεδιασμενα λαθος τα δρομολογια

Χτες ηταν η πρωτη φορα που το ΝΗΣΟΣ εκανε Πειραια-Χιο σε 7ωρες,ωρα αφιξης στην Μυροβολο 01.35(απο γλαρους του λιμανιου η ωρα;)).Βεβαια,ακομα δεν εχω καταλαβει τα ωραρια που θα εχει μεχρι μεσα Ιουνιου,απο την μια συμβατικη ταχυτητα μεχρι Χιο κ απο την αλλη 26μιλια για το 2ωρο της Μυτιληνης:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Χίος μέχρι τις 17/06/2010 θα έχει τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα, όπου στο σύνολο μόνο ενα θα είναι με κανονικές ταχύτητες του πλοίου

Από τις 18/06/10 έως 15/07/10 και από 23/08/10 έως 05/09/10 θα έχει 6 αναχωρήσεις (εκτός Κυριακής) στα πρότυπα των παλιών χειμερινών δρομολογίων του. Δηλαδή από Δευτέρα έως Πέμπτη στις 12:30 από Πειραιά και στις 22:00 από Μυτιλήνη. Ενώ Παρασκευή και Σάββατο θα αναχωρεί στις 17:30 από Πειραιά και από Μυτιλήνη στις 07:00 το Σάββατο και 15:00 τη Κυριακή.

Από τις 16/07/10 έως 22/08/10 θα έχει καθημερινά αναχωρήσεις (7 στο σύνολο) στα παλιά πρότυπα των δρομολογίων του, δηλαδή 12:30 από Πειραιά και στις 22:00 από Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε τι ποσοστά θα πάρουν τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ν.ΧΙΟΣ σήμερα από Πειραιά και αύριο από Χίο που φεύγουν σχεδόν την ίδια ώρα, με διαφορετική τιμή εισιτηρίου φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν έλειπε χθες και αύριο το Λισσος θα έλεγα σίγουρα παραπάνω θα έπαιρνε το Μυτιλήνη. Το τελευταίο καιρό έχει αρκετή κίνηση (έχει ρίξει τις τιμές) ενώ το Νήσος Χίος είχε παρά πολύ μικρή κίνηση στο γκαράζ ενώ στους επιβάτες όχι τίποτα τρελά νούμερα. Ενώ το Νήσος Χίος μέχρι προχθές είχαν κλειστά τα πλάνα για αυτές τις ήμερες, όποτε σίγουρα θα έχουν περισσότεροι θα έχουν κλείσει με τη ΝΕΛ. Αλλά τώρα που λείπει το Λισσος οι πιστοί του Λισσος μάλλον θα προωθηθούν με το Νήσος Χίος.

Link to comment
Share on other sites

Μετα κι απο μια ματια στις τιμες,δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια ο ανταγωνισμος που επιδιωκει η ΑΝΕΚ στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ με το Ν.ΧΙΟΣ πανω στο ωραρια του.Για μενα αυτοι που επιθυμουν/προτιμουν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα συνεχισουν να πηγαινουν με αυτο και το ιδιο ισχυει και για τους fan ΧΙΟΣ(δηλ.θα πηγαινουν με ΧΙΟΣ κ παλι).

Το μονο θετικο στα καινουργια δρομολογια του ΧΙΟΣ(για τον ενα μηνα περιπου),ειναι οτι φαινεται να μην πηγαινει με 18μιλια αλλα με 21-22,οποτε δημιουργειται καποιο πλεονεκτημα χρονου για τον επιβατη,κυριως της Χιου,που φτανουν 01.30 σε σχεση την αφιξη του ΜΥΤΙΛΗΝΗ που ειναι 03.30-03.45.Για τους Μυτιληνιους νομιζω,το πλοιο της ΝΕΛ ειναι μονοδρομος αφου φτανουν λιγο πριν τις 7 το πρωι αντι 5 τα ξημερωματα με το ΧΙΟΣ(αναλογως τις προτιμησεις του καθενος βεβαια).

Γενικα εχω την εντυπωση οτι η ΑΝΕΚ σχεδιαζει μετα τον Σεπτεβριο να διπλωσει το ΛΙΣΣΟΣ με το ΧΙΟΣ στα ωραρια που βλεπουμε τωρα και το καλοκαιρι μονο(και τις περιοδους με υψηλη κινηση)να 'εκμεταλευεται' τις υψηλες ταχυτητες του ΝΗΣΟΣ.Αλλα μεχρι τοτε,βλεπουμε,πολλα μπορει να εχουν αλλαξει αλλα ισως και τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Μετα κι απο μια ματια στις τιμες,δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια ο ανταγωνισμος που επιδιωκει η ΑΝΕΚ στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ με το Ν.ΧΙΟΣ πανω στο ωραρια του.Για μενα αυτοι που επιθυμουν/προτιμουν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα συνεχισουν να πηγαινουν με αυτο και το ιδιο ισχυει και για τους fan ΧΙΟΣ(δηλ.θα πηγαινουν με ΧΙΟΣ κ παλι).

Υπάρχει μία σημαντική διαφορά σε αυτά τα δρομολόγιο του Νήσος Χίος που αλλάζει τα δεδομένα του ανταγωνισμού: Τα ωράρια της επιστροφής, που αλλάζουν εντελώς και από ξημερώματα, αναχωρεί πλέον απόγευμα, κάτι που θεωρώ πως θα αυξήσει την κίνηση του σίγουρα στα φορτηγά, αλλά και στους επιβάτες.

Όλα αυτά βέβαια μικρή σημασία έχουν αφού θα ισχύσουν για λίγες μόνο εβδομάδες. Το σημαντικό για τα δύο νησιά είναι πως από 18 Ιουνίου θα αποκτήσουν πολύ μεγαλύτερη διαθεσιμότητα και καλύτερα ωράρια, κάτι που ελπίζω να βοηθήσει αυτή την δύσκολη για όλους χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μία σημαντική διαφορά σε αυτά τα δρομολόγιο του Νήσος Χίος που αλλάζει τα δεδομένα του ανταγωνισμού: Τα ωράρια της επιστροφής, που αλλάζουν εντελώς και από ξημερώματα, αναχωρεί πλέον απόγευμα, κάτι που θεωρώ πως θα αυξήσει την κίνηση του σίγουρα στα φορτηγά, αλλά και στους επιβάτες.

Αν τα παρεις σε σχεση με τα πρωινα δρομολογια που ειχε το ΧΙΟΣ για να εξυπηρετει την Συρο και την Μυκονο,ναι,αλλα ειχαμε πει απο την αρχη οτι ηταν 'σκαρτα' για τους Χιωτες και τους Μυτιληνιους.

Αν τα παρεις σε σχεση με του ΜΥΤΙΛΗΝΗ(για την επιστροφη παντα),δεν δινουν καποιο ιδιαιτερο πλεονεκτημα(ιδια ωραρια σχεδον)παρα μονο ισως σχεση με τα φορτηγα που λες(που βεβαια η ΑΝΕΚ με τα συμβολαια που εχει κανει με τις μεταφορικες,μπορει ανετα να εξασφαλιζει 'κινηση' και για το ΧΙΟΣ).

Για την διαθεσιμοτητα των εισητηριων και τα ωραρια μετα τις 18/6,συμφωνω απολυτα!

Link to comment
Share on other sites

Tα συμβολαια η ΑΝΕΚ τα εχει με τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ αλλα ηταν και μονη της με τρια πλοια εναντι ενος τωρα εαν μπει και δευτερο πλοιο απο ΝΕΛ πολλα θα αλαξουν μην ξεχναμε οτι ετοιμαζει και ρο-ρο οσο για τα δρομολογια του Ν.ΧΙΟΣ απο 19/6 ειναι δοκιμασμενα και αντικατασταθηκαν γιατι δεν ειχαν το οικονομικο οφελος που περιμενε η εταιρια παντως η επιστροφη απο ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις 22.00 θα δουλεψει πολυ μειονεκτημα τα καθημερινα απο ΠΕΙΡΑΙΑ πλην ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

τα δρομολογια του Ν.ΧΙΟΣ απο 19/6 ειναι δοκιμασμενα και αντικατασταθηκαν γιατι δεν ειχαν το οικονομικο οφελος που περιμενε η εταιρια

Αυτο το λες επειδη εχεις στοιχεια που το αποδυκνειουν η ειναι γνωμη σου?Εγω θυμαμαι οτι μετα απο 3 χρονια στην γραμμη,η HSW να εχει αποκτησει μια πολυ καλη κινηση με το ΧΙΟΣ και απο οχηματα και απο επιβατες.Το χειμωνα μπορει να μην ειχε τοσο πολυ κινηση(λογω κ της μεσημεριανης αναχωρησης απο Πειραια)αλλα τα καλοκαιρια τα ΝΗΣΟΣ εφερναν κοσμο και κοσμακη στα νησια.Απλα τα δρομολογια αντικατασταθηκαν με Συρο/Μυκονο+περισσοτερες ωρες,οταν μας ηρθε το μαγικο ΛΙΣΣΟΣ;)

Link to comment
Share on other sites

Το Λισσος ουσιαστικα αντικατεστησε το Θεοφιλο. Οποτε δεν εχει παιξει κανενα ρολο στην προσθηκη της Συρου-Μυκονου. Αυτο εγινε για να ανταγωνιστουν με 2 πλοια τη Μπλου Σταρ σε Συρο Μυκονο και Παρο Ναξο... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ενας συνδυσμος Neptune,δηλαδη απ την μια ηθελαν να βαλουν 'ποδι' στη Παροναξια κ απ την αλλη να καταφερουν να δουλεψει το ΛΙΣΣΟΣ(το οποιο εκαναν βαζοντας τα δρομολογια του ΧΙΟΣ πανω στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ)

Γιατι αραγε δεν κρατησαν το ΧΙΟΣ απο την αρχη οπως ηταν,και τον χειμωνα να το εχουν σε συμβατικα ωραρια?Ετσι δεν υπηρχε καμια αναγκη να εχουμε το πλοιο της ΑΝΕΚ.Επισης,γιατι δεν εστειλαν το ΛΙΣΣΟΣ παροναξια,αφου ειναι τοσο καλο πλοιο....Η μηπως ειναι μονο καλο για την γραμμη μας:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σου θυμιζω οτι το ατυχημα του Θεοφιλου ηταν καλοκαιρι αρχες της σεζον και υπηρχε συγκεκριμενο πλανο με δρομολογια για τα πλοια που εμεναν πισω. Οποτε ηταν λιγο δυσκολο τοτε να αλλαξουν τα παντα. Σ αυτο μετρησε κι αυτο που λες (να δουλεψει και το Λισσος λιγο) αλλα δε φταιει για ολα η ΑΝΕΚ και το Λισσος. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θυμαμαι πολυ καλα τι ειχε γινει,σχετικα με την περιοδο του ατυχηματος του ΤΕΟ.Ηταν αρχες Ιουνιου,το ΛΙΣΣΟΣ ηταν ανενεργο και η ΑΝΕΚ βρηκε την ευκαιρια να το βαλει.Μαλιστα ειχε ζητησει να μπει και o Αγουδημος τοτε,με το ΡΟΔΑΝΘΗ αν θυμαμαι καλα,δεν ειχε παρει εγκριση απο το υπουγρειο(γιατι κ πως δεν ξερω...).

Εκεινη την περιοδο λοιπον,ηρθε για να βοηθησει το ΛΙΣΣΟΣ την κινηση του καλοκαιριου....μετα ομως γιατι εμεινε(ρητορικη ερωτηση),αφου υποτιθεται οτι μπορει να εβγαζε την 'χειμωνιατικη κινηση' το ΧΙΟΣ κ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ μαζι? Εκει καπου αρχισαν να τους μπαινουν κ οι ιδεες για τις Κυκλαδες.

Παντως συμφωνω οτι δεν φταινε για ολα η ΑΝΕΚ και το ΛΙΣΣΟΣ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θυμαμαι πολυ καλα τι ειχε γινει,σχετικα με την περιοδο του ατυχηματος του ΤΕΟ. Ηταν αρχες Ιουνιου,το ΛΙΣΣΟΣ ηταν ανενεργο και η ΑΝΕΚ βρηκε την ευκαιρια να το βαλει.Μαλιστα ειχε ζητησει να μπει και o Αγουδημος τοτε,με το ΡΟΔΑΝΘΗ αν θυμαμαι καλα,δεν ειχε παρει εγκριση απο το υπουγρειο(γιατι κ πως δεν ξερω...).

Τότε δεν άφησαν να βάλει πλοία ο Αγουδημος στη γραμμή Χίου Μυτιλήνη με το πρόσχημα ότι τα πλοία του ήταν αλλού δρομολογημένα. Τότε δεν ήταν μόνο το Ροδάνθη που είχε δηλώσει ο Αγουδημος για τη γραμμή. Είχε καταθέσει για καθημερινές αναχωρήσεις από το Πειραιά με τρία πλοία (3 δρομολόγια το Ροδάνθη, 3 το Μαρίνα και 1 το Ανθή Μαρίνα). Το Λισσος αφού τελείωσε τα δρομολόγια που είχε πάρει μέχρι τέλος Οκτωβρίου του Θεόφιλος, μετά ζήτησε και πήρε τακτική δρομολόγηση στη γραμμή. Και εάν θυμάστε από τότε άλλαξε τις ήμερες δρομολογίων με τη ΝΕΛ. Στην αρχή το Λισσος έκανε Δευτέρα, Τέταρτη, Παρασκευή από Πειραιά και Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη από τα νησιά, ενώ τώρα κάνει Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη από Πειραιά και Σάββατο, Δευτέρα, Τέταρτη από τα νησιά

Link to comment
Share on other sites

Καλα ολα αυτα αλλα ο Αγουδημος που κολαει και εχεις βαλει τετοιο τιτλο στο ποστ:confused:

Σε τελικη αναλυση πιο καλα που δεν πηρε τα δρομολογια τοτε.Και τα βαπορια του ειναι χειροτερα απο το ΛΙΣΣΟΣ και τωρα παλι θα ψαχναμε για βαπορι μιας και οπως αποδειχτηκε δεν αντεξε

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το λες επειδη εχεις στοιχεια που το αποδυκνειουν η ειναι γνωμη σου?Εγω θυμαμαι οτι μετα απο 3 χρονια στην γραμμη,η HSW να εχει αποκτησει μια πολυ καλη κινηση με το ΧΙΟΣ και απο οχηματα και απο επιβατες.Το χειμωνα μπορει να μην ειχε τοσο πολυ κινηση(λογω κ της μεσημεριανης αναχωρησης απο Πειραια)αλλα τα καλοκαιρια τα ΝΗΣΟΣ εφερναν κοσμο και κοσμακη στα νησια.Απλα τα δρομολογια αντικατασταθηκαν με Συρο/Μυκονο+περισσοτερες ωρες,οταν μας ηρθε το μαγικο ΛΙΣΣΟΣ;)

Το ανεφερα αυτο μετα απο συζητηση με ιδιωκτητες φορτηγων οταν επι ΒΕΝΤΟΥΡΗ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εργοταν εδω αδειο απο φορτηγα και ο ΑΡΓΑΓΓΕΛΟΣ φουλ .Το ΧΙΟΣ οπως και το ΜΥΚΟΝΟΣ και συμφωνω μαζι σου δουλεψαν πολυ καλα τα καλοκαιρια.Ειδικα ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ για την ΧΙΟ γινοταν χαμος απο ΠΕΙΡΑΙΑ.

Τότε δεν άφησαν να βάλει πλοία ο Αγουδημος στη γραμμή Χίου Μυτιλήνη με το πρόσχημα ότι τα πλοία του ήταν αλλού δρομολογημένα. Τότε δεν ήταν μόνο το Ροδάνθη που είχε δηλώσει ο Αγουδημος για τη γραμμή. Είχε καταθέσει για καθημερινές αναχωρήσεις από το Πειραιά με τρία πλοία (3 δρομολόγια το Ροδάνθη, 3 το Μαρίνα και 1 το Ανθή Μαρίνα). Το Λισσος αφού τελείωσε τα δρομολόγια που είχε πάρει μέχρι τέλος Οκτωβρίου του Θεόφιλος, μετά ζήτησε και πήρε τακτική δρομολόγηση στη γραμμή. Και εάν θυμάστε από τότε άλλαξε τις ήμερες δρομολογίων με τη ΝΕΛ. Στην αρχή το Λισσος έκανε Δευτέρα, Τέταρτη, Παρασκευή από Πειραιά και Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη από τα νησιά, ενώ τώρα κάνει Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη από Πειραιά και Σάββατο, Δευτέρα, Τέταρτη από τα νησιά

Η ημερες αλλαξαν απο τοτε που πηρε το επιδοτουμενο δρομολογιο για ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος φίλε μου. Το Λισσος έκανε και το καλοκαίρι το δρομολόγιο μέχρι τη Θεσσαλονίκη κάθε Παρασκευή (ελευθερο). Το χειμώνα το Λισσος το Σάββατο καθόταν στο Πειραιά και μετά του έβαλαν το επιδοτούμενο δρομολόγιο, όποτε είχε αλλάξει τις ήμερες πριν πάρει το επιδοτούμενο δρομολόγιο μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Η αλλαγή έγινε μετά από συνεννόηση των δυο εταιρειών επειδή η ΝΕΛ ήταν παλιότερη στη γραμμή της άφησε να έχει τις ήμερες που θεωρούνται καλές ήμερες από το Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχουμε και λέμε σήμερα 1η μέρα "κόντρας" από Χίο για Πειραιά: Νήσος Χίος 20 ιχ, 10 φγ! Μυτιλήνη 23 ιχ, 15 φγ! Από κόσμο πάνω κάτω τα ίδια!! Επίσης Αρχάγγελος 21 φγ!!! Όμως μόνο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έφυγε με τίγκα γκαράζ εντελώς!!!;)

Link to comment
Share on other sites

Για μενα αυτοι που επιθυμουν/προτιμουν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα συνεχισουν να πηγαινουν με αυτο και το ιδιο ισχυει και για τους fan του ΧΙΟΣ(δηλ.θα πηγαινουν με ΧΙΟΣ κ παλι).
Λοιπόν έχουμε και λέμε σήμερα 1η μέρα "κόντρας" από Χίο για Πειραιά: Νήσος Χίος 20 ιχ, 10 φγ! Μυτιλήνη 23 ιχ, 15 φγ! Από κόσμο πάνω κάτω τα ίδια!! Επίσης Αρχάγγελος 21 φγ!!! Όμως μόνο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έφυγε με τίγκα γκαράζ εντελώς!!!;)

Νομιζω καπως ετσι θα ειναι τα πραγματα στον 'ανταγωνισμο' των 2 πλοιων,δεν θα δουμε καποια τρομερη εξελιξη αφου ετσι κι αλλιως σε 3-4 βδομαδες το ΧΙΟΣ ξαναλλαζει.Ειναι σημαντικο παντως για τον επιβατη να ξερει τα ωραρια των πλοιων,δηλαδη να εχει καποιες 'σταθερες' στις επιλογες του.Το ΧΙΟΣ τα τελευταια 2 χρονια εχει αλλαξει 150φορες ωραρια συν οτι πολλοι ακομα θα αναρωτιουνται αν περναει απο Συρο&Μυκονο...

Επισης το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εχει απιστευτο γκαραζ παντα ερχομενο απο Λεσβο,μπορω να πω 9/10 φορες ειναι στα 3/4 γεματο κυριως απο φορτηγα,φανταζομαι τα ιδια θα ισχυουν και για τους επιβατες του.Ειναι ενα δυνατο χαρτι για την ΝΕΛ,γιαυτο και ευχομαι συντομα να το δουμε πρυμα πρυμα με το ΛΙΣΣΟΣ στον Πειραια:D

Πολυ φορτηγομανι παντως η γραμμη,δεν περιμενα οτι θα επαιρνε και τοσα ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ!

ΥΓ.Ευχαριστουμε ARION,περιμενουμε κι αλλες ανταποκρισεις οποτε μπορεις:)

EDIT:Παντως μεχρι τις 30/10/2010 φαινεται το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στο booking της ΝΕΛ να αναχωρει τις ιδιες μερες με τωρα.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Όλο το χειμώνα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κάθεται στη Μυτιλήνη τα Σ/Κ. Φαντάζομαι πως το καλοκαίρι θα αλλάξει αυτό και θα προστεθεί εξπρές Σαββατιάτικο δρομολόγιο από Πειραιά. Ή μήπως όχι?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι το καλοκαίρι πάντως δεν άλλαξε καθόλου δρομολόγια, γιατί καθόταν το Σάββατο στη Μυτιλήνη. Τώρα εάν με τη δρομολόγηση του European Express αλλάξουν δηλαδή να κάνουν εναλλάξ καθημερινά δρομολόγια, θα δειξει το μελλον

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...