Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... θεωρω οτι η ΝΕΛ εχει ενα προβαδισμα....

Η ΝΕΛ έχει ένα προβάδισμα στη νοοτροπία κάθε Μυτηληνιού. Επίσης έχει ένα προβάδισμα στους αναπαυόμενους εν υπνόσακο...:P

Τα ίδια και φέτος θα γίνει , το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ σαν καλύτερο και ταχύτερο πλοίο θα μαζέψει το φιλέτο του καλοκαιριού και τα υπόλοιπα θα ψάχνουν λίστες αναμονής σε φορτηγά να συμπληρώσουν το γκαράζ.B)

Link to comment
Share on other sites

Για μέσα Ιουλιου μέχρι τέλος Αύγουστο δεν νομίζω να μην υπάρει πληρότητα παντού. Πέρσυ τουλάχιστον εγώ επρεπε να βάλω "μεσο" για να βρω θέση για ένα άτομο στο τέλος Ιουλίου. Και το μηχανάκι το έβαλα ως δέμα μέσα...

Για τις υπόλοιπες περιόδους αν ξαναγυρίζει το Ν. Χίος στα παλιά δρομολόγια δεν το βλέπω και πολύ καλά. Αυτή τη στιγμή το Μυτιλήνη παίρνει αρκετά παραπάνω κόσμος για Μυτιλήνη(από και προς). Από Πειραιά προς Χίο παίρνει παραπάνω το Ν Χιος και από Χίος προς Πειραιά το Μυτίληνη. Αυτά για επιβάτες.

Για γκαράζ το Μυτιλήνη είναι σχεδόν πάντα γεμάτο...

Link to comment
Share on other sites

Για γκαράζ το Μυτιλήνη είναι σχεδόν πάντα γεμάτο...

Και μάλιστα να συμπληρώσω ότι προχθές Πέμπτη βράδυ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πήρε περισσότερα φορτηγά και από το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ...πρώτη φορά συνέβη αυτό, όσο παρακολουθώ την κίνηση από Χίο για Πειραιά!!!:eek:

Link to comment
Share on other sites

Ωραια λοιπον,μια χαρα κανει για roro,τι ψαχνει η ΝΕΛ να ναυλωνει αλλα?:rolleyes: Σοβαρα,το εχω ξαναπει παραπισω,δεστε με τι γκαραζ φτανει το πλοιο απο Μυτιληνη,ειναι απολυτα λογικο να γεμιζει στην Χιο.Προφανως και υπαρχει διαφορετικη τιμολογιακη πολιτικη στις μεταφορικες και καλα κανουν και τα φορτωνουν στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ αφου οπως και να το κανουμε συμφερει.

Επειτα σκεφτειτε το γκαραζ του,με τις σταθερες ραμπες στην μεση που δεν παιρνει φορτηγα,εχω την εντυπωση οτι συνολικα χωραει 40 και εννοω τα μεγαλα με τον τρακτορα και οχι τα λοιπα μεγεθη.

Παντως για το μελλον της γραμμης γενικοτερα πρεπει να περιμενουμε μετα το καλοκαιρι...και ο θεος βοηθος που λενε...

ΥΓ.Βαλτε και την Astra Airlines που βαζει αεροπλανο 100θεσεων καθημερινα για Αθηνα με 50ευρω εισητηριο και καντε σουμα για το ποιος θα πρωτοταξιδευει με τι..:eek:

Link to comment
Share on other sites

το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ σαν καλύτερο και ταχύτερο πλοίο θα μαζέψει το φιλέτο του καλοκαιριού και τα υπόλοιπα θα ψάχνουν λίστες αναμονής σε φορτηγά να συμπληρώσουν το γκαράζ

Εχω μια απορία. Ποίος επιβάτης θα διάλεγε ένα λποίο που είναι ακριβότερο από τα άλλα, κάνει περίπου τις ίδιες ώρες και έχει ελάχιστα κρεβάτια?:confused: Από τη στιγμή που κάνει σχεδόν τις ίδιες ώρες με το Μυτιλήνη, ταξιδεύει βράδυ και έχει λιγότερα κρεβάτια απο τον αντίπαλο του, καθως επίσης είναι και ακριβότερο, γιατί να είναι αυτό η πρώτη λύση των επιβατών?;) Κατα τη γνώμη μου, με τα υπάρχοντα δρομολόγια και τις υπάρχουσες τιμές, είναι αδύνατον να έχει τον πρώτο λόγο στη γραμμή.;)

Link to comment
Share on other sites

Ολοι οι επιβατες δεν διαλεγουν με ποσα κρεβατια εχει να καραβι;) Επισης το να παρεις αριθμημενη θεση στο ΧΙΟΣ σου βγαινει πιο φτηνο απο το να παρεις κρεβατι σε τετρακλινη στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ(αν το θεμα ειναι τα χρηματα το κρεβατι στο ΝΗΣΟΣ κανει 10ευρω παραπανω απο της ΝΕΛ),και κανεις αντι 13ωρες,μολις 8 για το νησι σου...Δεν μιλαμε για τα σημερινα ωραρια(που τα εχουμε χαρακτηρισει ολοι αποτυχημενα)αλλα τα παλια.

Τελοσπαντων,το εχουμε καταλαβει οτι το καραβακι δεν σας γεμιζει το ματι παρολο που απο τα καλυτερα του Αιγαιου.Απλα μην μπαινετε μεσα(ζητηστε και την αποδρομολογηση του να ησυχασουμε επιτελους)κι αστε τα 'δεν εχει κρεβατια,δεν κανει,ειναι αποτυχημενο κλπ'

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλω να πω είναι πως ταλαιποριέται κανείς μένοντας σε μια καρέκλα τόσες ώρες και μάλιστα ωύχτα, άρα γιατί να μη διαλέξει το Μυτιλήνη, να΄δώσει έστω και κάτι παραπάνω αλλά να μην ταλαιπορηθεί. Αν ήταν μέρα και έκανε τα ωρες που έκανε στην αρχή, τότε πάσο, αλλά τώρα τέτοια ταλαιπορία τζάμπα?

Link to comment
Share on other sites

Μα οπως τονισα τα σημερινα δρομολογια ειναι αποτυχημενα απο καθε αποψη.Το ειπα την πρωτη μερα που τα μαθαμε(πριν καν ξεκινησει),το επαναλαμβανω και συνεχεια και μαλιστα εγω γραψει πως ειδικα για τους Μυτιληνιους το πλοιο της ΝΕΛ ειναι μονοδρομος(αν ψαξεις 2σελιδες πριν θα το βρεις).

Υπαρχει ακομα το πλεονεκτημα του λιγοτερου χρονου στο ταξιδι αλλα τα ωραρια ειναι χαλια(ξημερωματα στην Χιο,ξημερωματα στην Μυτιληνη).Για την τιμη του κρεβατιου,55 εχει στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ,61.50 στο ΝΗΣΟΣ,η διαφορα λοιπον ειναι ελαχιστη αλλα και παλι δεν κανει την διαφορα ωστε να προσελκυσει περισσοτερους επιβατες.

Κανεις δεν ειπε λοιπον οτι με τα τωρινα δεδομενα επρεπει να γεμιζει το ΧΙΟΣ η να πηγαινει καλα.Με τα παλια ωραρια ομως υπαρχουν τεραστιες διαφορες και απο την αλλη Παρασκευη ξαναγυρναμε(ευτυχως) σε αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Αλοίμονο αν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είχε το ίδιο εισιτήριο με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Το ένα έχει αντικειμενική αξία 50εκ ευρώ για παράδειγμα και το δεύτερο 3 με το ζόρι.Άμα ήταν έτσι κανείς δεν θα έφτιχανε καινούριο βαπόρι κι αν ίσχυε αυτή η λογική σε όλους τους επιβάτες τότε θα σφάζονταν στο καταπέλτη του ΜΙΛΕΝΑ για το ποιος θα δώσει τα περισσότερα να το πάρει.

Ο κόσμος δεν κοιτάει ποιό είναι πιο φτηνό αλλά πως θα φτάσει πιο γρηγορα πιο άνετα στον προορισμό του και πιο οικονομικά. Τα είπε όλα ο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ να μην τα επαναλαμβάνω.

Στο ένα θα χρειαστείς καμπίνα και στο άλλο αεροπορικό και δεν θα ταξιδέψεις όλη νυχτα.Αυτό ενδιαφέρει όλο τον κόσμο όχι πόσο έχει το κρεβάτι.

Από την μια φίλε coyote λες ότι δεν συμφέρει οικονομικά το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κι από την αλλή λες να δώσει ο επιβάτης κάτι παρπάνω και να πάει σε καμπίνα στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Καταλαβαίνεις ότι αυτοαναιρείσαι μόνος σου.:)

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα καποιος εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ στο mega ανακοίνωσε ότι σε μια βδομάδα ξεκινάει η προσφορά της εταιρείας στη γραμμή Χ-Μ με 19 ευρώ εισιτήριο deck...

Link to comment
Share on other sites

Αν και προσωπικά δεν μ ενδιαφέρει πλέον το κάθισμα, καθώς οι ώρες είναι πολλές για τη Λέσβο, πάντως είναι θετικό σαν γεγονός...το ένα φέρνει το άλλο και καταπως φαίνεται οι ακτοπλοϊκές έχουν αρκετα περιθώρια κέρδους. Η ΑΝΕΚ έχει προσφορές τόσο για Κρήτη, όσο και για Αδριατική, και τώρα και για Λέσβο...Βέβαια θα συμφωνήσω ότι οι εκπτώσεις στο deck είναι οι πιο "ανώδυνες" αλλά κάτι είναι κι αυτό.;)

Link to comment
Share on other sites

και καταπως φαίνεται οι ακτοπλοϊκές έχουν αρκετα περιθώρια κέρδους.

Με όλες τις εισηγμένες ακτοπλοϊκές να καταγράφουν ζημιές για το 2009 αλλά και σημαντική επιδείνωση των αποτελεσμάτων τους το πρώτο τρίμηνο του 2010 είναι φανερό πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ο πόλεμος τιμών που έχει ξεσπάσει τους τελευταίους μήνες και επεκτείνεται συνεχώς σε νέες γραμμές, τις έχει οδηγήσει να τιμολογούν κάτω του κόστους, περιμένοντας να δουν ποιος τελικά θα επιβιώσει.

Link to comment
Share on other sites

;)έχεις σαφέστατα point , κάτι που ενώ το ήξερα δεν το σκέφτηκα καθόλου...τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι προς το παρόν με τον ένα τρόπο η τον άλλο βγαίνουμε κερδισμενοι εμεις. Για τη συνέχεια, οψομεθα...
Link to comment
Share on other sites

Ξεχωρίζουν ο Ιππότης για Κάλυμνο- Κω -Ρόδο και για Χίο - Μυτιλήνη.

Φανταζομαι θα κανει ενα δρομολογιο την βδομαδα λογικα τις μερες που θα λειπει ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ στα Κυθηρα.Με τοσα πλοια που θα εχει παντως η γραμμη,ολοι πιστευω θα εχουν σημαντικες απωλειες και δεν μπορω να σκεφτω οτι ολο αυτο το 'πανηγυρακι' θα κρατησει κ μετα τον Σεπτεβριο...Να δουμε ποιοι θα μεινουν στο τελος,κ με ποια πλοια:eek:

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 19μηνες το πλοιο επιστρεφει σημερα(αναχωρηση 17.30 απο Πειραια)στα γνωστα του δρομολογια με υπηρεσιακη ταχυτητα 26μιλια και μονο για Πειραια-Χιο-Μυτιληνη.Ελπιζω η εταιρια του:rolleyes: και οι επιβατες:rolleyes: να το στηριξουν οσο μπορουν ωστε να βοηθησει τουριστικα τα δυο νησια και να κρατηθει στην γραμμη που εδω και χρονια εξυπηρετειται απο πλοια που επρεπε να φωτογραφιζει μονο ο Selim San...

Φίλε μου αν έχει καλές υπηρεσίες και καλές τιμές στα εισητήρια στα μπάρ και στα servise θα το στηρίξουμε .Αν όμως κοιτάει η εταιρεία την εκμετάλευση των επιβατών τότε λυπάμαι αλλά ο selim san θα αργήσει πολύ να τα φωτογραφίσει τα πλοία που αναφέρεις εφόσον προσφέρουν πολύ καλύτερες υπηρεσίες στον κόσμο και όπως είναι λογικό θα τα προτιμάει περισσότερο!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Θεολιλος πολυ καλυτερες υπηρεσιες που αναφερεις νομιζω πως ειναι λιγο υπερβολικο. Φθηνοτερες σιγουρα. Αλλα δε νομιζω πως καποιο απο τα υπαρχων βαπορια της ΝΕΛ (δικα της και ναυλωμενα) μπορουν να προσφερουν περισσοτερη ποιοτητα απο το Ν. Χιος.

Link to comment
Share on other sites

Σόρρυ φθηνότερες ήθελα να πω!!Όσο για την ποιότητα αυτό που έχω να πώ είναι οτί εδώ στο νησί και θέλω να το ξέρετε δεν μας ενδιαφέρουν ούτε οι δερμάτινοι καναπέδες αλλά ούτε και οι γυαλιστερές κολώνες ούτε τα μεγάλα ονόματα των εταιρειών.Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ΟΙ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ ΜΠΑΡ ΣΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ,η καλή συμπεριφορά και η εξυπηρέτηση του πληρώματος.Είναι εντελώς απαράδεκτο ένα κομμάτι σπανακόπιτα από το μπάρ να στο χρεώνουν 3,40 Και να σας πώ τι έκανα την προηγούμενη φορά που ταξίδεψα??Ξεκίνησα από Μυτιλήνη το πρωί για Πειραιά και βρήκα ένα τηλ από ένα ψητοπωλείο στην Σύρο .Όταν φτάνουμε στην Μύκονο παίρνω τηλ δίνω την παραγγελία και όταν φτάσαμε στην Σύρο κατέβηκα στον καταπέλτη τα παρέλαβα ξαναανέβηκα επάνω έφαγα και το ευχαριστήθηκα με την ψυχή μου και συνέχισα το ταξίδι μου .Σιγά μην τα έσκαγα στο εστιατόριο και στα μπαρ .Να πηγαίνουν αυτοί που έχουν λεφτά να τα σκάνε και να προτιμάνε τους δερμάτινους καναπέδες και τις πολυτέλειες εγώ είμαι φτωχός και το μόνο που κοιτάω είναι οι καλές τιμές και να πάω όσο ποιο οικονομικότερα γίνεται χωρίς υπερβολές όμως .

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι η τοπικοι αρχοντες της Λεσβου και της Χιου πρεπει να μεριμνησουν, ωστε ολα τα πλοια της γραμμης, να σταματανε στη συρο για καμια ωρα, ωστε ολοι οι πραματευταδες να ανεβαινουν, να πουλανε χαλβαδοπιτες, σαμαλι, σαλεπι και ντονερ κεμπαπ, για να τρεφεται ο ταξιδευων πληθυσμος.

οτι ειχα να πω, τα ειπα, οπως τα ειπαν και αλλοι;)

Link to comment
Share on other sites

εγώ είμαι φτωχός και το μόνο που κοιτάω είναι οι καλές τιμές
Σαφές και κατανοητόν. Όταν όμως είσαι φτωχός δεν ψάχνεις στα κινητά να βρεις ντελίβερι μεσοπέλαγα για να φας φθηνότερα. Απλούστατα παίρνεις σαντουϊτσάκια από το σπίτι που και νόστιμα και υγειινά και οικονομικά θα είναι. Ομοίως για καφέ, θερμός και φακελάκια. Και δεν αστειεύομαι. Αλλά όχι και να επιλέγουμε πλοίο με κριτήριο την τιμή της τυρόπιτας. Προς Θεού δηλαδή. Είπαμε φανατισμός...αλλά όχι και έτσι.
Link to comment
Share on other sites

Και αν δεν πάρεις σαντουιτσάκια από το σπίτι (ανέκαθεν αντιπαθούσα την εικόνα των τάπερς και των τυλιγμένων σε αλουμινόχαρτα φαγητών, και όχι από σνομπισμό), μπορείς κάλλιστα να προμηθευτείς πριν επιβιβαστείς στο πλοίο με τσιπς και ένα δύο κρουασάν από το πλησιέστερο περίπτερο.

Συμφωνώ ότι πολλοί δεν έχουν ίσως την οικονομική δυνατότητα να γευματίσουν στο εστιατόριο του πλοίου, αλλά έλεος, για ένα ταξίδι δέκα - δώδεκα ωρών μιλάμε και όχι για τον διάπλου της υφηλίου. Και θα συμφωνήσω οπωσδήποτε και με τον ΝΗΡΕΑ. Ο φτωχός την βγάζει με ...κουλουράκι, άντε και με κανένα κρουασάν, δεν παραγγέλνει από ψησταριές μεσοπέλαγα..... :P

Link to comment
Share on other sites

Σαφές και κατανοητόν. Όταν όμως είσαι φτωχός δεν ψάχνεις στα κινητά να βρεις ντελίβερι μεσοπέλαγα για να φας φθηνότερα. Απλούστατα παίρνεις σαντουϊτσάκια από το σπίτι που και νόστιμα και υγειινά και οικονομικά θα είναι. Ομοίως για καφέ, θερμός και φακελάκια. Και δεν αστειεύομαι. Αλλά όχι και να επιλέγουμε πλοίο με κριτήριο την τιμή της τυρόπιτας. Προς Θεού δηλαδή. Είπαμε φανατισμός...αλλά όχι και έτσι.

Θές να σου πώ και άλλες τιμές ??2.20 το κουτάκι το αναψυκτικό 4.90 το στρογγυλό χάμπουργερ(αφού δεν το βάλαν 5.00 πάλι καλά):DΕνα κομάτάκι κέεικ 3.20.Ε σε παρακαλώ πολύ τώρα αν τις βρίσκεις εσύ λογικές τις τιμές και ότι είμαι φανατισμένος δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ γι αυτό!Αλλά έχω ταξιδέψει(δυστιχώς) ουκ ολίγες φορές με το πλοίο και αν δεν καπνίζει κάποιος να έχει κάτι να κάνει να περάσει η ώρα του να φτάσει στο Πειραιά και να μην τολμάει να αγοράσει τίποτα λόγω των άθλιων τιμών του πλοίου ΄το ταξίδι είναι σκέτο μαρτύριο και δεν παλεύεται με τίποτα Όσον αφορά για μένα μπορεί να είμαι φτωχός αλλά όχι τόσο που να μήν μπορώ να παραγγείλω κιόλας εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα αλλά δεν ανέχομαι να με κλέβουν και να πλουτίζω τα μπάρ και τα servise.Εντάξει συμφωνώ πώς ότι΄φτιάχνεις από το σπίτι είναι πολύ ποιο υγειινό από το να παραγγέλνεις αλλά όταν έχεις τόσες ώρες μπροστά σου και ειδικά το μεσημέρι δεν μπορείς πρέπει να φάς κανονικά για να κρατηθείς και όχι σάντουιτς.Το σάντουιτς είναι για το πρωί .Η τιμή του μονού καφέ φραπέ είναι 1.60 Το μόνο φθηνό μπορώ να πώ που το πίνεις και το ευχαριστιέσαι.Τα υπόλοιπα ένα ατελείωτο μηδενικό!Και ναι ο κόσμος με βάση τις γενικές τιμές σε όλα προτιμάει τα πλοία και όχι για τους πολυτελείς καναπέδες

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...