Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν και Το «Θεόφιλος» τροποποιεί τα δεδομένα για το ΣΑΣ οι εταιριες αναμενονται να επιμεινουν για τις αλλαγες δρομολογιων συμφωνα με την Ναυτεμπορικη.Φανταζομαι ομως,ειδικα για το Ν.ΧΙΟΣ,πως δεν θα υπαρξει καποια αλλαγη,αφου αν γινει κατι τετοιο θα κυνηγουν ολοι το Υπουργειο...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Λισσός ετοιμάζεται να καλύψει το κενό που αφήνει ο Θεόφιλος στη γραμμή. Το παράδοξο είναι πως μάλλον θα κατέβει με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ και όχι ναυλωμένο από τη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Φημες απο το Περαμα θελουν το ΛΙΣΣΟΣ να ετοιμαζεται πυρετωδως για να καλυψει το κενο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ.

Τι ακριβως θα καλυψει στο λιμανι της Χιου ειναι υπο σκεψη ελπιζω μονο θετικη:eek:

Με προλαβαν οι εξελιξεις

Edited by aiolosii
Link to comment
Share on other sites

Το Marinews ήταν εκεί

Φωτό Marinews.gr : Ο καπετάν Μάκης Αγούδημος έδωσε το παρών στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και έκανε παρεμβάσεις. Στη φωτό απερχόμενος από την αίθουσα των Συνεδριάσεων.

-Η G.A.Ferries κατέθεσε δρομολόγια για Χίο-Μυτιλήνη

- Απάντηση από τον Σταύρο Αγγελιδάκη της ΑΝΕΚ για το Λισσός

- Ο Μάκης Αγούδημος ανακοίνωσε ότι δεν τον εκπροσωπεί η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας

«Μου κάνει εντύπωση πως το Λισσός ήταν έτοιμο για να μπεί στα δρομολόγια του Θεόφιλος αμέσως μετά το ατύχημα. Απλά εκφράζω την απορία μου ενώπιόν σας» Τάδε έφη πριν από λίγο ο καπετάν Μάκης Αγούδημος στη διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και προσέθεσε: «Έχω αντιρρήσεις για το θέμα αυτό γιατί η εταιρεία μου, η G.A.Ferries, έχει καταθέσει δρομολόγια για Χίο-Μυτιλήνη».

Τον λόγο πήρε στο σημείο εκείνο ο Σταύρος Αγγελιδάκης της ΑΝΕΚ ο οποίος τόνισε:

<Το Λισσός είναι πάντοτε σε ετοιμότητα, όπως και όλα τα πλοία του Ομίλου και μπορούμε να τα ενεργοποιήσουμε σε μία ημέρα. Το Λισσός είναι δεμένο στο Πέραμα γιατί τη αντικαταστάθηκε από το Αριάδνη στα Χανιά. Θέλουμε να το δρομολογήσουμε στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα του Θεόφιλος.»

Η G.A.Ferries

Τα δρομολόγια που ζήτησε η G.A.Ferries για το ανατολικό Αιγαίο αφορούν το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ την Τετάρτη για Χίο-Μυτιλήνη , την Πέμπτη για Μυτιλήνη-Χίο και το Ροδάνθη κατά τη μετάβαση για Χίο.

Η ΕΕΑ

Στην αρχή της τοποθέτησής του , ο Μάκης Αγούδημος ξεκαθάρισε στο ΣΑΣ ότι δεν τον εκπροσωπεί η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοίας.

Πηγή MARINEWS

Link to comment
Share on other sites

Εαν ισχυουν ολα τα παραπανω και 'περασαν' οι αλλαγες των δρομολογιων,εγω απλα χαμογελαω η μαλλον ξεκαρδιζομαι....:P Τις προηγουμενες μερες ειχαμε διαβασει για διαβεβαιωσεις του υπουργου σε νομαρχες και τοπικους φορεις των νησιων(Χιος-Μυτιληνη)πως τιποτα δεν θα αλλαξει και επισης,δηλωσεις του κ.Βουλγαρακη στον τυπο,πως δεν θα αφησουν να αλλαξουν τα δρομολογια μεχρι τον Σεμπτεμβριο....

Ειλικρινα το θεατρο του παραλογου....Αντε,το καλο της υποθεσης ειναι πως θα πεταχτουμε για ενα Σαββατοκυριακο οι Χιωτες στις Κυκλαδες...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

......Η G.A.Ferries

Τα δρομολόγια που ζήτησε η G.A.Ferries για το ανατολικό Αιγαίο αφορούν το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ την Τετάρτη για Χίο-Μυτιλήνη , την Πέμπτη για Μυτιλήνη-Χίο και το Ροδάνθη κατά τη μετάβαση για Χίο....

...συγνώμην αλλά μπορεί κανείς να μου το μεταφράσει;

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Το ΛΙΣΣΟΣ ειναι 13 μετρα μακρυτερο και 3 μετρα πλατυτερο απο τον ΘΕΟΦΙΛΟ.Επισης εξαιρετικα δυσκινητο. Στη Χιο θα τα βρει πολυ σκουρα.

Link to comment
Share on other sites

Βάλε και το 1 πηδάλιο και τις προπέλες σταθερού βήματος, βάλε και τα 6,5 μέτρα βύθισμα, αν έχει και κρητικό καπετάνιο θα κάνει κράτει από το Βενέτικο.:D

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κανένα στοιχείο για την κίνηση στη γραμμή αυτά τα πρώτα εικοσιτετράωρα μετά την ατυχία του Θεόφιλου;

Κανονικά πρέπει να υπάρχει μία συνολική κάμψη στη γραμμή, έστω και μικρή και παροδική, ενώ θα περίμενε κανείς να υπάρχει και σημαντική αύξηση του μεριδίου της hsw.

Σε τι βαθμό όμως επαληθεύονται αυτές οι θεωρητικές τάσεις;

Link to comment
Share on other sites

Λογικο να ειναι κατω η κινηση απο τη στιγμη που ειναι ενα βαπορι μειον. Εκτος και αν εννοεις αν επεσαν οι πληροτητες στα αλλα πλοια. Αλλα κι αυτο δυσκολο το βλεπω τετοια εποχη αφου λογικα θα πηρανε την πελατεια του Θεοφιλου.

Link to comment
Share on other sites

Με την πτώση της συνολικής κίνησης εννοώ τη φυσική και παροδική μείωση του συνόλου των επιβατών προς Χίο και Μυτιλήνη, λόγω του "σοκ" της κοινής γνώμης (αναβάλλουμε το ταξίδι, αλλάζουμε ημέρα, πάμε με αεροπλάνο αντί πλοίο κ.λπ.).

Η κίνηση που θα εξυπηρετούσε ο Θεόφιλος λογικά θα κατανεμηθεί μεταξύ Μυτιλήνη και Ν.Χίος, με το δεύτερο να παίρνει πιθανά τη μερίδα του λέοντος τουλάχιστον από τις ακυρώσεις, τις αναβολές και τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Αλλά λόγω της περιόδου, της μεγάλης πληρότητας και των πολλών κρατήσεων που έχουν γίνει από νωρίς, μπορεί να διαμορφωθεί ένα τελείως διαφορετικό σκηνικό, το οποίο έτσι κι αλλιώς θα αλλάξει σύντομα, μόλις η ΝΕΛ βάλει και άλλο πλοίο στη γραμμή.

Έχει ένα γενικότερο ενδιαφέρον να δει κανείς την αντίδραση του επιβατικού κοινού, ειδικά για τις "αναλύσεις" και τις "θεωρίες" που διατυπώνονται εδώ.

Αυτό που ελπίζω είναι να μη βγει πάλι (κυρίως από τις εταιρείες) κανένα συμπέρασμα ότι η γραμμή δε σηκώνει τρία πλοία και ότι δύο είναι αρκετά ακόμα και για το καλοκαίρι.

Αλλά επειδή δεν προσθέτω τίποτα και δεν ξέρω κάτι, ας μας διαφωτίσει κάποιος από αυτούς που παρακολουθούν την κίνηση και έχουν γνώση για το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

...ναι μεν, άλλα παίρνει και 51 επιβάτες περισσότερους από τον Θεόφιλο.:P

ΥΓ Όταν μετασκευάζεσαι, μηδενίζει το κοντέρ της ηλικίας? :confused:

Οτι θελουν γραφουν.

Πριν την μετασκευη ειχε 1173 πρωτοκολλο και μετα

την μετασκευη 1600 και οχι 1350 οπως λεει το ρεπορταζ.

(Ασχετα αν η ΑΝΕΚ αναφερει πως εχει 1900.)

Οπως και να εχει, σε σχεση με το "Τeo" εχει +170 οχηματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω πως υπήρχε καμία πρόθεση της ΑΝΕΚ να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή, πριν από το ατυχές περιστατικό. Το γιατί κατεβάζει το πλοίο με δικά της σινιάλα, αντί να το ναυλώσει, αποτελεί όντως ένα μυστήριο.

Μια εξηγηση χωρις να ξερω κατι ειναι γιατι στην πραγματικοτητα δεν πιστευει οτι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ μπορει να ξαναταξιδεψει.Οχι συντομα τουλαχιστον.Αν βαλουμε και τη δεδομενη αδυναμια της ΝΕΛ αυτη τη στιγμη να τον αντικαταστησει σε συνδιασμο με τη φημολογια οτι το ΧΙΟΣ θα φυγει απο τη γραμμη τον Οκτωβρη τοτε ισως να προσδοκα ενα αρκετα σημαντικο μεριδιο απο την κινηση της γραμμης.

Μια δευτερη και πιο απλη σκεψη παντως λεει οτι μπορει τα εσοδα απο την κινηση του καλοκαιριου να ειναι ειναι περισσοτερα απο τα εσοδα μιας ναυλωσης.

Link to comment
Share on other sites

ίσως το ατύχημα του Θεόφιλου απλά επιτάχυνε την δρομολόγησή του η οποία ήταν ήδη προγραμματισμένη (βλ. αποδρομολόγηση Ν. Χίος). Φαντάζομαι αυτό εννοεί και ο φίλος Νηρέας στο προηγούμενο ποστ. Ή μάλλον δεν "το εννοεί", το λέει αρκετά ξεκάθαρα και φαίνεται να είναι η πιο λογική εξήγηση.
Όχι δεν εννοούσα αυτό και συμφωνώ με τον orestis ότι η δρομολόγηση του Λισσός αποφασίσθηκε μετά από το ατύχημα του Θεόφιλου. Απλώς το γεγονός ότι αυτή η δρομολόγηση παίρνει μονιμότερο χαρακτήρα (όχι ναύλωση στη ΝΕΛ, ξεχωριστοί πράκτορες) με υποψιάζει ότι υπάρχουν και κάποια άλλα δεδομένα τα οποία δεν γνωρίζουμε και ενδεχομένως αυτή η "μονιμότερη" δρομολόγηση του Λισσός να σχετίζεται και με κάποιες άλλες εξελίξεις.
Link to comment
Share on other sites

offtopic

Μεγάλη σύμπτωση πάντως... Αριάδνη, Λισσός, Ν. Χίος.

Μα όλα πια να λύνονται τόσο εύκολα και όλοι να είναι ευχαριστημένοι με τις ίδιες εξελίξεις!

Σκληρός και υγιής ανταγωνισμός... χωρίς συμφωνίες κάτω από το τραπέζι...

απλά ως γνήσιοι sportsmen διευκολύνουν ο ένας τον άλλο...

...αλλά όπως καταλήξανε οι μετοχικές συνθέσεις, τι να περιμένεις.

Τέλος πάντων - αυτά ανήκουν σε άλλο τόπικ.

Εν αναμονή λοιπόν της ΑΝΕΚ με το ΛΙΣΣΟΣ, καλοτάξιδο στη νέα γραμμή.

Ας ελπίσουμε να μη δυσκολευτεί με το άνετο και σύγχρονο λιμάνι της Χίου. Μήπως να κάνανε και κανένα δοκιμαστικό πριν τις ανακοινώσεις; Ή έχει ξαναπάει Β.Α. Αιγαίο (δε θυμάμαι κάτι τέτοιο).

Link to comment
Share on other sites

Αν πατε στο online booking της NEL και της ANEK θα δειτε πως η μεν πρωτη δινει καθημερινα αναχωρηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειτε απο Πειραια ειτε απο Μυτιληνη ενω στο κρητικο site δεν υπαρχει πουθενα το δρομολογιο του ΛΙΣΣΟΣ...:confused:

Τελικα δεν πρεπει να μιλαμε ουτε για ναυλωση αλλα ουτε οτι κατεβαινει αυτονομα η ΑΝΕΚ...Προκειται για μια απλη συμφωνια...:D

Link to comment
Share on other sites

Με μια απλή συμφωνία δεν γίνεται τα έσοδα να μπαίνουν στο ταμείο της ΝΕΛ. Μιλάμε για 2 διαφορετικές εταιρείες εισηγμένες στο ΧΑΑ...και δεν γίνεται να εισπράττει η ΑΝΕΚ και να ωφελείται η ΝΕΛ. Συνεπώς, το πρόβλημα για την ΝΕΛ παραμένει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Λϊσσός σήμερα έχει δρομολόγιο από Πειραιά στις 19.00 με (αισιόδοξη) προβλεπόμενη άφιξη στη Μυτιλήνη στις 07.30.

Link to comment
Share on other sites

Αν πατε στο online booking της NEL και της ANEK θα δειτε πως η μεν πρωτη δινει καθημερινα αναχωρηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειτε απο Πειραια ειτε απο Μυτιληνη ενω στο κρητικο site δεν υπαρχει πουθενα το δρομολογιο του ΛΙΣΣΟΣ...:confused:

Αυτή τη στιγμή εμφανίζεται μόνο το Μυτιλήνη, μέρα παρά μέρα. Προφανώς γίνονται κάποιες αλλαγές/δοκιμές στα πλάνα.

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια το ΛΙΣΣΟΣ που ξεκινησε σημερα για εμπορικο δρομολογιο εχει παρει πιστοποιηση για τα λιμανια που παει να δεσει ή λογω της βιασυνης να ξεκινησει το παρακαμπτουμε αυτο το κομματι?

Link to comment
Share on other sites

Η πιστοποιηση ειναι υποχρεωτικη μονο για τα ταχυπλοα, τα συμβατικα πανε απο μονα τους:D

Αλλα ποια πιστοποιηση? ουτως ή αλλως εδω πηρε δρομολογια και το πως θα μπει σε αυτα τα λιμανια δεν απασχολησε κανενα:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...