Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερα το Ταξιάρχης έφυγε από Μυτιλήνη στις 16:00 αντί για τις 17:00 που έφευγε από την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων. Νομίζω ότι είναι μία σωστή κίνηση η οποία ελπίζω να διατηρηθεί. Η συνύπαρξη στο λιμάνι της Χίου τόσο του Ταξιάρχη όσο και του Λισσός δημιουργεί συχνά προβλήματα. Ιδίως τώρα τη χειμερινή περίοδο με τους αέρηδες η πρόσδεση του Λισσός στο λιμάνι της Χίου με τον Ταξιάρχη ήδη δεμένο δεν είναι μια απλή διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η ΝΕΛ έχει βάλει το Ταξιάρχης τις ημέρες που έχει αναχωρήσεις το Λισσος στη γραμμή, έτσι ώστε να έχει καθημερινή σύνδεση με τα νησιά, για να την προτιμήσουν οι μεταφορικές εταιρείες;). Αλλά και να μην κάνει ζημία στον εαυτό της. Ενώ παλιότερα όταν υπήρχε ο Θεόφιλος, το Ταξιάρχης έπεφτε πάνω στο Μυτιλήνη, που έχει μικρότερο γκαράζ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, όταν το Μυτιλήνη αναχωρεί από το Πειραιά, να μην υπάρχει χώρος στο γκαράζ, ενώ στο Λισσος να περισσεύει αρκετός χώρος, που έχει το μεγαλύτερο γκαράζ στη γραμμή. Σε νούμερα όμως το Λισσος πρέπει να παίρνει παραπάνω ΦΓ από το Μυτιλήνη.

εγώ παιδιά έμαθα ότι προς το τέλος του μήνα το βαπόρι θα δέσει για ποιον λόγο δεν ξέρω ακόμα
Εάν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, λογικά θα κάνει την ετήσια ακινησία του. Το Μυτιλήνη συνηθίζει να δένει προς το τέλος Οκτωβρίου.

Εάν δέσει τελικά το Μυτιλήνη στο τέλος Οκτώβριο για την ετήσια ακινησία του, η ΝΕΛ θα αφήσει τη γραμμή χωρίς Ε/Γ-Ο/Γ??:eek: (Δε πιστεύω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο).

Το πιθανότερο είναι δρομολογηθεί ο Ταξιάρχης και να εγκαταλείψει για λίγο την ιδιότητα ως Ro-Ro.

Άρα ανοίγει ο δρόμος για την είσοδο αλλού Ro-Ro στη γραμμή. Πχ για τον Αρχάγγελο ή το Aegean Star (κτυπάει το καμπανάκι), για να κάνει κάποια δρομολόγια για τα καύσιμα.

Link to comment
Share on other sites

4 και 5 Οκτώβρη στην Άνδρο οι Αιγαιοπελαγίτικοι αγώνες.Δεδομένου ότι τα δρομολόγια του Ν.ΧΙΟΣ δεν ταιριάζουν με τις αιτούμενες ημέρες, μαντέψτε ποιος αναχωρεί Παρασκευή βράδυ από Χίο για Πειραιά και Κυριακή βράδυ από Πειραιά για Χίο, για ποιον δηλαδή χτυπά η κουδούνα...:D:eek:

Τελικά την παραχώρηση θα την κάνει το Ν.ΧΙΟΣ.

Αναχώρηση Παρασκευή 3/10 00:30 για Άνδρο (04:10). Επιστροφή 6/10 Άνδρος 15:45-Χίος 19:25

Link to comment
Share on other sites

Αν και την Ανδρο την εχω δει μονο απο μακρια(δεν εχω παει ποτε δηλαδη),με βαση τα ωραρια που δινει ο πατριωτης,λογικα το ΝΗΣΟΣ,Γαυριο δεν θα παει?Στο λιμανι της χωρας δενει μεγαλο πλοιο? Μηπως επρεπε να το γραψω σε αλλο topic...:o

Link to comment
Share on other sites

Χιονόμπαλα, που απειλεί όμως να πάρει τις διαστάσεις χιονοστιβάδας, ικανής να παρασύρει όλη την τοπική αγορά, μοιάζει το πρόβλημα με τις μεταφορικές εταιρείες και την απαίτηση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου για την καταβολή μετρητών ώστε να μπαίνουν οι νταλίκες στα πλοία.

Από την πλευρά του Επιμελητηρίου ο πρόεδρος Αντώνης Ζαννίκος κάλεσε τους μεταφορείς σε μποϊκοτάζ εναντίον της ΝΕΛ κάνοντας λόγο για «οργανωμένα καρτέλ» στο χώρο της ακτοπλοΐας. Παράλληλα, ζήτησε από τους μεταφορείς να εξετάσουν τη δυνατότητα μίσθωσης άλλου πλοίου ώστε να φέρνουν απρόσκοπτα τις νταλίκες. Προοπτική πάντως που δε φάνηκε να τους ενθουσιάζει.

Μάλιστα ο Βασίλης Βαβάκας απαντώντας σε αναφορές του Αντ. Ζαννίκου για την έλλειψη συνεργασίας που χαρακτηρίζει τον κλάδο, τόνισε ότι το πρόβλημα δεν είναι των μεταφορικών αλλά όλης της αγοράς αφού οι μεταφορείς με τη σειρά τους θα αρνούνται την πίστωση στους έμπορους που θα χάσουν έτσι τη δυνατότητα ανεφοδιασμού με εμπορεύματα αν δεν καταβάλουν επίσης μετρητοίς το σχετικό αντίτιμο.

Αντίθετα στη Λέσβο ήδη 23 εταιρείες μεγάλες ή μεμονωμένοι μεταφορείς συντονίζουν τη δράση τους με αποτέλεσμα χθες να ματαιωθεί ένα δρομολόγιο του πλοίου «Ταξιάρχης».

Ολοκληρο το αρθρο στην σημερινη ΑΛΗΘΕΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ έχει βάλει το Ταξιάρχης τις ημέρες που έχει αναχωρήσεις το Λισσος στη γραμμή, έτσι ώστε να έχει καθημερινή σύνδεση με τα νησιά, για να την προτιμήσουν οι μεταφορικές εταιρείες;). Αλλά και να μην κάνει ζημία στον εαυτό της. Ενώ παλιότερα όταν υπήρχε ο Θεόφιλος, το Ταξιάρχης έπεφτε πάνω στο Μυτιλήνη, που έχει μικρότερο γκαράζ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, όταν το Μυτιλήνη αναχωρεί από το Πειραιά, να μην υπάρχει χώρος στο γκαράζ, ενώ στο Λισσος να περισσεύει αρκετός χώρος, που έχει το μεγαλύτερο γκαράζ στη γραμμή. Σε νούμερα όμως το Λισσος πρέπει να παίρνει παραπάνω ΦΓ από το Μυτιλήνη.

Τη πρώτη μέρα εφαρμογής της νέας πολιτικής της ΝΕΛ για τις μεταφορικές εταιρείες (δηλαδή πληρώστε cash για να μπείτε), θα πρέπει να ήταν «καμπανάκι» για τη ΝΕΛ.;) Το Λισσος τη Πέμπτη έφυγε με ασφυκτικά γεμάτο το γκαραζ και άφησε έξω φορτηγά μεγάλων μεταφορικών εταιρειών (Κασσουδακης, Ατταλιωτης).:eek:

Εάν συνεχίσει αυτή τη πολιτική η ΝΕΛ, πιστεύω ότι η ΑΝΕΚ σύντομα θα διπλώσει τη παρουσία της στη γραμμή με άλλο Ε/Γ-Ο/Γ ή Ro-Ro (με πιθανότερο το δεύτερο). Γιατί άραγε μεγάλες μεταφορικές της γραμμής είχαν άμεσα συζητήσεις με στελέχη της ΑΝΕΚ

Link to comment
Share on other sites

Εάν συνεχίσει αυτή τη πολιτική η ΝΕΛ, πιστεύω ότι η ΑΝΕΚ σύντομα θα διπλώσει τη παρουσία της στη γραμμή με άλλο Ε/Γ-Ο/Γ ή Ro-Ro (με πιθανότερο το δεύτερο).
Μήπως, τελικά αυτό είναι το ζητούμενο...αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής? :confused:
Link to comment
Share on other sites

Μήπως, τελικά αυτό είναι το ζητούμενο...αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής? :confused:

Και προσθέτω εγώ στην σκέψη του Νηρέα: ...για να έχουμε μια καλή δικαιολογία για τα δελτία τύπου όταν λόγο του "γενικού επιχειρηματικού κλίματος" και "της μειωμένης κίνησης στην γραμμή" θα "αναγκαστούμε" να στείλουμε ότι έχει απομείνει από την ΝΕΛ στην Ερυθρά;;; B)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως, τελικά αυτό είναι το ζητούμενο...αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής? :confused:
Και προσθέτω εγώ στην σκέψη του Νηρέα: ...για να έχουμε μια καλή δικαιολογία για τα δελτία τύπου όταν λόγο του "γενικού επιχειρηματικού κλίματος" και "της μειωμένης κίνησης στην γραμμή" θα "αναγκαστούμε" να στείλουμε ότι έχει απομείνει από την ΝΕΛ στην Ερυθρά;;; B)

Χρειαζότανε όντως μία τόσο ανόητη κίνηση για να επιταχύνει τη φυγή; Σίγουρα μπορούσαν να βρουν κάτι καλύτερο. Και για να είμαστε και on-topic, η εμπιστοσύνη των νησιωτών στο όνομα ΝΕΛ και στην ιστορία του στη γραμμή Μ-Χ-Π, αποδείχθηκε σαφώς ανθεκτικότερη από τις αμφιλεγόμενες κινήσεις του μάνατζμεντ κατά το τελευταίο διάστημα.

Πάντως αν το κάνανε αυτό αμέσως μετά την πρόσκρουση του Θεόφιλου, θα μπορούσαν στοιχειωδώς να αποδώσουν τη μείωση της κίνησης σε απρόβλεπτα γεγονότα (ατύχημα). Ενώ τώρα, μετά από τόσο καιρό, το μόνο που θα έχουν να παρουσιάσουν στους μετόχους (...), είναι κακοδιαχείριση και αναίτια ζημιά στην εταιρεία.

Αλλά είναι σα να μη νοιάζεται κανείς, ούτε καν αυτοί που έχουν επενδύσει τις οικονομίες τους. Ίσως όλοι μαζί προσδοκούν σε ένα καλύτερο μέλλον σε πιο ζεστά κλίματα...

Link to comment
Share on other sites

Αλλά είναι σα να μη νοιάζεται κανείς, ούτε καν αυτοί που έχουν επενδύσει τις οικονομίες τους. Ίσως όλοι μαζί προσδοκούν σε ένα καλύτερο μέλλον σε πιο ζεστά κλίματα...

γιατί να ενδιαφερθούν αφού κάποιοι τους έφαγαν τα λεφτά,και τώρα με τον Βεντούρη τα πράγματα γίνονται χειρότερα

Link to comment
Share on other sites

με αυτα και με αυτα (πιθανη ολοκληρωτικη αποχωρηση της ΝΕΛ, φημες για ενισχυση της γραμμης με roro απο την Aegean Cargo αλλα οχι με αλλο ferry) βλεπω το νησος χιος να παραμενει στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι η παραμονη του ΧΙΟΣ στην γραμμη εξαρταται απο 3 παραγοντες.

1.Η ΑΝΕΚ(λογικα) δεν εχει αλλο πλοιο για να διπλωσει το ΛΙΣΣΟΣ.Με το ΛΑΤΩ δεν νομιζω αφου εχουμε σχολιασει πως στην Χιο ειναι ριψοκινδυνη εως αδυνατη η προσεγγιση του.Με τον ΠΡΕΒΕΛΗ:confused:...,υποτιθεται οτι του εχει αναθεσει αλλη γραμμη.

2.Τι συνεννοηση υπαρχει με την ΝΕΛ.Θα φυγουν ΜΥΤΙΛΗΝΗ&ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ,θα μεινει καποιο απο τα 2...:confused:

3.Ο 'φοβος' της αναπληρωσης του κενου που θ αφησει το ΝΗΣΟΣ απο καποιο πλοιο της BLUE STAR.

Παρολαυτα,νομιζω πως προθεση της SEA-STAR παραμενει να το δρομολογησει στις Κυκλαδες και απλα σχεδιαζει-σκεφτεται πως θα σταθει στην γραμμη μετα την απομακρυνση του.

Link to comment
Share on other sites

Πλην του ΛΙΣΣΟΣ κ του ΠΡΕΒΕΛΗ αλλο πλοιο για τη γραμμη δεν εχει η ΑΝΕΚ. Απο ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ μονο ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ενδεικνυται. Τα μεγαλα δεν μπαινουν στη Χιο ενω τα μικρα ειναι ημεροπλοια κ πανε Κυκλαδες κ μονο.Ολα εξαρτωνται απο το τί θα γινει με ΝΕΛ.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα μεγάλα μπαίνουν κι αυτά στην Χίο , από την στιγμή που μπαίνει το ΛΙΣΣΟΣ μπαίνουν και τα μεγάλα.Έχουν 20 πόντους λιγότερο βύθισμα από το ΛΙΣΣΟΣ , απείρως μεγαλύτερες ελικτικές δυνατότητες και τα 12 μέτρα που είναι μακρύτερα μπορούν να εξοικονομηθούν κάνοντας κοντά στην προβλήτα την μαανούβρα. Δύσκολα μεν αλλά μπαίνουν κι αυτά και να είστε σίγουροι ότι αν υπήρχε κάποια ειλημένη απόφαση να μπουν στην γραμμή θα είχαν μπει ασχετως αν είναι οριακά για το λιμάνι όπως και το ΛΙΣΣΟΣ το οποίο είναι περισσότερο θέμα δυνατοτητων καπετάνιου για το ότι μπαίνει.

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ για μια ακόμη φορά ότι τίποτα δεν είναι πλέον δεδομένο στην εκτέλεση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, η ΝΕΛ επιχείρησε χθες να ματαιώσει το τρίτο κατά σειρά δρομολόγιο του «Ταξιάρχης», μέσα στο τελευταίο δεκαήμερο, από Πειραιά για Χίο.

Μόλις στις 10 το πρωί κατέθεσε στο ΥΕΝ το αίτημα για τη μη εκτέλεσή του στις 7 μ.μ. από τον Πειραιά, επικαλούμενη την έλλειψη μεταφορικού έργου. Το γεγονός προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Νομάρχη, Πολύδωρου Λαμπρινούδη, που από το «Ράδιο – Αλήθεια», το κατήγγειλε, αναφερόμενος στις διαμαρτυρίες τοπικών επαγγελματιών που περίμεναν πώς και πώς τη μεταφορά φορτίων (πετρελαιοειδών, ζωοτροφών, ζώων κ.λ.π.).

Μάλιστα κάποια από αυτά τα φορτία – όπως είπε - με δεδομένα τα ακτοπλοϊκά προβλήματα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη, ταξίδευαν για Χίο μέσω Πειραιά, όντας υποχρεωμένα να κολλήσουν και εκεί, σε περίπτωση που τελικά δε σήκωνε άγκυρα το «Ταξιάρχης».

«Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν υπάρχει μεταφορικό έργο, γιατί τέτοιο υπάρχει. Προφανώς για άλλους λόγους η εταιρεία δεν εκτελεί το δρομολόγιο», τόνισε ο Νομάρχης και ζήτησε από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, με το οποίο είχε τηλεφωνική επικοινωνία, να μην ικανοποιήσει το αίτημα.

Σημειώνεται ότι αρνητική ήταν και η γνωμοδότηση του Λιμεναρχείου Χίου για την ακύρωση του δρομολογίου, όπως δήλωσε στην «Α» ο Λιμενάρχης, Χ. Μπουρνιάς

Απο την σημερινη ΑΛΗΘΕΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Το Χίος ξέρουμε πως τα πάει από πληρότητες; Γιατί εάν το OnLine σύστημα κρατήσεων της εταιρείας δεν μας παίζει κάποιο περίεργο παιχνιδάκι πρέπει να μην πέφτει καρφίτσα στο γκαράζ του... Παραθέτω δύο screenshot από τις κρατήσεις για την Δευτέρα 13/10 όπου όπως φαίνεται και για Χίο και για Μυτιλήνη γίνεται Ο Χ Α Μ Ο Σ. Άραγε στην Hellenic σκέφτονται ακόμα την μεταδρομολόγηση του;;; B)

post-1103-128326976747_thumb.jpg

post-1103-128326976749_thumb.jpg

Edited by cpt_Hiotis
Link to comment
Share on other sites

Επειδή το ίδιο συμβαίνει σε όλες τις ημερομηνίες και σε όλα τα πλοία… είναι προφανές πως πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα και όχι για αυγουστιάτικες πληρότητες στα μέσα του Οκτώβρη ;)

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Απο την εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ

Όταν η Χίος ξεκινούσε τον αγώνα για βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών δεν ήξερε τον τρόπο να τον προωθήσει εκτός των συνόρων της. Τώρα που η φωτιά απειλεί περισσότερο τη Λέσβο, ο νομάρχης της είναι έτοιμος να ανακοινώσει Παναιγιακή σύσκεψη φορέων στη Μυτιλήνη για να εκφραστεί η αγωνία και να ενταθεί η πίεση να αποφευχθούν τα χειρότερα που προοιωνίζονται στις ακτοπλοϊκές γραμμές του Αιγαίου.Λάδι στη φωτιά που έχει ανάψει στο Αιγαίο έχουν ρίξει οι ίδιοι οι ακτοπλόοι, έχοντας επιλέξει για τιμονιέρη της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας τον Απ. Βεντούρη. Ο διευθύνων σύμβουλος της NEL, αντί να αιτιολογήσει τη νέα τακτική της εταιρείας του, να ταξιδεύει τα πλοία της όποτε θέλει, ειρωνεύεται το νομάρχη Χίου με τρόπο προκλητικό, επειδή ο τελευταίος, με αυστηρό τόνο, ζήτησε σε επιστολή του να μην επαναληφθεί αναβολή ταξιδιού, που δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη λειτουργία της αγοράς, με αφορμή τις αναβολές προγραμματισμένων δρομολογίων του «Ταξιάρχης».

Δεν ξερω αν υπηρξε καποια ανακοινωση απ την πλευρα του Βεντουρη η απαντησε μεσω τηλεορασης..Εκεινο το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ γιατι δεν ερχεται πια απο τα μερη μας:confused:

EDIT 17.15 Και εδω η επιστολη του Βεντ. στον νομαρχη Χιου.

Edited by NHSOS XIOS
επιπλεον πληροφοριες
Link to comment
Share on other sites

[...] Υπήρξε και δεύτερη - αν και αναμενόμενη από τα "ΑΙ.Ν." - που αφορά την αλλαγή τακτικής τους στο θέμα των ναύλων των φορτηγών.

Τόσο η ΣΑΟΣ όσο και η HSW ακολουθώντας την ΝΕΛ απαιτούν πλέον πληρωμή "τοις μετρητοίς", επιβεβαιώνοντας τις φήμες για προσυνεννοημένες κινήσεις των ακτοπλόων στο θέμα αυτό.

http://www.aiolikanea.gr/news/main/detail.php?ID=36652

Άραγε να ισχύει το παραπάνω? Εάν ναι, τότε όλοι δουλεύουν για την ΑΝΕΚ...μέχρι να ζητήσει και αυτή μετρητά.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...