Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ προβλέπω να πέφτει πολύ γέλιο στη Χίο είναι απο τα λιμάνια που πρέπει να μπείς με σχετικό δρόμο για να μπορέσεις να γυρίσεις γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα δρομολόγια του Λισσός ανέβηκαν στο site της εταιρείας*.

* ΑΝΕΚ :rolleyes:

Εκτός από τη συγκεκριμένη σελίδα δεν υπάρχει τίποτα άλλο, ούτε καν οι τιμές!

Εννοείται ότι δεν εμφανίζεται ούτε στο ηλέκτρονικό σύστημα κρατήσεων της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προβλέπω να πέφτει πολύ γέλιο στη Χίο είναι απο τα λιμάνια που πρέπει να μπείς με σχετικό δρόμο για να μπορέσεις να γυρίσεις γρήγορα.

Επειδη οπως προειπαμε το βαπορι δεν ειναι για πολλα πολλα και οποσδηποτε για τη Χιο, και επειδη ο Πλοιαρχος του ειναι αυτος που κληθηκε να κανει το αδυνατο δυνατο, μαλλον οι γνωστοι θαμωνες του λιμανιου ας κατσουν να δουν τι κανει, αν εχουν ναυτικη παιδεια ας συμεριστουν το δυσκολο του πραγματος και εαν ολα πανε καλα ας αναγνωρισουν το τι καλειται να κανει ο ανθρωπος.

Τα γελια δεν νομιζω οτι ταιριαζουν εδω

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς ποιο είναι το πλοίο που θα αντικαταστήσει το ΛΙΣΣΟΣ όσο θα κάνει δεξαμενισμό; Δηλαδή ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του αντικαταστάτη;

Link to comment
Share on other sites

Τα γελια δεν νομιζω οτι ταιριαζουν εδω

φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις με ποια έννοια το είπα η οποία έχει να κάνει με τις ελίκτικες ικανότητες του λισσος δεν ανέφερα τπτ για το καπετάνιο και πιστεψε με είτε το βάλει στη χίο είτε όχι δεν με απασχολεί καθόλου εξάλλου αυτή είναι δουλειά του ας μη θεοποιούμε καθημερινά πράγματα και ας μη παίζουμε με τις λέξεις

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κανείς φαντάζομαι,

απλά δεν θα γίνουν δρομολόγια.

Υποθέτω οι επιβάτες που εχουν εισητήρια (φαντάζομαι ελάχιστοι) θα προωθηθούν με άλλα πλοία...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως +1 στον καπετάνιο.

Αν ήταν αργά ή γρήγορα, δεν έχει σημασία, μπήκε και βγήκε με επιτυχία, λαμβάνοντας υπόψη τις ελικτικές δυνατότητες του πλοίου και κυρίως το τεραστίων διαστάσεων και αβυσσαλέου βάθους λιμάνι στο οποίο "τρύπωσε".

Link to comment
Share on other sites

φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις με ποια έννοια το είπα η οποία έχει να κάνει με τις ελίκτικες ικανότητες του λισσος δεν ανέφερα τπτ για το καπετάνιο και πιστεψε με είτε το βάλει στη χίο είτε όχι δεν με απασχολεί καθόλου εξάλλου αυτή είναι δουλειά του ας μη θεοποιούμε καθημερινά πράγματα και ας μη παίζουμε με τις λέξεις

Δυστυχως εχουμε φτασει στο σημειο να ανεβαζουμε τον πηχυ καθε φορα και να το θεωρουμε φυσιολογικο και καθημερινο B) Το προβλημα σιγουρα δεν ειναι δικο σου και καλα κανεις και δεν σε απασχολει. Ισως ομως ομως σαν καραβολατρης και νησιωτης θα επρεπε να προβληματιστεις με το οτι ενα εντελως ακαταλληλο βαπορι για αυτη τη γραμμη καλειται να εξυπηρετησει μια γραμμη που δεν σηκωνει να μην πιασει το βαπορι στο λιμανι εστω και μια φορα.

Τα ΜΜΕ καραδοκουν να βρουν πληγωμενες σαρκες για να τις ξεσκισουν και η ζημια που κανουν δεν ειναι περιστασιακη , ειναι μονιμη και διαρκης με παρα πολλες συνεπειες που δεν φαινονται με την πρωτη ματια.

Το αν θεοποιουμε καθημερινα πραγματα ειναι μια πολυ μεγαλη κουβεντα που δεν ειναι η ωρα να την αναλυσουμε, αλλα να εισαι σιγουρος το οτι καθημερινο ειναι το να ερχεται το καραβι στο λιμανι και ο κοσμος να ταξιδευει και τα νησια να ζουν απο αυτο, καθημερινο ειναι να κατεβαινει το αεροπλανο και να εχουμε συγκοινωνια και το λεωφορειο να περναει στην ωρα του.

Δεν ειναι καθημερινο το ΛΙΣΣΟΣ να μπαινει στην Χιο 2 φορες τη μερα και να το θεωρουμε ιδιο με το να μπαινει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

Το οτι ειναι δουλεια του καπετανιου και για αυτο πληρωνεται βεβαια ειναι ετσι αρκει να τηρουνται καποιες προυποθεσεις, αλλα αν αυτος ο ιδιος κρινει οτι δεν γινεται τοτε θα τον σταυρωσουμε και σε τι επιπεδο αδρεναλινης δουλευει αυτος και μονο ο οποιοσδηποτε αυτος το ξερει.

Τελος το αδοκιμος ορος ναμιζω οτι ηταν πολυ προσεκτικα διατυπωμενος ορος για να μην στα σιγουρα παιζουμε με τις λεξεις.

Καλημερα

Link to comment
Share on other sites

Ό,τι κι αν είναι...η βλάβη του Ταξιάρχη είναι μια πρώτης τάξεως αβάντα για τα γκαράζ των υπολοίπων καραβιών της γραμμής.

Όπως για παράδειγμα το Αλεξάνδρα Τ, όπου χθες έφυγε τίγκα από φορτηγά για Χίο Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έτσι κι αλλιώς όλα δείχνουν ότι η εταιρεία βραχυπρόθεσμα μπαίνει μέσα και μόνο η αυξημένη κίνηση της θερινής περιόδου σώζει την κατάσταση, οπότε λογικό είναι να κάνει όσο και όπου μπορεί οικονομία... όπως λέει και ο φίλος chiotis, είναι αναμενόμενο ότι πάνω από 18 μίλια θα πάει μόνο για να μαζέψει καθυστερήσεις.

Κακά τα ψέματα, το πλοίο πέρα από μεγάλο γκαράζ και γενικά καλή χωρητικότητα λόγω μεγέθους, ΔΕΝ έχει κάποιο σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα* σε σχέση με τα υπάρχοντα στη γραμμή (Μυτιλήνη - prestige & loyalty, Νήσος Χίος - speed & newbuilding), οπότε δεν έχει νόημα να ποντάρει σε δύο-τρία μίλια παραπάνω, αλλά συμφέρει περισσότερο να κάνει οικονομία στο πετρέλαιο. Αρκεί να βγαίνει το δρομολόγιο.

Με οικονομικούς όρους, είμαστε στη φάση επενδύσεων στα πλαίσια εξέτασης εναλλακτικών στρατηγικών προσανατολισμών (με ολίγη από πειραματισμούς).

Όπως και άλλες φορές στο παρελθόν, τα πλάνα είναι πιο μακροπρόθεσμα, είτε για την ίδια την εταιρεία είτε για τις συμφωνίες και τις συνεργασίες κατά το μοίρασμα της συνολικής πίτας της ακτοπλοΐας.

-----

*Το όνομα ΑΝΕΚ και το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι εν πολλοίς ακόμα άγνωστα στο επιβατικό κοινό της νέας γραμμής

Link to comment
Share on other sites

Από που προκύπτει οτι μπαίνει μέσα...

Νομίζω πως αν θεωρήσουμε δεδομένο οτι το χειμώνα δεν θα υπάρχει Θεοφιλος στη γραμμή προφανώς θα πάρει το μερίδιο του Θεόφιλου, Καθώς Λισσός και Μυτιλήνη εκτελούν ενναλάξ δρομολόγια.

Αν σε αυτό βάλεις και το γεγονός οτι από Οκτώβρη λογικα δενθα υπάρχει το Ν Χίος για Λέσβο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να είναι άσχημο το μέλλον της ΑΝΕΚ (αν απφασίσει να μείνει κι αλλο) στη γραμμή

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολυ νωρις να προδικασουμε τις εξελιξεις οχι μονο σε αυτη τη γραμμη, αλλα σε ολες.

αποχωρηση του νησος χιος (για που; ) μπορει να προκαλεσει τον ερχομο καποιου αλλου με ιδιες προδιαγραφες (εκτιμηση μου ειναι, δεν ξερω κατι). υπομονη και θα δουμε.;)

Link to comment
Share on other sites

Αν σε αυτό βάλεις και το γεγονός οτι από Οκτώβρη λογικα δενθα υπάρχει το Ν Χίος για Λέσβο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να είναι άσχημο το μέλλον της ΑΝΕΚ (αν απφασίσει να μείνει κι αλλο) στη γραμμή

Μα ακριβώς αυτό λέω, όλα γίνονται για το μέλλον.

Ως προσωρινός αντικαταστάτης του Θεόφιλου δεν έχει κανένα όφελος εκμετάλλευσης, πέραν της εξυπηρέτησης συμφωνιών.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που βγήκε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ από την επισκευή του, το ΛΙΣΣΟΣ απέκτησε άλλον έναν μπελά στο λιμάνι της Χίου. Τα δρομολόγια των 2 πλοίων συμπίπτουν, με αποτέλεσμα (χθες) το ΛΙΣΣΟΣ να κάνει μανούβρα στο λιμάνι μας (για πλαγιο-πρυμνοδέτηση) με μέσα τον Ταξίαρχο πρυμνοδετημενο στην G2, προς το λιμεναρχείο. Τίποτα άλλο έχουν να του βάλουν ενδιάμεσα;

Link to comment
Share on other sites

Άρα αν έχω καταλάβει καλά, ο Ταξ έχει ουσιαστικά αντικαταστήσει τον Τεο στα δρομολόγιά του, γιατι δεν νομίζω να είχαν εξ αρχής τον Ταξ μαζί με τον Τεο...

Κάνω λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Πάντα τύγχενε το Ταξιάρχης να καθυστερεί να φύγει από Χίο, οπότε αργούσε και το Θεόφιλος. Μου έχει τύχει ενώ ο Τέο ήταν έξώ από τις 21:05, το Ταξιάρχης να φεύγει 21:35.

Απλά τώρα το πλοίο πρέπει να πήγαινει κάπως πιο αργά. Πάντως αν δεν με απατάει η μνήμη μου φεύγει ίδια ώρα από Μυτιλήνη. Το να φεύγει πιο νωρίς από την Μυτιλήνη κάπως δύσκολα, καθώς θα χάνει πολλά φορτηγά.

Τα γνωστά προβλήματα του λιμανιού της Χίου..

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το πλοίο φεύγει από Μυτιλήνη 17:00 - 17:10 οπότε φτάνει στη Χίο κατά τις 20:30. Είναι λογικό μερικές φορές να μην προλαβαίνει να αναχωρήσει μέχρι τις 21:10 όπου φτάνει το Λισσός αλλά το βασικό πρόβλημα παραμένει το λιμάνι της Χίου και οι υποδομές του.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά αφού την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή το Μυτιλήνη εκτελεί απευθείας δρομολόγια από Μυτιλήνη προς Πειραιά. Η Χίος μένει εκτός γιατί αλλιώς δεν βγαίνουν τα δρομολόγια. Πάντως από Πειραιά για Χίο οι προσεγγίσεις του Μυτιλήνη είναι 4 τη βδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αφού τελιώσει τα μπάνια του ο λάος, 2 μπλε από τα παλιά θα μείνουν να πείνουν ούζα, από τις βάρκες του νοτιά, ένα θα έρθει για να αντικαταστήσει, μια λατρεία θα πάει για χώρες ζεστές και το μοντέρνο δεν θα πηγαίνει και πολύ βοριά.

Link to comment
Share on other sites

Μεταφράζω και όπου είμαι λάθος διόρθωσε με. :D

2 μπλε = Μυτιλήνη, Ταξιάρχης (RoRo ο Ταξιάρχης)

από τις βάρκες του νοτιά, ένα θα έρθει για να αντικαταστήσει = Λισσός;;; :confused:

λατρεία για χώρες ζεστές = Θεόφιλος

το μοντέρνο = Αίολος Κεντέρης Ι που θα κινείτε στις Κυκλάδες το καλοκαίρι;

Κατά πόσο έπεσα μέσα;

Link to comment
Share on other sites

Αφού τελιώσει τα μπάνια του ο λάος, 2 μπλε από τα παλιά θα μείνουν να πείνουν ούζα, από τις βάρκες του νοτιά, ένα θα έρθει για να αντικαταστήσει, μια λατρεία θα πάει για χώρες ζεστές και το μοντέρνο δεν θα πηγαίνει και πολύ βοριά.

Ταξιαρχης Μυτιληνη Θεοφιλος κατω απο το καναλι, Πρεβελης Χιο Μυτιληνη, Ν ΧΙΟΣ μεχρι Χιο, δικη μου μεταφραση

Link to comment
Share on other sites

Kαι η δικη μου:

2 μπλε από τα παλιά θα μείνουν να πείνουν ούζα

ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ (ως roro) παραμένουν.

από τις βάρκες του νοτιά, ένα θα έρθει για να αντικαταστήσει

ΠΡΕΒΕΛΗΣ αντικαθιστά το ΛΙΣΣΟΣ

μια λατρεία θα πάει για χώρες ζεστές

ΘΕΟΦΙΛΟΣ βγάζει την...ερυθρά...

και το μοντέρνο δεν θα πηγαίνει και πολύ βοριά.

ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ για Σύρο -Τήνο - Μύκονο - Χίο

Νομίζω πως δεν είναι και δύσκολος "χρησμός"...;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...