Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

...Για δες καιρό που διάλεξαν να διαμαρτυρηθούν ζητώντας αναβάθμιση των συγκοινωνιών στον καταπέλτη...του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ:...

Διαβάστε την ανακοίνωση των διοργανωτών των δυναμικών κινητοποιήσεων στον καταπέλτη του "Ν. Χίος" (:confused:) και πριν φθάσετε στην δεύτερη παράγραφο θα αντιληφθείτε ότι πρόκειται περί ιδεολογικών απογόνων των κατασκευαστών τεχνουργημάτων ανάλογων με αυτό και των προμηθευτών premium υπηρεσιών που αυτοί προσέφεραν. Οι δε συμπαθείς συνταξιούχοι, αποδεικνύονται (και) μαξιμαλιστές, καθόσον το πρώτο και δεύτερο σκέλος του Παλλαϊκού αιτήματος "Καράβια καινούργια, γρήγορα και φτηνά", έχει μεν γίνει "αποδεχτό" και υλοποιήθηκε από ορισμένους εφοπλιστικούς κύκλους ;), αλλά επιμένουν-προφανώς-να εφαρμοσθεί και το "τζάμπα" για να κάνει ταξίδια όπου, όποτε και όπως θέλει ο Λαός :D....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παιδιά τα πράγματα είναι απλά υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θέλουν να πηγαινοέρχονται συχνά στα νησιά τους με χαμηλό κόστος και με σύγχρονα καράβια,χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κανενός εφοπλιστή (δεν είμαι άλλωστε) κανείς δεν σκέφτεται ότι τα πλοία για να κινηθούνε και ειδικά τα σύγχρονα έχουν τεράστια έξοδα, οι περισσότεροι μπορούμε να το διαπιστώσουμε και απο τη καθημερινή μας ζωή πχ απο τη τιμή της βενζίνης.

Στο κάτω κάτω καμιά εταιρεία δεν θα το κάνει για τη ψυχή της μάνας της,δεν το έκαναν καν οι μεγάλες εταιρίες όταν ήταν λαικής βάσης θα το κάνουν τώρα που είναι ιδιωτικές?

Πιστεύω λοιπόν πως πρέπει να δούμε τα πράγματα ψύχραιμα και ειδικά οι φίλοι μας οι Χιώτες γιατί υπάρχουν και χειρότερα,το να είσαι νησιώτης σήμερα δεν είναι και το καλύτερο πράγμα στο κόσμο και περισσότερο για τους ανθρώπους που έχουν περιουσιες και η ζωή τους εξαρτάται απο τα νησιά είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα απο έμας που σαν επιβάτες θα πάμε μια φορα το χρόνο

Γνώμη μου είναι πως αν θέλουμε φτηνή ακτοπλοία με σύγχρονα καράβια ο μόνος τρόπος είναι η επιδότηση όλων των εταιρείων ανεξαρτήτως δρομολογίου ώστε να εφαρμόσουν πολύ χαμηλότερες τιμές η αλλιώς να κοιτάξουμε οι τεχνικοί μήπως βρούμε κάνενα τρόπο να καίνε οι μηχανές των πλοίων λάσπη και όχι marine diesel

Link to comment
Share on other sites

Ας τους πεί κάποιος οτι ο ΤΣΑΜΠΑΣ Π Ε Θ Α Ν Ε!!!;):D:D!!ΑΝ θέλουν μπορούν να κάνουν ένα πλοίο αυτοί και να μας πηγαινοφέρνουν και μας δωρεάν ή το πολύ με κανα 2ευρω να πεταγόμαστε μέχρι το Περαία για πλάκα:D

Link to comment
Share on other sites

Την σημερον ημεραν στην Χιο,εχει γινει απολυτως αντιληπτο,πως μαλλον για δευτερη φορα θα αποχαιρετισουμε ενα Ν.ΧΙΟΣ...κλαψ-κλαψ-κλαψ...Νοσταλγουμε τον Γερ.Στριντζη οπου εχει αγορασει και κτημα στον καμπο αφου αγαπησε το νησι μας προφανως.Ε αφου θα εχει πλεον και εδρα στην Χιο,γιατι δεν αγοραζουμε(οι εφοπλιστες μας εννοω..)το στολιδι μας,δημιουργοντας και μια νεα εταιρια,δινοντας του καιριο ποστο,μιας και ειναι χωρις δουλεια ο ανθρωπος πια...:D;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω άλλα μου φαντάζει δύσκολο να αποσυρθει το βαπόρι από την γραμμή.Δεν το αποκλείω γιατί πολλά έχουν δει τα μάτια μου αλλά το να φύγει το βαπόρι από μια γραμμή που έχει κερδισει τουλαχισστον το 50% της κινησης,που είνια μια γραμμή με 2 νομούς και μπόλικη κίνηση χειμώνα καλοκαίρ, που έχει καθιερωθεί σε αυτή...για να πάει που?

Στην Παροναξία?το πολυπόθητο παντεσπάνι είναι για δυο μήνες κι οι υπόλοιποι χειμωνιάτικοι θα είναι παξιμάδι κι αν για όλα τα πλοία συμπεριλαμβανομένου και του ΧΙΟΣ.

Στην Ρόδο? Με ένα βαπόρι ίσον κανένα εκτός κι αν μπει και το ΑΡΙΑΔΝΗ το οποίο να κάνει Κω-Ρόδο και το ΧΙΟΣ κορμό.Αλλά πάλι να βάλεις τα 2 πιο ισχυρά χαρτια σε μια γραμμή με πανισχυρο αντααγωνιστή ο οποίος διαθετει κι αυτός αξιολογότατες μονάδες είναι κορώνα γράμματα

Δεν νομίζω λοιπόν οι εξελιξεις στα διοικητικά της εταιρίας να φερουν ανακαταταξεις του στόλου σε γραμμές τουλάαχιστον στην παρούσα φάση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον proud για ένα και ένα, φαίνεται πολύ λογικο και ισοροπημένο.

Αλλά το καλοκαίρι όλοι οι καλοί χωράνε (και ο Θεόφιλος:rolleyes:).

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα,ειναι ακομα νωρις για να προβλεψουμε τι θα γινει.Θα μεινει το Ν.ΧΙΟΣ,θα αγορασει η ΝΕΛ καινουργιο πλοιο(αναλογων δυνατοτητων του ΧΙΟΣ),θα ναυπηγησει ενα ακομα αδελφακι των ΝΗΣΟΣ και θα το ονομασει Ν.ΛΕΣΒΟΣ:D(μακαρι να γινονταν αυτο!),θα μεινει η γραμμη μονο με τα ΝΕΛοβαπορα προς χαρα ολων των επιβατων....? Ουτε στο στοιχημα δεν παιζεται τι θα γινει..Αυτο ομως,που ειναι το μονο σιγουρο,ειναι οτι επεστρεψε η γραμμη στο μονοπωλειο πια...Ειμαστε στην αναμονη να δουμε τα αποτελεσματα...:(

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί ρε παιδιά να υπάρξουν ντε και καλά αλλαγές στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης?

Μπορεί η μόνη αλλαγή που θα δούμε να είναι η δρομολόγηση των Αίολων σε γραμμές και ωράρια που υπό άλλες συνθήκες να θεωρούνταν Casus-Belli. Και η γραμμή Χίου-Μυτιλήνης να παραμείνει ως έχει.

Link to comment
Share on other sites

Ημερισια δρομολογια σημερα απο την ΝΕΛ.Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ξεκινησε 8.30 απο Μυτιληνη direct για Πειραια ενω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα ξεκινησει στις 16.00 απο το μεγαλο λιμανι για τα νησια.Αλλο ενα direct δρομολογιο(που μας ξεφυγε)ειχε το ΜΥΤ τη περασμενη Κυριακη.

Link to comment
Share on other sites

To ΜΥΤΙΛΗΝΗ παει μονο Χιο απο την οποια φευγει στις 1 για Πειραια.

Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ερχεται Πειραια και εχει αναχωρηση στις 10.30 υπο κανονικες συνθηκες για Χιο Μυτιληνη και στη συνεχεια αναχωρει για την εκδρομη σε Σκιαθο Βολο

Αυριο το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κανει το κανονικο του δρομολογιο ενω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αναχωρει στις 12.30 το μεσημερι για τα νησια.

Το Σαββατοκυριακο δεν υπαρχει αναχωρηση απο Πειραια.Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα κανει Ανασταση στη Μυτιληνη ενω το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα κανει κανονικα το δρομολογιο του Σαββατου απο τα νησια και θα κανει Ανασταση στον Πειραια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η πληρότητα των πλοίων που έρχονται από τον Πειραιά βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και είναι ο κύριος λόγος των μικροκαθυστερήσεων του Νήσος Χίος στην άφιξη και στην αναχώρηση από το λιμάνι της Μυτιλήνης.

Edited by mitilinios
Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτέρα του Πάσχα, η ΝΕΛ δε θα έχει αναχώρηση από Πειραιά, γιατί το Θεόφιλος θα φύγει στις 17:00 από Μυτιλήνη κατευθείαν για Πειραιά και στις 18:00 το Μυτιλήνη για Χίο Πειραιά (για την επιστροφή των εκδρομέων). Αλλά θα έχει δυο τη Τρίτη. Το πρωί στις 07:00 το Θεόφιλος για Μυτιλήνη Χίο Πειραιά (από Μυτιλήνη θα φύγει στις 20:00) και το Μυτιλήνη κανονικά στην γνώριμη ώρα της ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Κανοντας μια πολυ ωραια συζητηση με καποιον απ το πληρωμα του Ν.ΧΙΟΣ μου ανεφερε,πως καποια στιγμη στα σχεδια της HSW ηταν να βαλει την ΑΡΙΑΔΝΗ στην γραμμη 'και να τα σαρωσει ολα' οπως μου ειπε επι λεξη,τα ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ στην Παροναξια-Κυκλαδες και ο ΠΗΓΑΣΟΣ στην Σαμο.

Το σχεδιο δεν προχωρησε για ενα και μονο λογο.Το βυθισμα στο λιμανι της Χιου ηταν απαγορευτικο για την 'κουκλα'...:mad:Μαλιστα μου ειπε,πως αρκετες φορες το Ν.ΧΙΟΣ εχει ακουμπησει στον αμμωδη βυθο του λιμανιου...:eek:

Τωρα αν το τρεχον σκαψιμο του λιμανιου,θα βαλει ιδεες ξανα στην εταιρια θα φανει...;)Βεβαια το βλεπω δυσκολο τωρα που η Αριαδνη ναυλωθηκε για ταξιδια στα Χανια.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς είναι και θέμα βυθίσματος αλλά ειδικά για την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ είναι πλέον και θέμα μήκους. 196 μέτρα δεν βολεύονται, από όσο ξέρω, και πάρα πολύ εύκολα στη Χίο ειδικά αν αναλογιστούμε ότι μπορεί να μην είναι επιπέδου IONIAN GALAXY στη μανούβρα αλλά σίγουρα δεν είναι και το πιο ευκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύετε οτι ο Στρίντζης θα είχε εστω και για μια μερα στο μυαλό του να βάλει το Αριάδνη στη γραμμή και να μην καταλάβενε οτι θα έχει πρόβλημα στο βύθισμα?

Κι όλη αυτή η σκέψη που την είχε μέσα του για ολόκληρη αυτήν την μέρα την μοιράστηκε με τον φίλο του στο πλοίο...

Πιο πολύ για παραφιλολογία μου ακούγεται παρά για πραγματική πιθανότητα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αγαπητοι shipfriends,μιας και εντεινονται οι φημες και τα σεναρια περι αποχωρησης του Ν.ΧΙΟΣ απο την γραμμη,δημιουργησα ενα blog με σκοπο να μαζευτουν φωνες-γνωμες και να υπαρξει αφυπνηση και στα 2 νησια σχετικα με αυτο το θεμα.Το συγκεκριμενο ιστολογιο ειναι νεογεννητο οποτε ακομα ειναι προχειρο στην μορφη,και στην ουσια,πρωτα απο δω μεσα θα γνωριστει απο το κοινο.Ελπιζω με το περασμα των ημερων να γινει πολυ καλυτερο και διαδοθει σε ολους τους ενδιαφερομενους.

Ηδη με φιλους απ την Χιο ξεκιναμε την ενημερωση του επιβατικου κοινου και την κινητοποιηση των ΜΜΕ με σκοπο να αντιδρασουμε σε αυτο που προκειται να γινει.

Μπορει να μην καταφερουμε τιποτα,μπορει ομως να φτασουμε να κανουμε και κατι.Σημασια εχει να προσπαθησουμε:)

Ελπιζω αυτο το μνμα,να μην 'προσβαλει' το site μας και οι διαχειριστες να δειξουν συμπαθεια.Ευχαριστω πολυ!

Το blog μπορειτε να το επισκεφτειτε εδω .

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα βρίσκω τελείως ανούσιο το να βγάλεις ένα βαπόρι από μια γραμμή την οποία παλεύει μόνο του και έχει πάρει σχεδόν τη μισή κίνηση. Κοινώς έχει καταξιωθεί και ο κόσμος (ειδικά στην Χίο) φαίνεται να το έχει πρώτο στην προτίμησή του.

Edited by proud_ionian
copy
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ν. Χιος πολυ ωραιο το μπλογκ σου και μαλιστα κιολας ψηφισα.

Τωρα γιατι θελουν να παρουν το πλοιο απο τη γραμμη δεν βγαινει?

Φιλε GA FANS σε ευχαριστω πολυ!Τωρα γιατι θελουν να το παρουν απ την γραμμη....μονο το μυαλο τους το ξερει...:confused:

Γενικότερα βρίσκω τελείως ανούσιο το να βγάλεις ένα βαπόρι από μια γραμμή την οποία παλεύει μόνο του και έχει πάρει σχεδόν τη μισή κίνηση. Κοινώς έχει καταξιωθεί και ο κόσμος (ειδικά στην Χίο) φαίνεται να το έχει πρώτο στην προτίμησή του.

Συμφωνω απολυτα George.Περασαν καραβια και καραβια απο την Χιο-Μυτιληνη,κανενα δεν στεριωσε.Απ την ημερα που μπηκε ομως το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και μετεπειτα το Ν.ΧΙΟΣ αλλαξαν ολα.Δεν ειναι τυχαιο πως ο μισος ογκος(τουλαχιστον) των επιβατων στραφηκε σε αυτα τα 2 πλοια;)

Μιλαμε για τεραστιο πισογυρισμα και για τα 2 νησια,με την αποχωρηση του Ν.ΧΙΟΣ.Πρεπει να μεινει το πλοιο και οφειλουν να το καταλαβουν ολοι!

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για τεραστιο πισογυρισμα και για τα 2 νησια,με την αποχωρηση του Ν.ΧΙΟΣ.Πρεπει να μεινει το πλοιο και οφειλουν να το καταλαβουν ολοι!
νησος χιος εχεις δικιο. αν φυγει η HSW απο τη γραμμη θα ειναι ταφοπλακα για τη χιο καοι φτυσιμο στα μουτρα, γιατι το βαπορι και την εταιρεια η χιος το αγαπησε και το στηριξε.

βεβαια οπως ειχα πει και παλιοτερα, μονο σε ενδεχομενη αποχωρηση, θα καταλαβαινε ο κοσμος τη πραγματικα σημαινει η παρουσια ενος τοσο καλου συμβατικου στη γραμμη. καλο ειναι βεβαια η αντιδραση να μην περιοριστει στο internet, αλλα να παρει και πιο επισημο χαρακτηρα.

η αποχωρηση ακομη ειναι μια φημη και οχι επισημη ειδηση και πολλα θα εξαρτηθουν απο το ποιες θα ειναι οι μετοχικες συνθεσεις τον οκτωβριο

Link to comment
Share on other sites

Proud το θεμα ειναι πως ο κοσμος 'κοιμαται' και επαναπαυεται σε αυτο που βλεπει...Δηλαδη 'το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μας(που μας δεν ειναι),που μας το εφερε η καλη μας εταιρια,η Hellenic Seaways...Δυστυχως ομως δεν γνωριζει τι εχει γινει απο 'πισω' ολο αυτον τον καιρο!Σημερα για παραδειγμα,μιλησα με ανθρωπο που ασχολειται και συμμετεχει ενεργα στα κοινα του νησιου και μου ειπε 'εισαι σιγουρος?αποκλειεται!' Οταν λοιπον του εξηγησα το τι παιζεται με τις εταιριες(του εστειλα και δημοσιευματα κλπ)μου ειπε 'αμαν,πρεπει να ενεργοποιηθουμε,να τρεξουμε!'

Απο κει και περα,δεν χρειαζεται να συζητησουμε πολυ,το ποσο σημαντικο ειναι ενα τετοιου ειδους πλοιο και για τα 2 νησια!Απο τον τουρισμο να ξεκινησουμε και απο εκει ερχονται ολα!

Πιστευω η προσπαθεια δεν θα ειναι μονο ιντερνετικη.Υπαρχουν τα καταλληλα ατομα που θα ενεργοποιησουν τους αλλους 'καταλληλους';)

Τελος συμφωνω οτι μιλαμε για μια φημη και μονο,αλλα γνωριζουμε καλα πιστευω,πως υπαρχουν σοβαρες βασεις πισω απο αυτη:(Γιαυτο καλυτερα ας μην περιμενουμε τι θα γινει με τις μετοχες αλλα να ξυπνησουμε λιγακι και να ψαχτουμε...και οι Χιωτες και οι Μυτιλινιοι μαζι;)

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι πως ο κοσμος 'κοιμαται' και επαναπαυεται σε αυτο που βλεπει...Δηλαδη 'το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μας(που μας δεν ειναι),που μας το εφερε η καλη μας εταιρια,η Hellenic Seaways...;)

Για τα νησιά μας φίλε όλες οι εταιρείες εφ'όσον μας εξυπηρετούν είνα λάθος να τις κατατάσουμε σε καλές και κακές. Το να μπορώ να διαλέγω ανάμεσα σε πλοία και εταιρείες για να ταξιδέψω είναι ότι το καλύτερο.

Διαβάζω τις τελευταίες ημέρες με έκπληξη ότι θα φύγει το πλοίο απο την γραμμή σας αλλά επίσημες ανακοινώσεις πουθενά απο την εταιρεία.

Βρε μήπως είναι ράδιο αρβύλα και αυτό όπως για εμάς με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ ?

Και επειδή βλέπω ότι κάτι περισσότερο ξέρετε εκεί στην Χιο να είσαι σίγουρος ότι το νησί σου έχει το μέλι και δεν πρόκειτε να σας αφήσουν μόνο με ΝΕΛ.

Πολύ σύντομα έρχονται και άλλοι μνηστήρες εάν δεν το γνωρίζεις.

Και το τελευταίο και επικρατέστερο μπορέι να φύγει όπως λές η καλή εταιρεία απο εκεί αλλά όχι το Ν. ΧΙΟΣ. :)

Link to comment
Share on other sites

Έαν υπήρχε η πιθανότητα να φύγει το πλοίο από την γραμμή τότε θα έχουμε τα "καλά" της Ικαροσαμίας τα προηγούμενα χρόνια,που ο κόσμος ήθελε να παεί εκεί διακοπές και στο τέλος διάλεγε άλλο προορισμό..

Όμως δεν το νομιζώ γιατί σε μιά γραμμή φιλέτο όπως είναι της Χίου-Μυτιλήνης θα ξαναδημιουργηθεί χώρος για νέο παίκτη,(ας θυμηθούμε π.χ. τις πρόσφατες "απειλές" της Blue Star)κάτι που δεν θα το θέλανε..

Όπως και να ναι, αυτή η κυριάρχιση του καθεστώτος της ΑΝΕΚ με τα πλοία 35ετίας έχει τρομοκρατήσει τον κόσμο στα νησιά του Β.Αγαιου που δεν θέλει να ταξιδεύει αποκλειστικά με Θεόφιλους, ΜιλένοΝτάλιανες και ΠρεβελοΙεράπετρες..

Link to comment
Share on other sites

Για τα νησιά μας φίλε όλες οι εταιρείες εφ'όσον μας εξυπηρετούν είνα λάθος να τις κατατάσουμε σε καλές και κακές. Το να μπορώ να διαλέγω ανάμεσα σε πλοία και εταιρείες για να ταξιδέψω είναι ότι το καλύτερο.

O απλος ο κοσμος captmimis βλεπει τις εταιριες παντα σε καλες και κακες.Αναλογως τι εξυπηρετηση θα του προσφερουν και τι θα ακουσουν για αυτες.Απο κει και περα,οταν μετα απο χρονια ερχεται η HSW στην γραμμη,φερνει 2 νεοτευκτα,και μαλιστα το ενα με το ονομα του νησιου,ε μην μου πεις,για ποια εταιρια θα σταζει μελι ο κοσμος? Παρολαυτα,συμφωνω πως πρεπει να υπαρχουν πολλες επιλογες για τους ικανοποιουν ολους.;)

Τωρα αν φυγει το Ν.ΧΙΟΣ,μνηστηρες μπορει να υπαρξουν πολλοι...Ποσους απο αυτους ομως εγγυαται πως θα φερει ενα αναλογο πλοιο...Εγω με μια προχειρη σκεψη βρηκα εναν ισως και κανεναν...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν μπορώ να σκεφτώ ποιο πλοίο θα μπορούσε να το αντικαταστήσει. Συμβατικό αποκλείεται, αφού καταρχάς δεν γίνεται να βγάζει τα ίδια δρομολόγια, οπότε θα πρέπει να πάει μέρα παρα μέρα, και αφετέρου δεν νομίζω να έχει και συμβατικό η HSW με χαρακτηριστικά που να ταιριάζουν στη γραμμή.

Μια άλλη σκέψη θα ήταν να μπει ταχύπλοο. Πράγμα που σημαίνει ολοκληρωτική "κατάκτηση" της Χίου και ολοκληρωτική "απώλεια" της Μυτιλήνης (8 ώρες στην καρέκλα είναι πααααρα πολλές) και των φορτηγών. Με τέτοιους όρους δεν στέκεται ταχύπλοο εκτός από 2-3 μήνες το καλοκαίρι.

Μάλλον πιθανή αποχώρηση του πλοίου σημαίνει και αποχώρηση της HSW από μια γραμμή στην οποία έδωσε πολύ αγώνα για να στεριώσει. Σε τέτοια περίπτωση σίγουρα είναι υποβάθμιση για τη γραμμή (πάντα είναι υποβάθμιση η μείωση των επιλογών) και κυρίως για τους φιλους Χιώτες, αφού κακά τα ψέμματα τα δρομολόγια του βαποριού είναι κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες της Χίου (σε αντίθεση με τα αντίστοιχα της ΝΕΛ) και αυτοί το γεμίζουν το βαπόρι κατά 80%

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...