Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Φίλε ΝΗΡΕΑ το ''αιτούμεθα'' δεν ειναι προσβλητικο. Εχει μεγαλη αποσταση απο το ''διατάσσομεν''. Είναι δικαίωμά τους να μη θελουν τα πλοία του Αγούδημου και φτάνουν μέχρι πρωθυπουργό για να το αιτηθούν. Ένα νησάκι χιλίων κατοίκων όπως η Κάσος εξαρτάται πάρα πολύ απο τα καράβια της γραμμής και έχουν δικαίωμα να ζητάνε από την πολιτεία καλύτερη συγκοινωνία, την οποία σύμφωνα με τα λεγόμενά τους τα πλοία του Αγούδημου δε μπορούν να παράσχουν (αν και για το ΡΟΔΑΝΘΗ κρατώ επιφύλαξη- δεν το βρίσκω τόσο κακό).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 930
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το "αιτούμεθα" βεβαίως και δεν είναι προσβλητικό...τα αιτήματα όμως είναι απαράδεκτα. Και είναι απαράδεκτα, γιατί δεν διαπιστώνουν κάτι παράνομο και ζητάνε την εφαρμογή του νόμου...αλλά ζητάνε ντε και καλά να γίνει το δικό τους. Είναι δεν είναι νόμιμο.

Επί της ουσίας της επιστολής, δεν διαφωνώ...και ούτε έχω καμιά διάθεση να υπερασπισθώ την GA. Αλλά θεωρώ ότι το ύφος της επιστολής είναι απαράδεκτο...και αυτό ακριβώς σχολίασα.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον εδώ και μία τριακονταπενταετία "Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη", απόλυτο δίκιο έχουν και οι Κάσιοι που δεν θέλουν τις "κακές"υπηρεσίες της GA, δεδομένου μάλιστα ότι έχουν εξασφαλίσει τις υπηρεσίες της Cunard Lines, εεε, pardonnez moi, της ΑΝΕΚ :D. Αντί να διεκδικήσουν συχνότερες, βολικότερες και περισσότερες συνδέσεις με το Κέντρο και Ρόδο/Σητεία/Άγιο Νικόλαο, προτιμούν τους αποκλεισμούς και τον μαξιμαλισμό. Ποιός τους συμβουλεύει, άραγε μόνοι τους τα σκέφτονται όλα ;)? Και με πόση ιταμότητα ζητείται "ή ασυζητητί, τελεσίδικη απόρριψη των όποιων διεκδικήσεων της G.Α. FERRIES ...η άμεση υπογραφή των συμβάσεων ανάθεσης με...ΑΝΕΚ LINES καί ... ή άμεσος αντικατάσταση όλων των μελών της Σ.Α.Σ". Έχει άραγε περάσει από κανενός το μυαλό ότι υπάρχει πιθανότητα, τύποις και ουσία να επικρατήσει στην αξιολόγηση η GA? Τότε ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη να παρανομήσει, προκρίνοντας πχ τον επιλαχόντα?

Δεν επικροτεί κανείς τους χειρισμούς του Καπτά-Μάκη (τα λάθη του είναι πολλά και μεγάλα), αλλά αν τυχόν εκλείψει, θέλω να δώ από τον Νοέμβριο και μετά, ποιά καράβια θα εξυπηρετούν Κάσο-Κάρπαθο-Μήλο και λοιπούς πολυσύχναστους και περιζήτητους προορισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Μία ενδιαφέρουσα είδηση σήμερα από το Marinews.gr, με τίτλο "Αυστηρή αστυνόμευση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων από το Λιμενικό".

Δύο σημεία που ξεχώρισα :

Από την πλευρά του ο Αν.Παπαληγούρας τόνισε ότι μπήκε ένα τέλος στην όποια ανοχή στην εκτέλεση των δρομολογίων, ενημερώνοντας ότι από σήμερα το Λιμενικό με επικεφαλής τον υφυπουργό Πάνο Καμμένο θα παρακολουθεί τις αφιξο-αναχωρήσεις και όποιος δεν είναι συνεπής στην εκτέλεση των δρομολογίων θα καταγγέλεται η σύμβασή του.

Λέτε να δούμε να γίνεται πράξη μία τέτοια εξαγγελία ??? Μακάρι, αλλά..... :rolleyes:

Επίσης, επεσήμανε ότι η οοία αναοχή είχαν δείξει οι εκάστοτε υπουγοί, του ιδιίου συμπεριλαμβανομένου, στις άγονες για το θέμα της εκτέλεσης των δρομολόγίων είχε γίνει κάτω από το βάρος της έλλειψης πλοίων και για αυτό δεν <τιμωρούνταν> οι ασυνεπείς αφούτα νησιά θα έμεναν δίχως πλοία.

Απέκτησε η Ακτοπλοία μας καινούργια (ή έστω και ...μεταχειρισμένα :D) πλοία τώρα τελευταία ??? Πως και δεν το πήραμε είδηση ??? :eek:

Πηγή : Marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

το θεμα προεκυψε απο δηλωσεις του βετερανου κοινοβουλευτικου θανου πλευρη. σε δηλωσεις του αναφερθηκε σε "μη" προσεγγιση του σουμελα στη μυρινα, για την οποια εισεπραξε την επιδοτηση.

ειπε χαρακτηριστικα "περασε απ'εξω, πατησε την κορνα:eek: τρεις φορες και εφυγε".

μην πατησει την ουρα του μονο και περδουκλωθει ο κυρ θανος

Link to comment
Share on other sites

...Δεν επικροτεί κανείς τους χειρισμούς του Καπτά-Μάκη (τα λάθη του είναι πολλά και μεγάλα), αλλά αν τυχόν εκλείψει, θέλω να δώ από τον Νοέμβριο και μετά, ποιά καράβια θα εξυπηρετούν Κάσο-Κάρπαθο-Μήλο και λοιπούς πολυσύχναστους και περιζήτητους προορισμούς...

Επειδή έλαβα ένα ευγενές αλλά απαξιωτικό ΠΜ, οφείλω να διευκρινήσω δημοσίως ότι:

  • Δίκαιο, δικαιότατο είναι το αίτημα των Κασίων για καλύτερη, συχνότερη, ποιοτικότερη ακτοπλοϊκή σύνδεση
  • Ιταμό, ιταμότατο είναι των έγγραφο αίτημα των Κασίων να αποκλεισθεί η GA όπωσδήποτε από τον διαγωνισμό και αυτό δεν το αναιρώ
  • Έχω ήδη εκφράσει γνώμη για την συμπεριφορά της GA (λάθη, αντισυμβατικότητα, συχνά υποβαθμισμένες υπηρεσίες)

Όμως πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού και στην παρούσα περίπτωση οι επιλογές είναι πολύ λίγες και περιλαμβάνουν και την GA.

Τι πρέπει να γίνει? Το αυτονόητο: Πλήρης τήρηση των υποχρεώσεων όλων των εμπλεκομένων, ήτοι ακτοπλοϊκών εταιρειών, Λιμενικού Σώματος, Υπουργείου, κλπ. Καί οι προβλεπόμενες κυρώσεις όπου απαιτείται. Δύσκολο ακούγεται, αλλά άλλη λύση δεν υπάρχει-το κατάλαβε μέχρι και ο Παπαληγούρας, όπως μας είπε παραπάνω ο Σείριος (Εννοείται ότι υποχρεώσεις και κυρώσεις δεν έχει μόνο η κάθε GA. Κι' αυτοί που τους οφείλουν δεδουλευμένα έχουν ;)).

Link to comment
Share on other sites

Καί οι προβλεπόμενες κυρώσεις όπου απαιτείται. Δύσκολο ακούγεται, αλλά άλλη λύση δεν υπάρχει-το κατάλαβε μέχρι και ο Παπαληγούρας,
Δεν νομίζω ότι οι δηλώσεις έγιναν γιατί κατάλαβαν το πρόβλημα. Η δική μου ανάγνωση σε αυτές τις δηλώσεις είναι διαφορετική, λαμβάνοντας υπ' όψη και τις υστερικές αντιδράσεις των Κασιωτών. Υποψιάζομαι ότι -αφού δεν αποκλείσθηκε για τυπικούς λόγους- ο καπτά Μάκης θα πάρει κάποιες άγονες, λόγω καλύτερων προσφορών...και αυτές οι δηλώσεις μάλλον τον προειδοποιούν ότι στο πρώτο ολίσθημα...θα του κόψουν τον κώ...

ΥΓ Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρουσα την άνεση με την οποία ομολογείται δημοσίως η συνειδητή παράλειψη εφαρμογής του νόμου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πριν το ατυχημα στην Λημνο,

ο κεντρικος πρακτορας της ΝΕΛ στην Χιο για τα δρομολογια του.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι ''οπως μου ειπαν απ την εταιρια,το πλοιο,σε λιγοτερο απο 2.5 χρονια θα αντικατασταθει απο αλλο καινουργιο το οποιο θα συνεχισει στην αγονη για 11χρονια''

Αυτο ηταν μεν γνωστο σαν προυποθεση στην αγονη αλλα να λεει η εταιρια πως συντομα θα αντικατασταθει,σημαινει πως ηδη ψαχνεται...?Γνωριζει κανεις αν μπορει να αντικατασταθει απο πλοιο 20ετιας?:Dη μηπως το οριο ειναι 10 χρονια?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ηταν μεν γνωστο σαν προυποθεση στην αγονη αλλα να λεει η εταιρια πως συντομα θα αντικατασταθει,σημαινει πως ηδη ψαχνεται...?Γνωριζει κανεις αν μπορει να αντικατασταθει απο πλοιο 20ετιας?:Dη μηπως το οριο ειναι 10 χρονια?

Είχατε ξαναδιατυπώσει τις ίδιες απορίες και είχατε λάβει και απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Εάν κατάλαβα καλά, σε 36 μήνες η ΝΕΛ θα πρέπει να αντικαταστήσει τον Θεόφιλο (εάν πάρει τον διαγωνισμό) με πλοίο μέχρι 12 ετών και ταχύτητας πάνω από 22 μίλια. Και αυτό το πλοίο...η ΝΕΛ λέτε ότι θα το βάλει στην άγονη. Μάλιστα...ό,τι πείτε...

Link to comment
Share on other sites

Και το Παναγια Θαλασσινη για λιγο μας τα χαλαει ε? Για ενα μολις χρονο :rolleyes:

Ωχ πιπερι στο στομα. Δεν πληρει τις προυποθεσεις :D:D

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση ζωτικής (θέλω να πιστεύω) σημασίας για την συνέχιση της συζήτησης. Η ΝΕΛ (ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία με παρόμοια ανάθεση) υποχρεούται στα 3 χρόνια να αντικαταστήσει το πλοίο της με νεότερο γιατί διαφορετικά θα της επιβληθούν κάποιες κυρώσεις ή πρόστιμα, ή αν δεν αντικαταστήσει -ως οφείλει- το πλοίο της, απλά δεν θα συνεχίσει να υφίσταται η ανάθεση της γραμμής ???

Στην δεύτερη περίπτωση δεν το βρίσκω καθόλου μα καθόλου ...κακό :rolleyes: να μπει ένα παλιό πλοίο σε μία επιδοτούμενη άγονη για τρία χρονάκια και μετά η (όποια) εταιρεία του να την κάνει με ...ελαφρά πηδηματάκια !!! ;)

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα πιστευω οτι αυτη η καραμελα της 12ετιας ειναι απλα ενα χρυσωμα του χαπιου. φαε τωρα κατοικε της αγονης εναν απομαχο της θαλασσας και καποια στιγμη θα σου φερουν βαπορι 10ετιας. οταν θα ερθει η ωρα να υλοποιηθει η δεσμευση, μπορει να μην υπαρχει και η εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

(εάν πάρει τον διαγωνισμό)
Η ΝΕΛ (ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία με παρόμοια ανάθεση) υποχρεούται στα 3 χρόνια να αντικαταστήσει το πλοίο της με νεότερο γιατί διαφορετικά θα της επιβληθούν κάποιες κυρώσεις ή πρόστιμα, ... ???

Μας έχει απαντήσει και σε αυτό το ερώτημα ο Ορέστης. Και γι' αυτό έγραψα "εάν πάρει τον διαγωνισμό". Μέχρι να καταθέσει "εγγυητική μεγάλου ύψους"...ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει...χωρίς κόστος.

Μην τα ξαναλέμε.... :rolleyes:

Βέβαια η κατηγορία 4 έχει μία ακόμα δυσκολία: Θα πρέπει η εταιρεία να καταθέσει μεγάλου ύψους εγγυητική που θα καταπέσει σε περίπτωση μη αντικατάστασης του πλοίου. Για να δώσουν τέτοια εγγυητική οι τράπεζες θα πρέπει να έχουν απέναντι τους αξιόπιστο συνομιλητή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΟ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ 20ΜΙΛΙΑ ΔΙΛ ΓΙΑ ΜΕΣΤΑ 4.15....ΤΙΜΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΧΠ....

:DΡε τους μπαγασες...ολα τα ταχυπλοα με ταχυτητες συμβατικου στις αγονες...Αναμενω με αγωνια τις τιμες...:rolleyes:

Τα εχω/εχουμε ξαναπει:οσο το κρατος παραμενει απλος παρατηρητης η κανει πλατες,οι εταιριες κανουν οτι γουσταρουν,θα εχουμε τις θαλασσιες συγκοινωνιες που εχουμεB)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά καταχωρημένο από ARSINOI viewpost.gif

45 ευρώ το άτομο ανά διαδρομή και 60 ευρώ για αυτοκίνητα έως 4,25 και 70 για >4,25. Διακεκριμένη 55 ανά διαδρομή. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη....

Ξερουμε ποιο ειναι το ποσο(της επιδοτησης)που θα παιρνει η ΝΕΛ ανα δρομολογιο για την γραμμη του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ?Να καταλαβουμε δηλαδη απο που προκυπτουν τα 50ευραB)

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθέσουμε ότι παίρνουν όσα αναφέρονται στην προκήρυξη για τις άγονες, και αν το θεωρήσουμε πλοίο κατηγορίας 3 (πάνω από 12 ετών), τότε μιλάμε για 28.500 το μέχρι την Λήμνο και επιστροφή.

Όμως, η προσέγγιση στα Μεστά δεν επιδοτείται, αλλά είναι υποχρεωτική.

Link to comment
Share on other sites

.

Όμως, η προσέγγιση στα Μεστά δεν επιδοτείται, αλλά είναι υποχρεωτική.

Αρα λοιπον,το τιμολογιο μεχρι τα Μεστα ειναι της ΝΕΛ,σωστα?B)Κι επειδη ακομα,δεν μπορουμε να δουμε τις τιμες σε ολα τα κομματια του δρομολογιου(ωραιο site μπραβο:rolleyes:),τα 45ευρω για Ψαρα δεν ειναι τσιμπημενη τιμη?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Ταξιαρχης σιγουρα δεν ειναι Queen Mary αλλα ειναι καλοταξιδο και αξιοπρεπες εσωτερικα. Και πιστευω οτι ειναι και ποιο καλοσυντηρημενο απο το οποιοδηποτε Σαοβαπορο εχει περασει απο τη Λημνο. Μηπως παραεχουν ανεβει οι απαιτησεις μας και δε ξερουμε τι θελουμε απο ενα σημειο και μετα. Αληθεια στη ραδα ειναι πεταμενο ενα Norwegian Dream τους κανει?

Link to comment
Share on other sites

Οι Λημνιοι παντα ειχαν και εχουν μια ταση να γκρινιαζουν για την συγκοινωνια τους.Αλλες φορες δικαια και αλλες οχι τοσο δικαια.

Η αληθεια ειναι οτι παντα εξυπηρετουνταν απο βαπορια τα οποια μπορει για μας να ειναι θρυλος αλλα η αληθεια ειναι οτι μονο καλοταξιδα και γρηγορα δεν μπορεις να τα πεις.Για χρονια ειχαν ΑΓΙΟ ΡΑΦΑΗΛ και ΑΛΚΑΙΟ στα γεραματα του με αποτελεσμα πολλες φορες να βαπορια να μην πιανουν στη Μυρινα,να υπαρχουν καθυστερησεις κλπ κλπ.

Το πιο καλα καραβια που εχουν περασει ειναι το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ(μιλαω σαν βαπορια γιατι απο συντηρηση με καλυψε ο neptune) αντε και το ΣΑΠΦΩ που ομως κυριως ειχε συνδεση με Καβαλα και δεν πηγε και ποτε Ραφηνα ή Λαυριο.Το ΣΑΟΣ ΙΙ ηταν μεν συμπαθητικο και καινουριο αλλα για μενα τελειως ακαταλληλο.

Απο την αλλη παλι με την κινηση που εχει η γραμμη νομιζω οτι δεν μπορει καποιος να εχει απαιτηση να μπει μεγαλυτερο και καλυτερο καραβι.Μια χρονια ειχα ταξιδεψει Τεταρτη μετα το Πασχα και αν ειχε 100 επιβατες το δρομμολογιο ζητημα ειναι.Κακα τα ψεμματα ολοι θελουν να υπαρχουν καινουρια βαπορια αλλα αν η γραμμη δεν βγαινει οικονομικα ποτε δεν θα μπει.

Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ νομιζω οτι ειναι αξιοπρεπεστατο βαπορι.Σιγουρα δεν ειναι ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ,ουτε καν ΜΥΤΙΛΗΝΗ αλλα παρολαυτα μπορει να εξυπηρετησει μια χαρα τη γραμμη χωρις ιδιαιτερα προβληματα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα τους υπερασπιστω λιγακι,με την εννοια οτι εχουν καποιο δικιο να παραπονιουνται για την συνδεση τους με το κεντρο(Λαυριο=Αθηνα).Μεχρι προσφατα ειχαν 2 δρομολογια την εβδομαδα με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και τελευταια εχουν γινει 3 η 4 με την προσθηκη του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ(βεβαια πληρωνοντας 60+ ευρω με το ταχυπλοο,καλυτερα το αεροπλανο,δεν το συζητω).Απο κει και περα,ο ΤΑΞ με την υπερηχητικη ταχυτητα των 15μιλιων,κανει το δρομολογιο σε 10ωρεςB),εσωτερικα,δεν ξερω πως εχει καταντησει(μετα το περασμα του κ απ την Ερυθρα)αλλα σιγουρα δεν ειναι και χαλια.

Για να σκεφτουμε γιατι μπορει να διαμαρτυρονται οι ανθρωποι,αρκει να συγκρινουμε την Λημνο με την Ικαρια οπου εχουν την ιδια αποσταση απ το κεντρο(147 μιλια μεχρι Λαυριο-140 μεχρι Ευδηλο)και περιπου τον ιδιο πληθυσμο(15-17.000).Εχω την εντυπωση λοιπον,πως το υπουργειο επρεπε να ειχε εξασφαλισει 7δρομολογια την βδομαδα,ειδικα τωρα που ειναι καλοκαιρι,μαζι παντα με την Καβαλα,ωστε το πλοιο να γεμιζει και να μην πηγαινει μισοαδειο.Δεν λεω οτι χρειαζεται πλοια τυπου ΝΗΣΟΣ η Blue Star αλλα 2 συμβατικα των 18μιλιων και 130-140 μετρα θα εκαναν μια χαρα τα δρομολογια.

Και επειδη εδω συζηταμε για τις αγονες,ακριβως εκει εντοπιζω και το προβλημα,οτι δηλαδη,δεν υπαρχει μια σωστη πολιτικη απο πλευρας κρατους,ενα σωστο σχεδιο τελοσπαντων,που να εξυπηρετει ολες τις γωνιες της Ελλαδας με οργανωμενα δρομολογια.Ο καθενας απο μας,πληρωνει τις διαφορες επιδοτησεις για να εχουμε υπεργηρα πλοια στις αγονες και να κανουν δρομολογια που συμφερουν μονο τις ναυτιλιακες εταιριες Η να εχουμε ταχυπλοα που πανε με μειωμενη ταχυτητα αλλα με πανακριβα εισητηρια(επιδοτουμενα).:mad:

Link to comment
Share on other sites

Για να σκεφτουμε γιατι μπορει να διαμαρτυρονται οι ανθρωποι,αρκει να συγκρινουμε την Λημνο με την Ικαρια οπου εχουν την ιδια αποσταση απ το κεντρο(147 μιλια μεχρι Λαυριο-140 μεχρι Ευδηλο)και περιπου τον ιδιο πληθυσμο(15-17.000).
Θα διαφωνήσω με την λογική των αποστάσεων από την Αθήνα. Αντίθετα πιστεύω στην λογική του ζωτικού χώρου κάθε νησιού. Και ο ζωτικός χώρος της Λήμνου δεν είναι η Αττική, αλλά η Καβάλα και γενικώτερα η Βόρεια Ελλάδα. Από εκεί θα πάνε τα εμπορεύματα και ο τουρισμός. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να εξασφαλισθεί η καθημερινή σύνδεση με Καβάλα και 2 ή 3 δρομολόγια την εβδομάδα με Λαύριο. Διαφορετικά με την λογική των αποστάσεων θα πρέπει να έχει σύνδεση με την Αττική και η Σαμοθράκη και η Σκύρος και η Θάσος και οι Σποράδες κοκ.
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον ΝΗΡΕΑ.

Υπαρχει πολυς κοσμος που μετακινηται το χειμωνα απο τη Λημνο προς Β.Ελλαδα και αυτοι ειναι κυριως οι στρατιωτικοι(φανταροι αλλα και μονιμοι).Δεν ειναι υπερβολη να πουμε οτι το 80% αυτων καταγονται απο τη Βορεια Ελλαδα με αποτελεσμα το δρομολογιο μεχρι την Καβαλα να εχει περισσοτερη κινηση απο οτι μεχρι τη Λαυριο.Γενικοτερα ομως οποιος παει Λημνο θα καταλαβει οτι οι δεσμοι της Λημνου ειναι πιο πολυ με τη Β.Ελλαδα.

Συμπληρωνοντας να πω οτι η Ικαρια ειναι μερος ενος δρομολογιου και οχι ο κυριος προορισμος.Θελω να πω οτι στο δρομολογιο της Ικαριας υπαρχει παρα πολυς κοσμος που παει Σαμο,Ναξο κλπ.Στη γραμμη της Λημνου δεν υπαρχει αυτο.Οι περισσοτεροι Λημνο θα πανε.Αν δεν ηταν τα αλλα νησια ουτε η Ικαρια θα μπορουσε να κρατησει ενα βαπορι απο μονη της.Σιγουρα θα ειχει περισσοτερη κινηση διοτι ας μην ξεχναμε πως οι Ικαριωτες δεν το πολυσκεφτονται να μπουν στο βαπορι και να πανε στο νησι τους εστω και για Σαββατοκυριακο,αλλα σιγουρα οχι τοση ωστε να βγαινουν οικονομικα βαπορια οπως το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...