Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Παράδειγμα το δρομολόγιο Πάρο -Σαντορίνη το Blue Star κάνει 3 ώρες και κοστίζει 15,5 ευρώ ενώ στο συγκεκριμένο πλοίο το δρομολόγιο είναι μέσω Φολεγάνδρου και Σικίνου (περίπου 6 ώρες) και θα κοστίζει υπολογίζω στα 24 ευρώ.
Με μια πρόχειρη ματιά είδα ότι το εισιτήριο του Αίολου είναι περίπου 50% ακριβότερο από το αντίστοιχο της Blue Star.
Ξέρει κάποιος τις τιμές που ίσχυαν στο παρελθόν για να δούμε ποιο είναι το πραγματικό ποσοστό της αύξησης;
50%...:rolleyes:Χωρίς σχόλια....

Ορέστη, απ' ό,τι φαίνεται μάλλον έχουν αλλάξει οι τιμές και πλέον οι τιμές των Αίολων είναι σχεδόν ίδιες με των Blue Star. Ευχάριστο, που έστω και κάπως αργά κάποιοι αντελήφθησαν το πρόβλημα και κατανόησαν τι σημαίνει άγονη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Περισσότερα από 11 εκατ. ευρώ χρωστά το ΥΕΝ για τις άγονες

Πηγη: THE SEANATION

Απαιτήσεις οι οποίες υπερβαίνουν τα 11 εκατ. ευρώ που έχει στη διάθεση του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, εγείρονται εδώ και αρκετό καιρό από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες τα πλοία των οποίων εκτελούν πλόες στην άγονη γραμμή.

Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μόνο στους κ.κ. Μάκη Αγούδημο και Φώτη Μανούση χρωστά συνολικά σχεδόν επτά εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 2,4 αφορούν στην ΣΑΟΣ και τα 4 και πλέον στην G.A. Ferries.

Τα χρήματα αυτά οι παραπάνω εταιρίες αδυνατούν να τα εκταμιεύσουν εξαιτίας της κατάργησης του Λογαριασμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΛΑΣ) καθώς και ο λογαριασμός αυτός εντάσσεται στη κατηγορία των ειδικών λογαριασμών των υπουργείων που καταργήθηκαν με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΕΝ δεν είχαν φροντίσει να αντικαταστήσουν εγκαίρως τις καταργούμενες διαδικασίες με αντίστοιχες διαδικασίες που θα κάλυπταν τις ανάγκες του, κάτι που δε το συναντά κανείς μόνο στη περίπτωση του ΛΑΣ, αλλά και σε πλειάδα άλλων ειδικών λογαριασμών που αφορούν και αυτοί σε σημαντικές δράσεις, όπως π.χ. οι επιθεωρήσεις των πλοίων.

Αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες επιχειρούν να εξωραΐσουν την εικόνα, αλλά παρά τις προσπάθειες οι αρνητικές επιπτώσεις είναι ήδη ορατές, όπως παραδείγματος χάριν στην περίπτωση της ακτοπλοΐας όπου οι ναυτικοί απέργησαν διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους την ίδια ώρα που οι εταιρίες δεν μπορούσαν να τους εξοφλήσουν ελλείψει ρευστότητας.

Η απουσία του ρευστού στις ακτοπλοϊκές εταιρίες προήλθε από την αδυναμία και την μη ορθή οργάνωση του ΥΕΝ να εκταμιεύσει τα αναγκαία ποσά που χρωστά από την άγονη γραμμή.

Αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος, διότι υπάρχει και η άλλη που αφορά στη διακίνηση σεναρίων, σύμφωνα με τα οποία το ΥΕΝ δεν έχει χρήματα να καλύψει την άγονη γραμμή.

Να προσθέσω ότι η οφειλή του Υπουργείου προς τη ΛΑΝΕ είναι γύρω στο 1,5εκ. Ευρώ.

Το Δημόσιο για να μας πάρει λεφτά μας τα παίρνει άμεσα, ενώ για να μας δώσει….:mad:

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χρηματοδότηση για νέα πλοία στις αγονες γραμμες

Πηγη: ΕΘΝΟΣ

Πράσινο φως» ανάβει από τις Βρυξέλλες για να ανοίξει «πανιά» ένας σύγχρονος στόλος, με κοινωνικό «χρώμα», που θα διαμορφώσει συνδέσεις τύπου «αστικής συγκοινωνίας» στα νησιά της λεγόμενης άγονης γραμμής του νοτίου Αιγαίου.

Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ότι μπορεί να είναι επιλέξιμη για χρηματοδότηση η αγορά νέων πλοίων για τις συγκοινωνίες στις λεγόμενες άγονες γραμμές στο πλαίσιο των προγραμμάτων των Διαρθρωτικών Ταμείων (2007- 2013) ή πιο γνωστό ως ΕΣΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις 20-01-09 αναμένεται να κατατεθούν οι φάκελοι με τις προσφορές των εταιρειών για τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές. Εγώ έχω μια απορία με τι εγγυητικές θα καταθέσουν τους φάκελους τους οι ενδιαφερόμενες εταιρείες (πχ GA Ferries, Kallisti Ferries, NEL Lines, Saos Ferries, Lane Sea Lines), όταν οι πιο πολλοί αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσπραγίες??

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μια απορία με τι εγγυητικές θα καταθέσουν τους φάκελους τους οι ενδιαφερόμενες εταιρείες (πχ GA Ferries, Kallisti Ferries, NEL Lines, Saos Ferries, Lane Sea Lines), όταν οι πιο πολλοί αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσπραγίες??

Δεν τους ζητάνε μετρητά.ΕΓΓΥΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ τους ζητάνε.

Λίγο να σε πηγαίνει ο εκάστοτε διευθηντής οποιασδήποτε τράπεζας το παίρνεις το μαγικό χαρτάκι.Εγγυητική επιστολή σε διαγωνισμό είναι.

Τώρα όταν πάρεις τον διαγωνισμό θέλουν άλλη εγγυητική "καλής εκτέλεσης"

Οπότε εκεί στην ξαναδίνουν την εγγυητική χαμογελώντας.Προμήθεια θα πάρουν οι τράπεζες.:)

Link to comment
Share on other sites

oι εγγυητικες συμμετοχης δινονται πιο ευκολα, οι καλης εκτελεσης οχι ιδιαιτερα αν ο αιτων δεν ειναι και τοσο φερεγγυος, γιατι οι τραπεζες εκτιθενται στον ιδιο ακριβως κινδυνο σαν να χρηματοδοτουσαν ολο το ποσο της εγγυητικης χωρις καμια εξασφαλιση (προσημειωση/μετρητα/κλπ)

υπο νορμαλ συνθηκες δεν θα την επαιρναν, αλλα υπαρχουν τραπεζες που αγαπανε πραγματικα τη ναυτιλια και τους νεους που επιχειρουν στην ναυτιλια:rolleyes: και πολυ ευκολα θα τις εδιναν. εχω υποψην μου 2 που χρηματοδοτησαν προσφατα γενναιοδωρα νεαρη επιχειρηματια της ποντοπορουB)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα Παρασκευή 16-01-2009 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών των Υπουργών Οικονομίας κ. Ιωάννη Παπαθανασίου και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Αναστάση Παπαληγούρα.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Υφυπουργός κ. Ν.Λέγκας, οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων κ. Ι.Σιδηρόπουλος και κ. Χ. Κουρούσης και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η εξασφάλιση πόρων για την υλοποίηση του προγραμματισμού του συνόλου του ακτοπλοϊκού δικτύου της χώρας για το 2009.

Συζητήθηκαν διεξοδικότερα προβλήματα των επιδοτούμενων γραμμών και δρομολογήθηκαν λύσεις για τα προβλήματα που προέκυψαν ειδικότερα στη σύνδεση των νησιών Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη και Κυθήρων και Αντικυθήρων με τον Πειραιά.

www.yen.gr

Link to comment
Share on other sites

Και για γίνω πλήρως κατανοητός "ΤΟ ΠΑΠΟΡΟ ΔΙΧΩΣ ΦΡΑΓΚΑ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΕ" εννοώ δίχως ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ.

Η συγκεκριμένη εταιρεία "ΚΑΛΛΙΣΤΗ" μέχρι και σήμερα ΦΡΑΓΚΑ επιδοτούμενα δεν πήρε. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένας να μας πεί το αντίθετο. Ας ξαναπάρει την γραμμή ο G.A. , αλλά δίχως φράγκα. Όπως κάνει και η H.S.W. στην γραμμή της Σάμου και της Ικαρίας τόσα χρόνια.

Η επιδότηση που έπαιρνε η GA Ferries όταν έκανε δρομολόγια στην Ικαροσαμια ήταν μόνο για το κομμάτι Άγιος Κηρυκος Φούρνοι Καρλοβασι (ένα μικρό τίμημα σχετικά με αλλά μισθώματα, δε θυμάμαι το πόσο αυτή τη στιγμή).;)

Η HSW δεν εκτελούσε όποτε αυτό το κομμάτι της γραμμής (προσέγγιση στους Φούρνους) όποτε δε δικαιούταν καμία επιδότηση.;)

Ενώ η Kallisti Ferries δρομολόγησε πρόπερσι το Corsica Express Three ελευθέρα δρομολογημένο (επιλογή της εταιρείας) για λίγους μήνες. Να σου υπενθυμίσω ότι κάτι ανάλογο κάνει η Aegeanspeedlines με τη Φολέγανδρο. :rolleyes:

Ενώ φέτος η Kallisti Ferries έβαλε το Sardinia Vera πάλι με ελεύθερη δρομολόγηση όταν υπήρχε ο Αγουδημος στη γραμμή. Από τη στιγμή που αποχώρησε ο Αγουδημος από τη γραμμή γιατί δε διεκδίκησε να πάρει την επιδότηση για το κομμάτι της γραμμής (Ικαρία Φούρνοι Σάμο):confused::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο χορό των επιδοτούμενων γραμμών και η HSW με το ΕΞ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ για την γραμμή Πειραιά-Πάρο-Ιο-Σίκινο-Φολέγανδρο-Θήρα και τον ΠΗΓΑΣΟ στη γραμμή Πειραιά-Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο!!

Αν φυσικά εγκριθούν τα δρομολόγια (σε 10 μέρες τα αποτελέσματα!)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε PERIHGHTHS προφανώς αναφέρεσαι στη γραμμή που κάνει αυτή τη στιγμή το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και μετά τη Μήλο συνεχίζει για Φολέγανδρο - Σίκινο - Ίο - Σαντορίνη και Ανάφη.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα τις προάλλες στην ΚΓ ότι ο κ. Δεκαβάλλας, στο ΣΑΣ, ζήτησε στο νέο διαγωνισμό για τα ενδοκυκλαδικά να προβλεφθεί και σύνδεση της Σύρου με τη Ραφήνα. Και μάλιστα ζήτησε τα 3 (όποια) πλοία των 3 (όποιων) ενδοκυκλαδικών γραμμών να πιάνουν 3 φορές Ραφήνα και να διανυκτερεύουν εκεί. Το αίτημα (του απάντησαν) θα ληφθεί υπ' όψη στους επόμενους διαγωνισμούς...και όχι στον επαναληπτικό. Καλά ξέρω...ζήσε Δεκαβάλλα μου να δεις Ραφήνα...:rolleyes:

Όμως έστω και με αυτό τον τρόπο έθεσε και πάλι το ζήτημα της έλλειψης σύνδεσης της Ραφήνας με τη Σύρο. Ομολογώ ότι είχα πάει το 2001 (?) με το Ιθάκη σε 3 ώρες (αν θυμάμαι καλά) και ήταν ωραιότατα. Δυστυχώς δεν συνδυάζεται με ΑΤΜ, αλλά μόνο με Παροναξία...και γι' αυτό μας λείπει...η σύνδεση Ρα-Συ.B)

Μα για απευθείας ανάθεση μιλάμε εξ αρχής όπως οι ΑΙΟΛΟΙ. Όταν θα γίνει ο διαγωνισμός πάλι θα δούμε.

Νομίζω η 3η ενδοκυκλαδική που αναμένεται να περιέλθει εκτός απροοπτου στην εταιρία θα έχει από την Αττική λιμάνι αφετηρίας την Ραφήνα αν δεν κάνω λάθος κι όχι το Λαύριο.

Οπότε, εάν ισχύουν αυτά που λέει ο Earl, θα ικανοποιηθεί και το αίτημα των Συριανών. Μήπως είμαι καχύποπτος που μυρίζομαι εκλογές πολύ σύντομα?:rolleyes: Εδώ ολόκληρο καλοκαίρι βγήκαν τα ενδοκυκλαδικά με μισό πλοίο (Χοζοβιώτισσα) και δεν ίδρωσε το αυτί κανενός...και τώρα χειμωνιάτικα θα τους βάλουν 3 ταχύπλοα να κόβουν βόλτες άδεια?

Αλήθεια εκείνη η ξεχασμένη η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν θα χτυπήσει καμιά άγονη? Μη σου πω και τα RED SEA...ευκαιρία είναι...

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι γύρω στο 2000-2001 το ΡΟΔΑΝΘΗ πέρναγε και από Λειψούς, ίσως και πιο πρόσφατα.

Όπως και να έχει, ποιός περίμενε να ενδιαφερθεί η ΝΕΛ μετά από τόσα χρόνια για τα Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα είναι πολυ οριακό στους Λειψούς κι από βύθισμα κι από πλευρας ευκολιων στην μανούβρα του.Πόσο μάλλον ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ που είναι και 10μ μακρύτερος.

Όπως και στην Τήλο που είχα πάει με το αδελφάκι του το ΡΟΔΑΝΘΗ ήταν πολύ οριακό απο βύθισμα και στην κυριολεξία σερνόμασταν και σηκώσαμε όλη την λασπουριά στην επιφάνεια.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Σίκινος-Πειραιάς σε 56 ώρες μετά!!...

Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Στην παραπάνω φράση αποτυπώνεται η συγκλονιστική περιπέτεια ενός 55χρονου επαγγελματία και περιγράφει το μέγεθος του προβλήματος του «αποκλεισμού» νησιών των Κυκλάδων και όχι μόνο.

Ο κ. Αλέκος Τσεκούρας, που δραστηριοποιείται στον τουρισμό, είχε φτάσει, το περασμένο Σάββατο, στη Σίκινο -αφού χρειάστηκε ν αλλάξει δύο πλοία- με προοπτική ν αναχωρήσει από εκεί για τον Πειραιά στις 4 το μεσημέρι της Κυριακής με το επιβατηγό «Μιλένα». Υστερα από πραγματική «Οδύσσεια» κατάφερε να φτάσει στον Πειραιά προχτές τα μεσάνυχτα, αφού συμπλήρωσε 56 ώρες στον... δρόμο!

«Περιμέναμε να έρθει στις 4 το μεσημέρι της Κυριακής το "Μιλένα" αλλά δεν φαινόταν. Επικοινωνούσαμε με το λιμεναρχείο στην Ιο και μας έλεγαν πως θα έρθει από ώρα σε ώρα. Στις 2 τα ξημερώματα της Δευτέρας, μας είπαν πως δεν θα "πιάσει" λόγω καιρού. Ομως, στη Σίκινο δεν υπήρχε φουρτούνα», περιγράφει στο «Εθνος» ο κ. Τσεκούρας, την απίστευτη περιπέτειά του, που αποτυπώνει, μεταξύ άλλων, την «κατά βούληση» διαμόρφωση από τις εταιρείες των δρομολογίων. Την επόμενη μέρα επτά επιβάτες αποφάσισαν να ναυλώσουν καϊκι για να φτάσουν στην Ιο.

«Ξεκινήσαμε με το καϊκι στις 6 το απόγευμα της Δευτέρας. Αρκετοί που ήθελαν να ταξιδέψουν επειδή φοβήθηκαν δεν ήρθαν και ξεκινήσαμε επτά άτομα, που ύστερα από μιάμιση ώρα φτάσαμε πολύ καλά στην Ιο. Εκεί μείναμε σε ξενοδοχεία. Κάποιοι έφυγαν στις 4.30 τα ξημερώματα της Τρίτης με το "Πρέβελη" για Θήρα, ώστε από εκεί με το πρωινό αεροπλάνο να έρθουν Αθήνα. Εγώ παρέμεινα μέχρι το απόγευμα της Τρίτης, οπότε πέρασε το "Blue Star" και έφυγα για τον Πειραιά, όπου τελικά έφτασα στις 12.30 μετά τα μεσάνυχτα», λέει ο κ. Τσεκούρας.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι παρότι προ καιρού ψηφίστηκε η πολυδιαφημισμένη από την κυβέρνηση Χάρτα Δικαιωμάτων των επιβατών, κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να καλύψει έστω και μέρος του κόστους της υποχρεωτικής δαπάνης των επιβατών, όπως διαβεβαιώνει ο κ. Τσεκούρας. Ο ίδιος καταγγέλλει ακόμα ότι σε προηγούμενο ταξίδι του με το «Ρομίλντα» υποχρεώθηκε να πληρώσει ακριβότερο εισιτήριο διακεκριμένης θέσης, επειδή του είπαν πως δεν υπήρχε οικονομικής και το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο και ανέφερε πως όλα αυτά, σε συνδυασμό με την ανυπαρξία προγραμματισμού δρομολογίων για το καλοκαίρι, «είναι τορπίλη για τον τουρισμό».

Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να ανφέρουμε ότι φέτος ένας λόγος που αυξήθηκε το ποσο των επιδοτήσεων κατά πολύ είναι λόγω του ότι το πετρέλαιο έχιε υπολογιστει με τις τιμές που επικρατούσαν το προηγούμενο διάστημα και πριν πέσουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...