Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

yannispsara καταλαβαινω οτι θες το νησι σου να εχει απευθειας συνδεση με το κεντρο αλλα πρεπει να βαλεις τα πραγματα κατω και να δεις τι συμβαινει με το συγκεκριμενο δρομολογιο αλλα και την ιδια την γραμμη.

1.Ποσα νησια 500 κατοικων(απο αυτα που ειναι μακρια)εχουν απευθειας συνδεση με την Αθηνα-χωρις ενδοιαμεσο προορισμο-και το ταξιδι διαρκει 7ωρες(τοσο κανει το ΑΛΚΥΟΝΗ)?

2.Ενα κυκλικο δρομολογιο του ΑΛΚΥΟΝΗ(Λαυριο-Ψαρα-Μεστα-Ψαρα-Λαυριο) κοστιζει στο ελληνικο κρατος(αρα σε ολους εμας)25000ευρω.Μπορεις να μου πεις ποσοι ταξιδευουν σε ενα τετοιο δρομολογιο? Χωρανε σε αεροπλανο η μαλλον σε ελικοπτερο?

3.Γιατι το ΘΗΡΑ η παλιοτερα το Π.ΨΑΡΙΑΝΗ δεν εβαλαν τα δρομολογια τους σε ανταποκριση με καποιο καραβι για Πειραια αλλα εφαρμοσαν ωραρια που βολευουν για δουλειες στην Χιο και επιστροφη?Μηπως αυτοι που ταξιδευουν απο Ψαρα για Πειραια/Λαυριο ειναι μονοψηφιος αριθμος μικροτερος του 5 κ δεν συμφερε καμια εταιρια να κανει τετοιο δρομολογιο?

Προσωπικα θεωρω το δρομολογιο του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ/ΑΛΚΥΟΝΗ τεραστια υπερβολη ακομα μεγαλυτερη κι απο την μισθοδοσια των 300.Το δρομολογιο δεν εγινε για τους κατοικους των Ψαρων αλλα για να τσεπωνει την επιδοτηση μια συγκεκριμενη εταιρια :rolleyes:

Τα Ψαρα πρεπει να επιδιωξουν καλη συνδεση με την Βολισσο και την Χιο,αυτο προεχει νομιζω για τους μονιμους κατοικους.

ΥΓ.Πιο λογικο το Σιγρι-Ψαρα-Λαυριο απο το Μεστα-Ψαρα-Λαυριο,περισσοτερο εχουν αναγκη την γραμμη οι κατοικοι της Δυτικης Λεσβου παρα οι Ψαριανοι και οι Χιωτες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα Ψαρά έπρεπε να έχουν τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ 1-2 φορές την εβδομάδα στο ανέβασμα προς Άγιο Ευστράτιο με την ίδια επιδότηση όπως έκανε παλιά και το ΣΟΥΜΕΛΑ κάθε Παρασκευή και όχι αυτή την κοροϊδία. Το δρομολόγιο του ΑΛΚΙΩΝΗ είναι φωτογραφικό, τραβηγμένο από τα μαλλιά και απαράδεκτο όπως και του ΑΡΤΕΜΙΣ και του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στους Λειψούς, του ΚΟΡΝΑΡΟΣ στη Φολέγανδρο και πολλών άλλων. Πολύ καλά κάνουν και απαιτούν οι κάτοικοι των Ψαρών απευθείας σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα και είναι πολύ εύκολο να την έχουν με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ. Άλλωστε πάνω κάτω με την ίδια ταχύτητα πηγαίνει και το ΑΛΚΙΩΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε yannispsara σέβομαι απόλυτα και τιμώ τους κατοίκους των μικρών νησιών, άλλωστε κι εγώ νησιώτικες ρίζες έχω. Όμως επιμένω πως είναι αδικαιολόγητη σπατάλη να επιδοτούν το δρομολόγιο του ΑΛΚΥΟΝΗ με τόσες χιλιάδες ευρώ ανα δρομολόγιο για να μεταφέρει 15-20 επιβάτες. Για τα ιστορικά Ψαρά, θα μπορούσε να υπάρχει ανταπόκριση με το Ν.ΘΗΡΑ κάθε απόγευμα στις 19.00 λίγο μετά την άφιξη του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στη Χίο ώστε να παραλαμβάνει τους επιβάτες που θα αποβιβάζει το Ν.ΧΙΟΣ. Ή να πηγαίνει το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ (ή ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ) κατά το ανέβασμα από Λαύριο προς Αη Στράτη Λήμνο όπως αναφέρουν οι φίλοι George και NHSOS XIOS. Λύσεις υπάρχουν αρκεί το υδροκέφαλο κράτος να λειτουργούσε. Αλλά όπως ομολόγισε και η ίδια η βουλευτίνα σας που είναι και υφυπουργός ναυτιλίας 'Δεν προλαβαίνουμε για φέτος να αλλάξουμε τις άγονες'!

Για αυτά που αναφέρεις για τους 300 της Βουλής, είμαι μαζί σου.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά οι Ρώσοι δεν το δέχτηκαν στον νηογνώμονα, οπότε τώρα πάλι ψαχνόμαστε... :( Άγνωστο το τι θα γίνει τελικά... Η ΝΕΛ θα προσπαθήσει να κάνει τις αλλαγές που ζητούν για να το δεχτούν, ή θα ψάξει γι' άλλους νηογνώμονες?? :unsure:

Αλλά είχα ακούσει μια φήμη ότι η ΝΕΛ σκέφτεται να επαναφέρει με το AQUA MARIA αρχικά (κι αργότερα βλέπουμε...) τη γραμμή για Β. Αιγαίο από Ραφήνα, κι όχι από Λαύριο. Αληθεύει κάτι τέτοιο?? Το έχει ακούσει κάποιος άλλος εκτός από μένα?? Η ανάθεση από το υπουργείο αναφέρει ότι το Λαύριο είναι προτιμητέο λιμάνι, αλλά όχι υποχρεωτικό. Αφήνει δηλ. επιλογή από Λαύριο ή από Ραφήνα. Ο πρώην δήμαρχος της Ραφήνας είχε κάνει διαδικασίες όταν αποχώρησε το ΑΛΚΑΙΟΣ και τη γραμμή την πήρε η ΣΑΟΣ, για να πάνε τα πλοία του Β. Αιγαίου στο Λαύριο. Τώρα όμως η ΝΕΛ απ΄ ότι έχω ακούσει, θέλει να ξαναξεκινήσει τη γραμμή από Ραφήνα, καθώς οι περισσότεροι νησιώτες (κυρίως από Λήμνο) θέλουν να καταλήγει το καράβι στη Ραφήνα επειδή είναι πιο κοντά στην πρωτεύουσα σε αντίθεση με το Λαύριο που είναι 65 χλμ. μακριά. Επιπλέον, η Ραφήνα άλλαξε δήμαρχο, άρα επιτέλους δεν έχει πια αυτά τα προβλήματα που είχε ως τώρα περί εναντίωσης στο λιμάνι. Έτσι, ίσως το ΜΑΡΙΑ το φέρει σε μας μια που το πλοίο δεν είναι και πολύ μεγάλο... Το έχει ακούσει αυτό όμως κάποιος άλλος?? Γιατί όπου ρώτησα δεν πήρα απάντηση... Thank you... :):)

Αυτό ακριβώς το είχα ακούσει και εγώ πιο παλιά αρκετές φορές και είχα ρωτήσει (αρχικά σε ιστοσελίδα και μετέπειτα ευθέως σε άτομο της εταιρείας) αλλά ούτε και εγώ πήρα σίγουρη απάντηση. Πάντως είναι πολύ πιθανό η γραμμή να ξαναγυρίσει, θα το μάθουμε με το χρόνο, τώρα για το πλοίο προέχουν άλλα.....

Link to comment
Share on other sites

Γνωμη μου παντως ειναι,οτι η καθε εταιρια στην αγονη επιδιωκει να 'κερδισει' καποιο ποσο για τα ταμεια της,απο το ποσο της επιδοτησης,διαφορετικα αν εμπαιναν μεσα,δεν υπηρχε λογος να εξυπηρετουν τις αγονες γραμμες...
Το κλειδι παντως ειναι σιγουρα η καταναλωση=ταχυτητα,οσο λιγοτερη,τοσο καλυτερα για τα λεφτα που ξοδευονται σε πετρελαια.(οι μισθοι δεν αλλαζουν ουτε μπορουν να μειωθουν πολυ,αντιθεται η καταναλωση σε πετρελαια μπορει να ρυθμιστει :ph34r: )

Συμφωνα με την ΝΕΛ οι επιδοτησεις δεν φτανουν ουτε το κοστος των καυσιμων.Απο το emprosnet

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που διαθέτουν τέτοιες συμβάσεις, όπως η ΝΕΛ, αναφέρουν ότι η μεγάλη αύξηση στις τιμές των καυσίμων έχει καταστήσει ασύμφορη την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών. Προ ημερών ο γενικός εντεταλμένος τής ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης, μας έλεγε πως τα μισθώματα που λαμβάνει η ΝΕΛ για τις άγονες γραμμές δεν καλύπτουν ούτε το κόστος των καυσίμων.

Κι εγω συνεχιζω να αναρωτιεμαι,αν οι αγονες ζημιωνουν τις εταιριες,γιατι τις εξυπηρετουν :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να επανεξετάσουν το θέμα επιδοτούμενες άγονες από το μηδέν. Δεν θα κουραστώ να γράφω πως είναι σπατάλη το δρομολόγιο Λαύριο Μεστά Ψαρά και πως χειμωνιάτικα δεν χρειάζονται 3 επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά. Οι περικοπές μπορούν να είναι πολλές και σχετικά ανώδυνες για τους νησιώτες. Λύσεις υπάρχουν με ανταποκρήσεις σε σωστά ωράρια κλπ. Πολιτική βούλιση χρειάζεται και σωστή οργάνωση, πράγματα μονίμως ζητούμενα για το Ελληνικό κράτος εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διάφορες εταιρείες έχουν υπογράψει σύμβαση με υποχρέωση αντικατάστασης του πλοίου με νεώτερο. Αν αυτή η αντικατάσταση πραγματοποιηθεί, πόσο χρονικό διάστημα είναι υποχρεωμένο το νέο πλοίο να μείνει στη γραμμή; Μην έχουμε φαινόμενα πχ ένα πλοίο-ναυλωμένο-μπαλαντερ που τηρεί τις απαιτήσεις ηλικίας να αντικαθιστά τον Τεό για 6 μήνες, να αίρεται έτσι η υποχρέωση της ΝΕΛ για τις συγκεκριμένες γραμμές και μετά αυτό να αποχωρεί.

Link to comment
Share on other sites

http://www.mediashipping.gr/?q=node/7182

Το παραπανω link ειναι ιδιο με αυτο που αναφερεται στο post 447 του panagia ekatontapiliani αξιζει να προσεξουμε στο τελος οτι λεει για το μεταφορικο ισοδυναμο κατι που θα ριξει τα εισητηρια πιο κατω και απο τα μισα λεφτα ποιος λοιπον μου λεει εμενα του απλου απονηρευτου ασχετου με τα ναυτιλιακα δρωμενα της χωρας που η μονη μου επαφη με καραβι ειναι στις διακοπες οτι ολο αυτο δεν στηνεται απο τις εταιρειες με σκοπο οταν αρχισει η σχετικη κουβεντα να πουν τι μας λετε ή θα επιδοτησετε και τις γονιμες αν θελετε μεταφορικο ισοδυναμο (με δεδομενο οτι με τις επιδοτησεις δεν βγαινουν τα βαπορια στις αγονες) ή κοβουμε και τις υπολοιπες γραμμες και ελα εσυ κρατος να βαλεις βαπορια

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για κατά κεφαλήν κόστος...τρελά νούμερα. Και ειδικά γι' αυτή τη γραμμή που δεν θεωρείται ζωτικής σημασίας για τα Ψαρά, όπως είναι η γραμμή του Ν.Θήρα.

Και μάλιστα, 5 άτομα θα μπορούσαν να πάνε και να έρθουν στα Ψαρά (σε 1+1 ώρα) πολύ φθηνότερα με ναυλωμένο ελικόπτερο.

2.Ενα κυκλικο δρομολογιο του ΑΛΚΥΟΝΗ(Λαυριο-Ψαρα-Μεστα-Ψαρα-Λαυριο) κοστιζει στο ελληνικο κρατος(αρα σε ολους εμας)25000ευρω.Μπορεις να μου πεις ποσοι ταξιδευουν σε ενα τετοιο δρομολογιο? Χωρανε σε αεροπλανο η μαλλον σε ελικοπτερο?
Εχουμε ξεφυγει τελειως παντως με τα roro στην γραμμη.Στο τελος τα ΕΓ/ΟΓ θα μεταφερουν μονο επιβατες B)

Οι 4 από τους καθηγητές (Χλωμούδης, Λεκάκου, Παπαδημητρίου και Τζαννάτος) ανήκουν στην συγγραφική ομάδα της ενδιαφέρουσας μελέτης "Μεταφορές αρτηρίες ζωής για τα νησιά" (Παπαζήσης, 2007). Βέβαια από τότε έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Αν και μετριοπαθείς οι συγγραφείς και εξετάζουν την δυσμενέστερη περίπτωση, δηλ συνθήκες χαμηλής ανάπτυξης και υποχώρησης του κοινωνικού κράτους ("διαφαινόμενο σενάριο"), σίγουρα δεν μπορεί να ισχύσει στις σημερινές συνθήκες (ύφεση/χρεοκοπία και κατάρρευση του κοινωνικού κράτους). Οπότε το μόνο που μένει είναι να πει και ο κος Μάκης την εμπειρική του γνώμη και να δούνε με τα λίγα λεφτά που θα διατεθούν...τι καλύτερο μπορεί να γίνει. Πιστεύω ότι ούτε για αστείο δεν θα πρέπει να μιλάμε για μεγάλες ιδέες, για ολοκληρωμένες λύσεις κλπ. Όταν υπήρχαν τα φράγκα δεν υπήρχε το μυαλό (ή μήπως και η διάθεση) να τις υλοποιήσουμε. Τώρα μόνο για λύσεις ανάγκης θα πρέπει να μιλάμε. Ας είναι τουλάχιστον έξυπνες και δίκαιες.

Με τη ευκαιρία της RoRo-θύελλας :D , να πω ότι στο προαναφερόμενο βιβλίο προτείνεται η απεμπλοκή των αγόνων από την αποκλειστικότητα των ΕΓ/ΟΓ και η εισαγωγή ενός δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, δηλ με ΕΓ/ΟΓ, RoRo, αεροπλάνα και υδροπλάνα. Και μάλιστα προτείνεται και η επιδότηση γραμμών με RoRo, ώστε να μειωθούν τα μεταφορικά και να λειτουργήσει αναπτυξιακά για τα νησιά. Επίσης σε γραμμές με μικρή επιβατική κίνηση, όπως παραπάνω, να μην πληρώνει το κράτος ολόκληρο καράβι για ελάχιστα άτομα που θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν και με άλλο μέσο. Επίσης, υποστηρίζεται ότι η παράλληλη δρομολόγηση RoRo θα οδηγήσει σε δρομολόγηση μικρότερων και άρα οικονομικότερων ΕΓ/ΟΓ που θα είναι βιώσιμα σε ετήσια βάση. Προσωπικά, παρόλο που έχω σιχαθεί όλη αυτή την φορτηγο-γκαραζολαγνεία και θα ήθελα να δω μικρότερα και κομψότερα ferries, πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε υποβάθμιση της ποιότητας των δρομολογημένων ferries. Και αυτό, γιατί πλοία που έχουν σχεδιασθεί υπολογίζοντας μια κίνηση σε φορτηγά, δύσκολα θα μπορέσουν να επιβιώσουν εάν τους κοπούν τα φορτηγά και μάλιστα σε περίοδο ύφεσης. Και εννοείτε ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για επανασχεδιασμό και νέες ναυπηγήσεις. Αυτά όλα βεβαίως...προ μνημονίου. Τώρα με την κρίση δε νομίζω ότι θα επιλεγούν λύσεις, που μπορεί να είναι φθηνότερες για το κράτος, αλλά θα οδηγήσουν σε οικονομικό αδιέξοδο τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επανασχεδιασμός δρομολογίων άγονης γραμμής

Πηγη: PORTNET

Τον επανασχεδιασμό, από μέρους της κυβέρνησης, των δρομολογίων των πλοίων που εκτελούν δρομολόγια στην άγονη γραμμή, ανακοίνωσε από τη Σαμοθράκη, όπου συνοδεύει τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης. Απαντώντας στα αιτήματα των τοπικών αρχών και φορέων του νησιού

που ζήτησαν από τον πρωθυπουργό καλύτερες και συχνότερες ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, ο κ. Διαμαντίδης τόνισε πως η Σαμοθράκη αν και βρίσκεται στα δρομολόγια της άγονης γραμμής εντούτοις έχει σημαντική επιβατική κίνηση καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ο υπουργός υπογράμμισε πως μετά από εντολή του πρωθυπουργού και παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες αποφασίστηκε να διατεθούν επιπλέον πόροι προκειμένου να βελτιωθούν σημαντικά οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες όχι μόνο στη Σαμοθράκη αλλά σε όλα τα νησιά της χώρας και ιδιαίτερα σε αυτά της άγονης γραμμής.

Ο κ. Διαμαντίδης υπογράμμισε πως δεν νοείται ανάπτυξη ενός νησιού χωρίς σωστές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, υπογράμμισε ωστόσο ότι για να ευοδωθεί αυτή η προσπάθεια θα πρέπει να υπάρξει ανάλογο ενδιαφέρον και από τους πλοιοκτήτες. Υπογράμμισε μάλιστα ότι η κυβέρνηση αναζητάει τρόπους ώστε να δώσει κίνητρα στις ναυτιλιακές εταιρείες, προκειμένου να αναβαθμίσουν και να εκσυγχρονίσουν το στόλο τους σε μια προσπάθεια να βοηθηθούν και τα ίδια τα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Μπροστά βρισκονται και άλλες καμπίνες για τις οποίες και από ίδια πείρα διαπίστωσα ότι έμπαζαν νερό της βροχής (όχι πολύ) από τα φινιστρίνια.Οι καμπίνες συμπαθητικές και καθαρές όχι όμως οι τουαλέτες που ήταν σε μαύρο χάλι.Άκουσα από κάποιους που είχαν εσωτερική καμπίνα ότι έμπαζαν νερό από την οροφή.Σημειωτέον ότι και στα δύο ταξίδια έβρεχε. Τα καταστρώματα εγκαταλλειμένα με λακκούβες που μάζευαν νερό της βροχής (ίσως από εκεί να έμπαζε). 'Ενας χώρος με καθίσματα πουλμαν που βρισκόταν πάνω ήταν κλειστός ,με 2-3 σπασμένα τζάμια που ήταν περισσότερο αποθήκη.

ΥΓ2.:Επιδότηση 100.000 ευρώ την βδομάδα+μειωμένο προσωπικό+ταχύτητα οικονομίας 14,5 κόμβους+εισιτήρια+ναύλα+καλός πελάτης ο Στρατός (μιας και είχε πολλούς ένστολους και στρατιωτικά αυτοκινητα)= too much για την εποχή του μνημονίου του ΓΑΠ για μια γραμμή που τουλάχιστον στο κομμάτι ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ- ΚΑΒΑΛΑ ή ΘΕΣ/ΝΙΚΗ δεν είναι καθόλου άγονη

Να κλεισει η ηγεσια του ΥΕΝ(Διαμαντιδης,Τσουρη)μια τετοια καμπινα στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ και να κανει το ταξιδι απο Σαμο μεχρι Καβαλα ;)

Οι ανθρωποι καθονται σε ενα γραφειο και βαζουν υπογραφες για πλοια που απο την μια ειναι ντροπη να κυκλοφορουν και απο την αλλη τα χρυσοπληρωνουμε κιολας B)

Link to comment
Share on other sites

Ανησυχία ΕΕΝ για τις άγονες γραμμές

Την έγκαιρη καταβολή των χρημάτων για τα επιδοτούμενα δρομολόγια ζητά με επιστολή της προς τον πρωθυπουργό η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας επισημαίνοντας την άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα μέλη της. Τονίζει δε ότι εάν ικανοποιηθεί το αίτημα της υπάρχει ο κίνδυνος να μείνουν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση απομακρυσμένα νησιά της χώρας.

Τελευταία Ενημέρωση: Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011 12:13

www.era-aegean.gr

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ την Τετάρτη μετά την λήξη της απργίας για Πάτμο, Λειψούς, Λέρο, Κάλυμνο, Κω, Σύμη, Ρόδο με 71 επιβάτες, 12 ΙΧ, 3 Φ/Γ και 2 Δ/Κ και επιστροφή σήμερα με 32 επιβάτες, 4 ΙΧ, 4 Φ/Γ και 1 Δ/Κ.

αντιο καημενα μας λεφτουδακια:rolleyes:<_<

αντι να επιδοτει το καλυμνος και τον πρωτεα (ή οποιο αλλο), να εξασφαλιζεται ανταποκριση με το blue star (πατμος λειψοι και συμη ροδος), επιδοτειται το καθε ιεραπετρα να κοβει βολτες αδειο. (τα ιδια ισχυουν και για τα χιλιοειπωμενα λαυριο ψαρα κλπ κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή Κάσος και Κάρπαθος με 7.500 κατοίκους συνολικά, είναι αποκομμένες τελείως από την υπόλοιπη Ελλάδα! Ελπίζω να ξαναρχίσουν άμεσα τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχαν γίνει τα έργα στο λιμάνι της Σύμης που παλιότερα είχαμε συζητήσει εδώ μέσα, όλα θα ήταν καλύτερα και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα προσέγγιζε με ασφάλεια στο νησί. Αλλά.... :(

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αν θες την αποψη μου την συμη δεν την πιανει γιατι δεν βγαινει το δρομολογιο κ οχι γιατι δεν εκαναν τα εργα στο λιμανι ;)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Φίλε margaritis σε άλλο thread απάντησα γιατί ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ δεν πιάνει Σύμη.

Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ είχε κάνει κάποια στιγμή δοκιμαστική προσέγγιση στη Σύμη. Έδεσε μεν αλλά ο πλοίαρχός του τότε και η εταιρία εν συνεχεία έκριναν πως ήταν εξαιρετικά επισφαλές για το πλοίο να προσεγγίζει το συγκεκριμένο λιμάνι κι έτσι δεν ξαναπήγε, αφήνοντας με το στόμα ανοιχτό όσους είχαν παρευρεθεί και περίμεναν την άφιξη του πλοίου πως και πως.

Μου το είπε αρκετά έγκυρη πηγή που δεν τείθεται θέμα αμφΙσβήτησης. Τώρα αν με κορόιδεψε ή αν έγινε σκόπιμα αυτό από τη BS (που προσωπικά το αποκλείω) δεν το ξέρω και ούτε πρόκειται να το μάθουμε!

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε είχαμε απορία πως γίνεται να αντικαθιστούνται πλοία στην άγονη, από όχι ίδιας κατηγορίας. Αλλά η απάντηση μας είναι στη προκήρυξη του διαγωνισμού για τις άγονες!!

Ο πλοιοκτήτης ο οποίος κατά τη διάρκεια της σύμβασης προβλέπεται να εξυπηρετεί την δρομολογιακή γραμμή με σύμβαση ή συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, μπορεί να αντικαταστήσει το πλοίο του με άλλο της ιδίας ή άλλης εταιρείας ανάλογης μεταφορικής ικανότητας και αναλόγων προσόντων με εκείνα της προκήρυξης μετά από έγκριση της Υφυπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας. Αν κατά την διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση με πλοίο αναλόγων προσόντων και μεταφορικής ικανότητας, με απόφαση της Υφυπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας δύναται να αντικατασταθεί από πλοίο κατωτέρων προσόντων και μεταφορικής ικανότητας, με ανάλογη προσαρμογή μισθώματος, εφαρμόζοντας την απλή μέθοδο των τριών, ανά χαρακτηριστικό του Παραρτήματος IV.

Για τις προαναφερόμενες περιπτώσεις ο ανάδοχος υποχρεούται να προσκομίσει στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, επιστολή του αναγνωρισμένου πιστωτικού ιδρύματος ή άλλου νομικού προσώπου που εξέδωσε την εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης με την οποία θα βεβαιώνεται ότι αυτή εξακολουθεί να ισχύει και για το χρονικό διάστημα της αντικατάστασης με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...