Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Αν αυτά που γράφει το άρθρο ισχύουν, αυτό αποτελεί κατάφωρη υποτίμηση της νοημοσύνης όλων μας και κυρίως αυτών που εξαρτώνται απ' αυτό το πλοίο και ταξιδεύουν μαζί του αναγκαστικά. Τι να πει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΝΗΡΕΑ με τις ταχυτητες των πλοιων στις αγονες υπαρχει ενα τεραστιο παραθυρο(το εχουμε ξανασυζητησει νομιζω)στις συμβασεις που υπογραφονται.Οριζεται μεγιστη ταχυτητα (20-21μιλια)αλλα οχι ελαχιστη B) Θεωρητικα δηλαδη ο καθενας μπορει να βγαλει δρομολογια με 10-12-14 μιλια κ να λεει 'α κυριοι εγω τα σεβομαι τα ωραρια' :rolleyes:

Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ παντως,μετα τα καινουργια δρομολογια(υπολογισμενα με 14μιλια B))δεν παρουσιαζει καθυστερησεις πια.

Να λοιπον που η ΝΕΛ ακολουθησε πιστα αυτη την λογικη και καλα κανει,αφου την αφηνουν να τα κανει.Το θεμα ειναι να πεφτει κ χαρατσι στο ποσο της επιδοτησης αλλα δεν... B)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να πω ότι ποτέ δεν περίμενα μα διαβάσω σε άρθρο ότι ελπίζουν σε επιστροφη του Θεόφιλου (που αν ισχύουν όσα διαβάζω ΟΝΤΩΣ υπάρχει πιθανότητα να επιστρέψει, θυμίζοντας όμως περισσότερο καράβι και όχι θαλάσσια χελώνα :lol: )μετά από το ψηστήρι - μεταφορικά και κυριολεκτικά - που έκανε στους επιβάτες του αυτό το καλοκαίρι. Και το τονίζω αυτό το καλοκαίρι γιατί κάπου διάβασα ότι από την εναρξη των δρομολογίων καθυστερούσε, κάτι το οποίο δεν ισχύει νομίζω, και μάλιστα το είχαμε πει και εδώ. Αφότου βέβαια μας έκαψε το στρόφαλο τότε πήγαινες πιο γρήγορα με τα πόδια αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα τώρα.

Το ζήτημα για μένα είναι ότι η ΝΕΛ και η κάθε εταιρεία καλά κάνει και έχει βαπόρια που δεν πάνε μια, ή που δεν έχουν θέρμανση (αν αυτό ισχύει) ή που δεν εχουν ανοιχτή κουζίνα (επίσης αν ισχύει). Και να δεχτώ ότι η ταχύτητα είναι μικρή οκ, μα το βαπόρι να μην παρέχει στοιχειώδεις ανέσεις είναι απλά αδιανόητο.Για μένα το θέμα έγκειται στο κράτος το οποίο - για μια ακόμα φορά - αδυνατεί να κάνει τους αναγκαίους ελέγχους για να δει αν τηρούνται τα συμφωνηθέντα. Δηλαδή δεν μπορούν να κάνουν ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ;; :angry: Για να τους έκοβε την επιδότηση για 1-2 βδομάδες, η να τους παρείχε μειωμένη επιδότηση εφόσον το πλοίο παρέχει μειωμένες υπηρεσίες και θα σου έλεγα εγώ για πότε εφτιαχναν όλα! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Κοντη μνημη εχετε παιδια,για καντε ενα refresh στα καλοκαιρινα γεγονοτα του ΘΕΟΦΙΛΟΥ.(μαζι και το emprosnet που τωρα θυμηθηκαν οτι υπαρχει πλοιο χωρις κλιματισμο κ κανει πολλες ωρες το ταξιδι-ενω πριν... :rolleyes: )

Mην ανησυχείς τα ψάλαμε και για τον Θεόφιλο και δεν κάνουμε διακρίσεις για κανένα βαπόρι αν πρόκειται για ταλαιπωρία και άθλιες συνθήκες ταξιδιού είτε αυτό λέγεται Θεόφιλος είτε Ρομίλντα είτε Ματίλντα είτε είτε Μαριάνα είτε και γώ δεν ξέρω τί!!

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλοντας να ξεφύγω από τον πειρασμό να σχολιάσω τα αποτρόπαια γεγονότα του ΒΑ Αιγαίου, θα ζητήσω έναν πίνακα με πόσα δίνει το κράτος σε κάθε γραμμή (αν είναι εφικτό).

Ευχαριστώ, και το σχόλιό μου θα έρθει αφού δω την λυπητερή...

Link to comment
Share on other sites

Παλιές καλές εποχές όταν ταξίδευαν τα βαπόρια της σαος στις άγονες.Που τελικά μάλλον ήταν καλύτερα...γιατί ούτε το Παναγία Σουμελά ούτε το Σαμοθράκη ούτε το Πηνελόπη,(όταν έκανε την άγονη το 06) δεν είχαν τέτοια προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, έχετε ταξιδέψει ποτέ με Σαμοθράκη που δεν ήξερες αν θα φύγει από καβάλα για να παει προς τα κάτω και αν ερχόταν μιλάμε για 10 ώρες καθυστέρηση τουλάχιστον; Η συγκρίνουμε τις 2 βλάβες του Θεόφιλος στα 2,5 χρόνια;

Δεν θέλω να φαίνεται σαν να θέλω να υποστήριξη την παρούσα κατάσταση αλλά ας έχουμε ένα μετρό σύγκρισης σε σχέση με το παρελθόν και κάνουμε λες και εμφανίστηκαν όλα τώρα άνω πριν λεσ και υπήρχε το νήσος Χιος στη γραμμή...

Link to comment
Share on other sites

Μυτιληνιοί και Χιώτες, Ικαριώτες και Σαμιοί, Λημνιώτες, Καβαλιώτες... διώξτε το, γιατί θα σας ταλαιπωρησει... Ίσα που προλαβαίνετε να αντιδράσετε...

Δυστιχώς καλά θα ήταν να δημιουργηθεί μια εκστρατεία από εμάς τους νησιώτες μια αντίδραση η έστω μια κινητοποίηση προκειμένου να το διώξουμε μια για πάντα από δω πέρα αλλά είπαμε ότι έχουμε μάθει μια ζωή στην απάθεια για όλα τα προβλήματα που μας δημιουργούν και φοβόμαστε να κάνουμε την παραμικρή κίνηση για να διεκδηκίσουμε κάποια δικαιώματα σαν πολίτες δέυτερης κατηγορίας που μας θεωρούν και όσο παραμένουμε απαθείς τόσο θα μας εκμεταλέυονται.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ!

ΝΑ ΔΙΩΞΕΤΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ Α-Β- Γ κτλ - ΔΙΚΑΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΤΕ κ ΣΩΣΤΟ!

ΑΝ ΟΙ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ κ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΣΦΑΛΗ ΛΙΜΑΝΙΑ ΜΕ ΡΑΜΠΕΣ κ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ - ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ - ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ?

ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΒΑΣΕΩΣ - ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ!

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Καλά, μην πάμε και στο άλλο άκρο οτι επειδή δεν υπάρχουν καλές λιμενικές εγκαταστάσεις δεν έχουμε σωστά πλοία. Καλώς ή κακώς τα λιμάνια δεν αλλάζουν εύκολα και οι εταιρείες καλούνται να δουλέψουν με τα δεδομένα του σήμερα. Κανείς δεν είπε να βάλουμε το Νήσος Μύκονος να πηγαίνει Καβάλα, αλλά από την άλλη και οι εταιρείες θα έπρεπε να δείχνουν τον στοιχειώδη σεβασμό στους επιβάτες και να παρέχουν τουλάχιστον αίσθημα ασφάλειας (αν δεν μπορούν να παρέχουν την ίδια την ασφάλεια). Ο δε ρόλος του κράτους ως ελεγκτή στο (δικό του) σύστημα ακόμα αγνοείται.

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΩΝΩ - ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΣΧΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΑΛΙΑ - ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ [ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ] - ΑΝΑΛΟΓΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΡΕΙ [ΑΠΟ κ ΠΡΟΣ] - ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΚΟΙΝΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ!

ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ.

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΩΝΩ - ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΣΧΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΑΛΙΑ - ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ [ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ] - ΑΝΑΛΟΓΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΡΕΙ [ΑΠΟ κ ΠΡΟΣ] - ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΚΟΙΝΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ!

ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ.

Από το σύνολο φωνάζω και εγώ... Ξέρω ότι το πρόβλημα της εταιρείας δεν είναι το λιμάνι! Και το ξέρετε και εσείς... με τέτοιες άθλιες συνθήκες όμως μεταφοράς, δεν μας ενοχλεί το λιμάνι...

Δεν θέλω να γίνω κακός κλπ αλλά ασπάζομαι την άποψη του φίλου ndimitr93... Το ιστορικό του... η ζωή του και το παρόν του δείχνουν το μέλλον του και μετά θα λέμε πως και τι για μένα και είναι προσωπική μου άποψη ότι το πλοίο ούτε κατά διάνοια θα έπρεπε να ταξιδεύει ειδικά σε εσωτερικούς πλόες και λέω εσωτερικούς από θέμα ελέγχων. Τουλάχιστον να προλάβει να πάει Ινδία ή έστω Τουρκία ή έστω στο καλό να πάει.

Με μεγάλη μου χαρά να στρώνω κόκκινα χαλιά σε τέτοια πλοία... Ανθρώπους μεταφέρουμε, εξυπηρετούμε ΑΓΟΝΗ γραμμή, η οποία άγονη δεν θα έπρεπε να υπάρχει εν έτει 2011! Αλλά ακόμα και αν υπάρχει, ας σεβαστούμε τον άνθρωπο, την μεγαλύτερη αξία. Κάποιοι νησιώτες του Αγ. Ευστρατίου, των Φούρνων κλπ έχουν σημαντικά προβλήματα με την συγκοινωνία... Εύχομαι, μιας και είπα Αγ. Ευστράτιος, η Νελομαρία, να είναι καλύτερη τόσο από το ΠΗΝΕΛΟΠΗ (κατώτερο δεν υπάρχει θέλω να πιστεύω) και αν γίνεται να είναι ισάξιο του ΤΑΞΙΑΡΧΗ...

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι το Υπουργειο να κατσει να βγαλει ποσα ξοδευει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ για λειτουργικα εξοδα κ αναλογως να μειωσει και την επιδοτηση στην ΝΕΛ.

Προσπαθησα να κανω τους υπολογισμους.Πιθανον καποιες εκτιμησεις(καταναλωση/μισθοι)που κανω να ειναι λανθασμενες,οποιος ξερει κατι παραπανω ας διορθωσει/συμπληρωσει.

Η επιδοτηση της ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ειναι 94000ευρω/βδομαδα.Μεσα σε μια βδομαδα το πλοιο προλαβαινει να κανει 3δρομολογια,

2 προς Καβαλα και 1 προς Θεσαλλονικη,αρα καθε για κυκλικο δρομολογιο(πχ Σαμος-Καβαλα-Σαμος)παιρνει 32000ευρω.

Παμε στα λειτουργικα εξοδα του πλοιου.

Εχει 50ατομα πληρωμα(απο ανακοινωση του ΥΕΝ)και χοντρικα οι μισθοι τους για ενα μηνα θα φτανουν τα 70000ευρω συνολο.Την

βδομαδα δηλαδη ξοδευονται 17500ευρω,οποτε το κυκλικο δρομολογιο κοστιζει στην εταιρια 5900ευρω για μισθους.

Για πετρελαια:το πλοιο εχει καταναλωση 33mt/24h(πηγη shippax)αλλα επειδη παει με 14μιλια,ας πουμε οτι η καταναλωση ανερχεται

περιπου στα 24mt/24h.Με τιμη πετρελαιου τα 500usd/mt βγαινει 12000δολλαρια το 24ωρο,οποτε για καθε κυκλικο δρομολογιο

(που διαρκει τουλαχιστον 48ωρες)το κοστος του πετρελαιου ειναι 24000δολλαρια=19000ευρω

Συνοψιζοντας εχουμε 32000 -(5900+19000) = 7100ευρω

Σε αυτα τα 7100ευρω ισως θα πρεπει να βαλουμε τα λιμενικα τελη,καποιες μικροεπισκευες που θα χρειαστει το πλοιο και την ασφαλιση του.Απο την αλλη δεν εχει υπολογιστει το οποιο κερδος εχει το πλοιο απο την πωληση εισητηριων σε καθε δρομολογιο.

Γνωμη μου παντως ειναι,οτι η καθε εταιρια στην αγονη επιδιωκει να 'κερδισει' καποιο ποσο για τα ταμεια της,απο το ποσο της επιδοτησης,διαφορετικα αν εμπαιναν μεσα,δεν υπηρχε λογος να εξυπηρετουν τις αγονες γραμμες...

Link to comment
Share on other sites

Ένσταση κύριε Nhsos Xios (Παπακωνστινου No: 2 :P )!!

Πρώτα από όλα εάν διαιρέσεις το σύνολο της μισθοδοσίας με τα άτομα βγαίνει ότι ο μέσος όρος μισθού είναι 1400€, που είναι ίσως να είναι ο κατώτερος μισθός που υπάρχει σε μέλος πληρώματος!!! Όποτε βαλε μέσο όρο 2500€, όποτε μας κάνει ένα πόσο γύρω στα 125000.

Δεν έχεις συμπεριλάβει το πετρέλαιο Diesel που καίνε οι ηλεκτρομηχανές. Τα λιπαντελαια των κυριών μηχανών και ηλεκτρομηχανών.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα εάν διαιρέσεις το σύνολο της μισθοδοσίας με τα άτομα βγαίνει ότι ο μέσος όρος μισθού είναι 1400€, που είναι ίσως να είναι ο κατώτερος μισθός που υπάρχει σε μέλος πληρώματος!!! Όποτε βαλε μέσο όρο 2500€, όποτε μας κάνει ένα πόσο γύρω στα 125000.

Από ναυτόπαιδες μόνο αποτελείται το πλήρωμα?? Γιατί μόνο αυτοί έχουν τέτοιο κόστος (2.500)! :unsure:

Ο μέσος όρος πρέπει να είναι σημαντικά παραπάνω (και αυξάνεται όσο λιγότερα μέλη πληρώματος έχει ένα πλοίο αφού η αναλογία των υψηλόμισθων αυξάνεται).

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω υπολογισα για κατωτερο μισθο τα 1000ευρω ^_^ Τελικα για τι ποσο μιλαμε στα 50ατομα πληρωμα?Τα λιπαντικα και τα υγρα φρενων ρε Π100 πως να τα υπολογισω :P ,προσπαθησα απλα να δω τι μπορει να περισσεψει απο την επιδοτηση.Το κλειδι παντως ειναι σιγουρα η καταναλωση=ταχυτητα,οσο λιγοτερη,τοσο καλυτερα για τα λεφτα που ξοδευονται σε πετρελαια.(οι μισθοι δεν αλλαζουν ουτε μπορουν να μειωθουν πολυ,αντιθεται η καταναλωση σε πετρελαια μπορει να ρυθμιστει :ph34r: )

Link to comment
Share on other sites

Απο το emprosnet

Η ΝΕΛ υποστηρίζει ότι τα 16 μίλια που είναι η ταχύτητα του «Πηνελόπη» είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές που ζητάει το Ελληνικό Δημόσιο για την άγονη γραμμή.

Δεν αντιλέγω, αλλά ποιές είναι άραγε αυτές οι προδιαγραφές? Έτσι για να ξέρουμε κι εμείς πότε τηρούνται και πότε όχι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι το πρόβλημα της άγονης τα 14 και τα 16 μίλια, αφού το πλοίο εξυπηρετεί ανάγκες που δεν μπορουν να καλυφθούν με άλλο τρόπο. Και με 5 μίλια να πηγαίνει και πάλι θα ταξιδέψεις, αφού δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Διαφωνω αγαπητε Χιωτη...με αυτη την λογικη οντως καποια στιγμη θα μας πηγαινουν με 5μιλια <_<

Λυσεις υπαρχουν(αεροπλανα επιδοτουμενα)/οι επιβατες δεν ειναι φορτηγα/οχηματα για να πηγαινουν με ταχυτητες μοτορσιπ.

Η επικοινωνια μεταξυ των νησιων δεν ειναι μονο για τουρισμο αλλα και για επαγγελματικους σκοπους.Επισης καποιοι θελουν να επιστρεψουν στον τοπο τους για ενα ΣΚ και με αυτες τις ταχυτητες χανουν την μια μερα στην θαλασσα. :rolleyes:

Εγω πλεον περιμενω να δω τι θα κανει εκεινη η ευλογημενη νεα επιτροπη.Αν δεν αλλαξει κατι απο ταχυτητες/πλοια τουλαχιστον ας τους βαλουν χερι στις επιδοτησεις.Δεν καταλαβαινω δηλαδη,τους πληρωνουμε ολοι οι Ελληνες(και την επιδοτηση αλλα και τα εισητηρια)για να εχουμε αυτη την αντιμετωπιση?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, ΣΚ να κατέβεις απο Θεσ/νίκη αντί να κάνεις 22 ώρες με το Πηνελόπη θα έκανες 16 με το Διαγορα, σιγά το κέρδος. Σίγουρα όταν υπάρχουν φθηνά αεροπορικά προτιμώνται, αλλά υπάρχει και κόσμος που ταξιδεύει με μπαγάζια που δεν μεταφέρονται με αεροπλάνο. Πχ να μεταφέρουμε το λάδι μας από τη Σάμο,τα σκυλάκια μας για κυνήγι στη Λήμνο, να φέρουμε ακανέδες Σερρών και τσουρέκια Θεσσαλονίκης. Άσε που ένα μέρος αυτών που ταξιδεύουν με πλοίο αν πήγαιναν στο αεροδρόμιο δεν θα περνούσαν από τον αστυνομικό έλεγχο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Απόσπασμα απο τη σημερινή συνέντευξη του ΥΕΝ, σχετικό με τις αγονες:

Νησιά χωρίς πλοία δε γίνεται. Τα πλοία όμως δεν τα έχω εγώ, δεν είναι δικά μου τα πλοία ούτε μπορώ εγώ να πω στον τάδε «πήγαινε εκεί, βάλε,αγόρασε, κάνε, δείξε».

Εμείς θα λειτουργήσουμε με αυτά τα πλοία που έχουμε. Εμείς σαν Υπουργείο θα προχωρήσουμε στο «ΣΑΣ» που θα γίνει σύντομα στις γραμμές, θα τις προκηρύξουμε και ο κάθε ενδιαφερόμενος θα έρθει να συμμετάσχει, να δει αν τον συμφέρει ή δεν τον συμφέρει, αν έχει πλοία ή δεν έχει, αν οι προϋποθέσεις που εκείνος λέει είναι σωστές ή όχι, να τα εξετάσει το Υπουργείο.

Εάν οι γραμμές, και γι' αυτό είπα και στην αρχή, στην πρωτομιλία μου ότι θα επανασχεδιάσουμε το θέμα των άγονων γραμμών και αυτό δεν είναι εύκολο. Όλοι οι νησιώτες ζητάνε καράβι κατευθείαν από τον Πειραιά. Δεν μπορεί να γίνει αυτό. Δεν μπορεί να γίνει. Πρέπει να γίνει κατανοητό.

Όταν φεύγουμε από δω για να πάμε στη Γερμανία, σε ένα χωριό, δεν πάμε αεροπορικώς στο χωριό ή σε μία μικρή πόλη. Πάμε σε μία κεντρική πόλη και από εκεί παίρνουμε το τρένο, με ένα άλλο μέσο και πάμε. Δεν μπορεί ο Πειραιάς και η σημερινή ακτοπλοΐα, η δύναμή της, τα πλοία της να καλύψουν όλα τα νησιά που είναι εκατοντάδες μικρά και μεγάλα, αλλά προσπαθούμε για το καλύτερο. Εμείς θέλουμε να έχει το κάθε νησί τη σύνδεσή του, στο βαθμό που είναι εφικτό όμως.

Επομενως κομμένα τα Φώκλαντς. Όλοι ανταπόκριση από Σύρο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχουν στοιχεία στο υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων για τις άγονες γραμμές, αφού δεν γνωρίζουμε πόσοι επιβάτες διακινούνται σε κάθε επιδοτούμενο δρομολόγιο και πόσα φορτηγά αυτοκίνητα μεταφέρονται
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τα τοπικα λιμεναρχεια δεν κρατανε την κινηση για καθε αφιξοαναχωρηση? Πως γινεται το Υπουργειο να μην εχει στοιχεια για την κινηση των αγονων γραμμων?

«Εφέτος», πρόσθεσε η κυρία Ελπίδα Τσουρή, «δεν φαίνεται να προλαβαίνουμε να κάνουμε σπουδαία πράγματα, όμως εργαζόμαστε για την επόμενη σεζόν, ώστε να αυξήσουμε τις υπηρεσίες προς τα νησιά αλλά και να κάνουμε αποτελεσματικά δρομολόγια».

B) Μιλαμε ειναι φοβερη κ χρονοβορα δουλεια να κατσουν κατω και να κανουν ενα πλανο για τις επιδοτουμενες γραμμες...θελουν δηλαδη τουλαχιστον 9μηνες :o:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Από όσο γνωρίζω όταν ένα πλοίο φτάνει σε κάθε λιμάνι που υπάρχει λιμενικός σταθμός, το πλοίο δίνει τη κίνηση στον εκάστοτε λιμενικό που είναι στο λιμάνι. Επιπλέον κάθε μήνα το πλοίο στέλνει μηνιαία αναφορά στη Στατιστική υπηρεσία που έχει τη κίνηση του πλοίου ανά προορισμό (και για τους ενδιάμεσους επιβάτες) και τρίτον όσο πλοία παίρνουν επιδότηση για να πάρουν τα λεφτά τους καταθέτουν κάποιους πίνακες στο υπουργείο με τους διακινηθέντες επιβάτες και οχήματα αλλά και αντίγραφα από το ημερολόγιο της γέφυρας που παίρνουν σφραγίδα τα πλοία από τα εκάστοτε λιμεναρχεία της επιδοτούμενης γραμμής. Ενώ εάν δε κάνω λάθος ο εκάστοτε κεντρικός πράκτορας του πλοίου δίνει τη κίνηση που εμφανίζεται από σύστημα έκδοσης εισιτήριων. Άρα το υπουργείο έχει τα στοιχεία αλλά φαίνεται ότι δεν τους πιστεύει :(

Όμως, όπως είπε η κυρία Τσουρή οι μεν εταιρείες φαίνονται απρόθυμες να δώσουν ακριβή στοιχεία, τα λιμεναρχεία, στα οποία απευθύνεται ουσιαστικά ενημερώνονται κι έχουν στοιχεία από εκείνα που τους δίνει ο κάθε πλοίαρχος, κατά τον κατάπλου, και το ΥΘΥΝΑΛ «ψάχνει» άλλες πηγές γι' αυτό τα κρίσιμο, όσο και απλό στοιχείο.

Πηγή: PORTNET

Link to comment
Share on other sites

Στα πλαίσια περικοπών που γίνονται σε όλα τα επίπεδα του δημοσίου, θεωρώ απαράδεκτο το να συνεχίζουν να επιδοτούν με τόσες χιλιάδες ευρώ κάθε εβδομάδα το δρομολόγιο Λαύριο Ψαρά Μεστά. Ας κοπεί τελείως. Τα Ψαρά να εξυπηρετηθούν με περισσότερα τοπικά από Χίο (ή με προσέγγιση ΤΑΞΙΑΡΧΗ μια φορά την εβδομάδα κατά το ανέβασμα). Δρομολόγια με 12-14 επιβάτες που κοστίζουν 20-30 χιλιάδες ευρώ είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ. Το ίδιο και στα ενδοκυκλαδικά που χειμώνα καιρό υπάρχουν 3 βαπόρια!!Όλα για χατήρι της ΝΕΛ? :angry:

Αν δε ζεις σε μικρό νησί φίλε μου, σίγουρα ΔΕΝ γνωρίζεις τί θα πεί απ'ευθείας σύνδεση με ενδοχώρα! Πειραιάς - Χίος - Ψαρά για τον ταξιδιώτη σημαίνει εκτός από τα υπέρογκα έξοδα για ένα ταξίδι και 24 ΩΡΕΣ (!!!! Ναι τόσο είναι !!!!!), ταλαιπωρία! 19:00 ή 19:30 αναχώρηση από Πειραιά και άφιξη στα Ψαρά, (μέσω Χίου), 19:00 την επόμενη ημέρα! ΠΡΟΚΛΗΣΗ λοιπόν ΔΕΝ είναι η επιδότηδη των άγονων γραμμών όπως αναφέρεις,ΠΡΟΚΛΗΣΗ είναι η επέκταση της άγονης γραμμής Λαύριο - Ψαρά - Μεστά, (πιθανώς θα κοπούν τα Μεστά τον χειμώνα), σε Σίγρι - Αη Στράτη, (μέσα στο Νοέμβριο καταχωρήθηκε στη ΝΕΛ και αυτή η άγονη)! Και μιας και μιλάμε για οικονομική κρίση, η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ είναι η μισθοδοσία, επιδότηση, οικονομική ενίσχυση, πληρωμή εξόδων, κλπ των 300 της Βουλής! Σε ποιά άλλη χώρα υπάρχουν τόσοι Βουλευτές???!!! Αυτοί που είπαν "το ψάρι βρωμάει απ'το κεφάλι" για άλλη μια φορά δικαιόνωντε....!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...