Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

σε 2 εβδομαδες (την πεμπτη 12/3) ξεκινα δρομολογια το SFXII στη γραμμη πειραιας ηρακλειο. η στιγμη ειναι ιστορικη ετσι και αλλιως γιατι για πρωτη φορα ενα superfast μπαινει σε τακτικη δρομολογηση απο πειραια.

για να δουμε τι λεει το caucus:p των εμπειρογνωμωνων του schiff friends. ποιος θα νικησει στη μαχη του Χανδακα; οι αραβες της MIG, οι ναπολιτανοι των Μινωικων ή οι κυπριοι της sea star?

μπορει καποιοι:P να λενε οτι ενα κοκκινο δεν απετυχε ποτε, αλλα ο παλιος (ΜΙΝΟΑΝΕΚ) ειναι αλλιως

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ψηφισα το τελευταιο,γιατι απ την μια μου φανταζει το πιο πιθανο σεναριο κι απ την αλλη ειναι δυσκολο να προβλεψω ποιος η ποιοι θα επικρατησουν.

Απο καραβολατρικης πλευρας βεβαια,μπορω να σχολιασω,πως το 12 -per me- ειναι λιγο καλυτερο σε σχεση με τα παλατια σε καποια πραγματα,κυριως το επικεντρωνω στην ποιοτητα των εσωτερικων χωρων.(και εννοειται πως τα ΚΡΗΤΗ δεν μπορουν να συγκριθουν ουτε με τα παλατια αλλα κ ουτε με το κοκκινο).

Τωρα για το τελικο αποτελεσμα,θα μετρησει ο τοπικισμος,η συνηθεια(στα ωραρια)και οι μεταφορικες.Για να δουμε....αν και δεν ειμαι πολυ αισιοδοξος:o

Link to comment
Share on other sites

πιαστε ενα 4 και για μενα. θεωρω οτι δε θα γινει μαχη μεχρις εσχατων και οτι eventually θα υπαρξει "διπλωματικη" διευθετηση. δεν εννοω παντως οτι θα την κανει καποιος με κατεβασμενα χερια.

μπορει να υπαρχει το θεμα του τοπικισμου και των ωραριων, αλλα τα φορτηγα που κανουν πειραια ηρακλειο σε μεγαλη πλειοψηφια, συνεχανε:P και πατρα αγκωνα, οποτε και οι 3 μπορουν να δωσουν συνολικα πακετα προσφορων.

Edited by proud_ionian
ωραριων οχι ορατιων
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Και εγώ για το 4 το βλέπω. Μάλλον ο λόγος της εμφάνισης του κόκκινου στα νερά του Αιγαίου δείχνει να είναι η διευθέτηση των γενικότερων συσχετισμών και ιδιαίτερα στην πάσχουσα από υπερχωρητικότητα Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Τι σημαίνει "το κόκκινο θα σαρώσει". Για να ακριβολογούμε μόνο στο κέλυφος είναι κόκκινο, κατά τ΄άλλα εφόσον το αφεντικό είναι πράσινο ;), κι' αυτό είναι πράσινο.

Για να επανέλθουμε, και οι Άραβες σάρωσαν κάποια στιγμή και κυρίευσαν την Κρήτη για 137 χρόνια, αλλά ο Αυτοκράτωρ Νικηφόρος Φωκάς τους κατενίκησε και τους εξεδίωξε το 961 μχ. Επειδή η Ιστορία είναι εδώ για να διδάξει, δεν αναμένω τίποτε ολιγότερο από την εκδίωξη του αραβικών κεφαλαίων και συμφερόντων επήλυδος Superfast και την περιφανή νίκη των Ηνωμένων Κρητικών Δυνάμεων (υπό τους ναυάρχους Μανωλιό Γκριμαλντάκη και Σηφαλιό Βαρδινογιάννη). Οπότε η ΑΝΕΚ να είναι καλά και όλοι οι υπόλοιποι να πάνε να :D.....

Τι ψήφισα νομίζω ότι είναι πασιφανές :P

Edited by georgios express
Λάθος Κλάδος των Ενόπλων Δυνάμεων της Κρητικής Πολιτείας (2012)-Καράβια έχουν οι άνθρωποι, όχι Μοίρες Καταδρομών...
Link to comment
Share on other sites

ασχετα αν επιθυμω το κοκκινο να σαρωσει ο ιταλος θα βρει την λυση με τον mr MIG κ θα την κανουνε την μοιρασια μεταξυ τους...την ανεκ δεν την βαζω στο κολπο γιατι δεν εχει τα πλοια να ακολουθησει τον ανταγωνισμο αλλα κ ουτε τα λεφτα αν ο μανωλιος αποφασισει να πουλησει την νυφη να την αγορασει ασχετα με το τι γινεται τωρα

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι σε πρώτη φάση το Superfast θα καταφέρει να σταθεί στη γραμμή και να πάρει ένα καλό μερίδιο της κίνησης, εις βάρος των άλλων δύο. Σε επόμενο στάδιο, δεν ξέρω τι θα γίνει και τι εταιρικές συμφωνίες μπορεί να γίνουν. Συνεπώς ψηφίζω κόκκινο...σε πρώτη φάση. Και νομίζω ότι ο κόσμος θα το στηρίξει...με το σκεπτικό: καλύτερα 3 εταιρείες με 4 πλοία...παρά 2 εταιρείες με 4 πλοία. Ειδικά τώρα που όλοι έχουν κατανοήσει ότι όλα είναι εφήμερα και όλα μπορούν να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη.

ΥΓ. Επίσης, πιστεύω ότι το Superfast θα σαρώσει και θα τους πετάξει όλους στη θάλασσα, μόνο και μόνο για να τη σπάσει ο Βγενόπουλος στον...georgios express.:P

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΕΚ ψηφίζω...

Στους επιβάτες το SF θα πάρει έτσι ή αλλιώς μεγάλο μερίδιο (αφού οι Μινωικές δεν έχουν πλέον το τοπικό πλεονέκτημα... Παράλληλα τις τιμές και προσφορές της ΑΝΕΚ δεν νομίζω οτι θα μπορεσει να τις κτυπήσει... Αλλωστε και τα ωράρια είναι τέτοια που δεν τους βολεύει.

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

ψήφισα το κόκκινο διότι πιστεύω απόλυτα σ αυτό το χρώμα.

Επίσης προσδοκώ ότι σύντομα κι άλλο ένα κόκκινο θα πάει στα Χανιά.

Και επειδή η μάχη της Αδριατικής είναι χαμένη διότι η πτώση θα φέρει μεγάλες αλλαγές τη 2ετία 2009/2010, η attica θα κυτάξει να καλύψει τις τυχόν απώλειες κερδών,απο τις γραμμές της Κρήτης διπλώνοντας το(α) πλοίο(α)της. Θα δούμε μεγάλες κόντρες και στην Κρήτη και στα Δωδεκάννησα.Το πάθημα με το B.S έγινε μάθημα και πρώτη προτεραιότητα για τα νέα αφεντικά της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η διατύπωση της δημοσκόπησης είναι λίγο προβληματική, κατά τη γνώμη μου 3 μπορεί να είναι οι πιθανές εξελίξεις:

1. Να καθιερωθεί η Superfast στη γραμμή.

2. Να τα μαζέψει και να φύγει

3. Να τα βρει με κάποιο τρόπο με έναν από τους άλλους παίκτες η να αποσυρθεί κάποιος από τους άλλους δύο.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται η είσοδος της Superfast να βρει νικήτρια την ΑΝΕΚ. Γίνεται να αυξήσει το μεταφορικό της έργο παρά τη δραστηριοποίηση ενός επιπλέον παίκτη; Μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί πως θα χάσει λιγότερο από τις Μινωικές. Σε απόλυτους αριθμούς αυτό μπορεί να είναι αλήθεια καθώς αυτός που έχει μεγαλύτερο μερίδιο (στους επιβάτες τα μερίδια αγοράς είναι περίπου 70-30), έχει και τις αναλογικά μεγαλύτερες απώλειες. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν θα χάσει επιβάτες. Επίσης στα φορτηγά που τα μερίδια της γραμμής είναι μοιρασμένα, οι απώλειες θα είναι περίπου ίδιες και για τους δύο.

Συνεπώς αν η Superfast μείνει στη γραμμή, οι υπάρχοντες παίκτες μόνο χαμένοι μπορεί να είναι σε σχέση με τη μέχρι σήμερα κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

H ΑΝΕΚ μπορει να βγει κερδισμενη υπο την εννοια οτι πιθανον οπως πολυ σωστα ειπες, ειτε η Superfast να φαει τα μουτρα της, ειτε η Μινωικες να βγαλουν τον πριγκηπα απο το φουγαρο και στη θεση του να βαλουν μια carbonara και να σηκωθουν να φυγουν. Οποτε παλι στη θεση της θα ειναι η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψήφισα την πρώτη επιλογή.Αν και είναι δύσκολο να σαρώσει εντούτοις πιστεύω ότι θα πάει καλά.

Ο λόγος?

Πολύ απλός, κόκκινο βαπόρι με το λογότυπο superfast δεν απέτυχε ποτέ.:)

Link to comment
Share on other sites

H ΑΝΕΚ μπορει να βγει κερδισμενη υπο την εννοια οτι πιθανον οπως πολυ σωστα ειπες, ειτε η Superfast να φαει τα μουτρα της, ειτε η Μινωικες να βγαλουν τον πριγκηπα απο το φουγαρο και στη θεση του να βαλουν μια carbonara και να σηκωθουν να φυγουν. Οποτε παλι στη θεση της θα ειναι η ΑΝΕΚ.

Μα όποιο και από τα δύο να γίνει , στην καλύτερη να παραμείνει στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα, δηλαδή να έχει απέναντί της είτε τις Μινωικές (αν φάει τα μούτρα της η Superfast), είτε τη Superfast (αν οι Μινωικές την κάνουν….), συνεπώς κερδισμένη δεν μπορεί να είναι σε καμία περίπτωση, στο καλύτερο πιθανό σενάριο: τι είχαμε, τι χάσαμε….

Link to comment
Share on other sites

συνεπώς κερδισμένη δεν μπορεί να είναι σε καμία περίπτωση, στο καλύτερο πιθανό σενάριο: τι είχαμε, τι χάσαμε….

Επιβιωσαμε Ορεστη, η επιτυχια ειναι παντα σχετικη. Live to fight another day.

Link to comment
Share on other sites

Η είσοδος της Superfast στην Κρήτη παρουσιάζει στοιχεία που δεν έχουμε ξαναδεί σε άλλες περιπτώσεις εταιρειών που μπήκαν σε νέες αγορές, καθώς θα ανταγωνιστεί παράλληλα δύο μεγάλους παίχτες και δύο διαφορετικές κατηγορίες πλοίων από τη μία τα Palace και από την άλλη τα Κρήτη.

Με την κίνηση αυτή ο όμιλος αναγνωρίζει το λάθος που έκανε με την απόσυρση του από την Κρήτη το 2005. Αν τότε είχε κάνει ένα ακόμα χρόνο υπομονή, τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά. Αυτό που κάνει τη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι η απελευθέρωση του ναυλολογίου που έγινε το 2006 και άλλαξε εντελώς τη βαρύτητα που παίζει το μεταφορικό έργο των επιβατών και των οχημάτων (στον οποίο η Blue Star είχε καθιερωθεί από την πρώτη στιγμή), σε σχέση με τη βαρύτητα που έχει το μεταφορικό έργο των φορτηγών. Φυσικά η ιστορία δε γυρίζει πίσω και έτσι η Superfast καλείται να δώσει τη μάχη από την αρχή.

Κατά τη γνώμη μου ήρθε για να μείνει. Διαθέτει όνομα, πλοίο, δίκτυο και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου καθώς και ρευστότητα που της επιτρέπει να “αγοράσει” όσο χρόνο χρειάζεται. Δεύτερο σημαντικό πλεονέκτημα της είναι πως κτυπά τους αντιπάλους της στην καρδιά της κερδοφορίας τους Αν ο ανταγωνισμός οξυνθεί στο Ηράκλειο βραχυπρόθεσμα θα χάνουν και οι 3, η διαφορά όμως είναι πως η Attica έχει άλλες γραμμές με σημαντικά κέρδη που μπορούν να στηρίξουν αυτή την αιμορραγία κερδών, πολυτέλεια που δεν έχουν οι άλλοι δύο παίκτες.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον Orestis δεν πρόκειται για μια καιροσκοπική κίνηση αλλά για μια κίνηση την οποία πιστεύουν οι ιθύνοντες της εταιρειας ότι θα βγει κι έχει πολλές προυποθέσεις και θεμέλια όπως αυτά που ανέφερε στην τελευταια του παραγραφο ο Orestis για να πετύχει.

Επειδή όμως , όπως στο ποδοσφαιρο με τις φανέλες και την ποιότητα δεν κέρδισε κανείς από τα αποδυτήρια έτσι και στην ακτοπλοία κανείς δεν κερδιζει εκ των προτερων με το brand name.

Χρειάζονται συντονισμένες ενέργειες κυρίως στην τιμολογιακή πολιτική και ειδικότερα στα φορτηγά. Προσοχή δεν εννοώ να ρίξουν την τιμές στο μισό αυτό τελικά είναι μια ανευ ουσίας κινηση για μενα κι ένα τρυπάκι στο οποίο πέφτουν πολλές εταιρειες με καταστροφικά αποτελέσματα.Και υπενθυμιζω πανω σε αυτό ότι η ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ ήταν η ακριβότερη εταιρεία από την ίδρυσή της κι όμως σχεδόν πάντα είχε τα μεγαλύτερα μερίδια σε επιβάτες και ΙΧ. Δεν λέω ότι και τώρα πρέπει να μπουν ως οι πιο ακριβοι στο παιχνίδι.Απλά κάποιες προσφορές που μπορεί να προσελκύσουν τους τακτικούς επιβάτες καποιες προσφορες τρυκ σε ζευγαρια η οικογενειες με καμπινα και ΙΧ.... Στα φορτηγά εκεί είναι ιδιαίτερη περίπτωση .Ισως μία μειωμένη τιμή στο μέτρο, κάποιες ευκολίες πληρωμης στις μεταφορικές, και κάποιο ενιαιο εκπτωτικό εισιτηριο για τα φορτηγά που χρησιμοποιουν το 12 κι εν συνεχεια της Αδριατικής (όπως εκανε ο Παναγόπουλος με τα φορτηγα που εμπαιναν πρωτα στα κοκκινα της Αδριατικής και μετά της Βαλτικής) ίσως λειτουργούσαν ελκυστικά στην αγορά.

Πάντως όπως και να έχει σε αυτή την κατηγορία θα χρειαστεί μεγάλη υπομονη και σιγουρα θα πρέπει να αγοραστεί πολυς χρόνος.

Τα προηγούμενα παραδειγματα (μπλου σταρ /αριαδνη) που εφυγαν απραγα λειτουργουν δυστυχως σαν οδηγό για τις προβλέψεις των μεταφορικών επι της συγκεκριμενης κινησης οπότε δυσκολα θα το εμπιστευτούν πολλές αμεσως μην φυγει μια ημέρα και τους περιμενουν στην γωνία μετά οι άλλες εταιρειες.

Θέλει πολύ κόπο για να χτιστει η σχεση εμπιστοσυνης με πολλές μεταφορικές και να αρπάξει το πλοίο το μεριδιο που του αξίζει.

Όμως επειδή στο παρελθόν η εταιρεια έχει δείξει ότι πάντα κάνει επικαιρες και σωστες κινήσεις που της εχουν βγει στο έπακρο έτσι πιστευω ότι κι η εισοδος στο Ηρακλειο δεν είναι ένα ρεσάλτο αλλα μια συγκεκριμενη, οργανωμενη και πολύ καλά μελετημένη κίνηση. Πιστευω ότι πρέπει να έχει γινει ήδη και μεγάλη προεργασία.

Όπως και να έχει όμως είτε μείνει είτε φυγει καποια στιγμή, οφελειμενος θα ειναι ο Ηρακλειωτικος λαός.Όπως στα Χανιά το ΑΡΙΑΔΝΗ λειτουργησε ευεργετικά αφού αγοράστηκε άρον άρον το ΕΛΥΡΟΣ και εκπονηθηκε η πολυδαπανη και πλουσια μετασκευή του, έτσι και στο Ηράκλειο μπορεί να μην κερδίσουν κάποιο άλλο βαπόρι λόγω του ότι διαθετουν ήδη τα καλύτερα αλλά ενδεχομενως να κερδισουν περεταιρω αναβαθμιση υπηρεσιών και καλυτερη τιμολογιακή πολιτικη των εταιρειων

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, με δεδομένο ότι οι ώρες του είναι ελαφρώς "αντι-φορτηγατζίδικες", δε θα είχε νόημα να κάνουν μια καλή προσφορά στο επιβατικό αυτοκίνητο; Εγώ π.χ που κάνω συχνά τριήμερα κάτω, αν μου κάνουν μια ωραία προσφορά για το αμάξι, κάλλιστα θα το κατέβαζα.

Εν ολίγοις, με τις κατάλληλες κινήσεις, το καράβι μπορεί να μην διεκδικήσει "κομμάτι" της υπάρχουσας πίτας, αλλά ενδεχομένως να τη μεγαλώσει κιόλας ελαφρά.

Τιμές όμως δεν έχουμε δει ακόμα!

Link to comment
Share on other sites

Orea ola ta parapano. Eksalou to mellon tha diksi ti tha gini sti ''maxi tis Kritis''. Emena afto pou me provlimatizi ine ti prothesis exei genika i mama MIG ston tomea tis aktoploias. Kata poso diladi endiaferetai na ependysei kai na anaptyksi tis dyo eteries pu exi kato po tin obrela tis kai den tis vlepi san ena deikti i san mia akoma symetoxi tis se kapio klado tis agoras. Giati allios tha prokeitai gia allo ena efimero enxirima.

Link to comment
Share on other sites

Νικητής σε αυτή τη μάχη θα βγει η εταιρία που θα χάσει τα λιγότερα μέχρι τα πράγματα ( εάν παραμείνουν και οι τρεις εταιρίες) βρουν την ισορροπία τους .

Κατά τη γνώμη μου τα κόκκινα θα αποτύχουν στα φορτηγά και αυτό γιατί οι μεταφορικές χρωστάνε στις δυο εταιρίες πολλά χρήματα και λόγο κρίσης και ελλείψει μετρητών είναι εγκλωβισμένες είτε το θέλουν είτε όχι να χρησιμοποιούν ανεκ η μινωικές . άρα το παιχνίδι των φορτηγών είναι χαμένο ( τουλάχιστον για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα) και μη ξεχνάμε ότι και το μπλου σταρ 1 μπορούσε ( δε θυμάμαι εάν έκανε) συνδυασμένες πρόσφορες και εκπτώσεις για Ιταλία. Η ακόμα και για Βαλτική τότε ,αλλά απέτυχε. Άρα εδώ το ποσοστό της αγοράς θα είναι σχεδόν μηδαμινό

Το θέμα επιβατών και ιχ τώρα είναι αυτό που θα λέγαμε το κλειδί της επιτυχίας για αρχή αλλά δε θα μπορέσει να ανταγωνισθεί και πάλι τα παλάτια όχι λόγο ποιότητας (που είναι το ατού κατά τη γνώμη μου των κόκκινων) αλλά λόγο ποσότητας (που είναι το ατού των παλατιών) . οι τεράστιοι εσωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι που έχουν τα ηρακλειωτικα παλάτια ( πολύ περισσότερα αεροπορικά και μεγαλύτερα σαλόνια ακόμα και από τα ιταλικά παλάτια) άρα για ένα ταξίδι που υπάρχουν πάρα πολύ επιβάτες χωρίς καμπίνα αυτό που ενδιαφέρει είναι η απλά . θυμάμαι (μιας και ταξίδευα σχεδόν 2 φορές τον μήνα αυτή τη γραμμή ) ότι όταν έμπαιναν η το Ευρώπη η το Ολυμπία όλοι δυσανασχετούσαν γιατί τα θεωρούσαν μικρά!(όταν ερχόταν το ίκαρος εκεί είχαμε κρίση μουρμούρας:D) άρα αρχικά πιστεύω ότι θα πάρει μερίδιο το σουπερφαστ αλλά σταδιακά θα μειωθεί και μη ξεχνάμε ότι θα έχουμε δυο πλοία εναντίων ενός( άλλο μεγάλο ατού κυρίως για τα απαγορευτικά που οι επιβάτες μένουν μέσα στο πλοίο)και επειδή μαζί με τους επιβάτες πάνε και τα ιχ, όχι πάντα αλλά σχεδόν πάντα, τα ίδια θα ισχύουν και σε αυτό το μερίδιο της αγοράς.

Οι ανεκ σε αυτό το κομμάτι τι είχαν τι έχασαν. Πολύ μικρό μερίδιο το οποίο πιστεύω θα είναι σταθερό.

Αυτό που θα καταφέρουν τα κόκκινα όμως και θα είναι μια νίκη τους καθώς και νίκη για το Ηράκλειο είναι ότι θα φέρει νέους επιβάτες σταδιακά , από όλη την Ευρώπη με το επιτυχημένο όνομα που έχει και εκεί θα είναι η νίκη της.

Ψήφισα λοιπόν ανεκ γιατι αυτή θα παραμείνει ακλόνητη Και θα διατηρήσει τα ποσοστά της

Ενώ οι μινωικές είναι αυτές που θα χάσουν κάποιο μερίδιο από επιβάτες και ιχ . μετά

από το καλοκαίρι θα αρχίσει και η σούπερ φαστ να χάνει επιβάτες μιας και το καλοκαίρι η γραμμή τις αντέχει άνετα 3 εταιρίες.

Άρα μετά το καλοκαίρι θα δήξει ποιος είναι ο νικητής

Edited by ngbyron
Link to comment
Share on other sites

Τελικα ψηφισα κοκκινο

Δεν πιστευω οτι ακριβως θα σαρωσει αλλα σιγουρα θα παρει ενα καλο μεριδιο κυριως απο τη MINOAN.Το πλοιο ειναι εφαμιλο των παλατιων,η Superfast εχει καλο ονομα και μπορει να συνδιασει και καλες τιμες στα φορτηγα που που συνεχιζουν προς Ιταλια.

Σχετικα με το τι θα κανει η MIG οπως και με ολες τις εταιρειες που εχει ετσι και με την ATTICA νομιζω οτι δεν θα διστασει να την πουλησει αν βρεθει μια καλη προσφορα.Αυτη ειναι και η ολη λογικη του ομιλου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, ας μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε σε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης με πολύ άσχημες προβλέψεις για την κίνηση επιβατών και οχημάτων. Συνεπώς, το Superfast καλείται να διεκδικήσει βιώσιμο μερίδιο σε εποχή ισχνών αγελάδων. Και σίγουρο είναι πως όλοι θα ματώσουν σε αυτή την μάχη, άλλος λίγο, άλλος πολύ. Ακόμα και για τον νικητή (εάν υποθέσουμε ότι μπορεί να υπάρξει τέτοιος) η νίκη θα είναι Πύρρειος. Πάντως, δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει αγώνας μέχρις εσχάτων, καθώς κανένας δεν θα το επιδιώξει αυτό σε χαλεπούς καιρούς. Γιατί...ουαί τοις ηττημένοις. Πιστεύω λοιπόν ότι θα δείξουν όλοι τα δόντια τους (σαν τα αγρίμια) και μετά θα επέλθει ένας έντιμος συμβιβασμός. Όπως είπε και ο Nick, σε αυτή την εποχή εκείνο που έχει σημασία είναι πρωτίστως η επιβίωση και όχι η ανάπτυξη. Οπότε...εμείς οι επιβάτες καλό θα είναι να εκμεταλλευθούμε τις ευκαιρίες όσο δείχνουν τα δόντια τους (και κάνουν προσφορές)...γιατί μετά τον έντιμο συμβιβασμό...ξεχάστε τις προσφορές και τα καλοπιάσματα.

Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι πιό ζημιωμένες από την υπόθεση θα βγουν οι Μινωικές, καθώς η ΑΝΕΚ θα ποντάρει στις χαμηλές τιμές...που εν μέσω κρίσης είναι καθοριστικός παράγων. Δύσκολες εποχές για πολυτέλειες, ταχύτητες και χαϊλίκια. Οπότε τα μερίδια της Άττικα θα προέρχονται κυρίως από τις Μινωικές.

Επίσης, οι Μινωικές υστερούν και σε ένα άλλο σημείο. Είναι η μόνη που δεν δραστηριοποιείται σε άλλες γραμμές του Αιγαίου...με αποτέλεσμα οι άλλες 2 να έχουν καλύτερη επαφή με τις μεγάλες μεταφορικές που δραστηριοποιούνται και σε άλλες γραμμές του Αιγαίου (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Β. Αιγαίο)

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλος νικητης: το επιβατικο κοινο

Μεγαλος χαμενος: η Μινοαν (παει το μονοπωλιο / δυοπωλιο με το οποιο γαλουχηθηκαν ολα τα σημερινα στελεχη της εταριας)

Ποσες ζωες εχει ακομα η επταψυχη ΑΝΕΚ; Η RBS (η τραπεζα με το μεγαλυτερο πορτοφολιο στη ναυτιλια) αποσυρεται σιγα σιγα απο τα ναυτιλιακα δανεια και η Πειραιως θα συνεχισει να στηριζει τη SEASTAR;

Η απαντηση στη δημοσκοπιση μαλλον κρυβεται πισω απο την απαντηση στο ερωτημα "γιατι ο Γκριμαλντι ακριβοπληρωσε τη Μινοαν;" Θα επιστρεψει ο Π.Λασκαριδης στην ακτοπλοια;

Edited by Pantelis
Link to comment
Share on other sites

Η απαντηση στη δημοσκοπιση μαλλον κρυβεται πισω απο την απαντηση στο ερωτημα "γιατι ο Γκριμαλντι ακριβοπληρωσε τη Μινοαν;" Θα επιστρεψει ο Π.Λασκαριδης στην ακτοπλοια;

Το δευτερο ερωτημα απανταει στο πρωτο η ειναι ανεξαρτητα μεταξυ τους:o?

Εγω συνεχιζω να πιστευω,πως στο τελος θα δοθει μια συμβιβαστικη λυση απ ολους.Ειδαμε και στα ΧανιαB),προκειμενου να αντιμετωπισουν τους 'τραυματισμους'(μοιρασμα επιβατικης κινησης)αγοραστηκε ολο το νοσοκομειο:D(HSW).

Εκτος αν ο νεος την φερει στους παλιους(μπααα...)και κανει αυτος τις διαπραγματευσεις.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Το δευτερο ερωτημα απανταει στο πρωτο η ειναι ανεξαρτητα μεταξυ τους:o?

Ειναι ανεξαρτητα.

Τριτο ερωτημα: Γνωριζει κανεις την οικονομικη κατασταση του ομιλου Γκριμαλντι; και δεν εννοω το μεγεθος, γιατι και η Citibank μεγαλη ειναι, αλλα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...