Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Γνωριζει κανεις την οικονομικη κατασταση του ομιλου Γκριμαλντι;
Δεν είμαι σε θέση να ξέρω την οικονομική κατάσταση του Ομίλου Γκριμάλντι (φαντάζομαι κάπως καλύτερη από την δική μου:D), αλλά εσχάτως απέκτησα και εγώ παρόμοιους προβληματισμούς. Κάτι οι ζημίες που ανακοίνωσε για το 2008 η FINNLINES...κάτι τα motorways που έχω την εντύπωση ότι δεν είναι και ιδιαίτερα αποδοτικά...κάτι οι γκρίνιες της GNV για τις επιδοτήσεις που παίρνει, κάτι τα νεοναυπηγούμενα που δεν ξέρω που θα δρομολογηθούν αποδοτικά...κάτι κάποιες κινήσεις, θα έλεγα σπασμωδικές, πχ μεταδρομολόγηση του Eurostar Barcelona/Zeus. Όλα αυτά δεν μου δείχνουν και πολύ αισιόδοξα. Χωρίς βέβαια να μπορώ να γνωρίζω την πραγματικότητα.

ΥΓ Ας προσθέσω και άλλη μια ερώτηση στις παραπάνω. Εάν δεν είχε αγοράσει τις Μινωικές ο Γκριμάλντι...θα αγόραζαν ποτέ οι Μινωικές τα Cruise Europa/Olympia? Και εάν δεν τα αγόραζαν (πουλώντας Πασιφάη κλπ) πού θα τα δρομολογούσε αποδοτικά?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολλοί θεωρούν πως η δρομολόγηση του Superfast δεν θα επηρεάσει σημαντικά την κίνηση της ΑΝΕΚ. Δεν συμμερίζομαι αυτή την άποψη για τους εξής λόγους:

1. Στα φορτηγά τα μερίδια αγοράς είναι 50-50% συνεπώς η απώλειες και για τους δύο παίκτες θα είναι παραπλήσιες.

2. Η τιμολογιακή πολιτική σε επιβάτες και οχήματα της ΑΝΕΚ (την περίοδο που διανύουμε) δεν διαφέρει σημαντικά από αυτή των Μινωικών. Με εξαίρεση το deck σε όλες τις άλλες κατηγορίες οι τιμές είναι πολύ κοντά. Συνεπώς δεν αποτελεί το πλέον φθηνό προϊόν της γραμμής, ενώ μένει να δούμε και την τιμολογιακή πολιτική της Superfast.

3. Τα μερίδια αγοράς των επιβατών είναι 70-30% συνεπώς είναι λογικό οι Μινωικές να έχουν μεγαλύτερες απώλειες, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε τα μερίδια αγοράς της υψηλής περιόδου. Μήπως την περίοδο αυτή η ύπαρξη του Superfast εξυπηρετήσει αυτούς που μέχρι τώρα μη βρίσκοντας εισιτήριο στα παλάτια, επέλεγαν αναγκαστικά την ΑΝΕΚ;

4. Η αύξηση του capacity στο Ηράκλειο καθώς και οι εκπτώσεις που θα δοθούν (μόνιμα ή προσωρινά στη γραμμή), θα ανατρέψουν τις ισορροπίες μεταξύ των λιμανιών της Κρήτης, απορροφώντας μεταφορική κίνηση από το λιμάνι των Χανίων, στο οποίο η ΑΝΕΚ έχει μονοπώλιο. Το φαινόμενο αυτό παρατηρήθηκε (με αντίστροφη φορά), το τελευταίο τρίμηνο του 2007, όταν η δρομολόγηση των Αριάδνη και Olympic Champion με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, προσέλκυσε στα Χανιά επιβάτες από το λιμάνι του Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

2. Η τιμολογιακή πολιτική σε επιβάτες και οχήματα της ΑΝΕΚ (την περίοδο που διανύουμε) δεν διαφέρει σημαντικά από αυτή των Μινωικών. Με εξαίρεση το deck σε όλες τις άλλες κατηγορίες οι τιμές είναι πολύ κοντά. Συνεπώς δεν αποτελεί το πλέον φθηνό προϊόν της γραμμής, ενώ μένει να δούμε και την τιμολογιακή πολιτική της Superfast.

Πάντως, τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ τιμές στα φορτηγά δε νομίζω πως τις ξέρουμε. Δηλαδή το θέμα είναι τι ποσοτικές εκπτώσεις δίνουν, τι ευκολίες πληρωμής κάνουν, κλπ.

Εκεί αφενός μεν η ΑΝΕΚ σίγουρα έχει χαμηλό κοστολόγιο, αφετέρου αμφιβάλλω αν κάποια Ελληνική μεταφορική προτιμήσει τη Σουπερφαστ. Οι διεθνείς μεταφορικές μπορεί να βολευτούν, αλλά οι τοπικές, πολύ αμφιβάλλω.

Εκτιμώ ότι η Σουπερφαστ θα ποντάρει στον επιβάτη, καθώς και θα θελήσει να εκμεταλλευτεί τη μικρή πληρότητα του γκαράζ με κίνητρα για να κατεβάσει ο κόσμος τα αυτοκίνητα(όπως η ΑΝΕΚ το καλοκαίρι κατέβαινε με το γκαράζ ΤΙΓΚΑ στο Ι.Χ).

3. Τα μερίδια αγοράς των επιβατών είναι 70-30% συνεπώς είναι λογικό οι Μινωικές να έχουν μεγαλύτερες απώλειες, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε τα μερίδια αγοράς της υψηλής περιόδου. Μήπως την περίοδο αυτή η ύπαρξη του Superfast εξυπηρετήσει αυτούς που μέχρι τώρα μη βρίσκοντας εισιτήριο στα παλάτια, επέλεγαν αναγκαστικά την ΑΝΕΚ;

Δες και παραπάνω. Η τρομερή προσφορά της ΑΝΕΚ για το σχεδόν τζάμπα Ι.Χ τη βοήθησε πάρα πολύ.

Η αύξηση του capacity στο Ηράκλειο καθώς και οι εκπτώσεις που θα δοθούν (μόνιμα ή προσωρινά στη γραμμή), θα ανατρέψουν τις ισορροπίες μεταξύ των λιμανιών της Κρήτης, απορροφώντας μεταφορική κίνηση από το λιμάνι των Χανίων, στο οποίο η ΑΝΕΚ έχει μονοπώλιο. Το φαινόμενο αυτό παρατηρήθηκε (με αντίστροφη φορά), το τελευταίο τρίμηνο του 2007, όταν η δρομολόγηση των Αριάδνη και Olympic Champion με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, προσέλκυσε στα Χανιά επιβάτες από το λιμάνι του Ηρακλείου.

Ενδεχομένως αυτό να αφορά τους Ρεθεμνιώτες, και είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα σκέψη. Για ταξιδιώτες των Χανίων δεν το βλέπω πολύ πιθανό, 150χλμ στον άθλιο ΒΟΑΚ είναι ένα θεματάκι :)

Επίσης, πολύ ελκυστική για τον εκδρομέα είναι και η ώρα αναχώρησης από Ηράκλειο, καθώς χαρίζει ολόκληρη ημέρα στην Κρήτη

Link to comment
Share on other sites

Αντιλαμβάνεστε ότι εμείς είμαστε στην ακτοπλοΐα με τη Blue Star . Εαν οι δύο βασικοί της ανταγωνιστές οι ANEK και οι Μινωικές έβγαιναν σε μια διαδικασία πλειστηριασμού εμείς θα είχαμε κάθε λόγο να πληρώσουμε μεγαλύτερο τίμημα από οποιοδήποτε άλλο ενδιαφερόμενο διότι θα δημιουργούσαμε μονοπώλιο και μετά με πάρα πολύ μικρή αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων θα καλύπταμε τη διαφορά.
Ας έχουμε υπ' όψη και την παραπάνω πρόσφατη δήλωση του Α.Βγενόπουλου. Μπορεί να ήταν υποθετική...μπορεί να αφορούσε την προσφορά της AEGEAN για την ΟΑ...αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαία. Πιστεύω ότι έκανε γνωστό τοις πάσι..."αγοράζω ό,τι πωλείται". Και δεν νομίζω ότι τα έλεγε για την ΑΝΕΚ.

ΥΓ Και μια προσθήκη στο προηγούμενο μήνυμά μου. Η οικονομική κρίση που επιδρά δραματικά στις πωλήσεις αυτοκινήτων δεν πλήττει σοβαρά μόνο την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και τους μεταφορείς καινούργιων αυτοκινήτων.

Link to comment
Share on other sites

Με τιμές στα επίπεδα της Minoan, γίνεται σαφές πως σε αυτή τη φάση η Superfast δεν θέλει να χρησιμοποιήσει την τιμολογιακή πολιτική ως όπλο για την είσοδο της στη νέα γραμμή. Το μπαλάκι για αυτή την επιλογή περνάει στις Μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

θα μπορει να κανει καλες προσφορες στις τιμες.

Για παραδειγμα,προσωπικα θεωρω,αν θελει οντως να μπει με το δεξι ποδι στον ανταγωνισμο θα πρεπει να ξεκινησει με 30 ευρω το deck την ιδια στιγμη που η ΑΝΕΚ το εχει 32 για 9 ωρες και η ΜΙΝΟΑΝ 39 για την ιδια περιπου διαρκεια ταξιδιου.Δεν ξερω κατα ποσο τους συμφερει αυτο αλλα τουλαχιστον,σε πρωτη φαση,πρεπει να 'χτυπησουν' στις τιμες αν θελουν να τραβηξουν αρκετο επιβατικο κοινο.

Εγω δεν καταλαβαινω παντως το σκεπτικο της SUPERFAST:confused:Παει σε μια γραμμη που επι χρονια ειναι 2 εταιριες(και μαλιστα της Κρητης)με το σκεπτικο οτι επειδη εχουμε ισχυρο brand name και επειδη το πλοιο μας ειναι αστερι και κοκκινο:D θα σαρωσουμε ετσι κι αλλιως....B)

Πως θα προσεγγισεις επιβατες που παροδοσιακα χρησιμοποιουν αλλες εταιριες?Η HSW επι Στριντζη,ξεκινησε στα Χανια με ενα πλοιο(100 κλασεις ανωτερο απο τα τοτε υπαρχοντα της γραμμης) και 6 ωρο ταξιδι κ παρολαυτα,προσφερε εξ αρχης ανταγωνιστικες τιμες!

Νομιζω πως επρεπε να ειναι πιο φτηνες οι τιμες,οχι για να χτυπησει την MINOAN(ισαξια πλοια)αλλα την ΑΝΕΚ,που σε αυτην την περιπτωση ειναι ο αδυναμος κρικος.Μην ξεχναμε,πως υπαρχει παντα μια μεριδα επιβατων,που προτιμα το φτηνοτερο εστω κ αν οι υπηρεσιες που του προσφερονται ειναι χαμηλου επιπεδου(εχουμε πολλα παραδειγματα...).

Πιστευω(σαν εμπειρος ακτοπλοος εφοπλιστης:D)πως συντομα η ΑΤΤΙΚΑ θα κατεβασει τις τιμες,γιατι με 10 ανθρωπους και 5 οχηματα,δεν θα βγαζει ουτε τα πετρελαια...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θεωρώ πως την συγκεκριμμένη (τουλάχιστον) στιγμή "στόχος" δεν είναι η "Κρητική" ΑΝΕΚ αλλά οι "Ιταλίζουσες" Μινωικές. Και λόγω των τιμών που ανεγγέλθεισαν του SUPERFAST αλλά και λόγω του ότι το πλοίο "κατεβαίνει" στο Ηράκλειο και όχι στα Χανιά.

Θεωρώ ακόμα πως το να ανοίξει δύο μέτωπα στο θέμα των τιμών, δεν θα ήταν και πολύ σώφρoν αφού κάλλιστα θα μπορούσε η ΑΝΕΚ με τα σαφώς οικονομικότερα ΚΡΗΤΗ Ι & ΙΙ, να απαντήσει στα "30 ευρώ στο deck" του SUPERFAST, με 28 (πχ), και ο κατήφορος να μην έχει τελειωμό.

Εξάλλου φίλε NHSOS XIOS στο παράδειγμα που ανέφερες, δεν είδαμε και κανένα καλό αποτέλεσμα για την HSW. ;)

Η HSW επι Στριντζη,ξεκινησε στα Χανια με ενα πλοιο(100 κλασεις ανωτερο απο τα τοτε υπαρχοντα της γραμμης) και 6 ωρο ταξιδι κ παρολαυτα,προσφερε εξ αρχης ανταγωνιστικες τιμες!
Link to comment
Share on other sites

Το λες και μόνος σου φίλε ΣΕΙΡΙΟΣ! Τόσο το BLUE STAR 2 όσο και το ΑΡΙΑΔΝΗ απέτυχαν στα Χανιά άρα ποιος ο λόγος να πάει η Άττικα να χτυπήσει ξανά εκεί;

Στο δια ταύτα το έχουμε ξαναπεί: Στα ματιά του απλού, μη καραβολάτρη, επιβάτη το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ δεν έχει να προσφέρει τίποτα μα τίποτα παραπάνω σε σχέση με τα ΠΑΛΑΣ. Μπορεί εδώ μέσα στο φόρουμ να βγήκε ότι το κόκκινο θα σαρώσει όμως επειδή από ότι κατάλαβα ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν ταξιδέψει και με τα μεν και με τα δε ώστε να έχουν συνολική άποψη, ο απλός κόσμος δεν θα σκεφτεί ούτε ότι τα έφτιαξε ο Παναγώπουλος, ούτε ότι έχουν λιγότερο vibration, ούτε ότι είναι πιο όμορφα εξωτερικά, ούτε ότι είναι κόκκινα άρα θα το πάρω γιατί είμαι Ολυμπιακός... Έχουν ένα ισχυρότατο brand name, ναι δεκτό, αλλά η Κρήτη δεν είναι Αδριατική και δεν βλέπω και διαφορά στις τιμές ώστε να χτυπήσει καμπανάκι στο αυτί κάποιου. Ολοκαίνουργα είναι όλα, service άψογο έχουν όλα, ταχύτητα μεγάλη αναπτύσουν άμα θέλουν όλα. Θα προσφέρουν ένα νέο δρομολόγιο ημερίσιο το οποίο όμως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να συμβαδίσει με τις συνήθειες των τακτικών επιβατών. Γιατί και στα Χανιά μπορεί να υπερίσχυσε το τοπικιστικό στοιχείο αλλά τότε που κονταροχτυπιότανε το ΑΡΙΑΔΝΗ με το CHAMPION, οι Χριστοπαναγίες και οι αναθεμαστισμοί σε αυτούς που ανάγκασαν τους επιβάτες να βγαίνουν 10 το βράδυ, μέσα στη νύχτα και στο κρύο, να πρέπει να βρουν πολλές φορές ταξί για να πάνε στην άλλη άκρη του νομού (1,5 και 2 ώρες δρόμος πολλές φορές) πήγαιναν σύννεφο.

Εν τέλει, μακάρι να μείνουν και οι τρεις παίχτες. Προς όφελος των επιβατών είναι και του νησιού ολόκληρου να έχει την αφρόκρεμα της ελληνικής ακτοπλοΐας. Καλοτάξιδο να είναι το πλοίο, καλότυχο και καλές θάλασσες να έχει το πλήρωμά του κι από συζητήσεις άλλο τίποτα. Καλά να είμαστε. :)

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε βέβαια πως η γραμμή του Ηρακλείου εξυπηρετεί τους 2 νομούς της Ανατολικής Κρήτης(και το Ηράκλειο από μόνο του είναι τεράστιο κέντρο) + κάποια μικρή κίνηση του Ανατολικου Ρεθύμνου.

Link to comment
Share on other sites

θα μπορούσε η ΑΝΕΚ με τα σαφώς οικονομικότερα ΚΡΗΤΗ Ι & ΙΙ, να απαντήσει στα "30 ευρώ στο deck" του SUPERFAST, με 28 (πχ), και ο κατήφορος να μην έχει τελειωμό.

Εξάλλου φίλε NHSOS XIOS στο παράδειγμα που ανέφερες, δεν είδαμε και κανένα καλό αποτέλεσμα για την HSW.

Φιλε ΣΕΙΡΙΕ,το να μπει η ΑΤΤΙΚΑ με χαμηλες τιμες(μιλαω παντα για επιπεδα τιμων ΑΝΕΚ)αυτοματα δινει αφορμη σε καθε επιβατη,να ταξιεδεψει με το 12.Ειναι η μοναδικη επιλογη που εχει για να προσελκυσει το επιβατικο κοινο και να χτυπησει ακομα και σταθερους πελατες της ΜΙΝΟΑΝ η της ΑΝΕΚ.;)

Διαφορετικα,δεν βρισκω λογο καποιοι που ταξιδευουν χρονια με την ΜΙΝΟΑΝ να παρουν την SUPERFAST σε ωραρια που δεν εχουν συνηθισει κ να πληρωσουν το ιδιο,οπως επισης αντιστοιχα,επιβατες που παραδοσιακα επιλεγουν ΑΝΕΚ,να πληρωσουν παραπανω για να φυγουν η να φτασουν,παλι,σε διαφορετικα ωραρια απο τα συνηθισμενα.

Οπως προειπα,την λογικη ''ειμαστε η SUPERFAST και το πλοιο μας θα τραβηξει κοσμο'',δεν την δεχομαιB)Συμφωνω απολυτα με τον George:

ο απλός κόσμος δεν θα σκεφτεί ούτε ότι τα έφτιαξε ο Παναγώπουλος, ούτε ότι έχουν λιγότερο vibration, ούτε ότι είναι πιο όμορφα εξωτερικά, ούτε ότι είναι κόκκινα άρα θα το πάρω γιατί είμαι Ολυμπιακός... Έχουν ένα ισχυρότατο brand name, ναι δεκτό, αλλά η Κρήτη δεν είναι Αδριατική και δεν βλέπω και διαφορά στις τιμές ώστε να χτυπήσει καμπανάκι στο αυτί κάποιου.

Τον απλο κοσμο δεν τον ενδιαφερει αν ειναι κοκκινο,αν εχει φτερα στην τσιμινιερα η αν ειναι κουκλι εξωτερικα.Δωσε την ευκαιρια(τιμες)να σε προτιμησουν οι επιβατες,κι απο κει κ περα,το αν εχεις 'καλυτερο' πλοιο η το ισχυρο σου brand name,θα κριθει και θα διαδοθει αναλογα.

Οσο για τα Χανια,το οτι η ΑΝΕΚ 'αγορασε' τον 'ανταγωνισμο',εχει κι αυτο το νοημα του;)Στο Ηρακλειο,μπορει να κανει το ιδιο...:rolleyes:Γιαυτο επιμενω πως η ΑΤΤΙΚΑ πρεπει η ειναι λογικο,να επιδιωξει να παρει το μεριδιο των κιτρινων.

Τελος,ασχετο με ολα τα παραπανω,(δεν θυμαμαι αν εχει ξαναναφερθει)τα μονα οχηματα προερχομενα απο Ευρωπη(IX-φορτηγα)που μπορουν να προλαβουν το 12 απο Πειραια,ειναι αυτα που θα εχουν ταξιδεψει με τα κοκκινα της Ανκονα(δεν λεω για το Μπαρι,γιατι ειναι αρκετα νοτια)με το δρομολογιο 1.30 το μεσημερι(απο Ιταλια).Ολα τα υπολοιπα θα μπαινουν στα ΚΡΗΤΗ και τα PALACE.

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο ζήτημα είναι ότι η ώρα άφιξης στο Ηράκλειο εξυπηρετεί μόνο τους "αστούς" Ηρακλειώτες, καθώς και τους κοντινούς με αυτοκίνητο.

Μου κάνει λοιπόν εντύπωση που δεν βλέπουμε μια προσφορά γενναίας έκπτωσης στο Ι.Χ με αναχώρηση Παρασκευή και επιστροφή Κυριακή, με κίνητρο για συχνή χρήση. Εκτιμώ ότι έτσι η εταιρεία δε θα αποσπούσε μόνο μερίδιο απο τις άλλες δυο αλλά θα μεγάλωνε και την πίτα, καθώς θα έδινε κίνητρο σε κόσμο να κατέβει για Σ/Κ!

Link to comment
Share on other sites

Η είσοδος της Superfast στην Κρήτη παρουσιάζει στοιχεία που δεν έχουμε ξαναδεί σε άλλες περιπτώσεις εταιρειών που μπήκαν σε νέες αγορές, καθώς θα ανταγωνιστεί παράλληλα δύο μεγάλους παίχτες και δύο διαφορετικές κατηγορίες πλοίων από τη μία τα Palace και από την άλλη τα Κρήτη.

Με την κίνηση αυτή ο όμιλος αναγνωρίζει το λάθος που έκανε με την απόσυρση του από την Κρήτη το 2005. Αν τότε είχε κάνει ένα ακόμα χρόνο υπομονή, τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά. Αυτό που κάνει τη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι η απελευθέρωση του ναυλολογίου που έγινε το 2006 και άλλαξε εντελώς τη βαρύτητα που παίζει το μεταφορικό έργο των επιβατών και των οχημάτων (στον οποίο η Blue Star είχε καθιερωθεί από την πρώτη στιγμή), σε σχέση με τη βαρύτητα που έχει το μεταφορικό έργο των φορτηγών. Φυσικά η ιστορία δε γυρίζει πίσω και έτσι η Superfast καλείται να δώσει τη μάχη από την αρχή.

Κατά τη γνώμη μου ήρθε για να μείνει. Διαθέτει όνομα, πλοίο, δίκτυο και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου καθώς και ρευστότητα που της επιτρέπει να “αγοράσει” όσο χρόνο χρειάζεται. Δεύτερο σημαντικό πλεονέκτημα της είναι πως κτυπά τους αντιπάλους της στην καρδιά της κερδοφορίας τους Αν ο ανταγωνισμός οξυνθεί στο Ηράκλειο βραχυπρόθεσμα θα χάνουν και οι 3, η διαφορά όμως είναι πως η Attica έχει άλλες γραμμές με σημαντικά κέρδη που μπορούν να στηρίξουν αυτή την αιμορραγία κερδών, πολυτέλεια που δεν έχουν οι άλλοι δύο παίκτες.

Νομίζω ότι ο Orestis, τα είπε όλα. Απλά εγώ ξεκίναγα το σχόλιο από το τέλος, απο εκεί που επισημαίνει ότι o Όμιλος έχει την πολυτέλεια να «αγοράσει» χρόνο. Πιστεύω πως θα αρχίσει ένα παιχνίδι φθοράς το οποίο θα εξαναγκάσει κάποιον απο τους δύο Μινωικές - ΑΝΕΚ να κάτσουν στο τραπέζι με τον Βγενόπουλο και την θαλασσινή παρέα του. Έχω την αίσθηση πως έχουν υπολογίσει τα πάντα, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Σε καμιά περίπτωση δεν θέλουν να πάνε στο ναπολιτάνο, αλλά θέλουν να έρθει αυτός σε εκείνους, διότι - γενικά - δεν είναι καλό πράγμα να πηγαίνεις εσύ στο ναπολιτάνο. Όσον αφορά την ΑΝΕΚ, είμαι σίγουρος πως την έχουν «ψάξει» μέχρι κεραίας εδώ και πολύ καιρό. Ίσως και ένα χρόνο πριν να ξεκίνησαν την ανάλυση της. Ξέρουν την κατάσταση της, όπως επίσης ξέρουν (ας μην ξεχνάμε πως είναι και ποντοπόροι) ότι ο Ρέστης δεν θα στηρίξει σε ενδεχόμενη κόντρα.

Και φυσικά, όπως λέει και ο Orestis...το ναυλολόγιο. Οι εποχές είναι δύσκολες και στο πλαίσιο της ελεγχόμενης αιμορραγίας, δεν θα ξαφνιαστό αν δω τους ναύλους του κόκκινου να τινάζουν την μπανκα στον αέρα.

Το μόνο που δε ξέρω είναι αν έχουν βρει καλό μάγειρα να φτιάχνει αξιοπρεπές γαμοπύλαφο, διότι προβλέπω πως η ΑΝΕΚ full σαιζόν, αυτό θα παίζει...Τα τσιγαριστά και τα γαμοπύλαφα.

Link to comment
Share on other sites

Το λες και μόνος σου φίλε ΣΕΙΡΙΟΣ! Τόσο το BLUE STAR 2 όσο και το ΑΡΙΑΔΝΗ απέτυχαν στα Χανιά άρα ποιος ο λόγος να πάει η Άττικα να χτυπήσει ξανά εκεί;

Μία μικρή διευκρίνιση. Δεν είπα πουθενά ότι η Άττικα θα έπρεπε να χτυπήσει πάλι στα Χανιά. Αυτό που είπα είναι ότι πρώτος στόχος (αντίπαλος) είναι οι Μινωικές, και όχι η ΑΝΕΚ, και ένας από τους λόγους που με κάνει να πιστεύω κάτι τέτοιο είναι το ότι το SUPERFAST κατεβαίνει στο Ηράκλειο και όχι στα Χανιά.

Όλα αυτά βέβαια εξυπακούεται ότι αποτελούν την προσωπική μου γνώμη, η οποία δεν αποκλείεται καθόλου να είναι και λανθασμένη.

Και για να προσθέσω άλλη μία άποψη στο παζλ των υποθέσεων μας, θα ήθελα να πω ότι αν στις δύο πρώτες απόπειρες εισόδου άλλων εταιρειών στην ...αγορά τση Κρήτης υπήρχαν κάποιες δικαιολογίες για την αποτυχία τους (δεν ήξερα, δεν τα καλο-υπολόγισα, δεν περίμενα τόσο Κρητικούς τους ...Κρητικούς), αυτή τη φορά δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να υπάρξει. Για να κάνει αυτή την κίνηση η ATTICA και μάλιστα σε δύσκολους καιρούς, κάτι ξέρει, κάτι έχει συζητηθεί, κάπου εντέλει ποντάρει. Δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να ξύπνησε κάποιο πρωί ο κ. Βγενόπουλος, να σκέφτηκε ότι η Πάτρα πέφτει κάπως μακρυά και να αποφάσισε να φέρει ένα καράβι στον Πειραιά έτσι απλά, μόνο και μόνο για να το βλέπει.

Any way !!! Κοντός ψαλμός αλληλούια....... ;)

Link to comment
Share on other sites

παντα η σουπερφαστ ητανε πιο ακριβη απο ολες τις αλλες εταιριες αλλα παντα γεματη ητανε κ πρωτη ερχοτανε στις περισσοτερες κατηγοριες!τωρα ομως δειχνει την δυναμη της να κτυπησει στο καστρο των μινωικων με την τσεπη της να ανταχει περισσοτερα απο οσα φανταζομαστε κ να περιμενει την κινηση των αλλων 2 τωρα...

Link to comment
Share on other sites

Απο εναν πειρατη το αποσπασμα

Παρά τα προβλήματα και την αναταραχή που επικρατεί στο νησί

Μία ακόμα απόπειρα εισόδου στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης επειχειρεί από τις 12 Μαρτίου, η SUPERFAST FERRIES

Αυτή τη φορά βρίσκεται υπό την διοίκηση της MIG και παρά τα μέχρι στιγμής προβλήματα, η εταιρία φαίνεται αποφασισμένη να εμμείνει στην απόφασή της και να κατακτήσει τον Κρητικό "αέρα".

Όσο για τα προβλήματα: Κατ' αρχήν μέχρι και αυτή την ώρα, ο υπουργός Ναυτιλίας - για άγνωστο λόγο - δεν υπέγραψε το απαραίτητο για τον απόπλου του πλοίου έγγραφο. Μήπως όμως αυτό θα κρατήσει τον mr. MIG στον Πειραιά; Αμφίβολο. Δεύτερον: Στην Κρήτη, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει αναβρασμός.

Ανήμερα της άφιξης του πλοίου SUPERFAST XII στο Ηράκλειο, η ΑΝΕΚ πραγματοποιεί διοικητικό συμβούλιο. Παράλληλα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι χάθηκαν ή αποκαθηλώθηκαν ή καταστράφηκαν οι περισσότερες από τις διαφημιστικές αφίσες, που προβάλλουν την έναρξη των δρομολογίων της SUPERFAST FERRIES.

Να υπενθυμίσω ότι κατά την προηγούμενη απόπειρα δρομολόγησης πλοίου του ίδίου τύπου από την SUPERFAST, οι Κρητικοί, που επισκέφθηκαν το πλοίο, αρνήθηκαν να κάνουν δηλώσεις στους δημοσιογράφους και απέφυγαν τις φωτογραφήσεις, ενώ σημαντικό όνομα των ακτοπλοϊκών γραμμών του νησιού, πέρασε έξω από το πλοίο και δεν θέλησε ούτε μια ματιά να ρίξει στο καινούριο για τη Κρήτη, πλοίο. Το γεγονός ότι δεν καλωσόρισε τους επισκέπτες, τότε είχε σχολιαστεί, δυσμενώς.

Link to comment
Share on other sites

Απο εναν πειρατη το αποσπασμα
Και από τον ίδιο πειρατή η μερική διόρθωση:
Τετάρτη, 11 Μάρτιος 2009

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Σε προηγούμενο ρεπορτάζ που αναρτήθηκε στο nextok το οποίο αναφέρεται στην έναρξη δρομολογίων από Πειραιά προς Ηράκλειο με πλοίο της MIG, από παραπληροφόρηση αναφέραμε ότι οι διαφημιστικές αφίσες της εταιρίας στη Κρήτη έχουν καταστραφεί σε μεγάλο αριθμό। Ωστόσο από την πλοιοκτήτρια εταιρία μας ανέφεραν ότι δεν έχουν αναρτηθεί διαφημιστικές αφίσες। Ζητούμε συγνώμη।

Θεοδοσία Κοντζόγλου

http://nextok.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

O 'ΒΓΕΝΟ' ηρθε για να μεινει,ενω το παρον εδωσε και ο Π.Παναγοπουλος.Ο mr MIG δηλωσε με νοημα:

Ο Όμιλος Marfin δεν ήρθε τώρα στην Κρήτη, αλλά δραστηριοποιείται με πολλές επιχειρήσεις όπως η Marfin Popular, η SINGULARLOGISTICS, η EVEREST τα GOODYS, η VIVARTIA,

Όπως επισημάνθηκε 1.600 φορτηγά του ομίλου φτάνουν στο λιμάνι της Κρήτης. Σχεδόν το σύνολο του πληθυσμού κάνει χρήση των υπηρεσιών και προϊόντων του ομίλου μας.

edit Αναλογες δηλωσεις και εδω

Link to comment
Share on other sites

Αναμενόμενες οι δηλώσεις.Προφανώς ο κ.Βγενόπουλος θέλησε να βεβαιώσει εξ αρχής ότι ήρθε για να μείνει, να αποτάξει το κακό παρελθόν με τα 2 ενεπιτυχή εγχειρήματα του Μπλου σταρ 1 και του ΑΡΙΑΔΝΗ, και να προσπαθήσει να θεμελιώσει την σχέση εμπιστοσύνης που είχα αναφέρει και σε προηγούμενο μήνυμα.

Η παρουσία του Παναγόπουλου πραγματικά πιστεύω ήταν ένα μεγάλο χαρτί για τον όμιλο. Το παρελθόν και το παρών της εταιρείας δίπλα δίπλα έδωσαν άλλη βαρύτητα πιστεύω στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο βαπόρι.

Η τιμολογιακή πολιτική που ακολούθησε ο όμιλος για μένα πιστεύω ότι είναι σωστή τουλάχιστον για επιβάτες κι οχήματα που φαίνονται στα τιμολόγια.

Οι τιμές είναι μέσα στον ανταγωνισμό,ελαφρώς χαμηλότερη από τον δυνατό παίκτη της γραμμής κι ελαφρώς υψηλότερη από τον έταιρο παίκτη.

Ούτε 20ευρα σε καμπίνες ούτε 40αρια σε ΙΧ, τα οποία θα έμπαιναν σε μια λογική ο θάνατος σου η ζωή σου.

Και η προσφορά της εταιρειες για τις καθημερινες με κλειστο αριθμό εισιτηρίων είναι πολύ καλή κι έχει μεγάλη απήχηση στα Μπλου που την εφαρμόζουν εδω και χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ώς "έμπειρος ακτοπλόος εφοπλιστής" (συνάδελφος του NHSOS XIOS:D) συμφωνώ ότι θα υπάρξει μακροχρόνια πολιορκία του κάστρου και όχι επίθεση κατά μέτωπο...τουλάχιστον εξ αρχής. Εκεί που διαφωνώ είναι "ότι πάνε Ηράκλειο, γιατί δεν τους παίρνει στα Χανιά". Αντιθέτως πιστεύω ότι ο σχεδιασμός του Ηρακλείου γίνεται με το μυαλό στα Χανιά. Πιστεύω ότι μόλις (και φυσικά εάν) η ΑΝΕΚ αρχίζει να έχει προβλήματα από την παρουσία του SF στο Ηράκλειο...τότε θα μπει και άλλο πλοίο της Attica στα Χανιά, καθώς τότε θα είναι πολύ δύσκολο (μάλλον αδύνατο) για την ΑΝΕΚ να επαναλάβει τις κινήσεις του παρελθόντος. Πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα υπάρξουν 2 εταιρείες και στα Χανιά. Και αυτό δεν θα είναι ήττα της ΑΝΕΚ, αλλά μια νομοτέλεια των πραγμάτων. Μια διόρθωση μιάς "ανωμαλίας", όπως διόρθωση "ανωμαλίας" θα είναι και η είσοδος και άλλης σοβαρής ανταγωνίστριας εταιρείας στα Δωδεκάνησα ή αντίστροφα στη Χίο-Μυτιλήνη. Και φυσικά όλα αυτά είναι για το καλό μας, όσο δεν υπάρχουν μονοπώλια και καρτέλ με συμφωνίες κάτω απ' το τραπέζι. Όχι βέβαια ότι υπήρξαν ποτέ καρτέλ, αλλά λέμε για το μέλλον...:rolleyes:

ΥΓ Και πέρα από όλα τα άλλα αυτή τη στιγμή η Attica έχει τα λιγότερα οργανωτικά προβλήματα από τους άλλους δύο ομίλους, οι οποίοι -εν μέσω οικονομικής κρίσης- καλούνται να επανασχεδιάσουν τις στρατηγικές των πολυσχιδών ομίλων τους. Σε αυτή τη φάση η Attica εμφανίζεται ως η πλέον συμπαγής ομάδα...και χωρίς διοικητικά προβλήματα...που λέμε και στη μπάλα.;)

ΥΓ2. Σου επιτρέπω…:D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από κίνηση απογοητευτική πήρε το αυτί μου πως ήτανε....Σόρρυ για τους λάτρεις του αλλά ακόμα και Ηράκλειο...Την τύχη των υπολοίπων της Κρήτης θα έχει...

Link to comment
Share on other sites

Αν και είναι γνωστό ότι το χιούμορ είναι πηγή ζωής.....

...Κανένας εθελοντής ήρωας, να κάνει μια βόλτα χαράματα στο λιμάνι και να μας μεταφέρει το πρώτο δελτίο επιβατικής και ...οχηματικής κίνησης ??? :D

θα μου επιτρέψεις φίλε μου Artevelde :) να παρατηρήσω ότι είναι πολύ (μα πάρα πάρα πολύ) νωρίς για να εξάγουμε συμπεράσματα για την απήχηση που θα έχει το πλοίο.

Πρώτο δρομολόγιο....., προσωπικά θα παραξενευόμουν αν από την πρώτη ημέρα είχε έστω και ικανοποιητική κίνηση. Καινούργιο πλοίο, καινούργια ώρα, ο κόσμος ούτε καν το ξέρει (δεν είναι όλοι καραβολάτρες), ας κάνουμε λίγη υπομονή.....

Link to comment
Share on other sites

Το μεγάλο μπόνους είναι αφενός μεν η μεγάλη ρευστότητα της εταιρείας, αφετέρου αυτό που είπε ο Βγενόπουλος, και δεν το είχα σκεφτεί: Η εγγυημένη κίνηση των φορτηγών της ίδιας της MIG!

Σίγουρα δε θα είναι αυτή η κίνηση που θα βγάλει το καράβι στα ανοιχτά, αλλά θα βοηθήσει την κατάσταση ειδικά στους πρώτους δύσκολους μήνες

Link to comment
Share on other sites

...Το μεγάλο μπόνους είναι αφενός μεν η μεγάλη ρευστότητα της εταιρείας, αφετέρου αυτό που είπε ο Βγενόπουλος, και δεν το είχα σκεφτεί: Η εγγυημένη κίνηση των φορτηγών της ίδιας της MIG!...

Να σκεφθώ ότι δεν είναι αυτοσκοπός του Marfin Investment Group η γραμμή του Ηρακλείου αλλά η κερδοφορία per se? Οπότε να συμπεράνω ότι δεν θα χρηματοδοτεί αιωνίως το Group το SFXII, αν αυτοδύναμα δεν βγάλει κέρδη?

Όσο για τα 1600 φορτηγά της Vivartia κλπ, σε τι χρονική περίοδο αναφέρονται? Την ημέρα, τον μήνα, τον χρόνο? Διότι αν είναι τον μήνα είναι 50 την ημέρα, και να είναι ετησίως είναι 4 την ημέρα. Απίθανο μου φαίνεται το 50, απελπιστικό το 4 :confused:.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...