Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts


Kefalonia Main Particulars / Κεφαλονιά Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: KEFALONIA
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Venus(1975-1995)
IMO Number: 7426045
LOA / Μέγιστο Μήκος: 120,80 m
Breadth / Πλάτος: 17,20 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3924 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1975
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Naikai,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 10300 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 20 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1995

Operator/Διαχειριστής: Strintzis Ferries
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Highashi Nihon Ferry

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Patra-Sami-Ithaki

Other information / Άλλες πληροφορίες:


________________________________________________________________________________________

(1975, ex-Venus, Κεφαλονιά, Νήσος Κεφαλονιά, Κεφαλονιά για πάντα)

 

 

 

Edited by proud_ionian
κεφαλονιά ξανά
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πεταει μετα την επισκευη και την αλλαγη αξονοπροπελας :) .

2 ωρες και 34' απο το προσω στη σαμη μεχρι τη νοτια της πατρας (και με dead slow 2 σταδια πριν την κοκκινη τσαμαδουρα)

το καλο ειναι οτι δεν το υποχρεωνουν πλεον να κοβει στα 15 μιλια τα τελευταια 5 μιλια πριν την πατρα.

17.00 ελυσε απο σαμη 19.45 εβγαιναν αυτοκινητα στην πατρα.

αν λαβουμε υποψιν οτι ειναι 52,5 μιλια πατρα σαμη καταλαβαινετε οτι τα 21 τα πιανουμε χωρις ζεσταμα :P

Edited by proud_ionian
κεφαλονιά για πάντα
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ξαναρχιζει η ημιδιανυκτερευση του Σαββατου που ειχε κοπει απο το Δεκεμβριο.

απο τις 14/5 μεχρι και τελος Ιουνιου καθε Σαββατο θα εκτελει μονο το πρωινο δρομολογιο και θα ειναι απο τις 16.20 στο Βαθυ. ευκαιρια για καμια ρολια χρωμα στο καραβι και καμια ωρα υπνου για το πληρωμα γιατι το καλοκαιρι προβλεπεται βαρυ

Link to comment
Share on other sites

παπα :D εβγαλε το κεφαλονια αποψε.

για τουλαχιστον 10 λεπτα και μεχρι 5 λεπτα πριν την αναχωρηση εβγαζε εναν ωραιο λευκο καπνο απο την ηλεκτρομηχανη. θυμιζε κατι αναμεσα σε καπελα σιξτινα :D και διχρονο scooter με πολλα λαδια στη βενζινη :D .

ο λευκος καπνος (που ηταν ορατος απο το υψος της μαρινας, 1,5χλμ) σταματησε 5 λεπτα πριν την αναχωρηση. το βαπορι εφυγε κανονικα στις 20.30.

συντηρηση ρουτινας ή απροοπτο που αντιμετωπιστηκε;

Link to comment
Share on other sites

το σαββατο το βραδυνο ειχε 45' καθυστερηση. λογω καιρου ταλαιπωρηθηκε πισαετο αρκετα. αργηησε και σαμη μετα και ηταν η μονη σοβαρη καθυστερηση του Πασχα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

παρ'οτι εχουν περασει 4 μηνες απο την επισκευη του, η συντηρηση που του γινεται ειναι διαρκης και αδιακοπη.

σε σχεση με το προηγουμενο ταξιδι μου τον απριλιο εχουμε τα εξης:

α) εχει ολοκληρωθει κατα 80 % η εκ νεου βαφη των decks (στο γνωστο βαθυ θαλασσι της bs που υιοθετησε και το επτανησος φετος).

β) τελειωσε και η συντηρηση στις κουπαστες. τον απριλιο ειχαν τριφτει αλλα δεν ειχαν βερνικωθει τωρα εχει γινει και το βερνικωμα.

το σαββατο το απογευμα στην ιθακη (το τελευταιο σαββατο που δεν ειχε δευτερο δρομολογιο) το καραβι ειχε ξεσαβουρωσει και γινοταν βαφη ισαλου ενω ειχαν κατεβει και 2 απο τις βαρκες. στην επισκευη το χειμωνα πρεπει να ειχαν αλλαχτει τα συρματοσχοινα στις βαρκες γιατι απο κοντα ειναι εμφανες οτι ειναι καινουργια.

παρα τη μεγαλη κινηση του 3 μερου το καραβι ηταν καθαρο και την παρασκευη και τη δευτερα.

λεπτομερειες για την κινηση στο τοπικ της γραμμης (πατρα σαμη ιθακη)

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιανετε η γνωμη σου γιατι δεν μπορεις να κρινεις αξιοκρατικα το Proudαγαπητο :confused::D οποτε δεν δινω και πολυ σημασια... Λεω να ερθω για ενα survey να διαπιστωσω αν λες αληθειες :D:D

Ορισμενα βαπορια ειναι παντως πολυ τυχερα... Αντε να ηταν τωρα το Κεφαλονια στο Αιγαιο και να εκανε καμια αγονη με 70 λιμανια τη βδομαδα και τιποτα καλους επιβατες οπως εχουν καποιες γραμμες εδω...

Link to comment
Share on other sites

λεω αληθεια και το ξερεις. προτεινω σε οποιoν αμφιβαλει να ταξιδεψει καποια μερα αιχμης

και το κεφαλονια 17-18 ωρες τη μερα ταξιδευει με 56 προσεγγισεις την εβδομαδα. :confused:

αλλο αν στο ιονιο δεν περασαμε τουρκοκρατια και δεν ειμαστε απολιτιστοι :D

τυχερο ειναι σιγουρα λογω πλοιοκτητων. και τωρα και πριν. ξερεις οτι φθειρεται αλλαζει (καβοι, συρματοσχοινα, κουπαστες, ταπετσαριες σε καθισματα, εξωτερικες καρεκλες κλπ κλπ) δεν το εχουν αφησει στην τυχη του

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάς εδώ ότι οι επιβάτες έχουν το κακό συνήθειο να νομίζουν ότι το πλοίο τους ανήκει, με το πληρώνοντας ένα εισιτήριο οικονομικής θέσης!!! Τι εννοώ??? Θέλουν ένα καναπέ με ένα τραπεζάκι κάθε παρέα!! Να βάζουν τα παπούτσια στις ολοκαίνουργιες ταπετσαρίες των πολυθρόνων!! Την άλλη φορά να ζητάνε ένα ζευγαράκι (ψηλομύτα η τύπισσα) ένα τραπεζάκι για δυο άτομα στο σαλόνι, χωρίς να κάθεται κανείς δίπλα τους μέσα στον Αύγουστο στην γραμμή της Παροναξιας!!! Να φέρνουν οι κυρίες τα ταπερακια τους και να τρώνε μέσα στα σαλόνια!! Και πολλά αλλά που συναντάμε στην ακτοπλοΐα μας!

Link to comment
Share on other sites

για να μη λενε καποιοι οτι μεροληπτω να πω και κατι που φετος με παραξενευει.

το βαπορι μετα την επισκευη καπνιζει πολυ οταν κανει κινησεις. σχεδον σαν τον ερωτοκριτο ενα πραμα. παντα καπνιζε στις κινησεις αλλα φετος βγαζει πυκνο μαυρο καπνο.

αυτο συμβαινει και στις δυο μηχανες αρα δεν πρεπει να σχετιζεται με την αλλαγη αξονοπροπελας. ειτε καποια ρυθμιση (πατεντα) εγινε ειτε αλλαξε ο τυπος καυσιμου (επι το οικονομικοτερο) μαζι με την πλοιοκτησια.

δεν εχω παρατηρησει καποια "ηχητικη" αλλαγη στις μηχανες

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω παρατηρησει καποια "ηχητικη" αλλαγη στις μηχανες

Εχεις μαζι σου και συχνομετρο μηπως ??? :D:D:D

Παντως περα απο την πλακα με οτι κακο εχει το Κεφαλονια (ιαπωνικη προελευση, μπαταριστες, ενα τιμονι) τετοιο πλοιο αυτη τη στιγμη στην ηλικια του η νεοτερο στο Αιγαιο δεν υπαρχει... Ουτε σε καθαριοτητα ουτε σε εργονομια ουτε σε ταχυτητα :confused:

Link to comment
Share on other sites

Στην ηλικία του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ το μόνο που βλέπω να μπορεί ναα το συναγωνιστεί σε εργονομιαα καθαριοτητα και ταχύτητα(άσχετα αν δεν το πηγαίνουν τόσο ) στο Αιγαίο είναι το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

Proud, διαβαζοντας αυτο που ειπες σχετικα με την "ηχητικη αλλαγη" μου θυμισες κατι διαρρηκτες που ανοιγουν στις ταινιες τα χρηματοκιβωτια κολλωντας πανω το αυτι τους και αφουγκραζομενοι τον ηχο της κλειδαριας! Κανεις κατι αναλογο πανω στις τσιμινιερες του Κεφαλλονια?? :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι πως ο μικρος Proud απο τον ηχο καταλαβαινει και τις στροφες που παει το πλοιο. :D:D Παντως περα απο το αν αλλαξαν κατι στα καυσιμα ειναι χαρακτηριστικο των μπαταριστων ιαπωνεζικων μηχανων ο πυκνος μαυρος καπνος με βασικο εκπροσωπο της σχολης :D το Ιονιαν Σκαι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεκα χρονια συνεχους και αδιαλειπτης παρουσιας συμπληρωνει σημερα το κεφαλονια στη γραμμη του. Ηταν παρασκευη 07/07/1995 οταν ξεκινησε απο ιθακη αντικαθιστωντας το original επτανησος, που μετατεθηκε στη γραμμη του αργοστολιου για να καλυψει το κενο του πωληθεντος «Μυρτος». Μια μερα πριν το βαπορι παρουσιαστηκε στους κατοικους των νησιων, στη σαμη και στο βαθυ. (ο proud δεν ηταν εκει εκανε τη θητεια του στις αμμουδιες της κω :D και το ειδε για πρωτη φορα τον αυγουστο).

Ας θυμηθουμε ομως τι γινοταν τοτε. Ο ολυμπιακος ειχε 8 χρονια να παρει πρωταθλημα :P , ενω η δημητρα παπανδρεου ετοιμαζε τις γιορτες στην πατμο για τα 1900 χρονια της αποκαλυψης (θυμαστε, τοτε που επαθε δηλητηριαση ο αειμνηστος και τον τρεχανε σαμο με το Paris του Λατση, να παρει αεροπλανο για αθηνα).

Η καιτη γαρμπη τραγουδουσε «κολαση εχει γινει η ζωη μου» και ο (φανταρος) σακης ρουβας το «αιμα δακρυα και ιδρωτας», ενω μεγαλη επιτυχια εκαναν οι ζιγκ ζαγκ με 2 τραγουδια («αινιγμα» και «η αγαπη ειναι»). Στο clubbing της αθηνας τα σκηπτρα κρατουσε το La Mamounia και στα charts σαρωνε το be my lover των La Bouche :) .

Στα ναυτιλιακα τωρα, αδιαμφησβητητος ηγετης του ΥΕΝ ηταν ο γιωργος κατσιφαρας η Δανε ηταν εταιρεια προτυπο, ενω στις κυκλαδες εδυε το αστρο της VsL. Απο την αλλη μερια τωρα στην αδριατικη ξεκινουσε η γραμμη της Βενετιας απο την κοινοπραξια minoan strintzis ενω τα τρια νεοτευκτα superfast I & II και αρετουσα εφερναν τα πανω κατω στη γραμμη της ancona.

Το κεφαλονια που οταν ξεκινησε δεν ξεραμε αν θα μεινει μονιμα στη γραμμη ή θα παει αλλου (θεωρειτο μεγαλο και πολυ γρηγορο για τη γραμμη :D , ενω την πρωτη χρονια το χειμωνα δεν εκανε δευτερο δρομολογιο και καθοταν απο τις 16.15), εχει την πιο σταθερη και συνεχη παρουσια στη γραμμη (μετα το κεφαλληνια) και αυτην τη στιγμη ειναι το αρχαιοτερο πλοιο στην πατρα.

Απο τα πλοια που ταξιδευαν το 95 στην πατρα (ειτε διερχομενα ειτε με αφετηρια πατρα) αλλα εχουν φυγει στο εξωτερικο (sfI, sfII, αρετουσα, Ionian star, Ionian galaxy, Ionian island, κνωσσος, media, poseidonia, κα) αλλα εχουν αλλαξει γραμμες ή και ονομα (λατω, βενιζελος, αριαδνη, ταλως, Athens express, venus, polaris, saturnus, κα) και αλλα εχουν παει για καρφιτσες (anna v, valentino, φαιστος, επτανησος, vega, rafaello, κλπ). Το κεφαλονια ειναι το μονο απο αυτα που επιαναν πατρα το 95 που παραμενει ακομη εδω

Με την εξαιρεση του ιονις, που ειναι 28 χρονια στα νησια αλλα μοιραζεται μεταξυ κεφαλονιας και zακυνθου, το κεφαλονια ειναι το μακροβιοτερο εν ενεργεια στο ομωνυμο νησι. Απο τα πλοια που ταξιδευαν το 1995 σε κεφαλονια και ιθακη δεν εχει μεινει κανενα στις γραμμες μας (επτανησος, δηλος, θιακι, αφροδιτη λ, μεγανησι,). Στο ιονιο, συνολικα απο τα εν ενεργεια, μονο τα πρωτεας, ιονις, ζακυνθος Ι και αγιος σπυριδων εχουν περισσοτερα χρονια συνεχους προσφορας στις γραμμες τους.

Η γνωστη σε ολους σας συμπαθεια μου στο συγκεκριμενο βαπορι δεν εχει να κανει μονο με το καραβι καθ’αυτο, αλλα και με το γεγονος οτι ο ερχομος του αναβαθμισε ουσιαστικα την συγκοινωνια με τα νησια και κυριως με την ιθακη. Εκει που καποτε θελαμε 5.30 –6 ωρες τωρα σε 4 ειμαστε στο νησι (3.30 ο πισαετος) και εχουμε σε ετησια βαση 2 δρομολογια τη μερα. Αντιστοιχα για σαμη ο χρονος απο 3.40-4.ωρες μειωθηκε στις 02.45 παντα απο ντοκο σε ντοκο. Oσο για τους εσωτερικους χωρους θα τους ζηλευαν σε πολλες γραμμες. Διαθετει και 33 κρεβατια, την ωρα που στο αιγαιο υπαρχουν πλοια που κανουν νυχτερινα δρομολογια χωρις κρεβατια

Παρα τη δεκαετια που εχει περασει απο τη μετασκευη το βαπορι παραμενει πεντακαθαρο και καλοσυντηρημενο εσωτερικα και εξωτερικα. Οτι φθειρεται αντικαθισταται. (δειτε και προηγουμενα posts). Ο χρονος ταξιδιου παραμενει ο ιδιος με εξαιρεση μια 10 λεπτη επιβαρυνση το καλοκαιρι λογω του οριου ταχυτητας εξω απο την πατρα. Σε αυτα τα χρονια εχει χασει ενα δρομολογιο απο χιτωνιο, ενα απο bow, μια ημερα λογω βλαβης του βιολογικου καθαρισμου και 3 βδομαδες λογω της γνωστης εναλιας ανασκαφης στο βαθυ :mad: . Αυτο το συμβαν ηταν και το σοβαροτερο ατυχημα που ειχε αλλα τη γλυτωσε φθηνα. (ειχε και μια μικροπροσκρουση στον ντοκο το 99 στην πατρα λιγες μερες μετα τη φωτια στο sfIII).

Τις δυο πρωτες φορες που πηγε για επισκευη υπηρχε η φημολογια οτι θα προστεθει βολβος και θα αφαιρεθει ο πλωριος πλαινος καταπελτης. Τιποτα απο αυτα δεν εγινε. Τα 21 τα πιανει χωρις βολβο σε μια γραμμη χωρις ανταγωνιστη, οσο για τον δεξιο καταπελτη εχει γινει trade mark του πλοιου.

Περαν του γνωστου μειονεκτηματος των τουμπαριστων μηχανων και του ενος τιμονιου που το καθυστερουν στα λιμανια, το καραβι εχει και ενα μειονεκτημα αγνωστο σε πολλους. Τον απαισιο ηχο της σειρηνας του. Περισσοτερο θυμιζει κορνα απο τρολευ :D παρα βαπορι.

Κατα τη διαρκεια των απουσιων του (για την «ετησια») εχει αντικατασταθει απο τα: επτανησος 1965, επτανησος1989, Ionian sun, blue island, blue aegean, superferryII, ενω μετα το περσυνο ατυχημα το αντικατεστησε για τρεις βδομαδες ο διονυσιος σολωμος και εκανε και ενα δρομολογιο ο καλβος. Το καλοκαιρι του 2000 ενισχυθηκε η γραμμη, λογω της αυξημενης κινησης που εφεραν τα γυρισματα του «μαντολινου του λοχαγου κορελι», απο ενα ακομη δρομολογιο τη μερα, που εκαναν εκ περιτροπης τα blue galaxy, blue island, blue horizon και blue sky. Σποραδικες προσεγγισεις στη σαμη εχουν κανει και τα sfI & II και bs1 & 2 καποια καλοκαιρια σε μερες αιχμης για να ξεμπλοκαρουν την κατασταση. Ειχαμε και μια αποτυχημενη προσπαθεια να σπασει η κυριαρχια του κεφαλονια στη γραμμη :P . Το 2000-2001 η GA Ferries με το jetferryI (καλοκαιρι 2000, καλοκαιρι 2001 και πασχα 2001) και το romilda (χειμωνας 2000-2001) προσπαθησε να αποσπασει μεριδιο της γραμμης, αλλα απετυχε.

Κορυφαια στιγμη της καριερας του η αποτυχημενη προσπαθεια αποκολλησης του Ionian Sun στην κυλληνη οταν προσαραξε προ ετων. Η strintzis lines προκειμενου να αποφυγει το ρυμουλκο εστειλε νυχτιατικα το κεφαλονια να τραβηξει το Sun!!! B) Να θυμισω εδω οτι το καλοκαιρι του 1997 και του 1998 (οταν η strintzis lines ειχε μεινει με 2 πλοια στα νησια μας) εκανε μερα παρα μερα τριτο δρομολογιο για κυλληνη και την επομενη πηγαινε μιση με μια ωρα πισω το κανονικο δρομολογιο του.

Αξιζει μια απλη αναφορα στις εταιρειες που το διαχειριζονταν και το κρατησανε σε αψογη κατασταση (strintzis lines, blue star ferries, strintzis ferries). Δε θα αναφερθω ονομαστικα σε μελη του πληρωματος του (πολλοι ειχαν εξαιρετικη πορεια σε αλλες γραμμες και πλοια μεταγενεστερα) παρα μονο στον πρωτο ελληνα πλοιαρχο του τον γερασιμο παξινο που πλεον το βλεπει σαν επιβατης.

Παραθετω μια απο τις πρωτες φωτογραφιες που του εβγαλα στο βαθυ, ενα πρωινο του αυγουστου του 1995

post-13-128326955141_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που με στεναχωρει ειναι οτι τετοιο πλοιο δεν υπαρχει εδω στο Αιγαιο... Τυχερο πλοιο σε δυσκολη γραμμη πολλες προσεγγισεις τη μερα... Αγοραστηκε και κεινο απο μεγαλη εταιρια οπως και ολα τα αλλα στο Αιγαιο μονο που εκεινα πηραν τον κατηφορο ενω αυτο αν οχι εμεινε οπως πριν αναβαθμιστηκε κιολας. Γρηγορο και αξιο πλοιο δικαια εχει αγαπηθει στη γραμμη του και θα ειναι δυσκολο καποια στιγμη να βρεθει αντικαταστατης.

Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ καλή αναδρομή στην ιστορία του πλοίου και όχι μόνο!

Δυστυχώς σε λίγο θα ευχόμαστε τα καράβια μας να φεύγουν πλήρεις ημερών. ;)

Χρόνια πολλά proud-kefalonia! :(

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι για άλλα 5 χρόνια να μείνει κοντά μας

χλωμο ως καταχλωμο!!

συμφωνα με εντονες φημες που κυκλοφορησαν στα νησια η εταιρια ψαχνει για αντικαταστατη. (ειχε ακουστει και οταν το αγορασαν οτι περισσοτερο τους ενδιεφερε η γραμμη παρα τοπλοιο). ορισμενοι μαλλιστα περιγραφουν πλοιο με πανω απο 22 kn υπηρεσιακη και γκαραζ 400 ιχ τυπου σολωμος/σταρ.

δεν ξερω ποσο εχει βαση η φημη, συμφωνα παντως με αλλη αξιοπιστη πηγη βγαινει συντομα προς πωληση στην απω ανατολη παρτιδα ferries της γενιας σολωμος/ionian star/επτανησος.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ταξιδεψα χτες και για πρωτη φορα δεν ειδα τα εξωτερικα deck's να αστραφτουν!!. ο λογος ηταν η εντονη λασποβροχη που ειχε πεσει το βρααδυ 6 προς 7 αυγουστου.

εκπληξη μου προκαλεσε και η παρουσια διαφημιστικων ανακοινωσεων σε δυο σημεια του πλοιου (reception & main alley) που ενημερωναν τον κοσμο για τα δρομολογια του "Ιονιον Πελαγος" απο πεσαδα για σκοιναρι. ταξιδευω πανω απο 30 χρονια στη γραμμη και η οικογενεια στριντζη εβλεπε με μισο ματι ολες αυτες τις μικρες γραμμες (αστακο λευκαδα ζακυνθο κλπ). τωρα που ξεκινησαν οι ζακυνθινοι ζακυνθο πορο διαφημιζουμε το ιονιον πελαγος.

κατα τα λοιπα το βαπορι σταθερο στους χρονους του: 12.36 περασαμε το φαναρι της βορειας 15.14 αρχη μανουβρας στη σαμη (52.5 μιλια) και ολα αυτα με 15 κομβους για 5 μιλια απο την πατρα και με ενα σλαλομ στον πατραικο εξω απο το μεσολογγι για να αποφυγουμε το χωρο που διεξαγεται το ραλυ ιονιου

Link to comment
Share on other sites

εχει αρχισει και χαλαει ο κοσμος στο ιονιο :( .

στο μεσημεριανο δρομολογιο της παρασκευης απο πατρα στα εξωτερικα deck's γινοταν πανελληνιο ανταμωμα γοπας και χυμενου καφε. ειλικρινα νομιζα οτι ειχε να καθαριστει το βαπορι απο την ετησια. παρομοια κατασταση ηταν και στις κεντρικες τουαλετες (αυτες που θυμουνται ολοι) ενω σε αυτες διπλα στη reception και αυτες του open deck ηταν ηρεμα τα πραγματα.

σκοπευα να ρωτησω γιατι δεν καθαριζουν, αλλα μου λυθηκε η απορια μετα τη σαμη οταν ναυτες και επικουροι βγηκαν και αλλαζαν σακουλες απορριματων παραλληλα σκουπιζονταν τα decks. παντα η χοντρη καθαριοτητα γινοταν το μεσημερι στο σαμη-ιθακη-σαμη και το πρωι απο βαθυ για σαμη οπου επεφτε και ξεπλυμα. Αναλογα καθαριζονται και οι τουαλετες.

σημερα ηταν λιγο καλλιτερα τα πραγματα και παλι κατα στην αφιξη στην πατρα επεσε σκουπισμα.

ειλικρινα αν δεν ηξερα οτι το πλοιο καθαριζεται συνεχεια θα νομιζα οτι τα εχουν φορτωσει τον κοκορα.

παιρνω πισω και οσα ειπα για τα εξωτερικα decks του απολλωνα

Link to comment
Share on other sites

Μαυρη επετειος σημερα.

Ηταν 23 αυγουστου 2004 λιγο μετα τις 17.00 οταν το Kefalonia, με τη χορηγια της τοτε πλοιοκτητριας εταιρειας Blue Star Ferries και την ευγενη καθοδηγηση του πλοιαρχου του, πραγματοποιησε εναλια ανασκαφη στα αβαθη της ΒΑ ακτης του ορμου/λιμενος Βαθεως Ιθακης.

Oι συνθηκες ειναι λιγο πολυ γνωστες. Το (ηδη πωληθεν, μονοτιμονο και δυσκολο στους ελιγμους) kefalonia ειχε βλαβη στο προπελακι απο διημερου. Καποιο επιπλεον αντικειμενο ειχε σφηνωθει στο προπελακι στον πισαετο, με αποτελεσμα να προκληθει βλαβη στο μηχανισμο του. Η γαλαντομος πλοιοκτητρια ειχε κατα νου να το ταξιδευει ετσι μεχρι την μεταβιβαση του (το Νοεμβριο) στους νεους πλοιοκτητες. Εδω δεν εφτιαχνε το BS1 που ηταν καινουργιο στο kefalonia θα κολλαγε;

Αναγκαστικα το βαπορι προσεγγιζε Βαθυ αντι για πισαετο τα μεσημερια. Eκεινες της μερες ειχε συνεχεια Μαϊστρους (ΒΔ ανεμους) στους οποιους το Βαθυ ειναι εξαιρετικα εκτεθειμενο. Ο πλοιαρχος επελεξε να πλαγιοδετησει κανοντας ανοιχτη δεξια στροφη εχοντας τον αερα δεξια, με αποτελεσμα ο καιρος να τον χτισει στα αβαθη, λιγοτερο απο 10 μετρα απο τον πλωτο σταθμο ανεφοδιασμου yachts’ της AVIN.

Περαν των γνωστων (σακατεμα αριστερης αξονοπροπελας), αν το βαπορι ειχε λιγο παραπανω δρομο, θα ειχε παρει παραμαζωμα και τον σταθμο ανεφοδιασμου, με αποτελεσμα kefalonia, AVIN & παρακειμενο ξενοδοχειο να γινονταν κουγκι.

Ευτυχως τελος καλο, ολα καλα. Σακατεμενος αξονας και προπελα αντικατασταθηκαν & το βαπορι εχει παλι το δρομο του, η παλια του εταιρεια ασελγει στα υπολοιπα παλια πλοια της, ενω ο τοτε πλοιαρχος του μετα την αλλαγη πλοιοκτησιας πηγε στο ionian queen

Κατα την ταπεινη μου γνωμη το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης ανηκει στην εταιρεια (τα ειπαμε παραπανω), ενω μερος της ευθυνης εχει και ο πλοιαρχος για τον τροπο που προσεγγισε το λιμανι οπως λεω στο ΥΓ2. Τοσα βαπορια εχουν δεσει χειμωνες με καιρο χωρις bow πχ το Αργοστολι που ηταν το πιο δυσκινητο απο ολα, αλλα μονο περσυ ειχαμε το θαυμα.

Iσως ειμαι αυστηρος, αλλα τον ιουνιο του 2004 οταν ειχε προβλημα η προβλητα στον Πισαετο για ενα μηνα το βαπορι εμενε Σαμη και ο κοσμος πηγαινοερχοταν με τα τοπικα πλοια. Κατι τετοιο μπορουσε να γινει ξανα

ΥΓ1. Δειτε τη συνημμενη φωτο. Πηγαινε να δεσει εκει που ειναι και εδω δεμενο, αλλα εκατσε απεναντι, αριστερα στη μεση της φωτο (λευκη «γλωσσα»). Αν πρυμνιοδετουσε θα εκανε αριστερη στροφη επ'αγκυρα, με τον καιρο απο αριστερα να τον χτιζει προς τη θεση του

ΥΓ2. Δεν εχω γενικα παραπονο απο τη θητεια του στη BS. Καθαρο ηταν και το δρομο του ειχε σταθερο, αλλα αυτο που εγινε περσυ (οχι μονο σε αυτο αλλα και σε αλλα πλοια του ομιλου) ηταν ενδεικτικο της φιλοσοφιας της εταιρειας

post-13-128326955213_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

πρωτη ξεκουραση μετα απο 80 μερες προχτες. Δεν ειχε δευτερο δρομολογιο ετσι το ειδα να δενει στο Βαθυ μερα.

κατεβηκε και μια βαρκα και βαφτηκε λιγο η πλωρη (οκια visor κλπ), ενω με σκαλωσια περναγαν μινιο γυρω απο ορισμενα φινιστρινια.

τωρα που αρχισε να χαλαρωνει η κινηση αρχισε παλι συντηρηση. σε πολλα σημεια στο καταστρωμα και στις μπομπες ειχε ηδη περαστει μινιο οποτε στα επομενα σαββατα θα βαφτουν λογικα decks.

Δειτε το εδω να πλαγιοδετει στο Βαθυ

post-13-128326955248_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...