Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μέσα στα πλοία που είχαν επιθεωρήσει οι Ασιάτες πριν λίγες ημέρες ήταν και το Κεφαλονιά ;)

με ανοιχτο το AIS σημερα το κουκλι :D

To AIS έχει υπάρξει ανοικτό πολλές φόρες ακόμα μέσα στο Μάρτιο!!

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν ειπαμε οτι ηταν η πρωτη φορα ;)

εκτος απο τους ασιατες, το ειδε και ελληνικη μονοβαπορη εταιρεια χωρις αποτελεσμα.

απο τη στιγμη που δεν καταφεραν να διωξουν το επτανησος (λογω τιμηματος) προσπαθουν να διωξουν το κεφαλονια

ΥΓ: αυτο δειχνει και η ακυρωση του δεξαμενισμου

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

@94867

η πιο πιθανη καταληξη αυτη θα ειναι (κατα τη δικη μου υποθεση αυτο). στη ελλαδα με τοσα πλοια που περισσευουν (και στο μεγεθος του) δεν βλεπω να εχει ρολο. αν δεν βρεθει καποιο ενδιαφερον απο τριτη χωρα (ευξεινος ποντος, ερυθρα, νησιωτικη ασια) αργα ή γρηγορα θα παει απεναντι.

απλα αν πρεπει τοσο αμεσα να αφησει τη θεση του, τοτε μεχρι να αποφασισθει η τυχη του θα ειναι σε καποια απο τις ζωνες παροπλισμου της περιοχης

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα θα ηταν το καραβακι για Λαυριο-Λημνο-Καβαλα κυριως λογω εσωτερικων χωρων και οτι ειναι προσεγμενο μηχανικα.(αντε να ηθελε κανα κρεβατι παραπανω).Σιγουρα παντως ειναι καλυτερο απο αλλα που κυκλοφορουν στο Αιγαιο και θα ηταν κριμα να παροπλιστει/παει για scrap ενω μπορει να προσφερει σε διαφορες γραμμες αναβαθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με NHSOS XIOS..Αν είναι να πάει κάποιο Αλιάγα αυτό είναι η νερομαρία, όχι το αξιόμαχο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ (που και Λήμνο και όπου αλλού προκύψει κενό θα κούμπωνε μια χαρά). Για μία ακόμα φορά βλέπουμε πως πρώτο ρόλο στην ακτοπλοία παίζει το σε ποιά χέρια θα βρεθεί το κάθε βαπόρι και όχι τόσο η ηλικία αυτή καθεαυτή.

Link to comment
Share on other sites

μη βιαστουμε να το στειλουμε πριν φυγει. ;) απλα εχει αναπτυχθει μια φημολογια τις τελευταιες μερες, που ξεκιναει απο το οτι η εταιρεια του εχει βγαλει δρομολογια μονο για τη γραμμη της πατρας (και οπως φημολογειται εδω και καιρο, φετος θα δραστηριοποιηθει μονο σε αυτη τη γραμμη), καποια ατομα απο το πληρωμα του κεφαλονια εχουν παει στο επτανησος και τελευταιο οτι ακυρωθηκε και ο δεξαμενισμος του. ολα αυτα δειχνουν οτι δεν εχει θεση στα πλανα τους. προσπαθουν εδω και καιρο να διωξουν ενα απο τα δυο βαπορια. δεν ειναι ευκολο γιατι δεν βρισκεται αγοραστης στις τιμες που θελουν.

στο βαπορι επεφταν λεφτα στις μηχανες του τακτικα και περσυ για να παει στο RINA επεσαν λεφτα και σε ελασματουργικες εργασιες (κατω απο το γκαραζ). αν πουληθει σε τιμες σκραπ δεν παιρνουν τα λεφτα τους πισω. μπορει να μην επιανε πια 21, οι εσωτερικοι χωροι δειχνουν οτι δεν ειναι σημερινοι, αλλα δεν παυει να ειναι ενα πλοιο που μεχρι πριν 2 μηνες ηταν ενεργο, ειχε τον δρομο του και ειναιαξιοπιστο. ειπα και παραπανω οτι στην ελλαδα δυσκολα θα βρει ρολο (γιατι περισσευουν πλοια αφ'ενος, αλλα και γιατι κανεις δεν εχει να δωσει λεφτα), αλλα απο την αλλη δεν ειναι ακομη για απεναντι.

ο μονος τροπος για να παραμεινει, ειναι να βρεθει κανεις και να κανει καμια super προσφορα για το επτανησος και να του το δωσουν επι τοπου :D . ετσι και αλλιως ο αρχικος σχεδιασμος ηταν να πουληθει σε καλη τιμη το επτανησος και να μεινουν με το κεφαλονια για το αμεσο διαστημα

να θυμισω οτι μεχρι το καλοκαιρι που πηγε στην κυλληνη ταξιδευε 18 ωρες καθε μερα για χρονια και μας ειχε απασχολησει για δευτερευοντα (επι strintzis ferries ειχεμε: δυο αβαριες το 2006, μια στο κουζινετο του δεξιου αξονα και μια στο συστημα ψυξης των ηλεκτρομηχανων και απο εκει και περα δυο φορες η μπομπα της αριστερης, δυο φορες ο καταπελτης και ενας αυγουστος, το 2007, σχεδον χωρις κλιματισμο B) ).

βεβαια απο το να σαπιζει σε καμια ντανα ή να βρεθει σε καμια εταιρεια που να μην ριχνει φραγκο, ισως ειναι καλυτερα και να παει απεναντι μια και εξω.

Link to comment
Share on other sites

Και επίσημα πλέον, αφού ζήτησε ανάκληση της ανακοίνωσης της άδειας δρομολόγησης στην γραμμή Κυλλήνης - Πόρου Κεφαλονιάς, το Κεφαλονιά δεν θα ξαναταξιδέψει στο Ιόνιο

Link to comment
Share on other sites

πως το λεμε αυτο επισημα....αν χρειαστει δεξαμενησμο το αλλο,που θα χρειαστει,δεν θα ξαναταξιδεψει????θα προτημησουν να ναυλωσουν αλλο ενω θα υπαρχει το κεφαλονια????

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

θα γινει οτι γινεται με ολες τις μονοβαπορες. θα ερθει αλλο ενα πλοιο για λιγες μερες.

οπως ειπα και παραπανω, αν παει ντανα θα ειναι μεχρι να ερθει συμφερουσα προταση, δεν προκειται να το ξαναδουμε να ταξιδευει με τη strintzis

Link to comment
Share on other sites

Επουδενί δεν θεωρείται πλοίο για σκραπ και οι της εταιρείας το γνωρίζουν καλά. Ίσως στα δικά μου μάτια να φάνταζε ως ο ιδανικός αντικαταστάτης του Μυρτιδιώτισσα (δεν μ' αρέσει το νέο του όνομα). Είναι αδιαμφισβήτητη η ποιοτική διαφορά τους. Με μια ελάχιστη ανανέωση στο ξενοδοχειακό θα ήταν ιδανικό. Μήπως γνωρίζουμε το ύψος του αντιτίμου ;

Link to comment
Share on other sites

φιλε thano συμφωνουμε ολοι ;):)

Μια χαρα θα ηταν το καραβακι για Λαυριο-Λημνο-Καβαλα κυριως λογω εσωτερικων χωρων και οτι ειναι προσεγμενο μηχανικα.

μη βιαστουμε να το στειλουμε πριν φυγει[...] δεν ειναι ακομη για απεναντι

το θεμα ειναι σε μια εποχη που περισσευουν πλοια του μεγεθους του σε ολες τις γραμμες, ποσο ευκολα θα βρει ρολο (και ποσο θα εχουν οι πλοιοκτητες του το κεφαλαιο τους χωρις να τους αποδιδει).

απο τιμη δεν εχω ακουσει κατι. η τιμη που ακουστηκε για το συνομηλικο, λιγο μεγαλυτερο, αλλα οχι τοσο προσεγμενο ελλη τ (€3,4εκ) με κανει να πιστευω γυρω στα €3εκ ισως λιγο παραπανω. θυμηθειτε περσυ ποσο μεγαλο φανηκε το τιμημα των 4,7εκ για το superferry II, που πουληθηκε με την προικα του μαζι (γραμμη, ονομα κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει, λογικό. Ζητάς πάντα περισσότερα για να πέσεις "μαλακά" στα λιγότερα, σε αυτά δηλαδή που θα είσαι ευχαριστημένος αν τα πάρεις.

Παλαιότατος και ...αδιαπραγμάτευτος όρος του εμπορίου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Και όμως η τιμή που είναι σε brokers είναι κοντά στη τιμή του Superferry II

μηχανικα και μονο....ιδια λεφτα,για ενα πλοιο σχεδον συνομηλικο με το SFII,ιδιου μηκους,που αυτο ποιανει την ταχυτητα που εχει τωρα το SFII με βολβο και αυτο την ποιανει χωρις βολβο

μεγαλα του μειον σε σχεση με το SFII,τουμπαριστο και μονοτιμονο....

Link to comment
Share on other sites

καλα μην κανουμε συγκριτικα τεστ. η βασικη διαφορα ειναι οτι το sfII πουληθηκε με την προικα του (εστω οχι αποκλειστικα), ενω το κεφ πωλειται ανευ προικος. το 2004 ειχε ακουστει οτι αγοραστηκε €4εκ. στο πακετο περιλαμβανονταν οτι κανενα πλοιο της attica δεν θα επιανε κεφαλονια για εσωτερικη συγκοινωνια (ουτε τα ιταλικα) και οτι θα κραταγε το ονομα του. δεν μπορω να φανταστω οτι θα ξαναπιασει τα ιδια λεφτα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...