Jump to content
Shipfriends

Thanos...

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ευχαριστώ Σείριε για την βοήθεια. Απλά χάζευα τα αγαπημένα μου πλεούμενα στο αρχείο και σκεφτόμουν ποιο να είναι άραγε το παλιότερο από τους μικρούς ήρωες...
  2. Σκέψεις εαρινής πλέον νυκτός... Ποιο είναι το παλαιότερο εν ενεργεία ανοικτού τύπου πλοίο στην Ελλάδα και το οποίο κινείται αυτοδύναμο ; Το μυαλό μου αυθόρμητα πάει προς το Άγιος Νικόλαος στην Χαλκίδα...
  3. Τι ακριβώς περιμένεις να συμβεί ; Όσοι τον εξέλεξαν, πάντως, στην σημερινή του θέση είχαν την ελευθερία βούλησης. Επίσης, δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει όλο το Ρέθυμνο όπως αναφέρεις την στιγμή που δεν συμμετέχει σε αυτό το εγχείρημα. Συμμετέχει μέρος του Ρεθύμνου και αυτό το μέρος και ο συνεταιρισμός είναι υπεύθυνοι για το μέλλον του εγχειρήματος. Είτε έρθει είτε δεν έρθει καράβι το Ρέθυμνο θα συνεχίσει να ζει στους ρυθμούς που ζούσε από το 2008 μέχρι την ημέρα που θα δέσει η Έλλη στο λιμάνι. Απλά πράγματα φίλε μου... Πάντως χαίρομαι που αναγνωρίζεις την εμπάθειά σου καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν αυτή την τάση τα μηνύματά σου. Φιλικά...
  4. Επουδενί δεν θεωρείται πλοίο για σκραπ και οι της εταιρείας το γνωρίζουν καλά. Ίσως στα δικά μου μάτια να φάνταζε ως ο ιδανικός αντικαταστάτης του Μυρτιδιώτισσα (δεν μ' αρέσει το νέο του όνομα). Είναι αδιαμφισβήτητη η ποιοτική διαφορά τους. Με μια ελάχιστη ανανέωση στο ξενοδοχειακό θα ήταν ιδανικό. Μήπως γνωρίζουμε το ύψος του αντιτίμου ;
  5. Παρ' όλο που αποφεύγω να εκφέρω, τόσο σύντομα, γνώμη για τα τεκτενώμενα θεωρώ τα ιαπωνέζικα πλοία κάποιας ηλικίας που ταξιδεύουν ή όχι στις ελληνικές θάλασσες ανεξαρτήστως μεγέθους ως τα πλέον κατάλληλα για την κάκιστη οικονομική κατάσταση των περισσότερων, αν όχι όλων, ναυτιλιακών ακτοπλοϊκών εταιρειών. Πλοία με μικρό ξενοδοχειακό, με χαμηλή κατανάλωση και συνάμα καλές χωρητικότητες γίνονται ανάπαρστα και καλώς συμβένει. Πρέπει επιτέλους, οι έχοντες το γενικό πρόσταγμα, να αποφασίσουν μεταξύ μιας επίχρυσης φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει ή μιας υγειούς ακτοπλοϊας με αξιοπρεπή πλοία αντάξια των μεταφορικών αναγκών της χώρας και τίποτε περισσότερο. Δυστυχώς ή ευτυχώς η φούσκα των Μινωικών έσκασε προ πολλού, και αν και απεύχομαι οποιδήποτε επιδείνωση στο ήδη βεβαρημένο σκηνικό, ακολουθεί κατά πόδας η Attica και η HSW. Θα αναρωτιέσθε τι σχέση έχει η ανωτέρω θέση με το εν λόγω θέμα. Θεωρώ το Έλλη Τ. ως ένα αξιοπρεπέστατο, οικονομικό και αντάξιο των μεταφορικών αναγκών της γραμμής του Ρεθύμνου πλοίο. Ίσως να κάνω και λάθος μα αυτό το προαίσθημα έχω. Το αν θα επιτύχει το όλο εγχείρημα είναι αδύνατο να απαντηθεί καθώς η απάντηση του είναι πολυπαραγοντική και εξ' αυτών των παραγόντων μερικοί είτε βρίσκονται στο φως είτε βρίσκονται στο μαύρο σκοτάδι και ο νοών νοείτο. Καλή αρχή !
  6. Πραγματικά περίπλοκη υπόθεση και όπως ήταν λογικό το μπαλάκι αλλάζει τόσο γρήγορα "περιοχές" που χάνουμε κι εμείς οι "φίλαθλοι" μπάλα. Πάντως, πιστεύω πως αξίζει να κάνουμε μια διάκριση μεταξύ νηογνώμονα και ΕΕΠ. Ο πρώτος δεν είναι απαραίτητος για το σύνολο των μικρών πλοίων, όπως ήδη διαπιστώθηκε για τα ανοιχτού τύπου τα οποία εκτελούν εσωτερικούς πλόες μέχρι κάποιας κατηγορίας (π.χ. Βάσος Κ, Μεγανήσι ΙΙ) ενώ ο έλεγχος της δεύτερης είναι απαραίτητος για το σύνολο των πλοίων. Δηλαδή, εν τέλει πως λειτουργεί το σύστημα ; Για τα ανοιχτού τύπου Ε/Γ-Ο/Γ, μέχρι κατηγορίας Δ, που εκτελούν πλόες εσωτερικού δεν είναι η απαραίτητη η αναγνώριση κλάσης από νηογνώμονα (απ' όσο γνωρίζω από την μέχρι τώρα εμπειρία μου) και για τα εκδρομικά είναι ; Προφανώς δεν έχει σχέση με τους πλόες που εκτελούν, καθώς και τα Ε/Γ-Τ/Ρ πλόες εσωτερικού εκτελούν, κατηγορίας Δ, (εξαιρουμένων ορισμένων) γιατί λοιπόν είναι απαραίτηση η αναγνώριση κλάσης από νηογνώμονα και όχι απλά από την ΕΕΠ όπως και στα υπόλοιπα ;
  7. Μόλις είδα το ατύχημα ένα σκέφτηκα... "Κόλλησαν τα ελικοπηδάλια..." Δεύτερο ατύχημα στο ενεργητικό του. Ελπίζω μόνο να μην μετάνιωσαν την αγορά του οι Κροάτες.
  8. Κάπου εκεί έχει σταματήσει η ενημέρωσή μου .Στο ότι προσπάθησαν να κάνουν μια εκτενή εσωτερική ανακαίνιση η οποία έχει λάβει αναβολή και μάλιστα διαρκείας. Σχετικά με την τιμή έχετε απόλυτο δίκιο, έτσι είναι οι κανόνες της αγοράς. Στην ουσία το ίδιο πιστεύω κι εγώ ! Μα όμως προσπαθώ να ασκήσω μια κριτική στην όλη επιλογή που λέγεται Σφακία Ι, η οποία δεν είναι καθ' όλα της αρνητική. Εύχομαι πάντως να γίνει αυτό που επιθυμούν ώστε να λάβει νέα ώθηση το έργο της εταιρείας.
  9. Περιπλανόμενος στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στις λίστες με τα πλοία προς πώληση έπεσε το μάτι μου και στο Σφακιά Ι. Η ΑΝΕΝΔΥΚ ζητά ούτε λίγο ούτε πολύ 5 εκατομμύρια ευρώ από τον επίδοξο αγοραστή του. Είναι ένα εξωπραγματικό το ποσό για πλοίο 72m που αγόρασε 1 εκατομμύριο και το οποίο εν τέλη κατέστρεψε εσωτερικά. Μπορεί ναι μεν να είναι εξωπραγματικά τα ποσά, μα δεν είναι πρωτόγνωρα, όταν πωλούν τον Δασκαλογιάννη στα 2.5 εκατομμύρια και το Σαμαριά στο 1.5, υπερβολή ! Αγοράζεις πολύ μα πολύ καλύτερα πλοία και αν δεν μπορείς να τα αγοράσεις, τα ναυπηγείς. Δεν βλέπω το λόγο να επιλέξω το Σφακιά την στιγμή που μπορώ να ναυπηγήσω Πρωτοπόρο V και Άνω Χώρα ΙΙ.
  10. Κάπως έτσι ξεχωρίζει και ο Πρωτοπόρος V την πλώρη με την πρύμνη, καθώς στην πλώρη έχει την "Αργώ". Φυσικά η πλώρη "κοσμεί" την Ερέτρια και η πρύμνη τον Ωρωπό, βέβαια και κάπως αλλιώς θα μπορούσε να το πει κανείς αυτό...
  11. Μέχρι τον Σεμπτέμβριο έχει ο Θεός. Μπορεί να προλάβει να πουληθεί. Μια φωτογραφία του από τα πρώτα του δρομολόγια στον Ωρωπό.
×
×
  • Create New...