Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Απο μια ακυρη προς το παρον φημη ,αρχισαμε να συζηταμε αν χωραει 145μετρο στη Σχοινουσα λες και ειναι δεδομενο κατι τετοιο

Μην αρχισουμε παλι τις υποθεσεις ,χωρις καμια βαση ,πλιζ

Edited by polmyt
  • Replies 753
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Δεν ξέρω πόσο άκυρη φήμη είναι τα σενάρια πώλησης του Blue Star Naxos στον Καναδά, αλλά έχει ακουστεί ότι μετά το πέρας των καλοκαιρινών δρομολογίων το Σεπτέμβρη για να παραδοθεί στην νέα εταιρεία του. Εάν όντως ισχύσει αυτό τότε βλέπω να αφήνουν την γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο στο Fast Ferries Andros (ναύλωση ή να δώσουν την γραμμή μόνιμα στην Fast Ferries)

Posted (edited)
56 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν όντως ισχύσει αυτό τότε βλέπω να αφήνουν την γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο στο Fast Ferries Andros (ναύλωση ή να δώσουν την γραμμή μόνιμα στην Fast Ferries)

Αν τλκα γίνει,το πιο πιθανόν είναι όντως να την δώσει στην Fast Ferries,δεν νομίζω να τους συμφέρει να το ναυλώσουν όλο τον χρόνο 

Edited by aggelos_lask
Posted

Για την ακρίβεια την κατάντησαν σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι ζημιογόνα ή ελάχιστα προσοδοφόρα ...

Σε ένα τέτοιο σενάριο πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω πως θα άφηνε η Attica τη Σύρο σε άλλη εταιρεία το πρωί ...  Ακόμα και η ναύλωση του FF Andros σε μόνιμη βάση σίγουρα θα έφερνε γκρίνια στο νησί. Για Τήνο και Μύκονο ούτε που ενδιαφέρονται οπότε μικρό το κακό.

Ωραία ιδέα - αλλά ουτοπική - θα ήτανε να έμπαινε το Andros King. Αν και γενικά πιστεύω ότι η γραμμή για να ξαναβρεί λίγη από τη χαμένη αίγλη της χρειάζεται καινούρια εταιρεία γιατί οι εταιρείες της Ραφήνας όσο νοικοκυρεμένες και αν είναι θα την έβλεπαν ανταγωνιστικά ως προς τα συμφέροντά τους και ηθελημένα ή άθελα θα την υποβάθμιζαν ... (πάντα υπάρχει και χειρότερα 🙃)

Posted

Αν όντως ισχύει η φήμη περί πώλησης του Naxos(που εύχομαι να μην ισχύει)θα είναι μεγάλη γκάφα από την Attica.  Φεύγουν τα καλύτερα μας πλοία για να μείνουν εδώ  τα υπερήλικα.Πραγματικα από το κακό προς χειρότερο πάμε.

Posted
6 minutes ago, olympia palace said:

Αν όντως ισχύει η φήμη περί πώλησης του Naxos(που εύχομαι να μην ισχύει)θα είναι μεγάλη γκάφα από την Attica.  Φεύγουν τα καλύτερα μας πλοία για να μείνουν εδώ  τα υπερήλικα.Πραγματικα από το κακό προς χειρότερο πάμε.

Και για τι θα είναι γκάφα ;;; Ξέρουμε το τίμημα αν όντως ισχύει ;; Δηλαδή αν πχ είναι 30 εκατ . πως θα μπορέσει να πει όχι ;; Ακόμη και οι ιθύνοντες να θέλουν να αρνηθούν ή τράπεζα θα πει όχι ;;; Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να καταστήσουν μια αγοραπωλησία πετυχημένη ή αποτυχημένη και σίγουρα δεν έχει μόνο μια οπτική γωνία που μπορούμε εμείς να διακρίνουμε με την πρώτη ματιά !!!

Posted

Περα απο αυτα που λεει ο @Annivas να υπενθυμισω οτι το BS ΝΑΞΟΣ ειναι πλοιο του 2002 ,μολις 4 χρονια μικροτερο απο το ΑΝΔΡΟΣ QUEEN και 4 χρονια μεγαλυτερο απο το ΑΝΔΡΟΣ KING,τα οποια εχουν ακουσει αρκετο κραξιμο για την ηλικια τους

Ας αποφαισουμε τελικα τι ειναι υπερηλικο και τι οχι

Posted

Για το αν το τίμημα της φημολογούμενης πώλησης  είναι χαμηλό η υψηλό μου είναι εντελώς αδιάφορο.Εγω μιλάω από καραβολατρικης άποψης.Δεν μπορεί να διώχνεις καλά καράβια και να μένεις με μεταχειρισμένα -μετασκευασμενα που είναι και κάποιας ηλικίας.Δυστυχως η προσωπική μου άποψη είναι ότι η ακτοπλοΐα έχει μείνει πολύ πίσω.

Posted

Εχει δικιο ο @Annivas. Ζεστα λεφτα τους δινουνε σιγα μην κατσουνε να δουνε το θεμα απο καραβολατρικης μεριας ή απο το αν ειναι του 2002 ή του 1982.

Και ναι,ειναι πολυ μεγαλυτερο το οφελος του να πουλησεις το Ναξος απο το να πουλησεις το Πρεβελης.Ειδικα αν εισαι μεσα στα φεσια.

Posted
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν όντως ισχύσει αυτό τότε βλέπω να αφήνουν την γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο στο Fast Ferries Andros (ναύλωση ή να δώσουν την γραμμή μόνιμα στην Fast Ferries)

2 hours ago, Villandry said:

Ίσως έτσι βρει μόνιμη γραμμή το Superferry.

5 hours ago, aggelos_lask said:

Αν τελικα γίνει,το πιο πιθανόν είναι όντως να την δώσει στην Fast Ferries,δεν νομίζω να τους συμφέρει να το ναυλώσουν όλο τον χρόνο 

...Και η Fast να δώσει τη εποχιακή γραμμή της Ραφήνας-Τήνου-Μυκόνου-Νάξου στη Golden Star 

Άνδρος King και Αικατερίνη στο πρωινό της Ραφήνας-Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου,το FF Άνδρος Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο και το Superferry Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο 

Ας περιμένουμε όμως να δούμε τι θα γίνει 

Posted

Επειδή το θέμα μας είναι ότι φεύγει το Νάξος και όχι το ποιο θα πάει ΣΤΜ, να πω ότι και εμένα μου το είπαν ότι πουλήθηκε και έτσι όπως μου το είπαν μου φάνηκε πως είναι αρκετά σίγουρο.
Στο σύστημα φαίνεται ότι έχει δρομολόγια μέχρι 29/9 άρα υποθέτω ότι τότε θα είναι το τελευταίο ταξίδι του.

Είναι κρίμα γιατί δεν υπάρχει λόγος. Αν το πουλάνε σε κάποια τιμή κοντά στα εκατομμύρια που λέτε και τα έχει και ανάγκη, ας μην έπαιρνε το Thunder που της κόστισε κοντά στα 20 εκατομμύρια για να κουβαλάει μύγες από τον Πειραιά μέχρι την Κρήτη.

Στο μεταξύ να θυμήσω και για το ΣΤΜ πως ό,τι πλοίο έχει πάει εκεί εκτός του Πάρος, ποτέ δεν ήταν ευχαριστημένοι. Ειδικά με κάτι FF Andros και Superferry, αλλά ακόμα και το Δήλος όταν είχε πάει γιατί το Πάρος έκανε ακινησία, διαμαρτύρονταν και για αυτό με τη δικαιολογία ότι είναι αργό, ενώ πήγαινε με την ίδια ταχύτητα που πάει το Πάρος...

Posted

Γενικοτερα θεωρω και εγώ λανθασμένη την πώληση του Ναξος, ενός πλοιο πασπαρτού που έχει προσφέρει τα μέγιστα στις μικρές Κυκλαδες και σίγουρα ο αποχωρισμός του από εκεί θα είναι έντονος. Ταυτόχρονα ας μην ξεχνάμε πως η Αττικα από τα γεννοφάσκια της επι εποχες Παναγοπουλου αυτό έκανε, μοσχοπουλούσε τα πλοία της σχεδόν καινούργια με μεγαλύτερο οικονομικό όφελος και από το κόστος της ναυπήγησης. Μην πάμε μακριά, το Ιθάκη έφυγε με τιμή πώλησης ίση σχεδόν με την αξία ναυπήγησης του, 14 χρόνια μετά. Και σίγουρα το Ναξος έχει προφέρει τα μέγιστα στην εταιρία του καθώς δουλεύει απ όταν ήρθε 12 μήνες τον χρόνο ακατάπαυστα. Και έχει φτάσει και αυτό 23 χρόνων και κάποια στιγμή θα υπάρχει ένα πλάνο αντικατάστασης του. Εντύπωση μου κάνει ωστόσο πως στον Καναδά ενώ θεωρητικά τα πλαίσια είναι αυστηρότερα επιλέγουν ένα πλοίο παλαιοτερης τεχνολογίας από το να ναυπηγήσουν ένα στα δικά τους πρότυπα. Μαλλον το Ιθάκη τους βγήκε διαμαντακι.

Posted
1 hour ago, polmyt said:

Περα απο αυτα που λεει ο @Annivas να υπενθυμισω οτι το BS ΝΑΞΟΣ ειναι πλοιο του 2002 ,μολις 4 χρονια μικροτερο απο το ΑΝΔΡΟΣ QUEEN και 4 χρονια μεγαλυτερο απο το ΑΝΔΡΟΣ KING,τα οποια εχουν ακουσει αρκετο κραξιμο για την ηλικια τους

Ας αποφασισουμε τελικα τι ειναι υπερηλικο και τι οχι

Τώρα μάστορα μας βάζεις δύσκολα, και με το συμπάθειο δηλαδής !!!

Αν πάντως πρέπει οπωσδήποτε να αποφασίσουμε - καταλήξουμε κάπου, σύμφωνα με την πλειοψηφία των απόψεων των συνφορουμιτών, υπερήλικο είναι οποιοδήποτε πλοίο δεν είναι..... νεότευκτο !!! 

Posted

Εγω αν ημουν πάντως Golden Star Ferries θα εβαζα το Andros King στη γραμμη της ΣΤΜ. :) 

 

Posted
36 minutes ago, Petros P said:

Εγω αν ημουν πάντως Golden Star Ferries θα εβαζα το Andros King στη γραμμη της ΣΤΜ. :) 

 

Δε θεωρώ σωστό και πιθανό να βάλουν το καλύτερο τους πλοίο εκτός του κάστρου τους.

Αν τελικά γίνουν αυτά που αναφέρονται πάνω, δηλαδή πώληση του (όχι υπερήλικου, αλλά όχι και νέου) Νάξος και ταυτόχρονη αποχώρηση της Άττικα από την ΣΤΜ, σοφότερη κίνηση θεωρώ την δρομολόγηση ενός εκ των Fast Ferries Andros ή Superferry στην ΣΤΜ.

Posted

Γιατί όλοι θεωρείτε δεδομένο ότι θα αφήσει την γραμμή άμα πουλήσει το ΝΑΞΟΣ;

Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει περίπτωση να παρατήσει την γραμμή. Σιγά μην αφήσει έτσι απλά να απλωθούν οι άλλες εταιρίες (είτε Fast είτε GSF).

Posted

Γιατι προφανώς όλοι έχουμε τις πηγές μας που μας έχουν πεί οτι με τη πώληση του Νάξος, δεν τους πολυνοιάζει η γραμμή.

Posted

Και επίσης προφανώς, επειδή το έχει ξανακάνει, όταν πούλησε το SUPERFERRY II στην GSF και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ στην Seajets, αφήνοντας έτσι απλά να "απλωθούν οι άλλες εταιρείες". 

Posted
2 hours ago, Αρακλειανός said:

Αν το πουλάνε σε κάποια τιμή κοντά στα εκατομμύρια που λέτε και τα έχει και ανάγκη, ας μην έπαιρνε το Thunder που της κόστισε κοντά στα 20 εκατομμύρια για να κουβαλάει μύγες από τον Πειραιά μέχρι την Κρήτη.

 

Εχω ακριβώς την ίδια άποψη.  

Posted

Γενικότερα τελευταία η Attica κάνει κινήσεις ακατανόητες . Φαίνεται πως ανακατατάξεις μετά το Σεπτέμβρη του 2023 δεν έχουν φέρει και τα καλύτερα των αποτελεσμάτων σε αρκετά departments 

Posted

Εάν συμβούν αυτά που γράφονται, το ενδεχόμενο το Μύκονος να κάνει καθημερινά πρωινιάτικα το Συρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι φαντάζει πιο ρεαλιστικό από ποτέ. 

Posted
5 minutes ago, Strofalos said:

Εάν συμβούν αυτά που γράφονται, το ενδεχόμενο το Μύκονος να κάνει καθημερινά πρωινιάτικα το Συρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι φαντάζει πιο ρεαλιστικό από ποτέ. 

Χειμωνα καλοκαιρι να ανεβοκατεβαινει με 25 κομβους δε φανταζει καθολου ρεαλιστικο...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...