Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Σήμερα το πρωί ήταν αγκυροβολημένο εξω από τα ναυπηγεία ελευσίνας. Οπου θα ανεβαινε στη δεξαμενη. Και μετα θα ερχοταν προς τη Ζωνη.
George Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 Το HELLENIC SEAWAYS Cargo έχει γραφτεί στις πάντες του πλοίου στο Πέραμα. Έχω μια χαζή απορία: Ενώ στα γιαπωνέζικα, το όνομα στην πρύμη είναι γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες, γιατί σε αυτό είναι με ελληνικούς;
enas chiotis Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Το πλοίο μετά από μια σύντομη στάση στην ράδα του Πειραιά (πετρέλαια; ) την έκανε ολοταχώς, νωρίς το απόγευμα, για Κόρινθο.
Neptune Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Σημερα ειδα στον υπνο μου οτι ειχα ενα φακελο στο συρταρι μου με την ετικετα της ΑΝΕΚ και σχεδια για την αξιοποιηση του Χελλενικ Βογιατζερ. Για αρχη του βαζουμε σπρινκλερ και βλεπουμε. (αυτο ηταν και το μεγαλυτερο εμποδιο που δεν εγινε τω καιρω εκεινω η μετασκευη του επι Στριντζη)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Μήπως υπάρχει κάποιος κανονισμός και να υποχρεώνει τα Ro-Ro τη τοποθέτηση του συστήματος κατάσβεσης Sprinkler?? Και απλώς θα γίνει αυτή η προσθήκη?? Εάν υπάρχει ξανά κάποιο σχέδιο για μετασκευή σε Ε/Γ-Ο/Γ, ισως να είναι το δεύτερο πλοίο που υποτίθεται ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα σύμφωνα με της ετήσιες δρομολογήσεις για τη HSW ή να αντικαταστήσει κανένα πλοίο της ΑΝΕΚ στη Κρήτη (πχ Λατώ), εάν μετασκευαστεί σε Ε/Γ-Ο/Γ??
gtogias Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Πράγματι εντυπωσιακό πλοίο που διόλου απίθανο (και με δεδομένη την παρούσα οικονομική και επιχειρηματική συγκυρία) να το προορίζει η μαμά για άλλο ρόλο. Από ταχύτητα όμως πως πάει?
gtogias Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 (edited) Δηλαδή κοντά στο Έλυρος, εφάμιλλο του Λατώ αλλά μακριά από τον (πιθανό) ανταγωνισμό, τα μεγάλα της Blue Star, στην περίπτωση που μιλάμε για Δωδεκάνησα. Αξίζει το κόστος της όποιας μετασκευής? Είναι ήδη 22 ετών. Edited May 29, 2009 by proud_ionian quote
Orestis Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Αξίζει το κόστος της όποιας μετασκευής? Είναι ήδη 22 ετών. Τίποτα δεν αποκλείεται, αλλά το βλέπω δύσκολο για δύο λόγους: 1. Τα ωφέλημα χρόνια ζωής είναι λίγα για να αποσβέσουν το κόστος της επένδυσης. 2. Λόγω της ηλικίας και των προδιαγραφών που έχει το πλοίο σήμερα, αυξάνονται σημαντικά οι εργασίες που πρέπει να γίνουν και έτσι το κόστος της επένδυσης καθίσταται ακόμα μεγαλύτερο (σε σχέση με τις δύο μεγάλες μετασκευές που έγιναν σε Έλυρο και Αριάδνη).
gtogias Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 (edited) Κρίμα Καλά είναι τα νέα ταχύπλοα, αλλά μιας και δύσκολα θα δούμε νέες ναυπηγήσεις, και το Αιγαίο χρειάζεται πλοία, θα ήταν ίσως μια καλή προσθήκη. Στο κάτω κάτω από τα 40χρονα που κυκλοφορούν ή ορέγονται κάποιοι να φέρουν, καλύτερo φαίνεται. Edited May 29, 2009 by polmyt quote
Earl Granville Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Το συγκεκριμένο βαπόρι είναι βάπορας με τα όλα του. Είναι ένα εξαιρετικό βαπόρι , σύγχρονο για την εποχή του και πολύ καλοτάξιδο. Με μια εκτεταμένη μετασκευή όμως η ταχύτητα πολύ πιθανόν να πέσει΄κάτω από τα 20 μίλια ή με το ζόρι να τα βγάζει, το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο και τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του δεν ξέρω αν θα φτάσουν για να αποπληρωθεί μια μετασκευή τέτοιου επιπέδου ή να αφήσει και κάτι στην εταιρεία που να ξίζει τον κόπο μιας τέτοιας επένδυσης. Ηδη το βαπόρι είναι 22 ετών , μετά από μια δεκαετία λοιπόν που δεν είναι μεγάλο χρονικό διάστημα και πάνω κάτω τόσο χρειάζεται με μια αισιόδοξη πρόβλεψη να αποπληρωθεί μια τέτοια μετασκευη, θα είναι 32 χρονών και θα μιλάμε πλέον όπως μιλάμε τώρα για το ΛΑΤΩ. Ότι ναι μεν είναι ένα καλόδιατηρημένο πλοίο αλλά τα χρόνια του πλέον βαραίνουν στην συνείδηση του επιβάτη. Και ποιος ξέρει αν στα 32 δεν βγάλουν τότε κανένα νέο κανονισμό για κάτι που πιθανόν να μην πληρεί το πλοίο ή να ισχύει για πλοία των 30 κι άνω. Ποιός θα βάλει κι άλλα λεφτά σε ένα πλοίο 32 ετών? Το ΑΡΙΑΔΝΗ και το ΕΛΥΡΟΣ μας ήρθαν σχεδόν στην δεκαετία κι έχουν με τα σημερινά δεδομένα 20 χρόνια ευδόκιμης καριέρας ακόμη βάση και της εκτεταμένης μετασκευής σε όλα τα επίπεδα που έκαναν. Όπως είπε κι ο Orestis το βλέπω κι εγώ δύσκολο το θέμα κι αν τελικά αποφασιστεί να μετασκευαστεί θα είναι μια απόφαση με υψηλό ρίσκο και σίγουρα θα έχει περιορισμένο μπάτζετ σε σχέση με ΑΡΙΑΔΝΗ/ΕΛΥΡΟΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Μονο που το Hellenic Voyager δε χρειαζεται τοσο πολυ λαμαρινοδουλεια, που ειχαν το Ελυρος (κυριως) και το Αριαδνη, ουσιαστικα θελει ανακαινιση το ξενοδοχειακο του.
Neptune Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Συνεχιζω να το βλεπω στον υπνο μου με σινιαλα της ΑΝΕΚ. Μαλιστα γνωστο "λαμαρινοσυνεργειο" ηταν ηδη μεσα και εκανε "λαμαρινοδουλειες". Επισης οταν το εψαχνα στο Shipfriends το βρηκα στην κατηγορια ΕΓ-ΟΓ και οχι στα ΦΓ. (στον υπνο μου ολα αυτα ετσι )
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Ε, όταν θα βάλει και φωτεινό πίνακα (για χάρη του Π100:D)...μας λες και τα δρομολόγια που γράφει...στον ύπνο σου πάντα.
NHSOS XIOS Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Ε μα ναι,δεν φτανει που κανεις τετοια ονειρα,δεν μας λες και ολες τις λεπτομερειες...Σημερα το βραδυ παντως,τσεκαρε να δεις,προλαβαινει την καλοκαιρινη σεζον...
gtogias Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Μιας και είναι δύσκολο να μοιραστούμε το όνειρο σου, βοήθησε και συ λίγο. Για δώσε και καμμιά λεπτομέρεια. Πότε θα φτιαχτεί, που θα πάει, κλπ κλπ κλπ.:D
Neptune Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Ο Μιχάλης Κουκλάκης μέχρι πρότινος αρχιμηχανικός της ΑΝΕΚ, ήταν ο ναυπηγός που παρακολούθησε τη μετασκευή του Ελυρος... Ποια θα ειναι αραγε η επομενη μετακευη που θα παρακολουθησει ε?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Από ότι βλέπω τα πράγματα σοβάρεψαν αρκετά... Χμ ονειρο ειδες και συ Δε βλεπω κλασικη μετασκευη της ΑΝΕΚ πρυμα ομως . Και από τα λεγόμενα του φίλου Neptune, φαίνεται ότι θα την δούμε στην πράξη την κλασική μετασκευή της ΑΝΕΚ πρύμα, και κατά πάσα πιθανότητα και πλώρα . Βλέπω τον καθρέφτη να φτάνει μέχρι τα όκια . Απολαύστε την υπέροχη ...πλωράκλα, όσο ακόμα είναι καιρός.
NHSOS XIOS Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Ακριβως την ιδια σκεψη εκανα κι εγω,δηλαδη μετασκευη τυπου ΕΛΥΡΟΣ,ειδικα μετα το τελευταιο σχολιο του Neptune...Αν τελικα μετασκευαστει το πλοιο,ας ελπισουμε πως δεν θα γινει το ιδιο λαθος,δηλαδη να μοιαζει το πλοιο εξωτερικα με τα spirit/champion...Πρυμα ας το κανουν κουτι(στην αναγκη...),την πλωρη και την τσιμινιερα να μην πειραξουν! Οσο γιαυτο που λεω παραπανω,σχετικα με το αν προλαβαινει την καλοκαιρινη σεζον....εννοειται πια,πως οχι
Harry Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Κατα τη γνωμη μου παρα εχει χωρους ξενοδοχιακου για ro-ro.
Neptune Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Απο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ στη γνωστη θεση που γινονται οι μεγαλες μετασκευες το Χελλενικ Βογιατζερ Οποτε βρηκαμε με τι θα ασχολουμαστε ολο το χειμωνα που μας ερχεται
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Η θέση που γίνονται οι μεγάλες μετασκευές προς το παρόν είναι καταλυμένη από το Aegean 1, διότι το Aegean 1 δε δείχνει ότι θα είναι έτοιμο μέχρι το Σεπτέμβριο. Ίσως μια θέση μπροστά από το Aegean 1??
NHSOS XIOS Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 Ε τωρα μπρος πισω,δεν εχει σημασια αρκει να μετασκευαστει!Ας αναψουμε ολοι ενα κερακινα εχουν την θεια φωτιση και να του κανουν μια ομορφη μετασκευη....ελπιζοντας πως θα διατηρηθει η ταυτοτητα του βαποριου.Οσο για το που μπορει να παει,ολα δειχνουν Χανια νομιζω...(δεν θελω να σκεφτομαι που μπορει να παει το ΛΑΤΩ ας πουμε...)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Απο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ στη γνωστη θεση που γινονται οι μεγαλες μετασκευες το Χελλενικ Βογιατζερ Οποτε βρηκαμε με τι θα ασχολουμαστε ολο το χειμωνα που μας ερχεται Επειδή ο Σεπτέμβριος είναι μακριά ακόμα, αλλά ο Αύγουστος είναι πιο κοντά. Και για αυτό τον Αύγουστο μάλλον θα το δούμε στα μέρη μας για επισκευή
Panagia Ekatontapiliani Posted July 15, 2009 Posted July 15, 2009 Τη Δευτέρα 10 Αύγουστου το πλοίο τελειώνει από τα δρομολόγια του και τις επόμενες ήμερες θα ανέβει στη Ζώνη για επισκευές – (μετασκευή??)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now