Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το HELLENIC SEAWAYS Cargo έχει γραφτεί στις πάντες του πλοίου στο Πέραμα.

Έχω μια χαζή απορία: Ενώ στα γιαπωνέζικα, το όνομα στην πρύμη είναι γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες, γιατί σε αυτό είναι με ελληνικούς;:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Σημερα ειδα στον υπνο μου οτι ειχα ενα φακελο στο συρταρι μου με την ετικετα της ΑΝΕΚ και σχεδια για την αξιοποιηση του Χελλενικ Βογιατζερ. Για αρχη του βαζουμε σπρινκλερ και βλεπουμε. (αυτο ηταν και το μεγαλυτερο εμποδιο που δεν εγινε τω καιρω εκεινω η μετασκευη του επι Στριντζη)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως υπάρχει κάποιος κανονισμός και να υποχρεώνει τα Ro-Ro τη τοποθέτηση του συστήματος κατάσβεσης Sprinkler?? Και απλώς θα γίνει αυτή η προσθήκη??

Εάν υπάρχει ξανά κάποιο σχέδιο για μετασκευή σε Ε/Γ-Ο/Γ, ισως να είναι το δεύτερο πλοίο που υποτίθεται ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα σύμφωνα με της ετήσιες δρομολογήσεις για τη HSW ή να αντικαταστήσει κανένα πλοίο της ΑΝΕΚ στη Κρήτη (πχ Λατώ), εάν μετασκευαστεί σε Ε/Γ-Ο/Γ??

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι εντυπωσιακό πλοίο που διόλου απίθανο (και με δεδομένη την παρούσα οικονομική και επιχειρηματική συγκυρία) να το προορίζει η μαμά για άλλο ρόλο.

Από ταχύτητα όμως πως πάει?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κοντά στο Έλυρος, εφάμιλλο του Λατώ αλλά μακριά από τον (πιθανό) ανταγωνισμό, τα μεγάλα της Blue Star, στην περίπτωση που μιλάμε για Δωδεκάνησα.

Αξίζει το κόστος της όποιας μετασκευής? Είναι ήδη 22 ετών.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αξίζει το κόστος της όποιας μετασκευής? Είναι ήδη 22 ετών.

Τίποτα δεν αποκλείεται, αλλά το βλέπω δύσκολο για δύο λόγους:

1. Τα ωφέλημα χρόνια ζωής είναι λίγα για να αποσβέσουν το κόστος της επένδυσης.

2. Λόγω της ηλικίας και των προδιαγραφών που έχει το πλοίο σήμερα, αυξάνονται σημαντικά οι εργασίες που πρέπει να γίνουν και έτσι το κόστος της επένδυσης καθίσταται ακόμα μεγαλύτερο (σε σχέση με τις δύο μεγάλες μετασκευές που έγιναν σε Έλυρο και Αριάδνη).

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα

Καλά είναι τα νέα ταχύπλοα, αλλά μιας και δύσκολα θα δούμε νέες ναυπηγήσεις, και το Αιγαίο χρειάζεται πλοία, θα ήταν ίσως μια καλή προσθήκη.

Στο κάτω κάτω από τα 40χρονα που κυκλοφορούν ή ορέγονται κάποιοι να φέρουν, καλύτερo φαίνεται.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο βαπόρι είναι βάπορας με τα όλα του. Είναι ένα εξαιρετικό βαπόρι , σύγχρονο για την εποχή του και πολύ καλοτάξιδο.

Με μια εκτεταμένη μετασκευή όμως η ταχύτητα πολύ πιθανόν να πέσει΄κάτω από τα 20 μίλια ή με το ζόρι να τα βγάζει, το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο και τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του δεν ξέρω αν θα φτάσουν για να αποπληρωθεί μια μετασκευή τέτοιου επιπέδου ή να αφήσει και κάτι στην εταιρεία που να ξίζει τον κόπο μιας τέτοιας επένδυσης.

Ηδη το βαπόρι είναι 22 ετών , μετά από μια δεκαετία λοιπόν που δεν είναι μεγάλο χρονικό διάστημα και πάνω κάτω τόσο χρειάζεται με μια αισιόδοξη πρόβλεψη να αποπληρωθεί μια τέτοια μετασκευη, θα είναι 32 χρονών και θα μιλάμε πλέον όπως μιλάμε τώρα για το ΛΑΤΩ.

Ότι ναι μεν είναι ένα καλόδιατηρημένο πλοίο αλλά τα χρόνια του πλέον βαραίνουν στην συνείδηση του επιβάτη.

Και ποιος ξέρει αν στα 32 δεν βγάλουν τότε κανένα νέο κανονισμό για κάτι που πιθανόν να μην πληρεί το πλοίο ή να ισχύει για πλοία των 30 κι άνω.

Ποιός θα βάλει κι άλλα λεφτά σε ένα πλοίο 32 ετών?

Το ΑΡΙΑΔΝΗ και το ΕΛΥΡΟΣ μας ήρθαν σχεδόν στην δεκαετία κι έχουν με τα σημερινά δεδομένα 20 χρόνια ευδόκιμης καριέρας ακόμη βάση και της εκτεταμένης μετασκευής σε όλα τα επίπεδα που έκαναν.

Όπως είπε κι ο Orestis το βλέπω κι εγώ δύσκολο το θέμα κι αν τελικά αποφασιστεί να μετασκευαστεί θα είναι μια απόφαση με υψηλό ρίσκο και σίγουρα θα έχει περιορισμένο μπάτζετ σε σχέση με ΑΡΙΑΔΝΗ/ΕΛΥΡΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνεχιζω να το βλεπω στον υπνο μου με σινιαλα της ΑΝΕΚ. Μαλιστα γνωστο "λαμαρινοσυνεργειο" ηταν ηδη μεσα και εκανε "λαμαρινοδουλειες". :D

Επισης οταν το εψαχνα στο Shipfriends το βρηκα στην κατηγορια ΕΓ-ΟΓ και οχι στα ΦΓ. ;)

(στον υπνο μου ολα αυτα ετσι ;))

Link to comment
Share on other sites

Ε μα ναι,δεν φτανει που κανεις τετοια ονειρα,δεν μας λες και ολες τις λεπτομερειες...:PΣημερα το βραδυ παντως,τσεκαρε να δεις,προλαβαινει την καλοκαιρινη σεζον:D...

Link to comment
Share on other sites

Μιας και είναι δύσκολο να μοιραστούμε το όνειρο σου, βοήθησε και συ λίγο. Για δώσε και καμμιά λεπτομέρεια. Πότε θα φτιαχτεί, που θα πάει, κλπ κλπ κλπ.:D:D

Link to comment
Share on other sites

Ο Μιχάλης Κουκλάκης μέχρι πρότινος αρχιμηχανικός της ΑΝΕΚ, ήταν ο ναυπηγός που παρακολούθησε τη μετασκευή του Ελυρος...

Ποια θα ειναι αραγε η επομενη μετακευη που θα παρακολουθησει ε? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω τα πράγματα σοβάρεψαν αρκετά... ;)

Χμ ονειρο ειδες και συ :D

Δε βλεπω κλασικη μετασκευη της ΑΝΕΚ πρυμα ομως ;).

Και από τα λεγόμενα του φίλου Neptune, φαίνεται ότι θα την δούμε στην πράξη την κλασική μετασκευή της ΑΝΕΚ πρύμα, και κατά πάσα πιθανότητα και πλώρα :(. Βλέπω τον καθρέφτη να φτάνει μέχρι τα όκια :(.

Απολαύστε την υπέροχη ...πλωράκλα, όσο ακόμα είναι καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως την ιδια σκεψη εκανα κι εγω,δηλαδη μετασκευη τυπου ΕΛΥΡΟΣ:eek:,ειδικα μετα το τελευταιο σχολιο του Neptune...Αν τελικα μετασκευαστει το πλοιο,ας ελπισουμε πως δεν θα γινει το ιδιο λαθος,δηλαδη να μοιαζει το πλοιο εξωτερικα με τα spirit/champion...Πρυμα ας το κανουν κουτι(στην αναγκη...),την πλωρη και την τσιμινιερα να μην πειραξουν!

Οσο γιαυτο που λεω παραπανω,σχετικα με το αν προλαβαινει την καλοκαιρινη σεζον....εννοειται πια,πως οχι:o

Link to comment
Share on other sites

Απο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ στη γνωστη θεση που γινονται οι μεγαλες μετασκευες το Χελλενικ Βογιατζερ ;) Οποτε βρηκαμε με τι θα ασχολουμαστε ολο το χειμωνα που μας ερχεται :D

Link to comment
Share on other sites

Η θέση που γίνονται οι μεγάλες μετασκευές προς το παρόν είναι καταλυμένη από το Aegean 1, διότι το Aegean 1 δε δείχνει ότι θα είναι έτοιμο μέχρι το Σεπτέμβριο. Ίσως μια θέση μπροστά από το Aegean 1??

Link to comment
Share on other sites

Ε τωρα μπρος πισω,δεν εχει σημασια αρκει να μετασκευαστει!Ας αναψουμε ολοι ενα κερακι:Dνα εχουν την θεια φωτιση και να του κανουν μια ομορφη μετασκευη....ελπιζοντας πως θα διατηρηθει η ταυτοτητα του βαποριου.Οσο για το που μπορει να παει,ολα δειχνουν Χανια νομιζω...(δεν θελω να σκεφτομαι που μπορει να παει το ΛΑΤΩ ας πουμε...:(B))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Απο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ στη γνωστη θεση που γινονται οι μεγαλες μετασκευες το Χελλενικ Βογιατζερ ;) Οποτε βρηκαμε με τι θα ασχολουμαστε ολο το χειμωνα που μας ερχεται :D

Επειδή ο Σεπτέμβριος είναι μακριά ακόμα, αλλά ο Αύγουστος είναι πιο κοντά. Και για αυτό τον Αύγουστο μάλλον θα το δούμε στα μέρη μας για επισκευή

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...