Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

Ας δούμε και μία φωτογραφία του πλοίου ως OCEAN TRAILER, με τα σινιάλα της Grimaldi Lines, σε άφιξη του στην Γένοβα τον Ιούλιο του 2005.

Η φωτογραφία ανήκει στον καλό μας φίλο "seawolf", Capt. Eustachio Patalano, και την ανεβάζω στην γκαλερί των shipfriends φυσικά με την άδεια του. ;):)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Από τη πρώτη ημέρα που έφτασε το Hellenic Voyager στο Πέραμα, το πλήρωμα αλλά και συνεργεία ξεκίνησαν τις εργασίες συντηρήσεις του πλοίου. Ήδη εξωτερικά περνιούνται αρκετές επιφάνειες με μίνιο όπως στη πρύμη εκεί που ήταν γραμμένο το όνομα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

όπως στη πρύμη εκεί που ήταν γραμμένο το όνομα του πλοίου.
ετσι σας ηθρε το ονομα;). αν ανοιξεις τη φωτο που εχω βαλει λινκ παραπανω, φαινεται οτι το ονομα ειναι μινιαρισμενο;)
Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση: ειμαι ο μονος που πιστευει οτι δεν συμφερει αυτη η μετασκευη??

και ο μοναδικος λογος: η ηλικια του... πραγματικα θα ηθελα να ακουσω πολυ την γνωμη σας

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση: ειμαι ο μονος που πιστευει οτι δεν συμφερει αυτη η μετασκευη??

και ο μοναδικος λογος: η ηλικια του... πραγματικα θα ηθελα να ακουσω πολυ την γνωμη σας

Θα συμφωνήσω με τον kapas για δύο λόγους:

1. η ηλικία

2. η ταχύτητα

Δεν νομίζω ότι υπάρχει σημαντική διαφορά στην ταχύτητα σε σχέση με το ΛΑΤΩ, 1 ή το πολύ 2 κόμβους. Επίσης υπάρχει το ενδεχόμενο με τη μετασκευή να μειωθεί λίγο και η ταχύτητα του πλοίου.

Υπάρχει και η λύση της αγοράς μεταχειρισμένου ιαπωνικού σκαριού και η μετασκευή του. Άλλωστε ειδικά για την ΑΝΕΚ αυτή η ιδέα έχει χρησιμοποιηθεί και παλιότερα με τεράστια επιτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Για την ταχύτητα διαφωνώ. Το πλοίο έχει υπηρεσιακή ταχύτητα που αγγίζει τους 23+ κόμβους. Επομένως για τα Χανιά είναι υπεραρκετή. Άλλωστε και ο ΕΛΥΡΟΣ το πολύ 22 και κάτι πάει στα ημερήσια ;)

Η ηλικία είναι ένα θεματάκi ομολογουμένως. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι ρίχνει 9 χρονάκια στην ΑΡΙΑΔΝΗ και 11 στον ΕΛΥΡΟ. Ωστόσο από τη στιγμή που η HSW έχει δύο μεγαθήρια πλέον στη γραμμή της Κορίνθου, νομίζω ότι το VOYAGER μάλλον περισσεύει. Και από το να αγοραστεί κάποιο άλλο, να μετασκευαστεί και να φτάσει το κοστολόγιο στα επίπεδα του ΕΛΥΡΟΥ, μάλλον συμφέρει η μετασκευή του VOYAGER.

Και μην ξεχνάς ότι δεν είναι υποχρεωτικό να δρομολογηθεί εντός Ελλάδος. Σκέψου το ενδεχόμενο να παίζει απλά τον μπαλαντέρ όπως κάνει ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Να ναυλώνεται αυτό τα καλοκαίρια έξω, να επιστρέψει η ΑΡΙΑΔΝΗ στα Χανιά μαζί με τον ΕΛΥΡΟ και το VOYAGER τους χειμώνες να κάνει τις ετήσιες.

Αυτά από μένα...:)

Υ.Γ.: Όποια κι αν είναι η μοίρα του πλοίου πάντως, εκ κατασκευής είναι ένα αριστούργημα της ναυπηγικής.

Link to comment
Share on other sites

Παρθηκε και επισημα πλεον η αποφαση για μετασκευη του πλοιου. Τα σχεδια εγκριθηκαν και αρχιζουν οι εργασιες αμεσα. Δυστυχως για μας 90% δε θα δρομολογηθει κοντα μας. Το μονο καλο ομως ειναι οτι ισως αυτο συνεπαγεται την επιστροφη του Αριαδνη οποτε μετριαζει τον "πονο" μας. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Παρθηκε και επισημα πλεον η αποφαση για μετασκευη του πλοιου. Τα σχεδια εγκριθηκαν και αρχιζουν οι εργασιες αμεσα. Δυστυχως για μας 90% δε θα δρομολογηθει κοντα μας. Το μονο καλο ομως ειναι οτι ισως αυτο συνεπαγεται την επιστροφη του Αριαδνη οποτε μετριαζει τον "πονο" μας. :D:D

Θα γίνει μετασκευή τύπου Έλυρος? Δηλαδή ριζική και για κάποιους "κουτοποίηση" (εντάξει μη βαράτε, μάλλον αδόκιμος όρος) ή κάτι πιο ελαφρύ που θα κρατήσει τις αρχικές γραμμές του πλοίου?

Link to comment
Share on other sites

Θα ειναι πολυ ποιο οικονομικη μετασκευη και εξωτερικα δε θα αλλαξει το βαπορι. Ουσιαστικα μιλαμε για εσωτερικη ανακαινιση ;) και αναδιαταξη χωρων. Αλλα με σκοπο να ναυλωθει στο εξωτερικο :(

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο το περί ναύλωσης?

Μέχρι τώρα πράγματι η πολιτική τη ΑΝΕΚ ήταν να ναυλώνει σε κάθε ευκαιρία πλοία της στο εξωτερικό, ζεστό χρήμα γαρ. Τώρα τελευταία όμως φαίνεται να μην τη χαλάει και μερίδο της πίττας των εγχώριων γραμμών, είτε ως επιδοτούμενες είτε εκεί που έχει το πάνω χέρι.

Με μια τέτοια προσέγγιση δεν θα ήταν πιο ορθό να κρατήσει την Αριάδνη και τον Ελευθέριο ως μπαλαντέρ και για ναυλώσεις, μιας και με τα μεγέθη τους δύσκολα θα βγάζουν τα λεφτά τους δουλεύοντας στο Αιγαίο, και να βάλει το μετασκευασθέν Voyager πχ στο Βόρειο Αιγαίο?

Έτσι και θα "κλειδώσει" τη γραμμή χωρίς να "χαραμίσει" την Αριάδνη και θα συνεχίσει να προσφέρει τα πλοία για ναύλωση.

Sorry για το off topic.

Link to comment
Share on other sites

:PIT 'S SHOWTIME !!! :P

...Όποια κι αν είναι η μοίρα του πλοίου πάντως, εκ κατασκευής είναι ένα αριστούργημα της ναυπηγικής.

Λέτε να παραμείνει αριστούργημα ? Αμφιβάλλω... :(

Άντε, να ζήσουμε, να το θυμόμαστε... :(

Link to comment
Share on other sites

Λέτε να παραμείνει αριστούργημα ? Αμφιβάλλω... :(

Με βαση αυτα που μας ειπε ο Neptune νομιζω γλιτωνει την ΕΛΥΡΙΑΣΗ:Dαρα λογικα δεν θα αλλοιωθει η αρχοντια του.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Λέτε να παραμείνει αριστούργημα ? Αμφιβάλλω... :(

Άντε, να ζήσουμε, να το θυμόμαστε... :(

Προσωπικα παντως ευχομαι να επαληθευτει ο Neptune γιατι το βαπορι ειναι πραγματικα απο τα πιο ομορφα που μας εχουν ερθει.Τουλαχιστον αν χαλασει το αριστουργημα να χαλασει λιγο.Το κακο ειναι πως οτι νεο και καλο ερχεται με εξαιρεση το ΕΛΥΡΟΣ το χαιρονται οι ξενοι και μεις μενουμε με τις αρχαιολογιες στο χερι:mad:

Τελος παντως ας μην γκρινιαζω συνεχεια.

Εδω μια φωτο απο το Κερατσινι λιγες μερες πριν ξεκινησει δρομολογια για λογαριασμο του Grimaldi.Λογικα και τωρα στην ιδια θεση θα παει;)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τελικα,με βαση και το δικο μου λαθος στην διατυπωση της δημοσκοπησης,για λογαριασμο ποιας εταιριας θα γινει η μετασκευη?Της HSW(στη οποια ανηκει το πλοιο)η της μητερας ΑΝΕΚ?

ΥΓ.Για μενα παντως HSW=ANEK=HSW=ANEK.....

Link to comment
Share on other sites

Έλα μου ντες..... :confused:

Αν και όλοι μας γνωρίζουμε την σχέση που έχει η ΑΝΕΚ με την HSW, και συμφωνούμε ότι ΑΝΕΚ=HSW, εντούτοις τυπικά (τουλάχιστον) είναι δύο διαφορετικές εταιρείες. Όλοι γνωρίζουμε ότι στην περίπτωση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ (και πάλι πλοίο της HSW), όταν το πλοίο ναυλώθηκε από την ΑΝΕΚ, είχαν υπάρξει κάποιες ανακοινώσεις, κάποια δελτία τύπου προς ενημέρωση (αν μη τι άλλο) των μετόχων των δύο εταιρειών. Εδώ τώρα εμείς μιλάμε για μετασκευή την οποία θα κάνει η ΑΝΕΚ..., για μετονομασία του πλοίου και μάλιστα μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, και προτείνουμε και Κρητικά ονόματα.

Έχει αλήθεια υπάρξει κάποια ανακοίνωση - δελτίο τύπου από την ΑΝΕΚ για την αγορά (???) - ναύλωση (???) του πλοίου και δεν το έχω πάρει είδηση ? Προσοχή, δεν λέω ότι η φήμη είναι ανυπόστατη, αλλά προς το παρόν είναι μόνο "φήμη", ή μήπως όχι ?

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι το HELLENIC VOYAGER βρισκεται στο μωλο ΔΕΗ.

Γενικα επικρατει ησυχια.Ειναι κατεβασμενος ο πισω πλαινος καταπελτης χωρις ομως να φαινεται καποια κινηση.

Για το ονομα υπομονη και σε λιγο καιρο θα ξερουμε;)

Link to comment
Share on other sites

Ωραια,η HSW πληρωνει,αυτο σημαινει οτι το πλοιο θα κρατησει τα σινιαλα και το ονομα του?Κ αν τελικα μπουν τα σιλιαλα της ΑΝΕΚ και αλλαξει και ονομα ΑΛΛΑ εχει πληρωσει η HSW:D,για ποιον θα λεμε οτι εγινε η μετασκευη?

αρα λογικα δεν θα αλλοιωθει η αρχοντια του.

Τελικα,ισως και να αλλοιωθει λιγο:(Αν υποθεσουμε[εκτος του οτι θα επεκταθουν τα deck προς τα πρυμα(μας το εχει πει ο Neptune παλιοτερα σαν υποθεση)],οτι το πλοιο θα αλλαξει κατηγορια πλοων(απο roro θα μετασκευαστει σε ΕΓ/ΟΓ)δεν θα χρειαστει 4 σωστικες λεμβους οπως εβαλε και η ΑΡΙΑΔΝΗ?Που θα μπουν αυτες οι βαρκες οεο:o

Link to comment
Share on other sites

...Tora Seirie tha perimeneis poly gia pithani anakoinosh apo thn ANEK! Eides kapoia anakoinosi gia th naylosi tou Artemis kai tou Highspeed 1??

Άλλο το ένα φίλε μου Π100 και άλλο το ...άλλο. :rolleyes:

Στην περιπτώσεις του ΑΡΤΕΜΙΣ και HS 1 επρόκειτο για μία απλή ναύλωση. Εδώ τώρα μιλάμε (και το υπογράμμισα το "μιλάμε" γιατί εμείς εδώ μέσα τα έχουμε πει), για ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ σε πλοίο της HSW που θα την κάνει ...η ΑΝΕΚ, για μετονομασία του πλοίου και μάλιστα σε σύντομο χρόνο, και είμαστε και σίγουροι ότι θα πάρει και Κρητικό όνομα. Αν δεν κάνω λάθος :rolleyes: τα ΑΡΤΕΜΙΣ και HS ούτε μετασκευάσθηκαν από την ΑΝΕΚ ούτε και όνομα αλλάξανε.

Μην τα μπλέκουμε τα πράγματα, απλά είναι... ;)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα πιστευω οτι το βαπορι οχι οψη δε θα αλλαξει αλλα ουτε καν χρωματα ;) Οτι γινει θα γινει εσωτερικα. Δεν πας να κανεις μια εκτεταμενη και ακριβη μετασκευη για ενα πλοιο που σκεφτεσαι να το αξιοποιησεις ναυλωνοντας το :rolleyes: Για να αρχισει μια μετασκευη πρεπει να εγκριθουν σχεδια να βγουνε αδειες να γινουν οι τελευταιες διορθωσεις κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Απο την αλλη γιατι να δαπανηθει εστω και ενα μικρο ποσο για μετασκευη εσωτερικα αφου θα ναυλωθει:confused:Θελω να πω,μεσα το πλοιο δεν ηταν κενο,καμπινες-σαλονια δεν ειχε?(η εχει αυτες τις κουκετες που εχουν τα γιαπωνεζικα?)Αν και δεν αμφισβητω τις πληροφοριες σου Neptune:D,αναρωτιεμαι ποια η λογικη μιας τοσο μικρης(εσωτερικης)μετασκευης για να το στειλουν στα ξενα...

Link to comment
Share on other sites

απο το να παρουμε ενα πλοιο κ να το αγορασουμε κ να το μετασκευασουμε ασ ριξουμε σε αυτο καποια χρηματα πιο λιγα φυσικα να κανουμε την δουλεια κ σε 10 χρονια βλεπουμε τι γινεται!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...