Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

Οι τελευταίες πληροφορίες λένε το πλοίο να σταματάει για επισκευή μετα τις 12/10, προκειμένου να προστεθεί καταπέλτης επιβατών και να προστεθούν καμπίνες. Θα επανέλθει στην ενεργό δράση απο την άνοιξη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λογικό να σκέφτονται τέτοιου είδους εργασίες. Η έλλειψη καμπινών ήταν έντονη αυτό το καλοκαίρι. Και το πλοίο έχει αρκετούς ανεκμετάλλευτους χώρους, όπως τα dormitories γιαπωνέζικου τύπου. Πήγε αρκετά καλά, οπότε γιατί να μη ρίξουν κάποια χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Στο ντεκ 7 προς πλωρα αντι για εσωτερικες καμπινες εχει κοιτωνες που λογικα δεν χρησιμοποιπουνται τωρα.

 

Η λογικη λεει οτι το πιο πιθανο σημειο για να μπουν καποιες εσωτερικες καμπινες ειναι αυτος ο χωρος.

 

Εδω  φαινεται στο σχεδιο.

 

Ακομα και ετσι παντως μαλλον δεν θα μπορεσει να αποκτησει παρα πολλα κρεβατια αλλα σιγουρα θα ειναι μια πολυ καλη ανασα.

Ειναι πλοιο που εστιαζει στην ανεση της καμπινας πραγμα του "τρωει" χωρο υπερ της ποιοτητας και κατα της ποσοτητας. Απο το σχεδιο φαινεται ξεκαθαρα οτι οι εξωτερικες καμπινες του ειναι γηπεδα, πραγμα εξαιρετικο για οποιον παιρνει καμπινα...

 

Ειναι συμπαθεστατο σκαρι και με ωραιο εσωτερικο, μπαλκοναρα μπροστα, μακαρι να μεινει.

Link to comment
Share on other sites

Αρα την ξεχναμε την Κορινθο;

Στην Κόρινθο που το γραφείο της HSW είναι ακόμα εν ενεργεία, κάνουν λόγο για επιστροφή του πλοίου, τέλος Οκτωβρίου!!

Βέβαια, κανείς δεν πιστεύει τίποτα, καθώς οι ίδιοι έλεγαν ότι το πλοίο θα παραμείνει στη γραμμή της Βενετίας, όταν ήδη στο Αιγαίο ετοιμάζονταν για τη δρομολόγησή του .......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 

Στο πλοίο σε σύγκριση με φωτογραφίες της Κορίνθου, φαίνεται εξωτερικά στο ντεκ μπροστά από την τσιμινιέρα να έχει προστεθεί ένα container της CAT. Λογικά κάποια ηλεκτρογεννήτρια; 

Οντως εχει τοποθετηθει μια εξτρα ηλεκτρογεννητρια για να σηκωσει τα φορτια. Αλλα δεν ειναι emergeny γεννητρια

Και για να είναι τόσο ψηλά μάλλον η emegency θαναι.

 

Οι τελευταίες πληροφορίες λένε το πλοίο να σταματάει για επισκευή μετα τις 12/10, προκειμένου να προστεθεί καταπέλτης επιβατών και να προστεθούν καμπίνες. Θα επανέλθει στην ενεργό δράση απο την άνοιξη.

Να προσθεσω οτι θα μπει μια ακομα ηλεκτρομηχανη στο μηχανοστασιο αντι για αυτη της προσωρινης που ειχε μπει το καλοκαιρι στο καταστρωμα

Link to comment
Share on other sites

δεν θα ήταν πιό οικονομικό να αναβαθμίσουν (αντικατάσταση- αν βέβαια το επιτρέπει το ύψος) μία παρά να προσθέσουν (πέρα από την γεννήτρια) και όλα τα απαραίτητα?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι κανονισμοί σήμερα λένε ότι δεν μπορείς να αντικαταστήσεις ηλεκτρομηχανή με αλλού τύπου ηλεκτρομηχανής αλλά μπορείς να προσθέσεις αλλού τύπου. Παλιότερα από όσο ήξερα δεν ίσχυε αυτό και πολλά πλοία άλλαζαν τύπου ηλεκτρομηχανής. 

 

Και τρεις ηλεκτρομηχανές δεν ήταν αρκετές; 

 

Σαν επιβατηγό το πλοίο έχει μεγαλύτερα φορτία από ότι όσο δούλευε σαν Ro-Ro όποτε προφανώς θα διαπίστωσαν ότι τα φορτία είναι οριακά με τις υπάρχοντες ηλεκτρομηχανές

Link to comment
Share on other sites

Ας ανεβάσουμε και το εξαιρετικό βίντεο που κυκλοφορεί από χθες στο διαδίκτυο, με τη μανούβρα στο λιμάνι της Χίου.

 

 

Επειδή έτυχε να το ταξιδέψω το καλοκαίρι, η μόνη απορία που έχω να εκφράσω είναι που ήταν τόσα χρόνια αυτό το πλοίο και το χαίρονταν μόνο οι φορτηγατζήδες.

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάς το αποτυχημένο πέρασμα από το Αιγαίο το 2009. Κάποιες φορές δε φτάνει να είναι το πλοίο αστέρι, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά χρειάζεται και σωστή διαχείριση.

Το βίντεο πάντως τα σπάει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το πλοιο τωρα κατευθυνεται στη δεξαμενη στο Περαμα. Απο οτι ειδα χθες ειχε κανει περιστροφη 180μοιρων γυρω απο τον αξονα του για το καλωπισμο της αριστερης μπαντας

 

 

13-17 Οκτώβρη για μπιντέ στο Πέραμα.

 

εχει προβλημα και ξαναανεβαινει τοσο συντομα δεξαμενη;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι δικοί μου που ταξίδεψαν χτες με το πλοίο απο τη Μυτιλήνη μου είπαν τα χειρότερα. Το καράβι μέσα παρατημένο, μια καμπίνα χωρίς κάν κομοδίνο, παλιά, δίχως ιχνος ανακαίνισης, όλο το πλοίο να μυρίζει ανυπόφορα και φυσικά ποιο ειναι το αντίδοτο για τις μυρωδιές; ο ισχυρός εξαερισμός. Τόσο στα σαλόνια όσο και στην καμπίνα η ατμόσφαιρα ήταν...παγωμένη :P . Και το κλου της υπόθεσης, ενα αδιάκοπο δυνατό vibration που έκανε όλη την καμπίνα να τρίζει και να βροντάει. Το ταξίδεμά του κι αυτό μέτριο, με κινήσεις πανταχόθεν αν και φυσικά χτες ο καιρός δεν ηταν και ο καλύτερος.

 

Στα θετικά του, ότι έκανε όλη τη διαδρομη σε 10 ωρες και 30 λεπτά περίπου, γεμάτο απο πρόσφυγες & μετανάστες, ενω στο γκαράζ του έπαιζες ποδόσφαιρο, μπάσκετ, και τα συναφή αθλήματα.

 

Overall παντως η εικόνα ήταν πολύ μέτρια, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για πλοίο στο οποίο έπεσε πολύ χρήμα ελέω ανακαίνισης, μετασκευής, όπως θέλετε πείτε το.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...