Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια "εκτός πορείας" (απεργίες, εκλογές, σεισμοί, λιμοί κλπ).


Recommended Posts

Με αφορμη τη φλασια μου για το Δηλος, θυμηθηκα διαφορα δρομολογια που εχουν γινει κατα καιρους, λογω εκτακτων γεγονοτων... της στεριας (δεν αναφερομαι σε απαγορευτικα και απεργιες των πληρωματων και τις ανακατωσουρες που προκαλουν).

ξεκινωντας απο το 1996, oταν οι αγροτες ειχαν αποκλεισει τους δρομους, θυμαμαι οτι οι μινωικες εκαναν καθε απογευμα στις 17.00 πειραια θεσσαλονικη. αριαδνη (το original), καζαντζακης και κινγκ μινως, περασαν απο εκει (μπορει και δαιδαλος/γκρεκο, αλλα δεν το θυμαμαι).

την ιδια εποχη το δηλος εκανε κορινθο πατρα, σε συνδυασμο με τα δρομολογια του κεφαλονια (νομιζω οτι και αυτο εκανε μια δυο προσεγγισεις στην κορινθο). απο τα ζακυνθινα, ο αγιος διονυσιος σ. και το ζακυνθος (?) εκαναν ζακυνθο, πατρα, κορινθο, πειραια, ενω καποια απο τα ferries της αδριατικης (venus, ionian star κα) εκαναν προσεγγισεις στην κορινθο.

17 χρονια νωριτερα, το 1979 (κραταω επιφυλαξη μηπως ηταν το 1980), το ιονις, που τοτε εκανε πατρα-ιονια νησια-brindisi, εκανε ενα πιο μακρυ ταξιδι. ναλυωθηκε bari-κορινθο για να μεταφερει τους οπαδους ιταλικης ποδοσφαιρικης ομαδας.

αλλα "περιεργα" δρομολογια ειχαμε το φθινοπωρο του 1988, οταν μετα απο σεισμο, εκατσε (τι περιεργο:)), το λιμανι της κυλληνης (το παλιο). τα ζακυνθινα (μαρθα, πρωτευς, ζακυνθος) πηγαιναν κατακολο. το αινος εκανε πατρα πορο και το αργοστολι, καποια δρομολογια αργοστολι κατακολο και καποια αργοστολι πατρα.

πατρα αργοστολι εκανε το ιονις στις εκλογες του 1985, ενω την προεκλογικη περιοδο ειχαμε δει στην πατρα το ζακυνθος, να φερνει "αυθορμητως προσελθεντες" για τις ομιλιες του ανδρεα και του μητσοτακη.

Link to comment
Share on other sites

Μια και το έφερε η κουβέντα για τις περίεργες δρομολογήσεις των έκτακτων περιστατικών, επιτρέψτε μου να καταθέσω μερικά στοιχεία από το βάθος του αρχείου και των αναμνήσεων μου από τέτοιες περιπτώσεις.

Στα τέλη του 1996 που οι αγρότες είχαν κλείσει τους δρόμους, το τότε "Δημήτριος Μοίρας" νυν "Νόνα Μαίρη" ναυλώθηκε επανειλημμένα και εκτέλεσε μία σειρά από δρομολόγια για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της εποχής.

Το πρώτο δρομολόγιο φόρτωσε από τα Άσπρα Σπίτια της Βοιωτίας γύρω στους 800 τόννους ράβδους αλουμινίου και τους ξεφόρτωσε μισούς στο Βόλο και μισούς στη Θεσσαλονίκη για να τροφοδοτήσει με πρώτη ύλη τις εταιρείες προσίλ αλουμινίου που είχαν ξεμείνει από πρώτη ύλη και οι ιδιοκτήτες τους έκαναν σαν τρελλοί για να μη διακόψουν την παραγωγή.

Στη συνέχεια έκανε μία σειρά από δρομολόγια μεταξύ Πειραιά Θεσσαλονίκης και Βόλου μεταφέροντας φορτηγά αλλά και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Μέχρι κάτι coils λαμαρίνα θυμάμαι ότι μεταφέραμε τότε από τον Πειραιά στη Σαλονίκη και containers με οινόπνευμα πάνω σε επικαθήμενα για τη Ρωσία (μέσω ΣΕΜΠΟ Πειραιά).

Το πιο κουφό ήταν ένα φορτίο από 450 ΙΧ αυτοκίνητα NISSAN που για κάποιο λογο είχε ξεφορτωθεί από αυτοκινητάδικο στο Βόλο και έπρεπε πάσει θυσία να φτάσει στον Πειραιά. Με δύο δρομολόγια το ξεπετάξαμε στον Πειραιά ενώ στις επιστροφές φορτώναμε άλλα καινούργια αυτοκίνητα που οι εταιρείες ήθελαν να προωθήσουν στη Βόρεια Ελλάδα γιατί οι πελάτες τα περίμεναν πριν τα Χριστούγεννα.

Όταν τελείωσε το κλείσιμο των δρόμων, είχαμε πάρει φαίνεται το κολάϊ και καθώς ξεκίνησε μια μεγάλη απεργία της ΠΝΟ, πήγαμε στο Λαύριο και αρχίσαμε δρομολόγια για Κρήτη με φορτηγά κυρίως με κηπευτικά που έπρεπε να φτάσουν με κάθε τρόπο. Καθώς τα δύο πλοία της τότε "Ρεθυμνιακής" είχαν μείνει στον Πειραιά λόγω της απεργίας εμείς πηγαίναμε στο Ρέθυμνο όπου φορτώναμε και ξεφορτώναμε υπό την κάλυψη "μαγκουροφόρων" (τουλάχιστον) Κρητών αγροτών. Από το Λαύριο μεταφέραμε κυρίως εξάνιο με ειδικά βυτία που ήταν απαραίτητο για τη λειτουργία των ελαιοτριβείων που είχαν ξεμείνει καθώς είχε σταματήσει για κάποιο λόγο (εκτός της απεργίας) και το "Αγία Γαλήνη".

Το πλήρωμα βέβαια δεν είχε καμιά διάθεση να σπάσει την απεργία, απλώς συμπαραστεκόταν στον πλοιοκτήτη του που προσπαθούσε με νύχια και με δόντια τότε να σώσει την εταιρία τους.

Αυτά προς το παρόν και θα επανέλθω με περισσότερα "τρελλά" δρομολόγια για έκτακτες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακούσει για το ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΙΡΑΣ ότι την περίοδο 98-αρχές 99 έκανε και δρομολόγιο στα Μεστά της Χίου μεταφέροντας στρατιωτικό υλικό. Το πλέον "εκτός πορείας" δρομολόγιο που έτυχε να είμαι παρών ήταν με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ, λίγες ημέρες πριν το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ, όταν είχε απεργία και είχε μείνει η Ικαρία χωρίς πλοίο. Μετά την αναχώρησή μας από Χίο προς Πειραιά έγινε ανακοίνωση για εντολή από το ΥΕΝ για να προσεγγίσουμε και Εύδηλο. Η θάλασσα λάδι, το φεγγάρι είχε μόλις βγει και εμείς μπαίναμε σε ένα λιμάνι που ακόμα και ο πλοίαρχος δεν ήξερε που θα δέσει. Χαρακτηριστικά μόλις η πρύμη του πέρασε το φανάρι, έδωσε λογκάδο κάβο και με συνεχόμενο αγαντάρισμα του κάβου/προπελάκι και λίγο πρόσω, κατάφερε να το δέσει. Ο κόσμος ανέβηκε πάνω και έλεγε ότι δεν είχε ξαναδεί τέτοιο πλοίο. Έξω από το λιμάνι από το απόγευμα περίμενε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, που όμως δεν τόλμησε να μπει πριν μπούμε εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα από τα εκτός πορείας που μπορώ να θυμηθώ είναι το Ιονίς του Τυρογαλά να κάνει Δ. Κυκλαδες για 2-3 δρομολόγια γύρω στο 1992-93 ένα χειμώνα που είχε δέσει το ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ για την ετήσιά του και δεν υπήρχε άλλο πλοίο να το αντικαταστήσει.Μάλιστα το έχω και μία φωτογραφία από την μοναδική προσέγγισή του στον Αθηνιό.Είχε άδοξο τέλος λόγω μικρού γκαράζ και μη ύπαρξη καμπινών.Μετά από διαμαρτυρίες των κατοίκων απεσύρθη.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά εκείνο το διάστημα των αρχών του 1999, το ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΙΡΑΣ είχε αναλάβει τη μεταφορά Στρατιωτικού υλικού από την Αλεξανδρούπολη στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.

Η μεταφορά έγινε σε τρεις δόσεις. Η προσέγγιση στα λιμάνια προορισμού έπρεπε να γίνεται νύχτα για να μη μας εντοπίσουν οι απέναντι και αυτό αποτελούσε όρο του ναυλοσυμφώνου. Καταλαβαίνει κανείς τι κωμικοτραγικές φάσεις εξελίχθηκαν στο Λιμάνι της Μυτιλήνης στις 4 το πρωί με το ξεφόρτωμα τόσων κουκουλωμένων με μουσαμάδες UFO και πόσες δεκάδες περίεργοι μαζεύτηκαν. Στη Χίο πήγαμε στα Μεστά όπου τα πράγματα ήταν πιο ελεγχόμενα. Επίσης σε άλλη παρτίδα πηγαμε στη Σάμο και την Κώ και άλλο στη Ρόδο.

Ιδαίτερη στιγμή του ταξιδιού αστραπή στη Ρόδο, η επίσκεψη μας σε οίκο ανοχής του νησιού όπου τότε έκανε σπέσιαλ εμφανίσεις η τραβεστί Τζένη Χειλουδάκη, που είχε γίνει γνωστή από τον τηλεοπτικό κανιβαλισμό της σχέσης της με έναν εισαγγελέα, αλλά είχε ήδη ξαναγυρίσει στην παλιά τέχνη.

Link to comment
Share on other sites

Στις 20 Φεβρουαρίου 1968 (ακριβώς πριν 40 χρόνια) στις 00.45, ένας τρομερός σεισμός ισοπεδώνει τον Αη Στράτη. Το νησί μένει αποκομμένο από τον υπόλοιπο κόσμο, ούτε ο ασύρματος δεν λειτουργούσε, και οι κάτοικοι προσπαθούν μόνοι τους να κάνουν ότι μπορούν. Προς το ξημέρωμα πέταξε ένα αεροπλάνο πάνω από το νησί και οι κάτοικοι τους έριξαν φωτοβολίδες για να δώσουν σήμα.

Το πρώτο πλοίο που έφθασε στο νησί, στις 9 το πρωί, ήταν ο «Μιαούλης» που ήρθε από την Λήμνο μεταφέροντας φαρμακευτικό υλικό, νερό, κονιάκ και τρόφιμα. Στον «Μιαούλη» μεταφέρθηκαν και οι τραυματίες, καθώς δεν υπήρχε κανένα ασφαλές κατάλυμα στο νησί. Λίγο αργότερα έφθασε και ένα αρματαγωγό του ΠΝ με γιατρούς, μηχανήματα και εφόδια για να απεγκλωβίσουν τα θύματα και να οργανώσουν καταυλισμούς. Ο σεισμός άφησε πίσω του περίπου 20 νεκρούς και ένα νησί ισοπεδωμένο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχές δεκαετίας 90 νομίζω, και το Αλκαίος έφευγε στις 18.00 για Χίο Μυτιλήνη.

Πεθαίνει ένας Αιγνουσιώτης εφοπλιστής και η οικογένεια του, σκάει στην ΝΕΛ 7 ζεστά εκατομύρια.

Εν ριπή οφθαλμού αποβιβάζουν τον ήδη πλήρως φορτωμένο ΑΛΚΑΙΟ δεν ξέρω με την δικαιολογία (πιθανόν βλάβη?).

Οι επιβάτες πεζή και σε κατάσταση αλλοφροσύνης να τρέχουν από την ακτή Τσελέπη στον Άγιο Διονύση να προλάβουν το τότε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που πείρε αυτομάτως άδεια επέκτασης σκοπιμότητας για Μυτιλήνη αφού εκείνο το δρομολόγιο κανονικά θα τερμάτιζε στην Χίο.

Τα οχήματα επίσης ΕΤΡΕΧΑΝ μέσα στο λιμάνι για το ποιος θα προλάβει να μπεί μέσα και να μην μείνει απέξω...

Τελικώς έφυγε το Ν.ΧΙΟΣ για Χίο-Μυτιλήνη με 4 ώρες καθυστέρηση κατά τις 22.00 σαφώς υπεράριθμο, και το ΑΛΚΑΙΟΣ για Οιννούσες "πριβέ", με μία νεκροφόρα μόνο στο γκαράζ και μόνο τους οικίους του εφοπλιστή ως επιβάτες..

Link to comment
Share on other sites

To Golden Vergina ειχε κανει καποια δρομολογια συρο τηνο μυκονο εις αντικατασταση του υπο ετησια επισκευη ναιας 2 την ανοιξη του 1996 χωρις ομως επιτυχια!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Aν κι εκτός επικαιρότητας και μιας και γράφούμε για έκτακτες προσεγγίσεις θυμήθηκα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ το οποίο στις 15/7/05 με πλοίαρχο τον cpt Mιχάλη Μισσό ,έκανε ένα και μοναδικό δρομολόγιο από Πειραιά για Εύδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ προκειμένου να αποσυμφωρηθεί η κατάσταση με τα φορτηγά.

Θυμίζω ότι εκείνη την περίδο για αρκετές ημέρες είχε (αν δεν κάνω λάθος 20 ημέρες περίπου) είχε πάθει πάθει βλάβη το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ κι έτσι τα νησιά εξυπηρετούσαν 2 φορές την εβδομάδα το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ το οποίο ερχόταν μέσω Παροναξίας και ο καπτα Μάκης.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Αρχάγγελος, σε συνέχεια του χθεσινού δρομολογίου, του έκανε μια προέκταση από τα Χανιά, προς το Ρέθυμνο. Φαντάζομαι ότι ίσως να έχει σχέση με τις απεργίες των αγροτών που έχουν κλείσει κάποιους δρόμους στη Κρήτη:confused:

Ακριβώς γι αυτό το λόγο έγινε. Έτσι εξυπηρετήθηκαν και τα φορτηγά που είχαν μείνει στα Χανιά και δεν μπορούσαν να πάνε μέσω του οδικού δικτύου στο Ρέθυμνο και τα φορτηγά του Ρεθύμνου που είχαν προορισμό τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας μια μίνι ανασκαφή στο αρχείο των πρόσφατων ετών θυμίθηκα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το οποίο πριν ακριβώς 3 χρόνια, στις 2 Φεβρουαρίου του 2006 έκανε μία και μοναδική επίσκεψη στις δυτικές κυκλάδες για να καλύψει το κενό του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ το οποίο ήταν δεμένο με βλάβη.

Την προηγούμενη είχε πάει κι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Η ημέρα ήταν Κυριακή και το δρομολόγιο ήταν Σέριφος-Σίφνος-Κίμωλος-Μήλος κι επιστροφή άμεση με τις ίδιες προσεγγίσεις χωρίς όμως την Κίμωλο.

Ο καιρός στην αρχή ήταν 6-7 γαρμπής αλλά μετά φρεσκάρισε κι αλλο κι έγινε 8αρι με αποτέλεσμα τα λιμάνια να γίνουν χάλια.

Η κίνηση ήταν μεγάλη στα λιμάνια (η Σίφνος είχε 24 συλοφόρα αν δεν κάνω λάθος , η Κίμωλος ως και ξεκοτσάριστο είχε) , οι παραμονές αναγκαστικά μεγάλες σε λιμάνια που είχαν τα χάλια τους.

Για παράδειγμα στην Σίφνο η θάλασσα έβρεχε τον μόλο.Στην Κίμωλο κατέβηκε στο λιμάνι κι ο καπτα Κώστας Βεντούρης να δει το βαπόρι.

Πλοίαρχος ήταν τότε ο εξαιρετικός Νίκος Βλάχος (σήμερα αρχιπλοίαρχος της ΝΕΛ) και ύπαρχος ο επίσης εξαιρετικός και πολλά υποσχόμενος Γιώργος Ευμορφόπουλος (σήμερα πλοίαρχος του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι).

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας μια μίνι ανασκαφή στο αρχείο των πρόσφατων ετών θυμίθηκα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το οποίο πριν ακριβώς 3 χρόνια, στις 2 Φεβρουαρίου του 2006 έκανε μία και μοναδική επίσκεψη στις δυτικές κυκλάδες για να καλύψει το κενό του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ το οποίο ήταν δεμένο με βλάβη.

Aπο οπου βεβαια δε θα μπορουσε να λειπει ο Neptune ;)

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο έκτακτο δρομολόγιο που θυμήθηκα ήταν η πρώτη προσέγγιση του ΝΑΙΑΣ ΙΙ στον Εύδηλο.

Ήταν δεκαπενταύγουστος του σωτήριου έτους 1995 όταν το ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ που εξυπηρετούσε το συγκεκριμένο λιμάνι έπαθε μηχανική βλάβη κι είχε μείνει ήδη εκτός δρομολογίων για 3 ημέρες.

Οι επιστροφές των καλοκαιρινών επισκεπτών είχαν συσσωρευτεί, κάποιοι λιγοστοί τυχεροί βρήκαν εισιτήριο με το ΜΙΛΕΝΑ του καπτα Μάκη που περνούσε από τον Άγιο Κήρυκο αλλά κι αυτό από μόνο του δεν μπορούσε να δώσει λύση μιας και ήταν το μοναδικό στην γραμμή και σήκωνε κι όλη την κίνηση της Σάμου παράλληλα.Έτσι ο κ.Αγαπητός αποφάσισε να βάλει το ΝΑΙΑΣ ΙΙ το οποίο ήρθε Εύδηλο και παρέλαβε γύρω στα 120ΙΧ (τρελό νούμερο για την εποχή) και κοντά στους 1000 επιβάτες κι αναχώρησε για Μύκονο-Τήνο-Σύρο και Πειραιά όπου συμπλήρωσε πρωτόκολλο σε επιβάτες και γκαράζ.

Αυτή ήταν η πρώτη προσέγγιση του ΝΑΙΑΣ ΙΙ στον Εύδηλο η οποία ήταν έκτακτη για να καλύψει τις ανάγκες.

5 χρόνια αργότερα το καλοκαίρι του 2000 μας ερχόταν με τακτικά δρομολόγια ως ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ πλέον σε δρομολόγια που περιείχαν και την Συρο-Τηνο-Μυκονο όπου έγραψε ιστορία και διανυκτέρευε στο λιμάνι μας.

Από εκεί αναχωρούσε στις 8 το πρωί για το δρομολόγιο επιστροφής.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

-Με το Blue Star 1 θα εξυπηρετηθούν οι 13 επιβάτες που πάνε Κάσο-Κάρπαθο. απο το marinews

Καρπαθο ενταξει, αλλα και Κασο??

Καλα το παμε, σε λιγο να μην εκπλαγουμε εαν δουμε το ιδιο καραβι να χτυπαει και ενα τοπικο Αιγινας λογω αυξημενης κινησης :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ενω την προεκλογικη περιοδο ειχαμε δει στην πατρα το ζακυνθος, να φερνει "αυθορμητως προσελθεντες" για τις ομιλιες του ανδρεα και του μητσοτακη.

Σωστός ο proud, διότι έψαχνα να ταυτοποιήσω τη χρονολογία της παρακάτω συλλεκτικής φωτογραφίας :P :p

Από το flickr

post-215-128326979369_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί η παρακάτω φωτό να μην είναι ακριβώς εντός θέματος, αλλά έχει σχέση με την προηγούμενη. Έχουμε λοιπόν τον Αντρέα, τον (έγραψες ιστορία Αντώνη) Τρίτση και την Μάργκαρετ....να αποβιβάζονται στη Σάμη από το ΙΟΝΙΟΝ. Τη φωτό τη βρήκα σε Κεφαλλονίτικο περιοδικό του 1982 (μετά την αλλαγή), αλλά λέει ότι η φωτό είναι από παλαιότερη (επί επαράτου) επίσκεψη του Αντρέα στη Κεφαλονιά.

Παρακαλούνται λοιπόν οι ιστορικοί του Ιονίου...να την χρονολογήσουν.;)

post-31-128326979437_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Θυμάμαι ότι μου είχε προξενήσει μεγάλη εντύπωση κάπου το 2002 όταν επισκεπτόμενος το (νέο) λιμάνι της Μυκόνου, είχα συναντήσει το ERTURK 1, το οποίο μέχρι τότε νόμιζα ότι έκανε μόνο τοπικά δρομολόγια Χίο-Τσεσμέ.

Αν ανατρέξουμε στην ιστοσελίδα της εταιρείας erturk lines, στην επικεφαλίδα αναφέρεται ακόμα η Μύκονος σαν προορισμός. Μπορεί καποιος της τοπικής κλαδικής να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες για το αν ήταν συχνός επισκέπτης της περιοχής το πλοίο;

post-24-128326981012_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Μία αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση από το theseanation.gr, για την αντιμετώπιση του προβλήματος που προέκυψε με τις κατολισθήσεις στα Τέμπη, που είχαν ως συνέπεια την δύσκολη (τουλάχιστον) επικοινωνία της βόρειας με την νότια Ελλάδα, αλλά και σε πιό μακρινό ορίζοντα.

Τα ξύλινα τείχη θα μπορούσαν να ξανά-σώσουν την πόλη αφού όπως όλα δείχνουν η εθνική οδός που συνδέει την Αθήνα με την Μακεδονία θα παραμείνει κλειστή για τουλάχιστον τρείς μήνες, ενώ η κίνηση των οχημάτων ήδη πραγματοποιείται μέσω παρακαμπτηρίων οδών με πολύωρες καθυστερήσεις και σοβαρό ενδεχόμενο ατυχημάτων λόγω κακής κατάστασης των οδικών αξόνων.

Ίσως μια λύση θα ήταν η έκτακτη δρομολόγηση οχηματαγωγών πλοίων από τον Πειραιά ή το Λαύριο προς τη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα για όσο καιρό παραμένει το πρόβλημα και θα πρέπει οι συναρμόδιοι υπουργοί Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρία Λούκα Κατσέλη να εξετάσουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο από κοινού με την Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας.

Στη γειτονική μας Ιταλία τέτοιες λύσεις υπάρχουν ήδη μέσω επιδοτούμενων κρατικών προγραμμάτων, τα οποία ως στόχο έχουν την από-συμφόρεση των οδικών αξόνων, την μείωση των ατυχημάτων και την αποτελεσματικότερη προστασία του περιβάλλοντος (μείωση ρύπων).

Το TheSeaNation προτείνει την εξέταση της πρότασης αυτής ώστε να διαπιστωθεί το αν και υπό ποιους όρους θα μπορούσαν τα οχηματαγωγά πλοία να συμβάλουν στην επίλυση αυτού του σοβαρού προβλήματος που έχει κόψει την Ελλάδα στα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί όποιος νταλικιέρης το επιθυμεί να πάει από το Λαύριο με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ για Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Καβάλα ένα ξεκούραστο trip για Β. Ελλάδα-Θράκη.

Link to comment
Share on other sites

Νεώτερες εκτιμήσεις μιλάνε ότι τα Τέμπη μπορεί να μείνουν κλειστά ίσως και για 3-4 μήνες.

Όσον αφορά την δρομολόγηση πλοίων, αυτό ήταν ένα από τα πρώτα σενάρια που εξετάσθηκαν στις αρχικές συσκέψεις:

«Κλειστά» τουλάχιστον για ένα μήνα εξαιτίας κατολισθήσεων τα Τέμπη

Πηγή: Express.gr 19/12/09-10:29

[...]Σημειώνεται ότι στην ευρεία σύσκεψη το βράδυ της Πέμπτης στο Yπουργείο Υποδομών εξετάσθηκαν ακόμη και ακραία σενάρια δρομολόγησης πλοίων για τη μεταφορά ανθρώπων και οχημάτων, αλλά και για ενίσχυση των αεροπορικών δρομολογίων.

http://www.express.gr/news/ellada/246453oz_20091219246453.php3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...