Jump to content
Shipfriends

ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ

eMembers
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

  1. Τα παρερμήνευσες λίγο... Τα δρομολόγια του Αγίου Κωναταντίνου θα είναι παρασκευή και κυριακή και όχι παρασκευή εώς κυριακή. Όσον αφορά την Αλόννησο έχεις δίκιο αλλά αν σκεφτείς ότι πρόπερσυ καράβι είχε μόνο κάθε πέμπτη πάλι καλά.
  2. Σε αυτή την φωτογραφία τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά.Στην φωτογραφία όμως του λιμανιού που έβαλες παρατήρησε την θέση πρόσδεσης των πλοίων αριστερά και την πλωτή με τα ιστιοπλοικά δεξιά.Η πλώρη του πλοίου φτάνει εκεί που είναι το καικάκι και αν προσθέσεις και την άγκυρα...συνήθως αγκυροβολεί πάνω στις άγκυρες των ιστιοπλοικών....
  3. Λουτράκι λέγεται το λιμανάκι που είναι το επίνειο της Γλώσσας (δεύτερου σε πληθυσμό χωριό της Σκοπέλου) αλλά όπως γράφτηκε πριν αναφέρεται το όνομα του χωριού και όχι του λιμανιού.Τα πλοία που πιάνουν είναι ως 80 μέτρα γιατί παραπάνω βρίσκουν απέναντι στην πλωτή........... Μου έχει τύχει να είμαι δεμένος με ιστιοπλοικό να ξυπνάω από το κύμα κατά την είσοδο του καραβιού και βγαίνοντας να βλέπω μια πλώρη πάνω από το κεφάλι μου....
  4. Το πλοίο προσεγγίζει μόνο Σκόπελο όπως ανέφερα.Το μπέρδεμα που υπάρχει σε κάποιες ιστοσελίδες οφείλεται στην ανοργανωσιά της εταιρείας.Πέρυσι το πλοίο ερχόμενο από Θεσσαλονίκη κάνοντας κυκλικό δρομολόγιο από τα τρία νησιά και συνεχίζοντας για κυκλάδες -κρήτη έπιανε Αγνώντα για να μειώσει το χρόνο και τους έμεινε στο μυαλό και τις επίσημες αρχικές δηλώσεις.Όταν κατάλαβανε ότι το λιμάνι του νησιού δεν είναι ο Αγνώντας αλλά η Σκόπελος πάνε το πλοίο εκεί.
  5. Το ΝΤΑΛΙΑΝΑ αποκλείεται να πιάνει και Αγνώντα και Σκόπελο αφού ο πρώτος είναι το εναλλακτικό λιμάνι του δεύτερου και η απόσταση οδικώς μεταξύ τους είναι 7 χιλιόμετρα.Μάλλον μόνο Σκόπελο πιάνει που είναι και το κύριο λιμάνι του νησιού.
  6. Ούτε στο πάνω κατάστρωμα επιτρέπεται.Απλά όταν αναχωρεί το πλοίο βάζουν τον κόσμο μέσα ξεκινώντας από το κάτω.
  7. Πριν δύο χρόνια επισκέφτηκα τον Αη Στράτη με ιστιοπλοικό σκάφος.Την ώρα που έφτανα στο λιμάνι ερχόταν το ΑΙΟΛΙΣ από Λήμνο.Το περίμενα να μπεί πρώτο να δω που θα πάει να δέσει για να δω που θα δέσω και γω (μιλάμε για λιμανάκι που μετά βίας χωράει εκτός του ΑΙΟΛΙΣ τέσσερα-πέντε ιστιοπλοικά).Ο καιρός ήταν το πολύ 5 μποφόρ νοτιάς και το καραβάκι πραγματικά αγκομαχούσε έχοντας τον καιρό στην μάσκα.(Εγώ ήμουν άνετος αφού ανέβαινα από Βόλο και τον είχα δευτερόπρυμνα).Αφού πέρασε από μπροστά μου μπαίνοντας κυριολεκτικά έπαθα την πλάκα μου βλέποντας το όχι τόσο για τον όγκο του όσο για την παλαιότητά του που ήταν εμφανής σε όλο το πλοίο.Αφού πλαγιοπρυμνοδέτησε μπήκα και γω και πλαγιοδέτησα μπροστά του μετά από άδεια του λιμενικού που ήταν στο "καλωσόρισμα" αφού δεν επρόκειτο και όντως έτσι έγινε να έρθει άλλος.Στη συνέχεια πήγα να επεξεργαστώ το πλοίο που τόσο μου έκανε εντύπωση.Το γκαράζ ήταν πολύ μικρό και διαμορφωμένο έτσι ώστε να μεταφέρει περισσότερο εμπορεύματα παρά αυτοκίνητα (ψυγεία-παλέτες-κασάκια).Σε κουβέντα με ντόπιο (το πλήρωμα πήγε σπίτι του στο πι και φι) μου είπε ότι έχει καθημερινά δρομολόγια εκτός Κυριακής για Λήμνο για να μεταφέρει εμπορεύματα περισσότερο παρά αυτοκίνητα και κόσμο.Ο λόγος ήταν ότι τρείς φορές την εβδομάδα έκανε τις ίδιες σχεδόν ώρες το δρομολόγιο το πλοίο που ερχόταν από Λαύριο και είχε και προέκταση ως Καβάλα.Οπότε όλοι διαλέγαν το καράβι της ΣΑΟΣ το οποίο για να απαντήσω και στον φίλο πιο πάνω δεν πιάνει μέσα στο λιμάνι αλλά απ έξω στο κεφάλι που δημιουργεί η προβλήτα.Βέβαια όλοι αναγνωρίζαν την προσφορά του πλοίου στο νησί τους στον τομέα που προανέφερα και μάλιστα στηρίζαν τον ιδιοκτήτη-συντοπίτη τους στα γραφειοκρατκά προβλήματα που είχε κάθε λίγο και λιγάκι να εισπράξει την επιδότηση από το κράτος για το κοινωνικό λειτούργημα που ασκούσε (τα έσοδα εκμετάλευσης ήταν μηδαμινά για τους λόγους που προανέφερα).Συμπερασματικά πρόκειται για έναν πραγματικό αγωνιστή που αναφέρατε πιο πάνω ο οποίος όμως έχει τα μαύρα του τα χάλια και δεν μπαίνουν μέσα ούτε οι ντόπιοι παρόλο που τον σέβονται για το λειτούργημα που κάνει.
  8. Ο λόγος ήταν ότι έγινε επίσημη παρουσίαση του πλοίου στα τοπικά ΜΜΕ.
  9. Υπάρχει δρομολόγιο υπό έγκριση την Τρίτη 14 Ιουλίου από Πάρο αναχώρηση 08.25 και άφιξη στην Σίφνο 10.45 με το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ της ΝΕΛ που κάνει τα ενδοκυκλαδικά.Για κράτηση μην ανησυχείς γιατί δεν χρειάζεται.
  10. Όπως έγραψες "τα υπό έγκριση" δηλαδή αυτά που ήδη έχουν κατατεθεί στο ΣΑΣ.Το λιμεναρχείο όπως σωστά έγραψες τα παίρνει και συμφωνεί σε ωράρια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών-ασφάλεια λιμανιού-αποφυγή συνωστισμού κλπ.Τέλος πάντων αυτά είναι λεπτομέρειες και ξεφεύγουμε από το θέμα μας.Το θέμα είναι ότι μάλλον το ΧΑΙΣΠΙΝΤ δεν μπαίνει από Θεσσαλονίκη κάτι το οποίο για μένα είναι και σωστό.Ο επιβάτης χωρίς όχημα μπορεί να πάει με το ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ ενώ αυτός που έχει όχημα του είναι πιο οικονομικό και με τις ίδιες ώρες να πάει Βόλο και με το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ που σημειωτέον είναι της ίδιας εταιρείας να περάσει στα νησιά.Οπότε γιατί η εταιρεία να ανταγωνιστεί τον εαυτό της?
  11. Η αρμόδια αρχή να ζητήσει κάποια εταιρεία δρομολόγια είναι το ΣΑΣ και όχι το λιμεναρχείο η το δασαρχείο.Γι αυτό έγραψα για παραφιλολογία που δημιουργείται.
  12. Ποτέ δεν ζήτησε δρομολόγια από Θεσσαλονίκη.Το γατάκι που ζήτησαν βάλανε τώρα που η πίτα του Βόλου παρουσία του SPEEDCUT θα μοιραστεί.(Αυτό τουλάχιστον επίσημα από δηλώσεις στο ΣΑΣ γιατί από παραφιλολογία έχουμε χορτάσει).
  13. Αν μείνει το ΡΟΜΙΛΝΤΑ έξω αυτό σημαίνει ότι θα μένουν και τα φορτηγά έξω........... Καλά τα ταχύπλοα αλλά όλος αυτός ο κόσμος που θα προωθηθεί στα νησιά πρέπει και να φάει!
  14. Αν όντως τα "διπλώσει" το απογευματινό θα είναι κατα τις 7 για δύο λόγους. 1.Δεν βγαίνουν οι ώρες για νωρίτερα. 2.Να παίρνει τους "Αθηναίους" που δουλεύουν ως το μεσημέρι.
  15. Μήπως τα δρομολόγια που ήταν αναρτημένα ήταν με ΦΛΑΙΝ ΚΑΤ? Όσο αφορά τα άλλα που γράφεις θα πω ότι το "γρήγορο" είναι σχετικό μια που το ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΣΚΙΑΘΟΣ που είναι 100 νμ το κάνει σε 4 ώρες και 20 λεπτά άρα με ταχύτητα 23 κόμβων.Αν κάποιος επιλέξει να πάει Βόλο και από κει Σκιάθο θα κάνει πιο γρήγορα (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΒΟΛΟΣ 2 ώρες/ΒΟΛΟΣ-ΣΚΙΑΘΟΣ 1.5 ώρα με ταχύπλοο 2.15 με συμβατικό).Για το οικονομικό έχεις δίκιο αλλά οι Σποράδες είναι η πιο ακριβή γραμμή.(εξαιρείται η επιλογή από Κύμη).
×
×
  • Create New...