Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

4 hours ago, MILTIADIS said:

Τιτλοι τελους(;)στις προσεγγισεις στην Πατρα απο τον επομενο μηνα και διπλα δρομολογια στο σκελος Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι-Ηγουμενιτσα.

Να θυμησουμε οτι πριν απο πολυ λιγο καιρο διαφημιζοταν για τη γραμμη του Μπριντιζι σςν 2ο πλοιο το Europa Palace σε εγκαινια που εγιναν στο Cruise Bonaria το οποιο αντικατασταθηκε απο το Cruise Smeralda για να δρομολογηθει τελικα το Κυδων Παλας. :D

 

2 hours ago, Strofalos said:

Καλά, το τι "φούμαρα" έχει πουλήσει, πουλάει, και θα πουλάει αυτός ο Μανωλιός, άλλο πράγμα. Έχει παπάτζες και παπάτζες η πιάτσα αλλά αυτός τους έχει όλους για πρωινό!!! 

Προσπαθούσα να εξηγήσω τις κινήσεις του με τη λογική, αλλά δυστυχώς εχασα:D.

Νοέμβρη και Δεκέμβρη, χειμώνα καιρό, διατυμπανίζει το Πάτρα Brindisi, Απρίλη που ανοίγει η κίνηση το κόβει. Τι να άλλαξε σε τέσσερις μήνες;

Ξεκινά τα Χανιά λίγο πριν την πανδημία, τα κρατά όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια και τα κόβει τώρα που ο τουρισμός ανακάμπτει. Τουλάχιστον τα καλοκαίρια, πηγαινοερχόταν γεμάτος.

Όσο στοχευμένος και καινοτόμος είναι στα roro & cargo ferries, τόσο αλαλούμ είναι στα... σκετα Ferries, ειδικά σε Αδριατική και Δυτική Κρήτη 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Ο (μεταξύ των άλλων και) Πρόεδρος της "Παγκόσμιας Ένωσης Εφοπλιστών" Dott. Emanuele Grimaldi, ομίλησε στον Η. Μπέλλο της "Καθημερινής" και είπε πολλά και ενδιαφέροντα για τα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου, τα πλοία του, κάτι συνομιλίες που είχε με τον Μ. Ηλιόπουλο, αλλά έγώ ξεχώρισα το παράπονό του για την γραμμή των Χανίων και το αίτημά του για "δίκαιο ανταγωνισμό". Διότι όταν "δρομολόγησε πλοίο [του] στα Χανιά οι άλλοι έβαλαν δύο και με τιμές που μπορεί να ήταν και κάτω του κόστους".

Βουνό το δίκιο του.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι θα πεί και περισσότερα σε λίγες μέρες στο Delphi Economic Forum όπου και θα συμμετέχει ο ίδιος. Από πλευράς ναυτιλίας θα είναι μερικά ονόματα της ποντοπόρου αλλά και μερικά trading houses του εξωτερικού.   

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick the Greek said:

Επί παραδείγματι: δέστε τι έχει γίνει τους τελευταίους μήνες, σχεδόν χρόνο ημερολογιακά, με την τεράστια έλειψη χωρητικότητας στα ρορό. Αμέσως ο Grimaldi εντόπισε την ευκαιρία, αναδιάταξε το στόλο, ρέει το χρήμα. Και πόσες άλλες εταιρείες έδωσαν πλοία τους για τέτοιους ναύλους. Εδώ έφτασε το Sardinia Vera να κάνει το car carrier. Οι δικοί μας εδώ(κι αναφέρομαι στην Άττικα και την ΑΝΕΚ που έχουν το σχετικό τοννάζ), μαδάνε τη μαργαρίτα για να βρούν δεξαμενές. Η αλήθεια τέλος πάντων είναι πως ο Grimaldi είναι όντως στον δικό του κόσμο, μαζί με τη μεγάλη πλειοψηφία του πλανήτη όμως. Ο ξεχωριστός με την αρνητική έννοια του όρου κόσμος, είναι αυτός που ζούμε εμείς.

 

Έχεις δίκιο και συμφωνώ μαζί σου...  Μπορεί να έχει τα "κουλά του" σαν εταιρεία (οργάνωση στο γραφείο) ,άλλα αν δεις στο  Μπριντιζι πως έχει οργάνωσε το πρόγραμμα των πλοίων του  για Ελλάδα , σε συνδυασμό με τις αφίξεις των eco και την άμεση μεταφόρτωση των Trailers στο πλοίο για Ελλάδα,  θα καταλάβουμε  γιατί είμαστε έτη φωτός πίσω. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
11 hours ago, Ariadne said:

τα δύο Hansa θα ανοίξουν νέα γραμμή Malmö-Swinemünde. Φοβούνται ήδη για το επικείμενο συμμάζεμα ...

Θα τα κατεβάσει μάλλον Αδριατική ακούγεται. Το Smeralda μάλλον θα ναυλωθεί ....

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινά και η παράδοση της σειράς 5G όσον αφορά τα combi carriers της εταιρείας. Πρώτο παραδόθηκε το Great Antwerp, και η πρώτη παρατήρηση φυσικά είναι ότι ξεφεύγουμε από την ιταλική γλώσσα και το γυρναμε στα Αγγλικά. Κακώς για μένα αλλά τέλος πάντων καταλαβαίνω τους λόγους πίσω από την απόφαση. Τα πλοία θα έχουν μήκος 249 μέτρα, πλάτος 39 αι θα μπορούν να μεταφέρουν 2,500 αυτοκίνητα(ceu) αλλά και 2,000 εμπορευματοκιβώτια. Η περιοχή δράσεώς τους φωνάζει πως θα είναι οι γραμμές Βορείου Ευρώπης - Αφρικής που τρέχει η εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

On 4/14/2023 at 6:55 PM, Ariadne said:

Ο Μιλτιάδης έχει δίκιο. Χρειάζονται πλοία εκεί πάνω.

Πλοία θέλει απαραίτητα και στην Μεσόγειο -Αδριατική ..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Νέα εξέλιξη στις Βαλεαρίδες με την Grimaldi να συνάπτει μια στρατηγική συμμαχία ας πούμε, με μια εταιρεία που λέγεται Insotel Marine Group(IMG). Αυτή η εταιρεία είναι απ΄ ότι βλέπω μια μεγάλη ξενοδοχειακή μπίζνα, μεταξύ άλλων φαντάζομαι, ή οποία κατέχει στο χαρτοφυλάκιο επενδύσεών της, τις Trasmapi, Menorca Lines, Formentera Lines και Formentera Cargo. Όλες αυτές λοιπόν γίνονται η Ferry Alliance και αν καταλαβαίνω καλά θα κάνουν κάτι σαν codeshare με την Grimaldi Trasmed. Θα μπορεί κανείς δηλαδή να κλείσει εισιτήρια απ’ ευθείας για Formentera με ανταποκρίσεις μέσω του συστήματος της Grimaldi και υποθέτω το ανάποδο, εννοείται αυτό επεκτείνεται και στον τομέα του φορτίου/logistics. Τέλος πάντων αυτό καταλαβαίνω εγώ, δεν ξέρω που αλλού ή πως αλλιώς μπορεί να επεκταθεί αυτή η συνεργασία.

 

Δεν γνωρίζω αν είναι μια κίνηση που θα αποδειχτεί επιτυχημένη ή αποτυχημένη. Αυτό που ξέρω είναι πως στην Grimaldi δεν μαδάνε την μαργαρίτα και δεν περιμένουν την επιφοίτηση ή την επιδότηση για να κάνουν επιχειρηματικές κινήσεις. Δρούν και παίρνουν πρωτοβουλίες, σημάδι από μόνο του πως πρόκειται για μια εταιρεία με μια κατά βάση σωστή λογική.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Nick the Greek said:

Αυτό που ξέρω είναι πως στην Grimaldi δεν μαδάνε την μαργαρίτα και δεν περιμένουν την επιφοίτηση ή την επιδότηση για να κάνουν επιχειρηματικές κινήσεις. Δρούν και παίρνουν πρωτοβουλίες, σημάδι από μόνο του πως πρόκειται για μια εταιρεία με μια κατά βάση σωστή λογική.

Σε όσα πολύ εύστοχα αναφέρονται να προσθέσω άλλα δύο στοιχεία:

1) Η εταιρία έχει προσθέσει στο δρομολόγιο του Σαββάτου του Ciudad de Alcudia από Valencia για Palma προσέγγιση και στο Mahon. Έτσι, υπάρχει σύνδεση μεταξύ Valencia και Menorca.

2) Έχω παρατηρήσει ότι κάποιες Κυριακές, το Ciudad de Palma μετά τη Βαρκελώνη προσεγγίζει και την Ταραγόνα. Λογικά κάποια εμπορευματική κίνηση θα εξυπηρετεί...

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι το 2009-201ο αν δεν με απατά η μνήμη μου είχε πλοίο και η Tarragona για τις Βαλεαρίδες και μάλιστα ρορό. Οπότε προφανώς κάτι έχουν δεί εκεί.

Link to comment
Share on other sites

On 5/16/2023 at 3:46 PM, Nick the Greek said:

Νέα εξέλιξη στις Βαλεαρίδες με την Grimaldi να συνάπτει μια στρατηγική συμμαχία ας πούμε, με μια εταιρεία που λέγεται Insotel Marine Group(IMG). Αυτή η εταιρεία είναι απ΄ ότι βλέπω μια μεγάλη ξενοδοχειακή μπίζνα, μεταξύ άλλων φαντάζομαι, ή οποία κατέχει στο χαρτοφυλάκιο επενδύσεών της, τις Trasmapi, Menorca Lines, Formentera Lines και Formentera Cargo.

Έχει ο Grimaldi μια εταιρεία την εταιρεία Grimaldi tour operator που ασχολείται με το αντικείμενο... Ήδη κάποια γκρουπ που φτάνουν Ελλάδα, έρχονται μέσω αυτής τής εταιρείας/υπηρεσίας....

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πολλή κουβέντα τις τελευταίες ημέρες στον Τύπο σχετικά με τα πολλά PCTC που έχει σε παραγγελία ο Grimaldi και πιο συγκεκριμένα αυτά που χαρακτηρίζονται ως ammonia-ready. Όπως έχω πεί και παλιότερα στα τεχνικά θέματα, όποτε ακούτε xxxx-ready, αυτό είναι μια έννοια που είναι εντελώς ανοιχτή σε ερμηνεία. Μπορεί να σημαίνει από το ότι το πλοίο έχει ήδη σωληνώσεις που δύνανται να δεχτούν ένα πολύ διαβρωτικό(corrosive) καύσιμο και απλά χρειάζεται η σύνδεσή τους με την κύρια μηχανή, μέχρι το ότι σε κάποιο σημείο του μηχανοστασίου έχουν πάει με κόκκινο σπρέυ και έχουν οριοθετήσει μια περιοχή που όταν αποφασίσουν ΘΑ εγκαταστήσουν την καινούρια μηχανή ή κάποιο κομμάτι της. Πιο συγκεκριμένα για την αμμωνία και τις μηχανές της, εξακολουθεί να ισχύει αυτό που έχω πεί εδώ. Θα ήμουν λοιπόν πολύ περίεργος να μάθω ποιάν ακριβώς προεργασία έχει κάνει η Grimaldi Lines. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προς τι τοσο μισος με τον ανθρωπο...

Ολα κυκλους κανουν και ο σημερινος κραταιος καποια στιγμη α αντικατασταθει απο καποιον αλλο (οπως η ζωη διδασκει ανα τους αιωνες τωρα) αλλα προς το παρον φαινεται οχι μονο να επιπλεει αλλα να αναπτυσσεται κιολας.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει μίσος αλλά  από τα πληρώματα του ακόμη και στην Ιταλία δεν λένε και τα καλύτερα λόγια.... 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...