Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Για οποιον ενδιεφερεται παρακατω συγκεντρωτικα ολα τα ro-pax του ομιλου με τα τεχνικα τους χαρακτηριστικα οπως παρουσιαζονται στο περιοδικο Mare Nostrum.

 

Στιγμιότυπο οθόνης (788).png

Στιγμιότυπο οθόνης (787).png

Στιγμιότυπο οθόνης (786).png

Στιγμιότυπο οθόνης (785).png

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

On 1/12/2022 at 11:35 PM, MILTIADIS said:

θα προσθεσω οτι ο ομιλος Γκριμαλντι ειχε στο στολο του τη δεκαετια του 50 και του 60 καποια απο τα πλεον αξιολογα κρουαζιεροπλοια και υπερωκεανια της εποχης παγκοσμιως οπως το Ausonia,το Irpinia,τα Ascania,Venezuela,Lucania και πολλα ακομα.

Εδω μπορουμε να δουμε μια σειρα φωτογραφιων απο καποια απο τα πλοια αυτα καθως και απο τα ταξιδια τους.Τα συνηθη δρομολογια τους περιελαμβαναν απο 2-3 Ιταλικα,Ισπανικα ή καποιο Βρετανικο λιμανι και καταληξη Νεα Υορκη 'η σε καποια χωρα της Λατινικης Αμερικης αναλογα παντα το πλοιο.

Περισσοτερα στοιχεια βρισκουμε και εδω

Edited by MILTIADIS
link
Link to comment
Share on other sites

MIltiadis έχει πέσει στα χέρια μου ένα μεγάλο βιβλίο που έχει την ιστορία του ομίλου, θεωρώ σχεδόν σίγουρο πως θα το έχεις και εσύ! Το ερώτημα μου είναι που θα μπορούσε κάποιος άλλος να το βρεί. Έχεις να προτείνεις κάτι?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπήκε ο Ιανουάριος και ώρα είναι να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το καλοκαιρινό lineup της Grimaldi. Προφανώς και αλλαγές μπορεί να συμβούν αλλά όχι σε μεγάλη κλίμακα. Διαλέγω λοιπόν την ημερομηνία 1η Αυγούστου και πάμε να δούμε τι θα δούμε:

 

Πειραιάς - Ηράκλειο: προφανώς τα Knossos και Festos Palace

 

Πειραιάς - Χανιά: Το Kydon Palace.

 

Ηγουμενίτσα - Brindisi: Καθ' εκάστην το Euroferry Olympia

 

Ηγουμενίτσα - Ancona: Τα ίδια με πέρυσι, Florencia και Venezia

 

Πάτρα - Ancona: Όπως και πέρυσι τα Zeus Palace και Europa Palace

 

Livorno - Olbia: Για δεύτερη χρονιά τα πρώην δικά μας Cruise Europa και Cruise Sardegna με 2 αναχωρήσεις την ημέρα σε κάθε κατεύθυνση.

 

Civitavecchia - Olbia: Καθημερινές αναχωρήσεις πρωί από την Olbia και βράδυ από την Civitavecchia το πρώην δικό μας Cruise Bonaria.

 

Napoli - Cagliari και Palermo - Cagliari: όπως και σήμερα το Corfu

 

Livorno - Palermo: Τρείς φορές την εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση το πρώην δικό μας Cruise Ausonia

 

Salerno - Palermo: και Civitavecchia - Palermo - Tunis: Τρείς φορές την εβδομάδα με την μία εξ' αυτών να προεκτείνει ως την Τύνιδα το πρώην δικό μας Cruise Smeralda και άλλη μια αναχώρηση την εβδομάδα για από την Civitavecchia

 

Civitavecchia - Porto Torres - Barcelona: Κλασσικά 6 βράδια την εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση τα Cruise Roma και Cruise Barcelona

 

Barcelona - Alcudia - Mahon: Έξι φορές την εβδομάδα με το Volcan de Teide

 

Barcelona - Palma de Mallorca: Ciudad de Palma έξι φορές την εβδομάδα νομίζω

 

Barcelona - Ibiza: Ciudad de Granada σχεδόν καθημερινά

 

Valencia - Palma de Mallorca: Euroferry Egnazia για έξι φορές την εβδομάδα

 

Valencia - Ibiza: Volcan de Tijarafe με την ίδια συχνότητα.

Link to comment
Share on other sites

Σου ξεφυγε το Σαντορινη Παλας :P που και αυτο θα κανει τα ιδια με περυσι.

Καθως και το Catania που θα παρει παραταση η συμβαση του στη γραμμη Civitavecchia-Arbatax-Cagliari.

A,και η Finnlines :D

Link to comment
Share on other sites

Το Σαντορίνη όντως το ξέχασα. Η γραμμή Civitavecchia - Arbatax - Cagliari για κάποιον λόγο δεν είναι ανοιχτή στο online τους, δεν μπορείς να κάνεις κράτηση.

 

Τη Finnlines δε την έβαλα εσκεμμένα, περιορίστηκα στη Μεσόγειο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
18 hours ago, Kostas18gr said:

2πλη άφιξη σήμερα του Ιταλού στην Ηγουμενίτσα από ANCONA και ο Ζευς με πορεία προς Ηγουμενίτσα .

Τι έχουμε εδω; 🤔

 

17 hours ago, proud_ionian said:

 Ο Ζευς κανει έκτακτο Brindisi απόψε, από Ηγουμενίτσα.

To σημερινο Grimaldiο Κλεος, θυμιζει σκετς του Χαρρυ Κλυνν.:P Κινειται μεταξυ Καπτα Μακη και εποχικων εταιριων της νοτιας Αδριατικης, περασμενων δεκαετιων.

Προσεγγισεις κοβονται την τελευταια στιγμη, δρομολογια ακυρονται ή συγχωνευονται, πολυωρες καθυστερησεις, και γενικως customer service YOLO και κλάιν μάιν

Edited by proud_ionian
συντακτικό
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά αυτός είναι που έχει τα λεφτά να αγοράζει κάτι εταιρείες που "τρεχουν" και που τα κάνουν όλα τέλεια......άρα τελικά εκ του αποτελέσματος ποιος κάνει καλύτερα την δουλειά ;;ποιος είναι ο κερδισμένος;;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2021 at 5:29 PM, Nikos_Chania said:

Αν δεν έχει αναφερθεί κάπου, τα υπόλοιπα 4 πλοία που θα είναι στα χρώματα της Grimaldi είναι κατά σειρά τα ECO MALTA, ECO MEDITERRANEA, ECO ADRIATICA & ECO ITALIA

Άρα το Eco Patrasso μάλλον δε θα παίξει για όνομα . Έχουμε ιδέα ποτε έρχονται ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, MILTIADIS said:

Παει το παλικαρι.

Savona-Porto Torres απο 11/4.

Savona-Porto Torres λοιπόν από 11/4 ο Δίας.

Νέα γραμμή για το όμιλο. Ας δούμε τι δρομολόγια ανακοίνωσε:

11/04/2022-01/07/2022 και 19/09/2022-31/12/2022

Savona-Porto Torres : Κάθε Τρίτη και Πέμπτη στις 20:30 με άφιξη 08:30 και κάθε Σάββατο στις 18:30 με άφιξη 06:30

Porto Torres-Savona : Κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή στις 20:30 με άφιξη στις 08:30

(ταχύτητα περίπου στους 18 κόμβους)

02/07/2022-13/08/2022

Savona-Porto Torres : Κάθε Δευτέρα έως Σάββατο στις 22:00 με άφιξη 07:30 (με περίπου 22 κόμβους)

Porto Torres-Savona : Κάθε Δευτέρα έως Σάββατο στις 10:00 με άφιξη στις 18:30 (με περίπου 25 κόμβους)

14/08/2022-18/09/2022

Savona-Porto Torres : Κάθε Δευτέρα έως Σάββατο στις 10:00 με άφιξη στις 18:30

Porto Torres-Savona : Κάθε Δευτέρα έως Σάββατο στις 22:00 με άφιξη 07:30

Link to comment
Share on other sites

Άρχισα να ψάχνομαι για το πως προέκυψε όχι η γραμμή Savona - Porto Torres(υπήρχε ήδη για roro εδώ και χρόνια), αλλά το ότι η γραμμή θα ξεκινά από τη Savona και όχι από τη Genova. Τελικά φαίνεται πως ήταν καραμπόλα. Κι αυτό γιατί δίπλα στη λεκάνη που πιάνει ο Grimaldi στη Γένοβα στο εμπορικό λιμάνι(από εκεί που φεύγει το Eurocargo Napoli δηλαδή), έχει μεταφερθεί ένα εργοστάσιο χημικών. Όταν λοιπόν η Grimaldi Lines ζήτησε άδεια να ξεκινήσει επιβατική γραμμή από εκείνο το σημείο, ο ΟΛΠ της Genova δεν έδωσε αυτήν την άδεια λόγω της εγγύτητας του ντόκου σε αυτό το εργοστάσιο που νταραβερίζεται με επικίνδυνα φορτία. Για λόγους ασφαλείας δηλαδή. Έτσι η Grimaldi πήρε των οματιών της και κατέληξε στη Savona, με την φημολογία να εντείνεται πως και το Eurocargo Napoli μπορεί να ακολουθήσει στη Savona.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας δούμε συνοπτικά πως είναι αναπτυγμένα τα roro της Grimaldi Lines τη δεδομένη χρονική στιγμή:

 

Genova - Palermo - Salerno - Catania: Τα Eurocargo Ravenna, Eurocargo Valencia και Eurocargo Palermo

Genova - Livorno - Catania - Malta: Τα Eurocargo Livorno, Eurocargo Venezia και Eurocargo Malta

Genova - Porto Torres: Το Eurocargo Napoli, μια φορά την εβδομάδα πάει μέχρι Cagliari

Livorno - Cagliari: Το Eurocargo Istanbul

Livorno - Savona - Barcelona - Valencia: Τα Eurocargo Cagliari, Eco Savona, Eco Barcelona και Eco Valencia

Salerno - Cagliari - Sagunto: Τα Eurocargo Salerno και Eurocargo Roma

Salerno - Catania: Τα Eurocargo Sicilia και Eurocargo Catania

Ravenna - Brindisi - Catania: Τα Eco Livorno και Eco Catania. Εδώ υπάρχει ένας αστερίσκος γιατί μια φορά την εβδομάδα ένα από τα δύο την Παρασκευή από Catania πάει Genova. Κι αντικαθίσταται για ένα ταξίδι στη Ravenna από ένα πλοίο εκ των τριών της γραμμής Genova - Livorno - Catania.

Venezia - Bari - Patrasso: Τα Eurocargo Genova και Eurocargo Alexandria

Zeebrugge - Cork: Το Eurocargo Bari

 

Μέσα στον επόμενο μήνα θα έχουμε περαιτέρω αλλαγές με τον ερχομό του Eco Malta και την κάθοδο του Eurocargo Savona από την Βαλτική. Κατά τα φαινόμενα 2 πλοία από όλα αυτά θα έρθουν κατά Αδριατική μεριά, μένει να δούμε ποιά ακριβώς. Το Eurocargo Cagliari φαίνεται φαβορί πάντως.

 

Παρατηρήσεις:

- Σε κάποιο σημείο πρίν τα G5GG, η γραμμή της Ισπανίας(εννοώ το Livorno - Savona - Barcelona - Valencia) είχε μέχρι και 6 πλοία, με τα μεγέθη που έχουν έρθει έχει πέσει στα 4. Οικονομίες κλίμακος.

- Από τα 5 τέρατα που έχουν έρθει, στη γραμμή Catania - Genova χρησιμοποιείται μόνο ένα, κι αυτό για μια φορά την εβδομάδα.

- Περιμέναμε πως παλιότερα και μικρότερα κομμάτια του στόλου όπως τα Eurocargo Napoli, Eurocargo Valencia και Eurocargo Istanbul θα κούναγαν μαντήλι. Τελικά μόνο το Euroferry Malta αποχαιρέτησε. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν το αρχικό πλάνο ή τα δεδομένα της κίνησης ανάγκασαν την εταιρεία να κρατήσει και τα μικρότερα και παλαιότερα κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

με αφορμη τα προσφατα ταξιδια μου με το τ.superfast VI και το zeus palace, αλλα και ενα παλιοτερο του @Nick the Greek με τον ικαρο, αυτο που εντυπωσιαζει δεν ειναι η παρακμη και εγκαταλειψη πλοιων που καποτε αποτελουσαν καμαρια των εταιριων τους, ουτε οτι υπαρχει μια γενικοτερη εικονα ξεχαρβαλωματος, οπου για να επισκευαστει εκ των ενοντων κατι ή να αντικατασταθει με το μικροτερο δυνατο κοστος, πρεπει να ειναι απολυτως απαραιτητο για τη λειτουργια του πλοιου. ουτε ξαφνιαζει η ελαστικη αισθηση της καθαριοτητας, αποτελεσμα της ελλειπους επανδρωσης των πλοιων.

αυτο που σοκαρει ειναι η απουσια "κουλτουρας" safety. η εικονα συνεργειων να κανουν εν πλω επικινδυνες εργασιες, την ωρα που οι αξιωματικοι του πλοιου ηταν αποντες (ή εστω ηταν με περιβολη συνεργειων), δεν αντεχει σε κριτικη και σχολιασμο.

δεν δεχομαι σαν δικαιολογια οτι ενδιαφερουν μονο τα φορτηγα και οχι οι επιβατες, οταν στις γραμμες της Δυτικης Ιταλιας κυνηγα και τους επιβατες.

17 hours ago, proud_ionian said:

δεν εχει κανεις την απαιτηση για πολυτελειες, αλλα ζητας σιγουρα καθαριοτητα, ανεση και ασφαλεια. τα δυο πρωτα δεν τα εχεις σιγουρα και για το τριτο εχεις σοβαρους λογους να αμφιβαλεις. δεν θα μπω στον πειρασμο να συγκρινω με παλιες καλες εποχες της αδριατικης, ουτε καν με την κοινοπραξια. δεν μπορω ομως να μην συγκρινω με τις σημερινες μινωικες και το περσυνο ταξιδι μου με το Κυδων Παλας. χαοτικη η διαφορα. πραγματικα αδυνατο να συλλαβω γιατι η μητρικη αγνοει και τα στοιχειωδη.

Link to comment
Share on other sites

Μα, καθόμαστε και μιλάμε για έλλειψη κουλτούρας safety στον Γκριμάλντι;

Δύο μικρά παραδείγματα από το τελευταίο μου ταξίδι με το Ζευς πέρυσι:

1. Αντίκρυσα την ίδια εικόνα με εσάς, με συνεργεία να εκτελούς επισκευές εν πλω και αξιωματικούς να πίνουν το καπουτσίνο τους 2 μέτρα πιο δίπλα. Δεν ενδιέφερε απολύτως κανέναν!

2. Επιβίβαση με το Ι.Χ. στο γκαράζ, ο οδηγός μπροστά μου δεν καταλάβαινε τα νεαπολιτάνικα ιταλικά του μοναδικού μέλους του πληρώματος, οπότε τι έκανε αυτός; Έφυγε σαν κύριος με το ασανσέρ δεν ξέρω και γω για που, και μας άφησε τους οδηγούς μόνους μας, να δούμε τι θα κάνουμε στο κατάμπαρο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...