Diagoras Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 12 hours ago, Petros P said: Κοιτάει το ΧΙ και είναι κοντά ο Μανωλιός? Το άρθρο αναφέρει επίσης την προσθήκη τέταρτου πλοίου στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι-Βενετία (λογικά θα είναι το Eurocargo Bari). Αν ισχύει κάτι τέτοιο, πάμε για καθημερινές αναχωρήσεις έναντι τριών εβδομαδιαίως λίγους μήνες πριν. Αν μη τι άλλο εντυπωσιακή η ανάπτυξη της γραμμής... Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 Ναι αλλα θα κανει 3 μερες να παει βενετια απο Πατρα με το cargo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 Οι νταλίκες δεν έχουν πρόβλημα..και μιά βδομάδα να κάνει, άμα τα ναυλα ειναι χαμηλά, όλα καλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 Ο χρόνος μεταφοράς είναι σημαντικός. Κόστος δεν είναι μόνο ο θαλάσσιος ναύλος. Η ίδια η νταλίκα έχει κόστος. Άλλο είναι αν κάνει 3-4 "στροφές" άλλο αν κάνει 2-3. Επίσης είναι σημαντικό το χρηματοοικονομικό κόστος των εμπορευμάτων ειδικά για ακριβά εμπορεύματα. Φυσικά μια σοβαρή εταιρεία τα έχει λαβει αυτά υπόψην Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 Δε μπορεις να βαλει φαγωσιμα να κανουν το γυρο της Αδριατικης μονο αναλωσιμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Το πόσο θεόρατα είναι αυτά τα πλοία της σειράς G5GG το έχουμε συζητήσει πολλές φορές, ειδικά όσοι τα έχουμε δεί κι από κοντά, το γνωρίζουμε καλά. Για όσους δεν έχουν αυτήν τη δυνατότητα να δούμε το Eco Mediterranea παρέα με το Eurocargo Malta, νομίζω η εικόνα μιλάει από μόνη της ως πρός τη σύγκριση μεγεθών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMITRISMENTAKIS Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 (edited) On 10/20/2022 at 2:08 AM, MILTIADIS said: Ενας ανθρωπος που σε λιγους μηνες θα ελεγχει 2 απο τα μεγαλυτερα λιμανια της χωρας δε νομιζω οτι εχει την αναγκη να μπει σε διαδικασια συνθηκολογησης του τυπου"μεινε εσυ εκει,να μεινω εγω εδω"κλπ. On 10/20/2022 at 2:58 PM, Nick the Greek said: Ο Μιλτιάδης έχει απόλυτο δίκιο πως δεν έχει καμία ανάγκη η Grimaldi να έρθει σε κάποιου είδους συνδιαλλαγή. Συνδιαλλαγή και διαπραγμάτευση γίνεται όταν και οι δύο ή παραπάνω πλευρές έχουν πράγματα να βάλουν στο τραπέζι. On 10/20/2022 at 5:30 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Ας υποθέσουμε ότι όλα αυτά γίνονται, όμως ο υπέρμετρος γιγαντισμός έχει καμιά φορά -δυστυχως- και θύματα. Ο Σφηνιάς είχε μαζέψει ο,τι πλεούμενο υπήρχε και ήρθε το εξπρές Σαμίνα και είδαμε το αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο μαγειρεύεται και με τον Γκριμάλντι, είχαμε ήδη το ατυχές γεγονός και μακάρι να μην ξανασυμβεί κάτι άλλο. Αν πάμε σε μονοπώλια μία εταιρεία στην ακτοπλοΐα και η άλλη στην Ιταλία αλλοίμονό μας !!!! Διαβάζωντας όλα τα σχόλια σας και με δεδομένου οτι εχει παρει ηδη την Ηγουμενίτσα ειναι σχεδόν σίγουρο οτι θα την κανει τετοιο λιμανι ώστε να μπορει να παρει και πολυ Κρουαιερα ίσως αλλα κυρίως δεν θα αφηνει να μπει η ΑΤΤΙΚΑ _ ΑΝΕΚ μεσα με δυσβασχαχτα λιμανιάτικα. Ηδη εχει κανει προτασεις σε εταιρειες μς κοντινα δρομολόγια να κανουν και μια σταση απο εκει. Επίσης η νεα γραμμη φορτηγών που ξεκινάει απο Σμύρνη για Ιταλία και ολες τις Άλλες χωρες μέσω Smyrna θα τις καρπωθει ο Γκριμαλντι και μην που πειτε οτι δεν σκεφτίκατε οτι θα αβεωασει 3-4 RoRo απο εκει και θα αποροφησει τα παντα απο νταλικες κλπ .. Άλλη σκέψη .. δεν χρειαζεται να αγορασει πλοια .. ηδη αν ειναι αληθεια οι Φήμες θέλει να κανει εξαγορα και το Ηράκλειο .. οταν οι αλλοι θα δώσουν 10 αυτος θα σκασει 50 και δεν θα μπορουν να μην του το δώσουν όπως εκανε και με την Ηγουμενίτσα οποτε τι να το κανει το 11 η το 12 Edited October 24, 2022 by proud_ionian μεταφορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 Aς μην μπαινουν ολα στο blender. Το τι σκοπευει να κανει στην Ηγουμενιτσα, εχει αναφερθει, Τον υποτιμαμε αν πιστευουμε οτι προβαινει σε τετοια επενδυση για να χρεωσει την Attica με μεγαλα λιμανιατικα ή γιατι πονταρει στη γραμμη Θεσσαλονικη Τουρκια. Εχει αναγκη επιπλεον μοναδες στον στολο του για τη Σαρδηνια και τη Σικελια. Δεν εχει να κανει με τις επενδυσεις του ομιλου στα ελληνικα λιμανια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Εγώ θα πώ και το άλλο, μια παρατήρηση που έχει κάνει ένας φίλος από τη Γαλλία και την θεωρώ πολύ εύστοχη: το μοναδικό μεγάλο νησί στη Μεσόγειο που δεν έχει γραμμή ο Grimaldi είναι η Κορσική . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Και η Κύπρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Κύπρο πήγαιναν παλιότερα τα car carriers νομίζω, ίσως περιστασιακά να πηγαίνουν ακόμη. Αλλά όπως και να έχει, βλέποντας τον όγκο της κίνησης αυτήν τη στιγμή, ίσως στο μέλλον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 4 hours ago, Nick the Greek said: Εγώ θα πώ και το άλλο, μια παρατήρηση που έχει κάνει ένας φίλος από τη Γαλλία και την θεωρώ πολύ εύστοχη: το μοναδικό μεγάλο νησί στη Μεσόγειο που δεν έχει γραμμή ο Grimaldi είναι η Κορσική . Στο περιπου 😛 On 12/15/2021 at 3:02 PM, MILTIADIS said: Εμπορικη συνεργασια με προοπτικη εξαγορας μεταξυ Corsica-Grimaldi. https://www.shippingitaly.it/2021/12/14/inedita-alleanza-nei-traghetti-fra-grimaldi-e-corsica-linea/ On 12/15/2021 at 3:05 PM, proud_ionian said: Πέφτει και το κάστρο της Γαλλίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Εννοούσα με δικά του πλοία προφανώς, αν και γνωρίζοντας το πως λειτουργούν τα συνδικάτα στη Γαλλία, πολύ πιθανόν να μη θέλει να πάνε δικά του πλοία εκεί. Πάντως έχω ακούσει πως μέχρι και μερίδιο μετοχών έχει στην Corsica Linea, δε μπορώ να ξέρω φυσικά αν αληθεύει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Τότε είχε γραφτεί για μετοχική συνεργασία, όπως και για αγορά του Nicoli απο τον G και charter back στην linea. Μετά από λίγο καιρό είχαν εξαφανιστεί οι αναρτήσεις αυτές. Ήταν ψευδείς; Ηταν ενοχλητικά αληθείς; G knows Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted October 30, 2022 Share Posted October 30, 2022 Απο 27 οκτωβρη μεχρι 2 Νοεμβρη κανει 20% σε ολες τις γραμμες λογω Halloween🧛♀️🧟♀️🧛♂️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 3, 2022 Share Posted November 3, 2022 On 9/22/2022 at 9:13 PM, Nick the Greek said: Σύμφωνα με τους Ιταλοί, η Grimaldi εμφανίζεται έτοιμη να προχωρήσει στην παραγγελία 10 car carriers με συμβατικά καύσιμα που όμως θα είναι ammonia-ready, συνολικού ύψους περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολλαρίων. Το είπε και το έκανε. Η παραγγελία είναι για 5+5 κομμάτια από το China Merchants Heavy Industries στο Jiangsu, με παράδοση για τα πρώτα 5 κομμάτια από το 2025 και μέχρι το τέλος του 2026. Η χωρητικότητα των πλοίων υπολογίζεται στα 9,000 CEU (Car Equivalent Unit)*, μιλάμε για τέρατα δηλαδή. Τα πλοία θα έχουν dual fuel configuration, θα ξεκινήσουν με συμβατικό καύσιμο και θα είναι Ammonia ready για το μέλλον και φυσικά θα έχουν και μπαταρίες, ηλιακά πάνελ και τη δυνατότητα να παίρνουν ρεύμα από τη στεριά για όσο βρίσκοντα ελλιμενισμένα. Ο dottore υπολογίζει 50% οικονομία σε καύσιμα σε σύγκριση με την τελευταία γενιά car carriers που κατασκεύασε * CEU stands for Car Equivalent Unit. A CEU is used to measure the capacity of vehicle or car carriers. A CEU is generally based on the dimensions of a 1966 Toyota Corona RT43: 4125 mm x 1,550 mm x 1,400 mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 Τι να λέμε τώρα, εμείς κυνηγάμε καμιά καρότσα με το τουφέκι και εξάμηνη εξόφληση με επιταγή, κι ο άλλος κάνει συνεργασία με την Amazon. Ειδικά στις γραμμές Ισπανίας - Ιταλίας αυτά, αλλά δεν έχει σημασία. Το σημαντικό είναι η μεγαλύτερη εικόνα που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι εταιρείες με όραμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 4 hours ago, mlulurgas said: Έχεις πληροφορίες από αυτό που λες για το Ευρώπη Παλας; Προφανως. Υπαρχει προθεση για δευτερο πλοιο στο Napoli-Palermo,αναγκη για μεγαλυτερη χωρητικοτητα σε οχηματα στο Civitavecchia-Olbia ενω πιθανον να σταματησει η γραμμη της Τυνησιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Παρεμβαση του CEO της Minoan Lines Λουκα Σιγαλα στο δελτιο ειδησεων του Ionian με αφορμη τις κινησεις του ομιλου στην Αδριατικη καθως και σε επενδυσεις στα λιμανια Ηγουμενιτσας,Ηρακλειου και Πατρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 On 11/3/2022 at 11:45 AM, Nick the Greek said: Το είπε και το έκανε. Η παραγγελία είναι για 5+5 κομμάτια από το China Merchants Heavy Industries στο Jiangsu, με παράδοση για τα πρώτα 5 κομμάτια από το 2025 και μέχρι το τέλος του 2026. Η χωρητικότητα των πλοίων υπολογίζεται στα 9,000 CEU (Car Equivalent Unit)*, μιλάμε για τέρατα δηλαδή. Τα πλοία θα έχουν dual fuel configuration, θα ξεκινήσουν με συμβατικό καύσιμο και θα είναι Ammonia ready για το μέλλον και φυσικά θα έχουν και μπαταρίες, ηλιακά πάνελ και τη δυνατότητα να παίρνουν ρεύμα από τη στεριά για όσο βρίσκοντα ελλιμενισμένα. Ο dottore υπολογίζει 50% οικονομία σε καύσιμα σε σύγκριση με την τελευταία γενιά car carriers που κατασκεύασε * CEU stands for Car Equivalent Unit. A CEU is used to measure the capacity of vehicle or car carriers. A CEU is generally based on the dimensions of a 1966 Toyota Corona RT43: 4125 mm x 1,550 mm x 1,400 mm. Δέκα είπα ε? Μέχρι να στεγνώσει το πληκτρολόγιο , η παραγγελία έφτασε στα 15 κομμάτια, σύμφωνα με το Shipping Italy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 Μου θυμίζει μια ψυχή που φώναζε: "Όσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε"..! Με αυτά τα γομάρια και τα ECO, θα τους γονατίσει όλους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike18 Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 (edited) Για να δούμε τι θα γίνει σε Αδριατική και Κρήτη Edited December 30, 2022 by proud_ionian τεχ βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Αυτος που εγραψε το αρθρο δε ξερει που πανε τα 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Παντως, δεν μαθαμε κατι που δεν εχουμε ηδη ακουσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike18 Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Εγώ γνωρίζω πάντως ότι υπήρχε πλάνο να παει το κυδων στην Ιταλία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now