Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Μιας και γινεται πολυ λογος για το Ιθακη και τις συνθηκες ταξιδιου θελω να θεσω ενα ερωτημα.Προσωπικα δεν εχω μπει στο πλοιο παρα μονο στα αδερφια του Παρος,Ναξος.Δεν γνωριζω αν υπαρχουν εσωτερικα μεγαλες διαφορες, αλλα στα συγκεκριμενα καλοκαιρια που εχω ταξιδεψει οι συνθηκες ειναι οριακες, μεσα-εξω εως αποπνικτικες.Αν του μειωναν λιγο το προτοκολλο και καναν μια ανακαινιση το χειμωνα (αναδιαταξη) των εσωτερικων του χωρων δεν θα βελτιονονταν η κατασταση? Πιστευω πως και απο την εταιρεια γνωριζουν την κατασταση.Αν (Θεος φυλαξει) συμβει κατι, το πιο πιθανο ειναι να γινει κατι οπως στο Χειζελ.Να ποδοπατηθουν ολοι μεταξυ τους.:P

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι τώρα το έθεσες σωστά φίλε HIGHSPEED 4. Ποιος ξέρει αν το πλοίο είχε στόμα τι θα μας έλεγε. Μικροαναδιάταξη χώρων έγινε τον χειμώνα που μας πέρασε όπως έχει αναφερθεί παραπάνω. Ωστόσο για το χάος που δημιουργείται πλέον καθημερινά είναι προφανές ότι δεν φταίει το πλοίο σαν σκαρί αλλά η εταιρία και όποιος άλλος έχει σχέση με τον καθορισμό του πρωτοκόλου του. Αν θυμάμαι καλά έχει χωρητικότητα 1313 επιβατών πράγμα επιοικώς απαράδεκτο από τη στιγμή που η κατάσταση μέσα θυμίζει πρόσφυγες που τους κυνηγάει ο στρατός. Πλαστικές καρέκλες παντού, στις σκάλες κόσμος, στους διαδρόμους "πτώματα" που κοιμούνται και πραγματικά είναι απορίας άξιο πόσοι θα μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα σε μία κατάσταση έκτακτης ανάγκης και πόσοι θα πάνε κυριολεκτικά άδικα.

Link to comment
Share on other sites

Τα έχουμε ξαναπεί και άλλες φορές...Δεν είναι δυνατόν το πλοίο να βγαίνει από τα ναυπηγεία της DAEWOO με 720 άτομα πρωτόκολλο και εδώ να έχει το διπλάσιο.:P

Αν πάτε στην διεύθυνση http://www.dsme.co.kr/en/ αριστερά επάνω στο business scope και πατήσετε comercial ship σας βγάζει μία λίστα με τα εμπορικά πλοία που κατασκεύασε.Αν πατήσετε τα passenger ship σας βγάζει το MOBY WONDER. Πατώντας το product showcase βγάζει λεπτομέρειες για το MOBY WONDER.Πατώντας δύο φορές την γκρι βούλα κάτω δεξιά βγάζει το σαρδελοκούτι συγνώμη το Blue Star Ithaki με πρωτόκολλο 720 άτομα και τις λοιπές λεπτομέρειες του πλοίου.

Μάλλον στην Κορέα οι άνθρωποι είναι διπλάσιοι σε μέγεθος και όγκο από τους Έλληνες ή ορισμένοι Έλληνες είναι δύο φορές πιο ''έξυπνοι'' από αυτούς και άλλοι δύο φορές πιο ΧΑΖΟΙ...:mad: Τα συμπεράσματα δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε foxman με άφησες άφωνο...:P

Τότε κι εμένα μου γεννιέται μία άλλη απορία (είτε από ασχετοσύνη είτε από άγνοια): Αφού στιβάζουμε 1313 ανθρώπους μέσα, τουλάχιστον τα σωστικά του πλοίου επαρκούν ή είναι απλά κάτι περισσότερα από 720;:mad:

Link to comment
Share on other sites

Mπράβο foxman.

Φυσικά βέβαια μετά θα μας πουν ότι στην Κορέα δε βγαίνουν στα καταστρώματα και άλλα τέτοια ωραία!

edit: George θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον για να του δίνει ο νηογνώμονας εδώ τόσο πρωτόκολο, θα έχουν προστεθεί σωστικά....

Link to comment
Share on other sites

Τσεκαρα τη διευθυνση που λες ,μηπως οι Κορεατες ειναι λιγο υπερβολικοι :confused:

Δηλαδη οταν μπηκε η παραγγελια τους ειχαν πει να φτιαξουν ενα καραβι 720 ατομων???? Γιατι αν μπει καποιος και στο site της Austal λεει οτι τα Highspeed 2,3,4 πανε με 40 μιλια ,δηλαδη καμια επαφη με την πραγματικοτητα ουτε καν οταν ηταν νεοτευκτα.:P

Παντως αν οι Κορεατες εχουν δικιο ειναι τραγικο αυτος ο διπλασιασμος του προτοκολου. Αν και το τραγικοτερο για μενα ειναι το ιδιο το πλοιο σαν διαταξη.Δεν μιλαμε για κανενα μικρο πλοιαρακι αλλα σχεδον για 125 μετρα καραβι.Με διαφορετικη διαμορφωση των χωρων εκ κατασκευης θα μπορουσε να παιρνει τους 1000+ επιβατες. Αρα τα παραπονα μας αφενος στην Delta Marine για την αρχη του κακου και αφετερου στην Blue Star για την καταντια.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο το οποίο μπορώ να πω εγώ με σιγουριά είναι ότι δεν τίθετε θέμα επάρκειας σωστικών.Δεν υπάρχει ουτε μία στις χίλιες να μην είναι ο προβλεπόμενος αριθμός.

Link to comment
Share on other sites

toylaxiston ayto . ontws etairies megales san tin Bs kai tin hsw den riskaroyn to image kai ti fimi toys se ayton ton tomea.

re paidia !!! ti aisxro " pragma " einai ayto to "itaki" ??????? :confused::P

ma kala pote egine i allagi -metaskeyi ? egw thymamai poy legane oti to ferane amesws meta to trial ston atlantiko ( tope atomo toy ploioy) ! imarton dld, toyrthe kanena tsoynami kai tokane pio katheto sto forecastle kai toy allaxe tin plaini opsi ???? :mad:

kai toys eixa se ektimisi toy BS..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Διάβασα πιο πάνω αυτά που γράφεται για το BS Ithaki και αναρωτιέμαι, για την κατάντια του πλοίου δεν φταίει κανείς άλλος παρά μόνο η εταιρεία, η οποία από την στιγμή που δεν την σταμάτησε κανείς στοιβάζει διπλάσιους από την κανονική χωρητικότητα του πλοίου ανθρώπους; Καταρχήν πως είναι δυνατόν να δίνουν στο πλοίο άδεια για την εκτελέσει δρομολογίων χωρίς να ελέγξουν πρώτα απ' όλα την χωρητικότητα που δίνει το ναυπηγείο και όχι αυτή που δηλώνει η εκάστοτε εταιρεία.:confused: Δηλαδή, για να καταλάβω, άμα έχω ένα σκάφος 20 μέτρα και θελήσω να το βάλω σε μία τοπική γραμμή παρουσιάζοντας ένα χαρτί που να λέει ότι χωράει 600 ανθρώπους θα πουν εντάξει; ;). Μήπως έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια;

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω πως ο αριθμός αντιστοιχεί στα τετραγωνικά του πλοίου που είναι διαθεσιμα στους επιβατες... Ειμαι βεβαιος πως αυτά τα τετραγωνικά κάπου υπάρχουν αλλά είτε ο κόσμος δεν τα προτιμά (πχ εξωτερικοι χώροι) είτε στην πράξη δεν είναι τόσο διαθεσιμα.

Παντως να σημειώσουμε οτι πρόβλημα μπορεί να προκύψει ακόμα και στα παλάτια - λέμε τώρα - οταν είναι πλήρη. Και οτι το Ιθάκη γενικά πιάνει πολύ συχνά πληρότητες.

Link to comment
Share on other sites

Απ' όσο ξέρω (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος) το πρωτόκολλο καθορίζετε από τον αριθμό των καθισμάτων που βρίσκονται σε σκεπαστό χώρο.

Link to comment
Share on other sites

Για να πώ την αλήθεια μου, εχω ταξιδέψει πολλές φορές με τα blue star ithaki,paros και naxos και εχω διαπιστώσει τα εξής.Εξωτερικά είναι πολύ ομορφα πλοία(προσώπική μου άποψη παντα), στις μανούβρες τους στα λιμάνια είναι κάτι παραπάνω απο άψογα, σε ταχύτητα πολύ καλα όμως έχουν ένα μειωνέκτημα.Οί εσωτερικοί του χώροι ναι μεν είναι όμορφοι,περιποιημένοι και πολυτελείς αλλά μου φαίνεται οτι για ένα τέτοιο πλοίο θα έπρεπε να είχε λιιιγο περισσότερους χώρους.Δεδομένου όμως οτι δέν κάνουν πολύωρα ταξίδια και πιάνουν πολλά λιμάνια αυτό το μειωνέκτημα δέν είναι και τόσο σοβαρό.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΓιαννηΚ88

Εχω κανει και εγω απειρα ταξιδια με το εν λογω πλοιο (ιθακη) στο οποιο ο ξενοδοχιακος χωρος εκτεινεται σε ενα ντεκ και μονο.

Οι χωροι ειναι Παντα ανυποφορα θορυβοδεις.

Στην τελευταια μετασκευη που εγινε στο Νεωριο οι χωροι αυξηθηκαν λιγο αλλα και παλι το προβλημα δεν λυθηκε.

Το καταστρωμα επιμυκηνθηκε αλλα απο οτι θυμαμαι δεν σκεπαστηκε.

Τα πραγματα ειναι λιγο καλυτερα στο Παρος και Ναξος που εχουνε 2 ντεκ ξενο/κοι χωροι.

Ενα απαραδεκτο γεγονος που παρατηρησα σε αυτα τα 2 πλοια ηταν οτι απο τα οπεν ντεκ του στο χωρο εξωτερικα στα φλοκαφε το χειμωνα αφαιρουσαν τις καρεκλες και δεν μπορουσες να καθησεις εξω!

Δεν θα πω αλλα (αρνητικα παλι) σε παραπεμπω στα μυνηματα που εχω γραψει στο θεμα "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ - ΤΗΝΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θα συμφωνήσω με τον Captain Argy.

Εδώ δεν πρόκειται περί κλίμακας της εικόνας. Και σε σμίκρυνση και σε μεγέθυνση :D, το πλοίο εξακολουθεί εδώ και πολύ ώρα να παραμένει,

άρα και να εκπέμπει σήμα από την ίδια περίεργη θέση. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
...Πρωταθλητής βέβαια σε αριθμό δρομολογίων (αν δεν πέφτω έξω στους υπολογισμούς μου) ήταν το Blue Star Ιθάκη...

Συμφωνώ με τον Ορέστη.

Το Ιθάκη έβγαλε ένα καλοκαίρι ''παλικαρίσια'', με διπλά και τριπλά ημερήσια δρομολόγια, και αν δεν κάνω λάθος χωρίς να ακουστεί το παραμικρό για αβαρίες ή κραυγαλέες καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Χθες το Blue Star Ithaki έδεσε κανονικά στις 19:45 αλλά κατά τις 20:15 έδωσε μολα και βρήκε μέχρι τη λεκάνη του κεντρικού λιμανιού οπού έκανε μια δεξιά στροφή και πήγε να ξαναδέσει στα λεμονάδικα διπλά από το Highspeed 4 (εκεί που συνήθως δένει το Blue Star της Παροναξιας).

Δυο εξηγήσεις μπορώ να δώσω για αυτό

Η δεν είχε φουντάρει καλά και βρήκε να φουντάρει τη δεύτερη φορά καλύτερα, (χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι φούνταρε γύρω στις 2 βαποριες απόσταση από το ντόκο) γιατί είχε αρκετό αέρα μέσα στο λιμάνι χθες το βράδυ.

Η γιατί είχε δέσει εκεί που δένει συνήθως και θα ήταν δύσκολο και συνάμα επικίνδυνο να δέσει το Blue Star Naxos το βραδύ ανάμεσα σε Highspeed 4 & Blue Star Ithaki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...