Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κατά την επισκευή έχουν γίνει επεμβάσεις στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του πλοίου.

Εξωτερικά επεκτάθηκε το Deck 7 πιο πρύμα και μεγάλωσε ο χώρος του εξωτερικού bar, αφού αφαιρέθηκε η ηλιοπροστασία του Deck 6 που είχε προστεθεί πέρυσι.

Ας μας ενημερώσει κανείς, αν γνωρίζει, και για τις αλλαγές που έγιναν στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

6.10 σημερα το πρωι περνουσε τα φαναρια για μεσα προερχομενο απο Παροναξια. Στην Παρο χθες βραδυ αποβιβασε πολυ κοσμο και ΙΧ αλλα και καμια 10αρια νταλικες όπως παρακολουθουσα απο webcam. Στη Ναξο δεν ξερω αν αφησε τον ιδιο πολυ κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεψα με το Ιθακη αυτην την εβδομαδα...Οι καμπινες που προστεθηκαν δεν ειναι ακομα ετοιμες ολες προς χρηση...Εχουν κλεισει απ'έξω το κομματι αριστερα φτιαχνοντας εναν κλειστο διαδρομο απο εκει που ηταν η εξοδος στους ανεμοθωρακες και μεχρι σχεδον τις βαρκες.Περνοντας εσωτερικα απο εκει περνας απ'εξω απο τα μαγειρια του πληρωματος,εκει που παλια απαγορευοταν να περασεις. Στα σαλονια εχουν μικρινει αυτο της πρωτης θεσης δινοντας περισσοτερο χωρο μπροστα απο το μπαρ στην οικονομικη.Κατα τα αλλα δεν παρατηρησα καμια αλλη αξιολογη αλλαγη...Απο ταχυτητα σταθερα 22-23 μιλια...

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα με το ΙΘΑΚΗ χθες και μετά από 11 ώρες μέσα (επιβίβαση 06:30, αναχώρηση λόγω απαγορευτικού 12:00, άφιξη στη Μύκονο 17:30) μπορώ να πω ότι το γύρισα από άκρη σε άκρη αρκετές φορές κι επειδή έχω την τύχη για μερικούς, ατυχία για άλλους, να ταξιδεύω πάρα πολύ συχνά με τον εν λόγω βαπόρι θα σας κάνω μια λεπτομερή αναφορά των αλλαγών.

Κατά τη δικιά μου άποψη το πλοίο έχει αλλάξει πολύ εσωτερικά.

Ξεκινάω από το ντεκ 6 πρύμα όπου εξαιρούμε το ανοιχτό κατάστρωμα και τα goody's που έμειναν όπως ήταν και προχωράμε προς τα πλώρα. Στην αριστερή μεριά του πλοίου και πίσω από τα αεροπορικά καθίσματα (ΑΚ1) που υπήρχαν και προ της μετασκευής, δημιουργήθηκε internet corner με τρεις υπολογιστές. Στη δεξιά μεριά τώρα, ξυλώθηκε όλο το σαλόνι με τους καναπέδες που υπήρχε και τοποθετήθηκαν τι άλλο; Αεροπορικά καθίσματα (ΑΚ2) ίδιας ποιότητας με αυτής του BLUE STAR 2. Επισυνάπτεται και φωτο.

Προχωρώντας πλώρα τοποθετήθηκαν μερικοί μικροί καναπέδες στον χώρο της reception/λογιστηρίου και γύρω από αυτήν, μέχρι το σημείο που βρίσκεται το κατάστημα του πλοίου, εκεί δηλαδή που οι ταλαίπωροι επιβάτες τοποθετούσαν μέχρι πριν 2 μήνες πλαστικές άσπρες καρέκλες σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βρουν θέση. Από εκείνο το σημείο και πλώρα δημιουργήθηκε ένα μικρό σαλονάκι με 2 σειρές τραπέζια μπροστά από το μπαρ.

Εκεί πλέον αρχίζει η πρώτη θέση η οποία κι αυτή άλλαξες πλήρως σε διακόσμιση και διαρύθμιση. Κατ'αρχήν τοποθετήθηκε θέση "πορτιέρη" που σου ζητάει το εισιτήριο. Από εκεί και πέρα δύο plasma οθόνες προστέθηκαν στον χώρο και οι καναπέδες απέκτησαν έναν μωβ με κίτρινο χρώμα ίδιο με το σαλονάκι που είπαμε παραπάνω. Επισυνάπτονται φωτο της πρώτης θέσης το 2005 και χθεσινές.

Στο πάνω ντεκ τώρα προκειμένου να μπουν οι περίφημες καμπίνες, ξηλώθηκαν από την αριστερή μερίά όλοι οι πάγκοι που βρίσκοντας εσωτερικά από τον ανεμοθώρακα. Μην ανησυχείτε όμως... Δεν πετάξαμε κανέναν...Όλοι ανεξαιρέτως τοποθετήθηκαν στο ανοιχτό ντεκ πρύμα το οποίο και επιμηκύνθηκε για τον λόγο αυτό προφανώς και μπήκαν κι άλλοι ανεμοθώρακες στο πλάι. Στον μικρό διάδρομο που λέει ο maanto ότι δημιουργήθηκε χωράει απλά ένας άνθρωπος. Αν βρεθεί μούρη με μούρη με άλλον, μάλλον ο ένας από τους δύο πρέπει να βάλει την όπισθεν! Οι καμπίνες τώρα που όλο πόθο ακούμε, χρησιμοποιούνται από το πλήρωμα. Το κουλό της υπόθεσης όμως είναι ότι πάνω από τις πόρτες υπάρχουν οι τύποι Α4, ΑΒ2 κτλ κτλ. Δεν φαίνεται ωστόσο να προορίζονται για επιβάτες. Εξάλλου είναι απελπιστικά λίγες και ίσως όχι υπερβολή να πω και μετρημένες στα δάχτυλα.

Μια πρόβλεψη δικιά μου είναι ότι η μετατροπή του σαλονιού της οικονομικής σε αεροπορικά θα αυξήσει κι άλλο το θερινό πρωτόκολλο του πλοίου και πολύ φοβάμαι ότι η κατάσταση θα είναι ακόμα πιο δύσκολη.

Η ταχύτητα του πλοίου κατά τα άλλα ικανοποιητικότατη παρά τον καιρό από 22,8 - 23,8 και στα ωράριά του συνεπέστατο.

Αυτά τα ολίγα από εμένα...

post-17-128326962512_thumb.jpg

post-17-128326962514_thumb.jpg

post-17-128326962515_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Se aftes tis dio foto ine emfanis i epektasi tou anemothoraka opos ke tou deck pros ta prima, opos anaferi ke o George stin perigrafi tou. Episis diakrinontai kai oi kabines piso apo to brostino tmima tou anemothoraka.I epano foto ine to prin ke i kato to meta.

PS poli kali i proti thesi alla foto apo ta open decks den exi?:P

post-40-128326962518_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το βαπόρι χθες το βράδυ στην επιστοφή του από το τοπικό στην Πάρο αναγκάστηκε να περάσει και από Σύρο για να μεταφέρει δύο έκτακτα περιστατικά στο νοσοκομείο. Σε αυτό το γεγονός οφείλεται και η σημερινή του καθυστέρηση. Αρχικά ζητήθηκε και από το ΝΤΑΛΙΑΝΑ να περάσει, τελικά όμως επιλέχτηκε το πιο γρήγορο και πιο κοντινό στην Πάρο ΙΘΑΚΗ.

Link to comment
Share on other sites

Προχωρώντας πλώρα τοποθετήθηκαν μερικοί μικροί καναπέδες στον χώρο της reception/λογιστηρίου και γύρω από αυτήν, μέχρι το σημείο που βρίσκεται το κατάστημα του πλοίου, εκεί δηλαδή που οι ταλαίπωροι επιβάτες τοποθετούσαν μέχρι πριν 2 μήνες πλαστικές άσπρες καρέκλες σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βρουν θέση.

.....

Οι καμπίνες τώρα που όλο πόθο ακούμε, χρησιμοποιούνται από το πλήρωμα. Το κουλό της υπόθεσης όμως είναι ότι πάνω από τις πόρτες υπάρχουν οι τύποι Α4, ΑΒ2 κτλ κτλ. Δεν φαίνεται ωστόσο να προορίζονται για επιβάτες. Εξάλλου είναι απελπιστικά λίγες και ίσως όχι υπερβολή να πω και μετρημένες στα δάχτυλα.

......

Μια πρόβλεψη δικιά μου είναι ότι η μετατροπή του σαλονιού της οικονομικής σε αεροπορικά θα αυξήσει κι άλλο το θερινό πρωτόκολλο του πλοίου και πολύ φοβάμαι ότι η κατάσταση θα είναι ακόμα πιο δύσκολη.

Ο χώρος γυρο από τη reception και το λογιστήριο είχε από παλιά καναπέδες.

Καρέκλες μαύρες και τραπεζάκια έιχε ο αριστερός διάδρομος (ενωνει τις παλιές αεροπορικές με το κατάστημα), αλλά δε νομίζω να πρόσθεσαν εκεί καναπέδες αφού είναι πολύ στενός.

Όσο για τις πλαστικές καρεκλες διαφωνώ, αφού για τους εσωτερικούς χώρους για τη σαρδελοποίηση των επιβατών χρησιμοποιούν καρέκλες αλουμινιου με μαύρο ύφασμα.

Στις καμπίνες έχει παραμείνει το σύμβολο ΑΒ4, επειδή προορίζονταν για τους επιβάτες της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης, αλλά με την αλλαγή του δρομολογίου αλλαξε και ο αριθμός πληρώματος οπότε οι καμπίνες δεν επαρκούσαν.

Εννοείς στο τέλος αύξηση χειμερινου πρωτοκόλλου...;)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Γιώργος Δ θα προσπαθήσω να σου απαντήσω όσο το δυνατόν πιο σύντομα και περιεκτικά!

Αυτά που γράφω δεν τα είδαν μόνο τα μάτια μου αλλά και ο φακός της μηχανής μου...

Στην πρώτη φώτο λοιπόν φαίνεται ο αριστερός διάδρομος του πλοίου από τα αεροπορικά προς το κατάστημα που πλέον έχει καναπέδες.

Τις πλαστικές καρέκλες στις μέρες αιχμής για να τις αναφέρω, μάλλον τις έχω δει. Έχω την τύχη για μερικούς, ατυχία για άλλους, να έχω ταξιδέψει πάνω από 20 φορές με το εν λόγω καράβι και οι καταστάσεις που έχω ζήσει εκεί μέσα είναι ποικίλες. Αλλιώς δεν υπήρχε λόγος να γράψω κάτι τέτοιο, όχι τόσο τιμητικό, για το πλοίο.

Οι καμπίνες που αναφέρω παραπάνω (και οι οποίες φαίνονται στη δεύτερη φωτο) δεν υπήρχαν. Τοποθετήθηκαν φέτος. Πως είναι δυνατόν να αναφερόντουσαν στους επιβάτες για Ιθάκη;

Τέλος, προφανώς και μιλάω για το θερινό πρωτόκολο του πλοίου, γιατί το καλοκαίρι είναι που γίνεται Ο χαμός ακόμα και με τα 1313 άτομα που έπαιρνε μέχρι τώρα. Το χειμερινό του είναι 831...

post-17-128326963449_thumb.jpg

post-17-128326963466_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι διαφορές είναι εμφανείς φίλε Γιωργο.... Ενας που ξερει το πλοιο καλα καταλαβαινει αμεσως το τι εχει γινει...Και σιγουρα οι αλλαγες στο ΙΘΑΚΗ ςειναι απο τις μεγαλυτερες που εχουμε δει σε Blue Star ολα τα χρονια της λειτουργιας της εταιρειας...

Link to comment
Share on other sites

Σε έκτακτη «επιθεώρησή» μου στο παρ’ ολίγον καμάρι του Ιονίου…έχω να πω ότι είναι αρκετά συμπαθητικό πλοίο…αρκεί να έχει γύρω στους 800-1000 επιβάτες. Από εκεί και πέρα, κατά την γνώμη μου, θα πρέπει να αρχίζουν τα προβλήματα, συνεπικουρούντων και των όνων που θέλουν 3 καρέκλες για να την «αράξουν».

Το σαλόνι της διακεκριμένης είναι αρκετά όμορφο με την θέα στην πλώρη και τις δύο γωνίες δεξιά και αριστερά. Ο «πορτιέρης» ευγενικός στη θέση του, αλλά υπήρχαν και κενά στη φύλαξη…αρκετά για να παρεισφρύσουν με διακριτικότητα (πάντα!) και οι «οικονομικοί».;) Από ταχύτητα μπορώ να πω ότι έκανε σχεδόν 3.35 από Σύρο μέχρι τα φανάρια του Πειραιά. Από κούνημα πήγε αρκετά καλά…ακόμα και στο 7αράκι δεν ενόχλησε καθόλου. Γενικά καλές οι εντυπώσεις και με αρκετές συμπαθητικές γωνίτσες…αν και είναι «λίγο» για την γραμμή. Από καταστρώματα, άστα να πάνε…είδος εν ανεπαρκεία εκτός από το πρυμιό.

Επίσης, κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει σε ορισμένους ότι τα τραπεζοκαθίσματα στο «ταχυφαγείον» είναι δια τους «ταχυτρώγοντες» και δεν είναι δυνατόν κάποιοι να τα καταλαμβάνουν επί 4 ώρες, ενώ όσοι θέλουν να φάνε να βγαίνουν με τον δίσκο στα καταστρώματα μέσα στον αέρα. Και δεν είμαι «παθών», αλλά είδα αρκετούς δυστυχείς να περιφέρονται ανεμοδαρμένοι με τον δίσκο ανά χείρας…γιατί κάποια σχολιαρόπαιδα είχαν κάνει…πολύωρη κατάληψη. Δύσκολο…στην εφαρμογή, αλλά θα πρέπει η εταιρεία να δείξει περισσότερη αυστηρότητα σε αυτό.

Τέλος μια πολύ καλή ιδέα, κε Σακέλλη μου, θα ήταν ένα καλό τρίψιμο και βάψιμο στα δάπεδα των πρυμιών καταστρωμάτων…έχουν αρχίσει να παίρνουν την κάτω βόλτα.

ΥΓ. Με την ευκαιρία να πω ότι το Ιθάκη «πρωταγωνιστεί» και στο ντοκυμαντέρ της Λυδίας Καρρά, «Φωνή Αιγαίου» («Τhe voice of the Aegean»), το οποίο είδα πρόσφατα. Η αρχή και το τέλος της ταινίας έχει μια καταπληκτική σκηνή, όπου η σταθερή κάμερα από την γέφυρα βλέπει λοξά την πλώρη και λικνίζεται μαζί με το πλοίο ενώ πέφτει ο ήλιος. Και όλα αυτά με μουσική υπόκρουση ένα καταπληκτικό ορχηστρικό κομμάτι της Ευανθίας Ρεμπούτσικα, το οποίο δένει υπέροχα με την εικόνα. Γαλήνεμα ψυχής!

Link to comment
Share on other sites

.......Επίσης, κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει σε ορισμένους ότι τα τραπεζοκαθίσματα στο «ταχυφαγείον» είναι δια τους «ταχυτρώγοντες» και δεν είναι δυνατόν κάποιοι να τα καταλαμβάνουν επί 4 ώρες, ενώ όσοι θέλουν να φάνε να βγαίνουν με τον δίσκο στα καταστρώματα μέσα στον αέρα. Και δεν είμαι «παθών», αλλά είδα αρκετούς δυστυχείς να περιφέρονται ανεμοδαρμένοι με τον δίσκο ανά χείρας…γιατί κάποια σχολιαρόπαιδα είχαν κάνει…πολύωρη κατάληψη. Δύσκολο…στην εφαρμογή, αλλά θα πρέπει η εταιρεία να δείξει περισσότερη αυστηρότητα σε αυτό.

Σε πρόσφατο ταξιδι μου το ίδιο το πλήρωμα έκανε υποδείξεις για να καθήσει ο κόσμος στα καρεκλοτραπεζα του "ταχυφαγείου". Λογική κίνηση αφού είχε πολύ κόσμο και δεν μπορείς να στείλεις τον άλλο να καθήσει έξω με 7-8 μποφόρ και μέσα να έχεις άδεια τραπέζια και καρέκλες για να πουλήσεις μπιτφέκια και πατάτες...

Από την στιγμή που το πλοίο δεν είναι και το πιο ευρύχωρο και η γραμμή κουβαλάει πολύ κόσμο τέτοια προβλήματα θα υπάρχουν

Link to comment
Share on other sites

Απο την αρχη οταν πρωτοξεκινησε το ΙΘΑΚΗ δεν υπηρξε διαχωρισμος για το εστιατοριο οπως στο self service αλλων πλοιων.Οι επιβατες, ακομα και στην πρωτη θεση, εχουν τη δυνατοτητα να παρουν το φαγητο τους και να κατσουν στη θεση τους. Αυτο το καταλαβαινει κανεις ακομα πιο εντονα μπαινοντας στα ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ οπου ο μονος χωρος πλην της Διακεκριμενης για καπνισμα εντος του πλοιου ειναι μερικα τραπεζακια στο δεξι μερος του πλοιου στο συγγεκριμενο χωο του εστιατοριου. Αρα δεν "παρανομουν" ουτε οι επιβατες, ουτε και το πληρωμα οτασν τους στελνει προς τα εκει...

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί πολυ απλά δεν μειώνουν το προτόκολο? Λογικά όσοι κόβουν εντός του πλοίου θα έχουν μια θέση πούλμαν και όσοι κόβουν εκτός θα πρέπει να κάτσουν εκτός. Αν η σχεδιάση του πλοίου δεν σου επιτρέπει να κάτσεις έξω με 8 μποφόρ φυσικά δεν φταίνε οι επιβατές και θα πρέπει να τους βάλουμε μέσα τους ανθρώπους. Αλλά φταίει η εταιρεία και το υπουργείο που τους βάζουν μέσα. Θεωρείτε ιδιαίτερα πρωτοποριακό βέβαια στο χώρο της εξυπερέτισης να κάνεις το ταξίδι σου και να μυρίζεις σουβλάκια, πατάτες κλπ τζάμπα! Εδώ άλλοι πληρώνουν! Ίσως θα πρέπει να το βάλει η εταιρεία στα διαφημιστικά της φυλάδια, δεν είναι κακή ιδέα.

Δεν πειράζει που πάμε σαν παστωμένες σαρδέλες αρκεί να πάμε μια ώρα πιο γρήγορα.. Σε λίγο θα μας βάζουν να καθόμαστε και στη χ....ρα. Θα δώσουμε και βραβείο πρωτοπορίας μετά.

Link to comment
Share on other sites

...ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως βγηκαν 1300 ατομα πρωτοκολλο. μετρανε και οι καρεκλες των goody's? αληθεια πως και δεν μετρησαν και οι χε.. ουπς οι λεκανες στις τουαλετες και τα σκαλια στις σκαλες. τοτε θα φταναμε 1600 ατομα. οχι οτι στα αλλα 2 αδερφα ειναι καλυτερη η κατασταση, αλλα εκει τουλαχιστον καποιοι τυχεροι μπορει να παρουν καμπινα...

polman πιασε κοκκινο. απο περσυ εχω προτεινει οι λεκανες της τουαλετας να μετρανε στο πρωτοκολο:o. παρομοια εμπειρια με αυτες που ακουμε τις τελευταιες μερες ειχα περσυ το μαιο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Γιώργος Δ θα προσπαθήσω να σου απαντήσω όσο το δυνατόν πιο σύντομα και περιεκτικά!

Αυτά που γράφω δεν τα είδαν μόνο τα μάτια μου αλλά και ο φακός της μηχανής μου...

Στην πρώτη φώτο λοιπόν φαίνεται ο αριστερός διάδρομος του πλοίου από τα αεροπορικά προς το κατάστημα που πλέον έχει καναπέδες.

Τις πλαστικές καρέκλες στις μέρες αιχμής για να τις αναφέρω, μάλλον τις έχω δει. Έχω την τύχη για μερικούς, ατυχία για άλλους, να έχω ταξιδέψει πάνω από 20 φορές με το εν λόγω καράβι και οι καταστάσεις που έχω ζήσει εκεί μέσα είναι ποικίλες. Αλλιώς δεν υπήρχε λόγος να γράψω κάτι τέτοιο, όχι τόσο τιμητικό, για το πλοίο.

Οι καμπίνες που αναφέρω παραπάνω (και οι οποίες φαίνονται στη δεύτερη φωτο) δεν υπήρχαν. Τοποθετήθηκαν φέτος. Πως είναι δυνατόν να αναφερόντουσαν στους επιβάτες για Ιθάκη;

Τέλος, προφανώς και μιλάω για το θερινό πρωτόκολο του πλοίου, γιατί το καλοκαίρι είναι που γίνεται Ο χαμός ακόμα και με τα 1313 άτομα που έπαιρνε μέχρι τώρα. Το χειμερινό του είναι 831...

Στην πρώτη φωτογραφία οι καναπέδες υπήρχαν και πριν τη μετασκευή, όπως επίσης και οι τέσσερις πρώτες καμπίνες της δεύτερης φωτογραφίας.

Έγραψες πως τα αεροπορικά θα αυξήσουν το θερινό πρωτόκολλο, το οποίο παρέμεινε σταθερό, όπως πολύ σωστά ανέφερες (1313). Το θέμα είναι να δούμε αν θα "βολευτεί" η κατάσταση με την εν λόγω μετατροπή.

Το πλοίο το ξέρω πολύ καλά και ίσως "καλύτερα από το σπίτι μου" και δεν το λέω τυχαία.

Φίλε Νηρέα οι θέσεις στο σαλόνι του "ταχυφαγείου", είναι σαλόνι του πλοίου και όχι χώρος εστιατορίου. Για αυτό αλλωστε υπάρχει και το Mini FloCafe απέναντι.

Όσο για το διαχωρισμό θερινού και χειμερινού πρωτοκόλλου φίλε Polman, στο θερινό συμπεριλαμβάνονται οι θέσεις στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου (μαζί με τις πλαστικές καρέκλες). Τώρα αν πιάσει μια καλοκαιρινή μπόρα ή τον Οκτωβριο και τον Απρίλιο που ο καιρός είναι κρύος το αφήνουμε ασχολίαστο...

Link to comment
Share on other sites

Μα φίλε μου Γιώργος Δ οι καμπίνες που φαίνονται στη φωτο είναι ακριβώς το σημείο που δείχνει ο Superfast VI παραπάνω με μωβ κύκλο. Φαίνεται καθαρά ότι δεν υπήρχαν παλιότερα. Εκεί νομίζω ήταν τουαλέτες. Στο βάθος είναι η έξοδος στο ανοιχτό ντεκ.

Επίσης πως ξέρεις από τώρα το θερινό προτόκολο του πλοίου; Εγώ έγραψα πως νομίζω ότι τα αεροπορικά θα αυξήσουν το προτόκολο. Δεν είπα ότι θα γίνει οποσδήποτε. Σε έναν χώρο με καναπεδάκια και τραπεζάκια ξαφνικά πίξαμε στο αεροπορικό. Λογικό δεν είναι να υπάρχουν παραπάνω θέσεις;

Όσο για τους καναπέδες, δυστυχώς δεν έχω φωτο στο συγκεκριμένο σημείο πριν τις αλλαγές, αλλά εγώ ο ίδιος έχω κάτσει σε πλαστική καρέκλα εκεί σε μέρα που άνθρωποι καθόντουσαν στα ρέλια (γιατί το ΙΘΑΚΗ έχει ρέλια σε αντίθεση με ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ που έχουν κάγκελα). Ούτε σε μαύρη, ούτε με δέρμα. Σε άσπρη πλαστική.

Link to comment
Share on other sites

Στις φωτογραφίες που ανεβασε ο Superfast VI πολύ σωστά έχει κυκλώσει τις καινούριες καμπίνες. Πλώρα από αυτές (δηλ. πλώρα του ανεμοθώρακα) τα 4 παράθυρα μέχρι την πόρτα είναι των 4 παλιών καμπινών, που συνεχίζουν να υφίστανται, με τα αρχικά πλάνα του πλοίου επιβατών, αλλά λόγω αναγκών μετατράπηκαν σε πληρώματος. Όπως επίσης στη δικιά σου φωτό στο μέσο του διαδρόμου φαίνεται το χώρισμα όπου ήταν η παλιά πόρτα που οδηγούσε στο στεγασμένο κατάστρωμα και το εξωτερικό bar. Πολύ σωστά επισημαίνεις πως εκεί ήταν εξωτερικές τουαλέτες.

Η αύξηση θέσεων στο εσωτερικό του πλοίου μπορεί να αυξήσει το χειμερινό κατά βάση, αλλά και το θερινό πρωτόκολλο. Δεν ξέρω αν αυξήθηκε αλλά δεν είναι δύδκολο α το μάθουμε...

Πρόβλημα δε δημιουργείται μόνο το καλοκαίρι, αλλά και το χειμώνα, επειδή το Ιθάκη φτάνει τους 830 επιβάτες πολύ εύκολα, οι οποίοι είναι πάρα πολλοί για τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου.

Στο χώρο έξω από το μαγαζί λίγο δύσκολο να εκατσες σε πλαστική καρέκλα. Και αυτό γιατί είναι πολύ δύσκολο να μεταφερθούν. Ο μόνος εσωτερικος χώρος που τοποθετούνται άσπρες πλαστικές καρέκλες είναι το "φουαγιέ" πλώρα από το σημείο που έβγαλες τη φωτογραφία του διαδρόμου των καμπινών επειδή ειναι εύκολη η τοποθέτηση τους εκεί (δίπλα ακριβώς υπάρχουν πόρτες προς το ανοιχτό κατάστρωμα). Ολοι οι εσωτερικοί χώροι του πλοίου τις ημέρες αιχμής γεμίζουν με τις μαύρες καρέκλες που προανέφερα

Δες και αυτό το

, (που έχουμε ξαναδεί) για επιβεβαίωση.

Δυστυχώς γινόμαστε διεθνώς ρεζίλι....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νηρέα οι θέσεις στο σαλόνι του "ταχυφαγείου", είναι σαλόνι του πλοίου και όχι χώρος εστιατορίου.

Φυσικα και υπολογιζονται ως σαλονι πλοιου, ασχετα αν η διακοσμηση παραπεμπει σε αυτο ακριβως που θα επρεπε να ειναι, θεσεις εστιατοριου δηλαδη. Και στα τρενα δηλαδη γιατι ο χωρος του εστιατοριου να μην υπολογιζεται στη χωρητικοτητα, αυτοι ειναι χαζοι δηλαδη? Τελος παντων, ξεφευγουμε. Το δια ταυτα ειναι πως τα τρια αυτα βαπορακια οταν εχουν αρκετους επιβατες θυμιζουν ορθαδικο της παραλιακης, για να μην πω τιποτε αλλο. Ειδικα το καλοκαιρι με την ζεστη, το τσιγαρο και τα αντηλιακα η κατασταση ειναι απελπιστικα ανυποφορη.

Link to comment
Share on other sites

Pera apo to thema tis sardelopoiisis sto en logo ploio otan ksepername tous 700 epivates, i eteria tu exi valthi na to ksepatosi me ta vradina tis paronaxias. Idika aftes tis meres ousiastika to ploio tha kani ena atelioto dromologio. Simerini anaxorisi apo Mykono stis 13.30 gia na prolavi to vradino gia Paro.

post-40-128326963475_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το οποιο μια χαρα και προλαβε να κανει αλλα οι "βαρβαροι" το περιμεναν με το που εφτασε και εγινε Ο χαμος..τρεχατε ποδαρακια μου και να οι τσακωμοι, να οι φασαριες πρωι πρωι....

Βεβαια αυτο εφτασε...να δω τα νευρα των μεσα ποτε θα "φτασουν" να γινουν κροσια γιατι δν παλευεται...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...