Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

Ακριβως ετσι ειναι. Το βαπορι ηταν παραγγελια του Στριτζη οπως και τα μεγαλα μπλου σταρ. Και τα 3 βαπορια εκαναν μεγαλο μπαμ οταν εφτασαν πρωτη φορα στον Πειραια. Οι νησιωτες τα αγαπησαν απο την πρωτη στιγμη. Αποψη μου ειναι οτι πριν πουμε για τους χωρους του καθε βαποριου και λοιπα να αναλογιστουμε οτι ειναι ηδη μιας 10-ετιας και συγκριση με πιο προσφατα ειναι το λιγοτερο αδικη. Και επισης πρεπει να σκεφτουμε οτι το βαπορι χτιστηκε για να κανει Πατρα Σαμη Ιθακη δυο φορες την ημερα και οχι Συρο Τηνο Μυκονο μια φορα την ημερα.

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

οπως εχω πει και στην αρχη του thread, το βαπορι χτιστηκε για να κανει κυλληνη πορο 4 φορες τη μερα. θα εκανε 55 λεπτα απο ντοκο σε ντοκο και θα εδενε στον πορο με την πλωρη και στην κυλληνη με την πρυμη

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Το δρομολόγιο από τη Ραφήνα (08:15) ήταν Σύρο Πάρο Νάξο Θήρα. Και θυμάμαι το καλοκαίρι του 2000 έλεγαν οι πράκτορες του πλοίου στα νησιά τον Ιούλιο ότι για τις επόμενες 30-40 ήμερες δεν υπήρχε θέση στο πλοίο για δείγμα.

Link to comment
Share on other sites

Πλοίαρχος που το παρέλαβε ήταν ο Γιάννης Πασχάλης κι ύπαρχος που επέβλεψε την κατασκευή του ο Γιώργος Δουράνος (σήμερα πλοηγός Πειραιά). Από την γέφυρα του έχουν περάσει μέχρι στιγμής ο Δημήτρης Παούρης, ο Σπύρος Μαντζουράτος, ο Αντώνης Βεντούρης, ο Κυριάκος Χωριανόπουλος κι ο Σπύρος Πεφάνης ο σημερινός του πλοίαρχος.

Προσωπικά ήταν μια καινοτομία όταν ήρθε κυρίως λόγω ταχύτητας και το ότι ήταν του κουτιού κάτι που δεν συνέβαινε στην ακτοπλοία μέχρι τότε παρά μόνο στην Αδριατική.

Στην Ραφήνα έκανε πάταγο το καλοκαίρι αλλά μόλις ήρθε το φθινώπορο έπεσαν μοναξιές κι ήρθε παροναξία όπου από την αρχή έκανε θραύση.

Ουσιαστικά ήταν ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ του 2000. Ήταν ο πρόδρομος μιας πορτάδας που γνώρισε τεράστια επιτυχία στο Αιγαίο.Πλοία κατάλληλα για τα λιμάνια μας με πολύ καλή ταχύτητα και πλεύση.

Προσωπικά ποτέ δεν με ξετρέλανε αλλά δεν μπορώ να παραγνωρίσω ότι ήταν η αφετηρία για μια καθολική κυριαρχία της εταιρείας στις κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

...ενος απο τα ποιο επιτυχημενα ferry κατα τη γνωμη μου της τελευταιας δεκαετιας.

Kai oxi mono. Prosopika pistevo oti afto mazi me ta aderfa tou einai aksios synexistis ton trion aderfon me to kranos tou pyrosvesti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοιο σημερα λιγα λεπτα μετα τον αποπλου του απο την Συρο επεστρεψε για να αποβιβασει ασθενη ο οποιος πιθανοτατα εχασε τις αισθησεις του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

για να κανουμε μια αναδρομη στο παρελθον του ιθακαρου (οχι για που ναυπηγηθηκε κλπ, τα εχουμε πει πολλες φορες σε αυτο το thread;)).

πρωτομαγια του 2001, εχει απαγορευτικο και ο ιθακαρος μενει στα λεμοναδικα, διπλα διπλα με το express dionysosB) της hellas ferries. τελη του 2005, ο ιθακαρος σκαντζαρει τα αδερφα στην παροναξια και μενει παλι δεμενος λογω απαγορευτικου. κλασσικα στα λεμοναδικα, διπλα στο καμαρι της αυστραλιας.:D. τελος μανουβρα στη συρο το 2006, με φοντο το havkong

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,αυτο το σκαρι μ αρεσει λιγοτερο απο τα αλλα 2 αδερφακια του(το NAXOS ειναι η αδυναμια μου εμφανισιακα)αλλα με 'φτιαχνει' πολυ που εχει clamshell και πλωριες εξοδους επιβατωνε! Παντα μου αρεσε να εχουν τα πλοια 'ανοιγμα' στην πλωρη κ ποσο αυτο που εχει και για τους επιβατες.(σπανιο,δεν το συνανταμε συχνα νομιζω).

Link to comment
Share on other sites

Τίς οποίες πλωριές εξόδους επιβατώνε εγώ δέν είδα να τσι χρησιμοποιή.Καί τής δύο φορές που ταξίδεψα μ'αυτό από την πρύμη κατεβήκαμε.

Ειδικά γιά τό Ιθάκη πάντως που όλοι λέμε ότι είναι οι επιβάται μέσα σάν τίς σαρδέλλες,και στο Πάρος που έχω μπεί δέν ήταν πιό απλόχωρα τά πράγματα (φαντάζομαι δέ τό αυτό θα ισχύη και γιά το Νάξος).Λέμε πως είναι μειονέκτημα και τών τριών αυτών πλοίων που δεν έχουν πολλούς ανοιχτούς χώρους,αλλά με τίς ταχύτητες που πιάνουν,δέν είχε νόημα να έχουν περισσότερους και να κάθεται ο κόσμος να κάνη αερόλουτρο σάν να πηγαίνη με τό "παπί" χωρίς κράνος....

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν ειναι ετσι ακριβως. οκ ειναι κατανοητο να εχουν ανεμοθωρακες στα σημεια που εχουν καθισματα κλπ, αλλα και καμια περαντζαδα δεν βλαπτει. και το νησος χιος που παει με 25+ εχει τις περατζαδες του και απολαμβανεις μια χαρα το ταξιδι. το ιδιο μπορο να πω και για το πρωην αριαδνη palace που με ταχυτητες 28+ το καλυτερο σημειο ηταν το ανοιχτο deck στο αυθαιρετο.

επαναλαμβανω οτι δεν διαφωνω με τους ανεμοθωρακες οπου εχει καθισματα, αλλα και το να μην υπαρχει ελευθερο ανοικτο σημειο ουτε για δειγμα, ειναι ακραιο. στο ιθακη τουλαχιστον εχεις και τα decks πισω απο τις βαρδιολες (οταν δεν ειναι γεματα στην πλαστικη καρεκλα). στο παρος και το ναξος, αν ειναι κλεισμενο το ντεκ πισω απο την κοντρα γεφυρα (μονιμως δηλαδη:P) δεν εχεις ουτε ενα τελειως ανοικτο σημειο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ρεκόρ στο χρόνο φορτο-εκφόρτωσης σήμερα το πρωί για το βαποράκι. Πέρασε τα φανάρια του πειραιά για μέσα (προερχόμενο από Νάξο) στις 07.56 και ανέβαζε καταπέλτη για Σύρο-τήνο-Μύκονο στις 08.37.;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

και αν φτωχικο το βρεις, το ithaki δε σε γελασε :D

εχω καιρο να ταξιδεψω μαζι του, αλλα οταν μου ποζαρει του χαριζω ενα κλικ. 22/8 εξω απο την τηνο, ο ιθακαρος βγαινει δευτερος μετα το ferry (φαινεται αμυδρα) και ο θεολογος (με τον φωτογραφο on board) περιμενει να μπει στη σφηκοφωλια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Το Blue Star Ithaki χθες που έφτασε το βραδύ στο Πειραιά από το δρομολόγιο του μέχρι τη Σαντορίνη έδεσε στον Άγιο Διονύσιο για να ξεφορτώσει τους επιβάτες και τα οχήματα του. Έβγαλε τα σωστικά τη δεξιάς πλευράς και στη συνέχεια μεθόρμισε στο ντοκ 3 για να βγάλει και της αριστερής πλευράς. Έτσι σήμερα το πρωί αναχώρησε για τη Σύρο, για να πραγματοποιήσει την ετήσια επιθεώρηση του.

Link to comment
Share on other sites

Έπεσε στις 16:00 απο την Δεξαμενή Νεωρίου το πλοίο. Θα έρθει στον Πειραια την Δευτερα και την Τρίτη ξεκινάει δρομολόγια στην γραμμή της Παροναξιας στην θέση του Blue Star Naxos το οποίο θα πάει στην θέση του Διαγόρα ο οποίος Διαγόρας θα πάει στην θέση του Blue Star 2 στα Δωδεκάνησα (δεν θα πίανει Σαντορίνη απλως Κώ και Ρόδο) και το οποίο Blue Star 2 θα πάει στην θέση του Blue Horizon το οποίο Blue Horizon θα κάνει την ετησιά του στην Σύρο και έπειτα θα πάει να αντικαταστήσει τα Superfast I και ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

Και έφτασε στον Πειραιά με 25 περίπου λεπτά καθυστέρηση.Το πρωί αναχώρησε από την μέσα προβλήτα του Τζελέπη με την γνωστή εντυπωσιακή μανούβρα(η πρύμνη πάνω στο Χανιώτικο που είναι δεμένο απέναντι και η πλώρη γυρίζει δεξιά και μπροστά από την ακτή Τζελέπη.Απαικτος(ο Ιθάκαρος :P )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

απο 20 ιουνιου λοιπον το βαπορι -Θεου θελοντος και λιμανιου επιτρεποντος- στην ραφηνα.μεχρι τις 30/6 ανδρο τηνο μυκονο, με καποια τοπικα παρασκευη-κυριακη που θα επιστρεφει 2145 στην ραφηνα.απο 1/7 τα πρωινα α-τ-μ, επιστροφη ραφηνα στις 1735, και αναχωρηση απο ραφηνα στις 1845 για συρο-παρο-ναξο-παρο και επιστροφη στην ραφηνα στις 0450.κουραγιο στο πληρωμα.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...