Hellenic Spirit Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Με τα νέα δρομολόγια των πλοίων της HSW, πιστεύω ότι θα υπάρξουν απώλειες: στην ΙκαρόΣαμία (επαναφορά άγριου ωραρίου άφιξης στην Ικαρία, μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδι, ανταγωνισμός με φτηνότερο συμβατικό) στη ΧιοΜυτιλήνη (άγριο ωράρίο άφιξης και στα δύο τα νησιά, μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδι με σχετικά ακρίβο εισιτήριο) ... απώλειες που ίσως όμως αντισταθμιστούν από τα "ενδιάμεσα" .... Βλέποντας λοιπόν τα νέα δρομολόγια των Ν.ΧΙΟΣ και Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πιστεύω ότι η HSW αποσκοπεί σταδιακά στην ολοκληρωτική της εισχώρηση στα εμπορικά φιλέτα των κυκλάδων .... όπου (κυρίως το καλοκαίρι) μεγάλο κομμάτι της επιβατικής κίνησης είναι και οι "της τελευταίας στιγμής" και οι "χωρίς μέσω μεταφοράς" επιβάτες ... Ιδού το ερώτημα μου: Εφόσον λοιπόν ο στόχος είναι οι κυκλάδες ... τα ΧΙΟΣ και ΜΥΚΟΝΟΣ θα αναχωρούν "κρυμμένα" (ιδίως το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι κυριολεκτικά θαμμένο) από εκεί που φεύγουν εώς τώρα και θα αφήνουν τη BLUΕSTAR μόνη της να κάνει πάρτυ στην Ε7 ή θα αλλάξουν θέση;
NHSOS XIOS Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Φιλε Samos εχεις δικιο γιαυτο που αναφερεις στις πυλες αναχωρησης.Θα παιξει ρολο η συνηθεια πιστευω αρχικα και ολοι θα προτιμουν την Blue Star που φευγει απο πιο καλη θεση σε σχεση με τα απομακρυσμενα ΝΗΣΟΣ. Ομως θα ηθελα να θεσω υποψην σας και καποιες αλλες παραμετρους.Θα μιλησω για το Ν.ΧΙΟΣ που κανει τι πιο μετεωρο δρομολογιο απο πλευρας προορισμων(συνδεει για πρωτη φορα Κυκλαδες&Β.Αιγαιο).Το πλοιο λοιπον θα κανει 30 μιλια παραπανω αποσταση σε σχεση με πριν,που σημαινει περισσοτερα καυσιμα αν συνυπολογισουμε και τα μπες-βγες στα 2 καινουργια λιμανια.Μηπως λοιπον το καινουργιο δρομολογιο θα 'κοστιζει' παραπανω με τις ιδιες τιμες εισητηριων και τον ιδιο περιπου κοσμο??? Και λεω ιδιο κοσμο=επιβατες,γιατι μεχρι και χτες διακινουσε αρκετους Χιωτες και λιγους Μυτιληνιους(αυτη ηταν παντα η κινηση του εκτος summer season),ποσους δεν μπορω να ξερω ακριβως...Τωρα με το καινουργιο δρομολογιο θα εχει αρκετους Συρομυκονιατες,ελαχιστους(μετρημενους?)Χιωτες και κανενα(εως 1-2:D)Μυτιληνιους. Υποθετοντας λοιπον πως καπετανιος και πληρωμα θα παιζουν 'ταβλι' και θα κανουν πριβε παρτυμετα την Μυκονο,εχει τεραστια σημασια ποσους θα παιρνει για Συρο-Μυκονο.Εδω θα μπορουν να απαντησουν οι γνωστες της κινησης των Κυκλαδων,αν δηλαδη στις καθημερινες,θα παιρνει περισσοτερο κοσμο απ οτι επαιρνε στο Χιος-Μυτιληνη!Και για να μην ξεχναμε εχει απεναντι του την Blue Star και ισως και καποιο αλλο πλοιο που πηγαινει στους ιδιους προορισμους αρα δεν θα χτυπαει και πρωτοκολο
captmimis Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Αποκαλυπτικό των εξελίξεων στην ακτοπλοΐα είναι δημοσίευμα οικονομικής εφημερίδας το οποίο και αναφέρεται στα σχέδια του Ιταλικού Ομίλου που εισήλθε στρατηγικά στις Μινωικές με δημόσια προσφορά. Το μέλλον της HSW «παίζεται» και δεν αποκλείεται η οποιαδήποτε κίνηση σχετικά με την εταιρία που έγραψε «χρυσές σελίδες» στη διεθνή ακτοπλοΐα με το στόλο των ταχυπλόων που ανέπτυξε. πηγή portnet
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 captmimis, εάν διαβάζες Ναυτεμπορική ...θα τα είχες μάθει από πρώτο χέρι. ΥΓ .Αντε να πάρει το ποσοστό των Μινωικών...η Attica να ησυχάσουμε μια και καλή.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 10, 2008 Posted November 10, 2008 Θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα σχετικά με τα νέα δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Και δεν θα ασχοληθώ εάν είναι καλά ή όχι. Δικαίωμα της εταιρείας είναι να επιλέγει τα δρομολόγια του πλοίου της…και δικαίωμα του επιβάτη είναι να επιλέγει το δρομολόγιο που τον συμφέρει. Όμως υπάρχει και ένα ζήτημα που είναι αντικειμενικό. Και μιλάω για το κομμάτι του δρομολογίου Σύρος-Πειραιάς και το αντίστροφο. Τα ωράρια που δίνει η εταιρεία είναι Πειραιάς-Σύρος 3.05 και Σύρος-Πειραιάς 3.00 ώρες ακριβώς. Και θα ήθελα να ρωτήσω: με ποιά ταχύτητα υπολογίσθηκαν αυτά τα ωράρια…με 28-29 μίλια? Έχει την δυνατότητα το πλοίο να κάνει αυτούς τους χρόνους? Μπορεί να κάνει 3 ώρες όχι ντόκο με ντόκο, αλλά φανάρι με φανάρι? Δεν ξέρω. Πάντως μέχρι στιγμής το κάνει γύρω στις 3.25-3.30. Εάν μπορεί να το κάνει 3.05, ας το κάνει. Εάν όχι, ας αλλάξουν τα ωράρια. Γιατί εδώ δεν μιλάμε για καθυστέρηση , αλλά μιλάμε για ουτοπικούς χρόνους. Και ας το δούνε στην εταιρεία…πριν αρχίσουν να αναρωτιούνται: «τί έχουν τα έρμα και ψοφάνε?». Και μη μου πει κανένας για τίποτε τερτίπια του στυλ… «ναι μεν…αλλά…»…γιατί όταν αρχίζουν τα τερτίπια...η εμπιστοσύνη πάει περίπατο. ΥΓ Και με την ευκαιρία, σήμερα το βράδυ το Ν.ΧΙΟΣ έφθασε στη Σύρο γύρω στις 22.10 και έφυγε γύρω στις 22.25 (με κανονικές ώρες βάσει του δρομολογίου 21.35 και 21.50 αντιστοίχως). Αποτέλεσμα ήταν: το BS1, που ήταν στην ώρα του, μετά τον Τρίμεσο έριξε ταχύτητα και περίμενε να φύγει πρώτα το Ν.ΧΙΟΣ…και έτσι το BS1 (και οι επιβάτες του) φορτώθηκαν ένα τεταρτάκι καθυστέρηση , χωρίς να φταίνε σε τίποτε. ΥΓ2 Τα παραπάνω τα γράφω με όλη την καλή μου διάθεση και με τις καλύτερες προθέσεις.
Stratos Posted November 11, 2008 Posted November 11, 2008 Όταν "καταφέρουν" να το αποδρομολογήσουν οριστικά από την γραμμή του (Χίο-Μυτιλήνη), τότε τα ωράρια για κυκλάδες θα γίνουν πιο ρεαλιστικά και πιο ακριβή. Θέμα χρόνου μόνο είναι..
NHSOS XIOS Posted November 13, 2008 Posted November 13, 2008 Οπως μας ειπε ο ΜΥΚΗΝΑΙ αλλου ο κ.Καμμένος,έκανε δηλώσεις και μετά τα εορταστικά εοθινά,του ανέφεραν τί θα γίνει με τα δρομολόγια του Πήγασος.Γιατί πάνω σε αυτά του Βέρα και τα γνωστά.Απάντησε ότι έχουμε δίκιο που φωνάζουμε,αλλά η εταιρία εκβιαστικά φερόμενη,είπε ή αυτά(τα δρομολόγια )ή ...αποχωρούμε Δικαιωμα τους βεβαια,το θεμα ειναι,οτι το Υπουργειο ΜΑΣ υπεκυψε στον φερομενο 'εκβιασμο'...Παμε τωρα στο χτεσινο παρασκηνιο της συναντησης που ειχαν οι νομαρχες Χιου&Μυτιληνης με την BLUE STAR...Αμ δεν ηταν μονο οι 'μπλε',ηταν κι αλλοι συμφωνα με το αρθρο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ Χθες βράδυ οι δύο Νομάρχες είχαν συνάντηση στην Αθήνα με τους εκπροσώπους της Blu Star Ferris και της NEL, αλλά και με εκπροσώπους της Hellenic Seaways. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία αυτοπροσκλήθηκε να συμμετέχει στη σύσκεψη όταν πληροφορήθηκε τις επαφές των νομαρχών με τις δύο άλλες εταιρείες Ειμαι σιγουρος οτι το κλιμα της συναντησης ηταν του τυπου ''καλησπερα,εμεις δεν εχουμε πλοια διαθεσιμα,εμεις εχουμε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ εμεις δεν αλλαζουμε το δρομολογιο'',αλλα φαινεται πως οταν η HSW εχει σοβαρο αντιπαλο,τοτε δεν κανει εκβιασμους αλλα θελει να συμμετεχει στην συζητηση(επαναπαυομενη φυσικα και στην σιγουρια της πως η ΑΤΤΙΚΑ δεν προκειται να μπλεχτει στα ποδια της με καποιο πλοιο..)
Earl Granville Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Από την άλλη αν αυτοπροσκλήθηκε η hsw στην συνάντηση όπως αναφέρει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ τότε το ενδιφέρον της εταιρίας παραμένει για την γραμμή και δεν σημαίνει ότι ετοιμάζεται για άλλες πολιτείες.
NHSOS XIOS Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Τελικα αγαπητε Earl η συναντηση δεν εγινε.Απ την αλλη εγω μεταφραζω την αυτοπροσκληση της HSW:D σαν να αποτελεσμα της μη αποδοσης του καινουργιου δρομολογιου(βλεπε καινουργιο ΣΑΣ) η σαν να θελει να φωναξει πως και εμεις ειμαστε εδω,δεν σας εγκαταλειψαμε...
Orestis Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Δημοκρατική 13/11Χθες βράδυ οι δύο Νομάρχες είχαν συνάντηση στην Αθήνα με τους εκπροσώπους της Blu Star Ferris και της NEL, αλλά και με εκπροσώπους της Hellenic Seaways. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία αυτοπροσκλήθηκε να συμμετέχει στη σύσκεψη όταν πληροφορήθηκε τις επαφές των νομαρχών με τις δύο άλλες εταιρείες. Δημοκρατική 13/11Η μεγάλης διάρκειας σύσκεψη με τους εκπροσώπους της Blu Star Ferris, δεν επέτρεψε να γίνει η συνάντηση με ΝΕΛ και Hellenic Seaways, και το ραντεβού ανανεώθηκε για την ερχόμενη εβδομάδα. Εγώ πάντως αγαπητέ NHSOS CHIOS μετά την εξόφθαλμη αυτοδιάψευση της εφημερίδας θα κρατούσα και μια επιφύλαξη για το αν πράγματι αυτοπροσκαλέθηκε κανείς.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Γράφει σήμερα η Ναυτεμπορική: Attica - Sea Star: Κόντρες για ωράρια αλλά και για τα μερίδια αγοράςΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2008 07:00 […]Στο ΣΑΣ της προσεχούς Τρίτης, θα συζητηθούν μεταξύ άλλων και οι αιτήσεις τροποποίησης των δρομολογίων των πλοίων της Blue Star Ferries, «Blue Star 1» και «Blue Star 2», από 17/11/08 έως 31/10/09. H Blue Star θέλει να φεύγουν τα πλοία της από Πειραιά μισή ώρα νωρίτερα το απόγευμα (στις 6.30 αντί στις 7.00), γιατί τώρα συμπίπτουν με το «Νήσος Χίος» της Hellenic Seaways στη Σύρο, με αποτέλεσμα να καθυστερούν τα πλοία της έξω από το λιμάνι της Σύρου, περιμένοντας να αποπλεύσει το «Νήσος Χίος» της Hellenic Seways… http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/11/17/1592287.htm Το υπαρκτό πρόβλημα το είχαμε επισημάνει πριν από μια βδομάδα. Και βεβαίως κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί στην BSF την αλλαγή ώρας. Να επισημάνω βεβαίως ότι την περασμένη Παρασκευή (εάν δεν απατώμαι) που επαναλήφθηκε το παραπάνω σκηνικό…το BS1 «δεν μάσησε» και μπήκε στο λιμάνι με το Ν.ΧΙΟΣ μέσα και με το Superfast δεμένο απέναντι. Δεν είμαι βεβαίως σε θέση να γνωρίζω το πόσο δύσκολα ή εύκολα έγινε αυτό ή εάν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε καιρό. Έχω την αίσθηση, όμως, ότι η BSF επεδίωξε να καταγραφεί το πρόβλημα, ώστε να γίνει πιο εύκολα δεκτό το αίτημα αλλαγής της ώρας. Και όταν μιλάω για καταγραφή, δεν εννοώ από το shipfriends (έχουμε το «γνώθι»), αλλά από το Λιμεναρχείο. Και εάν αλλάξει η ώρα, η BSF θα αποκτήσει απόλυτο πλεονέκτημα, καθώς και πιο γρήγορο (έστω και λίγο) είναι το πλοίο της και βρίσκεται από το πρωί στον Πειραιά. Αντιθέτως, το Ν.ΧΙΟΣ έρχεται από δρομολόγιο και συνήθως καθυστερεί στην αναχώρηση (λόγω φόρτωσης). Μικρή μεν καθυστέρηση (5-10-15 λεπτά), αλλά είναι σημαντική στην περίπτωση ταυτόχρονης αναχώρησης του ανταγωνιστή. Και βεβαίως –εξ αυτού του λόγου- δεν έχει τα περιθώρια να ζητήσει αναχώρηση πχ στις 18.00. Συμπερασματικά, πιστεύω ότι η HSW τείνει να αυτοπαγιδευθεί στην (ριψοκίνδυνη) επιλογή της να συνδυάσει το ΒΑ Αιγαίο με τις Κυκλάδες, τουλάχιστον σε καθημερινή βάση. Και ίσως η HSW θα πρέπει να αποφασίσει ή να μεταδρομολογήσει οριστικά το Ν.ΧΙΟΣ στις Κυκλάδες και να έχει απόλυτη ελευθερία στην επιλογή δρομολογίων ή να επανέλθει στα παλιά δρομολόγια της Χίου-Μυτιλήνης…άντε και με 1 φορά εβδομαδιαίως σύνδεση με Κυκλάδες.
NHSOS XIOS Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 (edited) Πριν απο λιγο ακουσα την συνεντευξη του νομαρχη Χιου για την συναντηση που ειχαν(μαζι με το νομαρχη Λεσβου)με τον Γ.Βαρδινογιαννη. 1.Ο προεδρος της HSW αφου επισημανε οτι μετα το ΣΑΣ μειωθηκαν οι προσεγγισεις στην Μυκονο,δεσμευτηκε επι λεξη πως ''το καλοκαιρι πολλα πραγματα θα αλλαξουν και θα εμπλουτιστει το προγραμμα με αλλες γραμμες αλλα κ αλλα πλοια(???)'' 2.Θα εκδηλωθει ενδιαφερον για την αγονη ΘΕΣ-(ΛΗΜΝΟΣ)-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ με ενα εκ των ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ(το πιο πιθανο ειναι με το πρωτο)για ενα δρομολογιο την εβδομαδα απο τις 10/1/2009.Μαλιστα οταν ο δημοσιογραφος ρωτησε ''δηλαδη θα συμμετασχει η HSW στον διαγωνισμο με τις αγονες?'',ο νομαρχης απαντησε πως ετσι ακριβως τους ειπε ο προεδρος της εταιριας. 3.Ενδιαφερει(την εταιρια)περισσοτερο η γραμμη Χιου-Μυτιληνης(το ειδαμε)οπου το εισητηριο ειναι ακριβοτερο(αρα και περισσοτερα εσοδα)απ οτι των Κυκλαδων οπου λογω του ανταγωνισμου,οι τιμες ειναι αρκετα χαμηλες,γιαυτο και μελημα της ειναι ειτε με διορθωση των δρομολογιων(κοψιμο Συρο-Μυκονο)ειτε με παραπανω πλοια(μαλλον της ΑΝΕΚ λεω εγω)να εξυπηρετηθει η δικη μας γραμμη.Μαλιστα αναφερθηκε πως με τα τωρινα δρομολογια,το Ν.ΧΙΟΣ ηταν καλυτερα να σταματουσε Χιο αλλα επειδη τα 2 νησια του Β.Αιγαιου πανε πακετο,δεν εγινε κατι τετοιο. Αυτα ειπωθηκαν απ τον νομαρχη στο ραδιο ΑΛΗΘΕΙΑ.Προσωπικα θελω να δω αν οντως χτυπησει η HSW αγονη με το Ν.ΧΙΟΣ...,το βρισκω απιθανο.Για τα υπολοιπα,ο χρονος και οι επιβατες θα μας οδηγησουν στο ποια θα ειναι τα μελλοντικα δρομολογια. Edited November 20, 2008 by NHSOS XIOS
Earl Granville Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αν χτυπηθούν άγονες από την εταιρία(που μάλολιν θα το κάνουν) θα γίνει με κάποιο εκ των ΠΗΓΑΣΟΣ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και για την συγκεκριμένη άγονη στην οποία αναφέρθηκε μάλλον με τον ΠΗΓΑΣΟ. Θεωρώ απίθανο να παρατήσει κάποιο εκ των ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ /ΜΥΚΟΝΟΣ το παντεσπανι του καλοκαιριού για να τρέχει σε άγονες
Hellenic Spirit Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Συμφώνώ και εγώ με τον Earl. Δηλαδή η HSW κυρήσσει "πόλεμο" στις κυκλαδες στη BSF και στη συνέχεια αποσύρει ένα από τα δύο βασικά της όπλα σε άγονες γραμμές ; Αναλώσιμα λόγια ...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 (edited) Πάντως μέχρι στιγμής το κάνει γύρω στις 3.25-3.30. Εάν μπορεί να το κάνει 3.05, ας το κάνει. Εάν όχι, ας αλλάξουν τα ωράρια. Πειραιάς-Σύρος σε 3.25 πλέον.Ευχάριστο και ενθαρρυντικό...για τους καλόπιστους. Edited November 26, 2008 by ΝΗΡΕΑΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2009 Posted January 4, 2009 Νομίζω ότι τη Παρασκευή (9/1/09) θα γίνει η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της εταιρείας στο Νεφέλη.
Earl Granville Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 (edited) Το μελλον μπορει να ερθει απο το παρελθον. Καλο ε? Τοτε ισως τα πραγματα και τα δρομολογια του Νησος Χιος γυρισουν σε αυτα που θυμασαι και δεν υπαρχει λογος να μαθεις τα καινουρια Δεν νομίζω να απορέει κατι από το μηνυμα του neptune περι αγορας της hsw από την MIG. Άλλωστε κατι τετοιο αν γινόταν θα μιλάγαμε για ολική εκμεταλλευση του Αιγαίου από μια εταιρία.Μάλλον κάτι άλλο θα παίζει. Edited January 20, 2009 by Neptune quote
ΘΕΤΙΣ Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Έντονη κινητικότητα στα γραφεία της Hellenic. Επίκεινται αλλαγές
Neptune Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Οπως μας προιδεαζει ο Θετις ακριβως απο πανω ειχαμε μια αμοιβαια αλλαγη. Γενικος Διευθυντης Ναυτιλιακου ο Αντωνης Μαρινακης και Αρχιπλοιαρχος ο Αντωνης Πιτσιλος. Για τη θεση του ΔΣ που τωρα κατεχει ο Ι.Σ. Βαρδινογιαννης ψυθιριζεται γνωστο στελεχος της ΑΝΕΚ.
ΘΕΤΙΣ Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 (edited) Καλορίζικος καπτ-Αντώνη στα νέα σου καθήκοντα ως Διευθυντή Ναυτιλιακού. Για τη θεση του ΔΣ που τωρα κατεχει ο Ι.Σ. Βαρδινογιαννης ψυθιριζεται γνωστο στελεχος της ΑΝΕΚ. Φίλε Neptune , δεν ψιθυρίζεται απλώς. Αναμένεται από ώρα σε ώρα. Edited January 27, 2009 by Neptune συρραφη ποστ
Hellenic Spirit Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Φίλε Neptune , δεν ψιθυρίζεται απλώς. Αναμένεται από ώρα σε ώρα. Κάτι πιο συγκεκριμένο μπορούμε να μάθουμε και εμείς οι κοινοί θνητοί;
Neptune Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Ενταξει νομιζω δεν ειναι και κανενα μεγαλο μυστικο. Απλα δεν το λεω επειδη ακομα δεν εχει γινει επισημα και δεν ειναι σωστο. Για τη θεση προοριζεται το δεξι χερι του ΙΣΒ στην ΑΝΕΚ και νουμερο 1 αρχιπλοιαρχος της
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Μάλλον μιλάμε για τον Σ.Α?? Ενώ φημολογείται ακόμα μια αποχώρηση ενός στελέχους από τη HSW, λόγω συνταξιοδοτήσεως.
Earl Granville Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Δεν φημολογείται είναι σίγουρη η αποχώρηση του λόγω συνταξιοδοτήσεως και μάλιστα στην κοπή της πίτας στο ΝΕΦΕΛΗ τον τίμησαν για την προσφορά του στην εταιρία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now