Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Αυτές τις μέρες, στην επικαιρότητα βρίσκεται το θέμα της εμπορικής πολιτικής των ακτοπλοϊκών εταιρειών που ζητούν να πληρώνονται της μετρητοίς τα εισιτήρια μεταφοράς των φορτηγών. Αλλά τις επόμενες ημέρες, πιθανότατα, θα βρεθεί μπροστά μας ένα πολύ πιο μεγάλο ζήτημα, αφού πιθανολογείται η αποχώρηση πλοίων από την κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου, τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Τον κίνδυνο της αποχώρησης πλοίων από τη γραμμή επεσήμανε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λέσβου, Γιώργος Ορφανός, την Τετάρτη το απόγευμα, θυμίζοντας ότι από το καλοκαίρι εκκρεμεί αίτημα της «Hellenic Seaways» να αποχωρήσει από τη Μυτιλήνη το «Νήσος Χίος» και να μπει σε ένα νέο δρομολόγιο που θα ξεκινά από τον Πειραιά και θα καταλήγει στη Χίο, αφού πρώτα περάσει από κάποια νησιά των Κυκλάδων. Το αν θα επανέλθει η «Hellenic Seaways» στο αίτημά της ή όχι θα φανεί τις επόμενες ημέρες, καθώς στο τέλος του Οκτωβρίου λήγει η ετήσια δρομολόγηση του «Νήσος Χίος» στη γραμμή. Στη σύσκεψη του Επιμελητηρίου ο νομάρχης, Παύλος Βογιατζής, που είναι μέλος του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, δηλαδή του οργάνου που δίνει τις άδειες δρομολόγησης των πλοίων, έλεγε ότι οι κόντρες μεταξύ των εφοπλιστών είναι εικονικές.

Από το Σεπτέμβριο

Το περιοδικό «Εφοπλιστής», που πάντα έχει καλή ενημέρωση για το τι πρόκειται να γίνει στο Αιγαίο, το Σεπτέμβριο ανέφερε ότι οι αλλαγές στις δρομολογήσεις των πλοίων της «Hellenic Seaways» θα οριστικοποιηθούν όταν κλείσει ο κύκλος των ανακατατάξεων στην εταιρεία, η οποία έχει πλέον περάσει στον έλεγχο της «Sea Star» και του κ. Βαρδινογιάννη. Επίσης έκανε την πρόβλεψη ότι η Λέσβος θα εξυπηρετείται με εξπρές δρομολόγια του «Μυτιλήνη» και του «Λισσός» από τον Πειραιά απευθείας προς τη Μυτιλήνη. Τότε καταγραφόταν η εκτίμηση ότι το «Θεόφιλος» μετά την επισκευή του θα είναι ένα ακόμη πλοίο της ΝΕΛ που θα φύγει για τα ζεστά νερά της Ερυθράς Θάλασσας.

Στο τεύχος του Οκτωβρίου, που μόλις χθες ήρθε στα χέρια μας, ο κ. Βεντούρης ουσιαστικά προαναγγέλλει την αποχώρηση όλων των πλοίων της ΝΕΛ από τις γραμμές της Λέσβου και τη μετακόμισή τους στο εξωτερικό.

Έτσι, τρία μεγάλα πλοία θα φύγουν από τη γραμμή και είναι άγνωστο από ποια θα αντικατασταθούν, καθώς αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμα πλοία. Η μόνη εταιρεία που το καλοκαίρι δήλωσε ότι ήθελε να δρομολογήσει πλοίο της στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου ήταν η «G.A. Ferries» του Γ. Αγούδημου, η οποία σήμερα εκμεταλλεύεται ένα δρομολόγιο προς Λήμνο και Θεσσαλονίκη με το πλοίο «Νταλιάνα». Πριν δύο ημέρες ο κεντρικός πράκτορας της εταιρείας στη Μυτιλήνη, Αντώνης Πίκουλος, μας έλεγε ότι το ενδιαφέρον της εταιρείας είναι πάντα ισχυρό.

Όμως το ζήτημα είναι στη γραμμή να υπάρχουν μεγάλα και γρήγορα πλοία για να ξαναγυρίσουμε στα αντίστοιχα της εποχής δεδομένα των δεκαετιών του 1980 και του 1990. Ειδάλλως, η συγκοινωνία της Λέσβου θα διολισθήσει σε δεδομένα της προδικτατορικής περιόδου, πριν δηλαδή τη δημιουργία της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου. Δε θα ήταν, τέλος, παράξενο αν λόγω έλλειψης πλοίων φθάσουμε στο σημείο η κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου, την οποία κάποτε οι εφοπλιστές αποκαλούσαν «φιλέτο» της ακτοπλοΐας και τη χαρακτήριζαν με τα καλύτερα λόγια για την υψηλή πληρότητά της, να γίνει… άγονη γραμμή!

«Παίζει» και η εξαγορά

Τα όσα είπε ο κ. Βεντούρης στο περιοδικό «Εφοπλιστής» περιγράφουν ένα σενάριο αυτόνομης πορείας της ΝΕΛ. Ωστόσο, πάντα υπάρχει ανοιχτό το ενδεχόμενο η εταιρεία να μπει κάτω από την ομπρέλα της «Sea Star» μαζί με τη «Hellenic Seaways» και την ΑΝΕΚ. Κάτι που δεν είναι απίθανο αν αναλογιστούμε ότι η μητρική εταιρεία των δύο πρώτων, η «Sea Star», ανακοίνωσε ότι προχωρά σε δύο αυξήσεις κεφαλαίου με στόχο να συγκεντρώσει 200 εκατ. ευρώ.

Το σενάριο αυτό είχε αποκαλύψει στα μέσα του περασμένου Σεπτέμβρη το «Ε». Η ΝΕΛ είχε διαψεύσει τότε το σενάριο αλλά και την πληροφορία που ήθελε τον κ. Απόστολο Βεντούρη να αναλαμβάνει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στη «Hellenic Seaways», μετά την πώληση του πακέτου μετοχών του στη ΝΕΛ.

Πάντως η πιθανολογούμενη αποχώρηση του «Νήσος Χίος» από την γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη μας γυρνάει στα δεδομένα που επικρατούσαν στη γραμμή την προηγούμενη δεκαετία। Θα είναι θετικό να έρχονται τα πλοία απευθείας από τον Πειραιά στη Μυτιλήνη, αφού θα μειωθεί ο χρόνος εκτέλεσης του δρομολογίου, όμως θα χαθεί η απευθείας σύνδεση της Λέσβου με τη Χίο. Επίσης είναι άγνωστο το κατά πόσο τα πλοία που θα εκτελούν το δρομολόγιο Μυτιλήνη - Πειραιά θα βγάζουν το κόστος λειτουργίας τους. Δεν είναι λοιπόν απίθανο, εφόσον υλοποιηθεί αυτό το σενάριο, να γίνει άγονη γραμμή και το δρομολόγιο Πειραιά - Μυτιλήνη.

πηγή: εμπρος

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εάν δεχθούμε ότι ο Ταξιάρχης έχει βλάβη και η Χοζοβιώτισσα αύριο κάνει το τελευταίο της ταξίδι

...τότε την Παρασκευή από τα 8 πλοία της εταιρείας...στην Ελλάδα θα ταξιδεύει μόνο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ...

Τα υπόλοιπα 7 είτε είναι στην Ερυθρά...είτε έληξαν τα πιστοποιητικά τους...είτε επισκευάζονται σε ναυπηγεία...είτε είναι παροπλισμένα.

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΔΟΚΥΚΛΑΔΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Η ΝΕΛ ΔΗΛΩΣΕ ΤΑ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΑΙΟΛΟΣ 1 ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ
Πράγματι, είναι πολύ καλά τα νέα...εάν βεβαίως ισχύει κάτι τέτοιο.

Και βεβαίως (εάν ισχύουν τα παραπάνω) η ΝΕΛ θα έχει έννομο συμφέρον να προσβάλει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού.

Γιατί για να τον κερδίσει ούτε λόγος...όταν για ένα κυκλικό δρομολόγιο τα ταχύπλοα θα καίνε όσα η Χοζοβιώτισσα σε ένα χρόνο...που λέει ο λόγος.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια μη μασατε. ο βεντουρης το ειπε ξεκαθαρα στην προσφατη συνεντευξη στον "Ε". Θα χτυπησει ολες τις αγονες με τα ταχυπλοα της ΝΕΛ και θα προσβαλει τους διαγωνισμους γιατι δεν εχει ακολουθηθει κατα γραμμα ο νομος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι θα κάνει με τους διαγωνισμούς...πάντως ο Α. Βεντούρης είπε ότι (από την Δευτέρα και μέχρι τις 31 Οκτωβρίου) ο Αίολος Ι θα αντικαταστήσει την Χοζοβιώτισσα στα ενδοκυκλαδικά. Ακούστε live την δήλωση στο μεσημεριανό δελτίο του ΣΚΑΙ 100,3 (γύρω στο 58ο λεπτό).

Link to comment
Share on other sites

Και στη συνέντευξη τύπου το Σάββατο στη Μυτιλήνη...πάλι με τη ΣΑΟΣ και τον Καπτά Μάκη τάβαλε...λες και αυτοί οι δυό είναι οι ανταγωνιστές του στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης...όπως είναι η ΑΝΕΚ και η HSW...για τις οποίες δεν είπε τίποτα...:rolleyes: Και μας κάνει να αναπολούμε εκείνες τις ηρωικές εποχές που είχε ρημάξει στις αγωγές την HSW...

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα τη συνέντευξη και έμεινα λιγάκι έκπληκτος από αυτά που διάβασα...Δε λέω, μπορεί ο Βεντούρης να έκανε πράγματα για τη ΝΕΛ και να της παρέτεινε (τουλάχιστον προς το παρόν...:confused:) τη ζωή, αν όμως η εταιρεία βαρέσει φαλιμέντο σίγουρα δε θα φταίει το Υπουργείο και οι διάφοροι..."μανδαρίνοι" ούτε και ο Μανούσης, (άλλη ιστορία κι αυτή)

Αντί να κάτσει να δει ποιος φταίει και έφτασε η εταιρεία σ αυτά τα χάλια, και πως κατήντησε να έχει χάσει (τουλάχιστον) το 50% του μεριδίου της αγοράς στη γραμμή Μυτιλήνη-Πειραιάς, πως κατήντησε να μείνει στην παραπάνω γραμμή με ένα καράβι 35 ετών (μιας και ο Τάξμαν ακόμα και αν υπάρχει στη γραμμή ΔΕ μετράει για κανονικό παπόρο, λυπάμαι, όσοι τον ακούνε προτιμούν να πάνε με τα πόδια...:rolleyes:) κάθεται και σχολιάζει τα χαμένα λεφτά από το ΥΕΝ??δηλαδή τα 140 μύρια που (δικαίως-αδίκως δεν το εξετάζω τώρα) δεν απέδωσε τον ΥΕΝ στους εφοπλιστές θα τους έσωζαν??άμα είναι έτσι γιατι η ΑΝΕΚ δε λέει τα΄ίδια??το ίδιο και η HSW...Γιατί δε βλέπουμε και αυτές τις εταιρείες να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της ΝΕΛ?

Για μένα αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις!Η ΝΕΛ είχε ένα σημαντικό κεφάλαιο το οποίο και κατασπατάλησε για να αγοράσει καράβια αμφίβολης χρησιμότητας και ανταπόδοσης ως προς τη γενόμενη επένδυση!Αυτό είναι το γεγονός. Αφού λοιπόν φρόντισε να τα "ξεφορτωθεί" και καλά έκανε δε λέω, ήταν αναμενόμενο να μείνει α) με τα παλιά καράβια και β) χωρίς τα απαραίτητα κεφάλαια για να ανανεώσει το στόλο. Γιατί ο κύριος Βεντούρης δεν αναφέρεται σε αυτά??:mad:

Η ΝΕΛ λυπάμαι που το λέω έχει μείνει σαν εταιρεία ακόμα στη δεκαετία του 1980. Γι αυτό και στάθηκε αδύνατο να ορθοποδήσει μετά την ταφόπλακα που ονομαζόταν HSC (High Speed Craft).

Δε μπορεί μονίμως να φταίνε οι άλλοι!Και για τις επιλογές της εταιρείας, και για τα βαπόρια καινούρια και παλιά, και για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση, και για την πολιτική "μονοπώλιο είναι θες δε θες θα πας", ακόμα και με την HSW παρούσα...

ΥΓ: Μ'αρέσει που λέει "ή τα πλοία θα μείνουν εδώ είτε θα πάνε στο εξωτερικό για να μη χάσουν οι μέτοχοι τα λεφτά τους"! Ο κόσμος το 'χει τούμπανο...

:(

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

«ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝ ΠΛΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΑΣ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ»

Πηγή: www.nel.gr

Για 3η συνεχή χρονιά στα πλαίσια της κοινωνικής προσφοράς της εταιρείας μας προς το επιβατικό κοινό και τους κατοίκους των νησιών μας, θα διεξαχθεί το πρόγραμμα «ΔΩΡΕΑΝ Προληπτική Ιατρική Εν Πλω» στις 14 έως 17 Νοεμβρίου 2008, στο πλοίο μας «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη & από Μυτιλήνη προς Χίο και Πειραιά, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και του Νοσοκομείου «Σωτηρία», με κύριους χορηγούς τις εταιρείες Γευσιπλοΐα Α.Ε., ΟΠΑΠ Α.Ε. – Ε.Κ.Ε., GLAXO SmithKline, VOCATE, Pharmathen Hellas, NEL Lines και διοργανώτρια εταιρεία τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΟΣ.

Ο τομέας της υγείας έχει ιδιαίτερη σημασία για τον καθένα από εμάς τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Με την συμμετοχή 24 γιατρών, 7 νοσηλευτριών και γραμματειών, οι επιβάτες μας μπορούν να αξιοποιήσουν τις ειδικές μονάδες αποτελούμενες από Παθολόγο – Καρδιολόγο – Πνευμονολόγο – Ορθοπεδικό – Γυναικολόγο – Οφθαλμίατρο – Χειρούργο – Ουρολόγο – Ενδοκρινολόγο – Ω.Ρ.Λ.- Οδοντίατρο – Νεφρολόγο – Παιδίατρο - Ορθοδοντικό – Αλλεργιολόγο – Δερματολόγο – Ψυχολόγο – Φυσίατρο – Αγγειοχειρουργό – Ακτινολόγο – Πυριν.ιατρό και Υγιεινολόγο.

Είμαστε υπερήφανοι που εμείς ξεκινήσαμε το πρόγραμμα αυτό, διότι τρίτη φορά στα Ελληνικά δρώμενα πραγματοποιείται ένα τέτοιο γεγονός και μάλιστα εν πλω, αλλά θα είμαστε απόλυτα ευτυχείς όταν δούμε να διαδίδονται και να υλοποιούνται τέτοια εγχειρήματα και στις υπόλοιπες γραμμές του Αιγαίου.

Link to comment
Share on other sites

Αξιοσημείωτη η ενέργεια της ΝΕΛ, αλλά η κατάληξη της ανακοίνωσης είναι να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.

...αλλά θα είμαστε απόλυτα ευτυχείς όταν δούμε να διαδίδονται και να υλοποιούνται τέτοια εγχειρήματα και στις υπόλοιπες γραμμές του Αιγαίου.

ΥΓ. Την είδατε την φανέλα της Καβάλας με την χορηγία της ΝΕL LINES και τη φατσούλα; :)

Link to comment
Share on other sites

Αξιοσημείωτη η ενέργεια της ΝΕΛ, αλλά η κατάληξη της ανακοίνωσης είναι να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.

ΥΓ. Την είδατε την φανέλα της Καβάλας με την χορηγία της ΝΕL LINES και τη φατσούλα; :)

ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΗΝΑ,ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΝΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ?

Διάβασα τη συνέντευξη και έμεινα λιγάκι έκπληκτος από αυτά που διάβασα...Δε λέω, μπορεί ο Βεντούρης να έκανε πράγματα για τη ΝΕΛ και να της παρέτεινε (τουλάχιστον προς το παρόν...:confused:) τη ζωή, αν όμως η εταιρεία βαρέσει φαλιμέντο σίγουρα δε θα φταίει το Υπουργείο και οι διάφοροι..."μανδαρίνοι" ούτε και ο Μανούσης, (άλλη ιστορία κι αυτή)

Αντί να κάτσει να δει ποιος φταίει και έφτασε η εταιρεία σ αυτά τα χάλια, και πως κατήντησε να έχει χάσει (τουλάχιστον) το 50% του μεριδίου της αγοράς στη γραμμή Μυτιλήνη-Πειραιάς, πως κατήντησε να μείνει στην παραπάνω γραμμή με ένα καράβι 35 ετών (μιας και ο Τάξμαν ακόμα και αν υπάρχει στη γραμμή ΔΕ μετράει για κανονικό παπόρο, λυπάμαι, όσοι τον ακούνε προτιμούν να πάνε με τα πόδια...:rolleyes:) κάθεται και σχολιάζει τα χαμένα λεφτά από το ΥΕΝ??δηλαδή τα 140 μύρια που (δικαίως-αδίκως δεν το εξετάζω τώρα) δεν απέδωσε τον ΥΕΝ στους εφοπλιστές θα τους έσωζαν??άμα είναι έτσι γιατι η ΑΝΕΚ δε λέει τα΄ίδια??το ίδιο και η HSW...Γιατί δε βλέπουμε και αυτές τις εταιρείες να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της ΝΕΛ?

Για μένα αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις!Η ΝΕΛ είχε ένα σημαντικό κεφάλαιο το οποίο και κατασπατάλησε για να αγοράσει καράβια αμφίβολης χρησιμότητας και ανταπόδοσης ως προς τη γενόμενη επένδυση!Αυτό είναι το γεγονός. Αφού λοιπόν φρόντισε να τα "ξεφορτωθεί" και καλά έκανε δε λέω, ήταν αναμενόμενο να μείνει α) με τα παλιά καράβια και β) χωρίς τα απαραίτητα κεφάλαια για να ανανεώσει το στόλο. Γιατί ο κύριος Βεντούρης δεν αναφέρεται σε αυτά??:mad:

Η ΝΕΛ λυπάμαι που το λέω έχει μείνει σαν εταιρεία ακόμα στη δεκαετία του 1980. Γι αυτό και στάθηκε αδύνατο να ορθοποδήσει μετά την ταφόπλακα που ονομαζόταν HSC (High Speed Craft).

Δε μπορεί μονίμως να φταίνε οι άλλοι!Και για τις επιλογές της εταιρείας, και για τα βαπόρια καινούρια και παλιά, και για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση, και για την πολιτική "μονοπώλιο είναι θες δε θες θα πας", ακόμα και με την HSW παρούσα...

ΥΓ: Μ'αρέσει που λέει "ή τα πλοία θα μείνουν εδώ είτε θα πάνε στο εξωτερικό για να μη χάσουν οι μέτοχοι τα λεφτά τους"! Ο κόσμος το 'χει τούμπανο...

:(

.......ΚΟΠΗΚΕ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΩΣΗ ΣΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΛ.....ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι και οι πρωτοι στον Πειραια που το παθαινουν ουτε οι τελευταιοι ;)

Εφτασε δηλαδη και η ΝΕΛ σ αυτο το σημειο ε; Κριμα γιατι ειχε δειξει πως με λιγη προσπαθεια ΙΣΩΣ εβγαινε κατι καλο. Αλλα ΙΣΩΣ παλι να μη θελανε να βγει και κατι καλο. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Σεπτεμβρη επαιξε και το σεναριο να αναλαβει παλι τη διαχειριση στη ΝΕΛ η Β Διαχειριστικη αλλα τα δυο αδερφια δεν τα βρηκαν. (δεν συμφωνησε ο Γιωργος) Πολυ περιεργα παιχνιδια παιζονται :rolleyes:Διωχνεις μια εταιρια που κατα γενικη ομολογια τα πηγε καλουτσικα, αναλαμβανεις μονος σου και μολις βλεπεις τα σκουρα τους ξαναφωναζεις; ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ανακοινώνει ότι τα μέλη του Δ.Σ. Α. Λιάγκος & Σ. Καββαδίας παραιτήθηκαν από το Δ.Σ. της εταιρείας. Ο κ. Α. Λιάγκος διατηρεί τη θέση του Γενικού Διευθυντή της εταιρείας και ο κ. Σ. Καββαδίας διατηρεί τη θέση του Νομικού Συμβούλου της εταιρείας. Μετά τις ανωτέρω παραιτήσεις, το Δ.Σ. παραμένει 7μελες και την θέση του Αντιπροέδρου αναλαμβάνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας.

www.nel.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Η δρομολόγηση του πλοίου «Ταξιάρχης» της ΝΕΛ αποδείχθηκε αδύνατη, καθώς τα πλοία της εταιρείας παραμένουν ακινητοποιημένα στα λιμάνια, λόγω της κατάληψης που πραγματοποιούν οι ναυτικοί που δεν έχουν πληρωθεί τα δεδουλευμένα.

Από πού και ως που να είναι ακινητοποιημένα?? Αυτή τη στιγμή ταξιδεύουν το Μυτιλήνη, Αίολος Κεντερης Ι & Αίολος Κεντερης ΙΙ.:confused:

Εκτός εάν η εταιρεία έχει πάρει κάποια νέα περίοδο χάριτος από τη ΠΝΟ, για να συνεχίσουν να ταξιδεύουν όσα ταξίδευαν και να μην αφήσουν τα αλλά που είναι δεμένα.:rolleyes: Αυτό μου φαίνεται απίθανο, όποτε μάλλον κάποιο λάθος έχουν κάνει στο άρθρο. Γιατί αλλιώς θα είναι πραγματικά μεγάλη αδικία προς τις άλλες εταιρείες που τελικά αποπλήρωσαν τα χρωστούμενα τους αλλά και στη ΣΑΟΣ, που τις κρατούν δεμένα τα πλοία.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία ενημερώνει:

"Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι από 16 Δεκεμβρίου 2008 την θέση του Προϊσταμένου Τμήματος Εξυπηρέτησης Μετόχων και Εταιρικών Ανακοινώσεων αναλαμβάνει ο κ. Μουτζουρέλλης Δημήτριος του Ευστρατίου σε αντικατάσταση της κας Κοφινά Ευαγγελίας.

Επίσης η εταιρεία ενημερώνει το επενδυτικό κοινό και τις αρμόδιες αρχές ότι τα γραφεία του Τμήματος Μετόχων & Εταιρικών Ανακοινώσεων μεταφέρθηκαν στην έδρα της εταιρίας στην Μυτιλήνη Ελ. Βενιζέλου 5, τηλ. 22510 26212-26213, fax 22510 28690, 20251."

Η ερώτηση είναι: Ποιους μετόχους να εξυπηρετήσει? Αυτούς που έχουν να δουν το χαρτί διαπραγματεύεται στο ταμπλό από 1/9?

Βέβαια με το ΧΑ να έχει γκρεμοτσακιστεί τους τελευταίους μήνες θα είχαμε μεγάλο δράμα αν είχαμε κανονική διαπραγμάτευση της μετοχής. Και τελικά έχει λυθεί το πρόβλημα με τους Ορκωτούς και το πιστοποιητικό τους ώστε να υπάρξει εκ νέου διαπραγματευση?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

εγώ έχω ακούσει πως το συγκεκριμένο τμήμα μεταφέρθηκε στα γραφεία της Αστιγγός 2,αντίθετα το μετοχολόγιο που στεγαζόταν στην ακτή μιαούλη πήγε μυτιλήνη ξανά

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...