Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
Ούτε στο openseas ούτε πουθενά μπορώ να βρώ τα δρομολόγια της Θαλασσινής. Ξέρει κανείς τηλ.πρακτορείων κλπ?? Στο σιτε της ΝΕL δεν βρίσκω τίποτα.:)

Τηλ. κεντρικου πρακτορειου ΝΕΛ

2104115015

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε για την βράβευση του πλοίου «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία για τις περισσότερες και σωστότερες μετεωρολογικές παρατηρήσεις κατά τη διάρκεια των ετών 2004 και 2005.

Η εκτέλεση μετεωρολογικών παρατηρήσεων από τα πλοία που ανήκουν στο πρόγραμμα VOS (Voluntary Observing Ship) του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού, έχει σαν σκοπό αφ’ενός μεν τη βελτίωση της μετεωρολογικής υποστήριξης της ναυτιλίας (έκδοση ακριβέστερων μετεωρολογικών προγνώσεων) και αφ’εταίρου τη δημιουργία μιας παγκόσμιας βάσης δεδομένων για τη θάλασσα, που στοχεύει μέσω της στατιστικής επεξεργασίας στην έκδοση κλιματολογικών μελετών, εξαγωγή συμπερασμάτων για το κλίμα και στη συνέχεια κατευθυντήριων γραμμών για τη χάραξη περιβαλλοντικής στρατηγικής από τις κυβερνήσεις των κρατών.

Η ΕΜΥ, εκτιμώντας την προσφορά εκείνων των πλοίων που εκτελούν μετεωρολογικές παρατηρήσεις, πραγματοποίησε για 16η χρονιά την βράβευση των τριών πρώτων πλοίων για τις περισσότερες και σωστότερες μετεωρολογικές παρατηρήσεις κατά τη διάρκεια των ετών 2004 και 2005 στις 02/06/2006, προσφέροντας το Πρώτο βραβείο στο πλοίο «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» της NEL Lines.

Η NEL Lines είναι περήφανη για την βράβευση του πλοίου «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» και την πολυετή προσφορά υπηρεσιών προς την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία.

ΠΗΓΗ MARINEWS

Posted

Γι αυτούς που αγαπούσαν αυτό το καραβάκι... Απο φίλο απο Φιλανδια και για τους λάτρης του υπάρχει σε μεγάλο μέγεθος! Πανέμορφο;

Posted

Δεν αποκλείεται να έχει κάποια σχέση η πρόσφατη (ευνοϊκή για την ΝΕΛ) ρύθμιση των χρεών της ΝΕΛ προς την CALYON (Credit Agricole) με την προχθεσινή προσφορά της Credit Agricole (CALYON) για εξαγορά του 100% της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, την οποία βλέπει με καλό μάτι (και όχι μόνο) και η κυβέρνηση.

Γιατί, ποια «έξωθεν καλή μαρτυρία» θα είχε η Credit Agricole (CALYON,) εάν το Β. Αιγαίο έμενε μόνο με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και την ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ εξαιτίας των χρεών της ΝΕΛ προς την CALYON (Credit Agricole)?

Όσο για την κυβέρνηση ούτε ψύλλος στον κόρφο της.

Υποθέσεις, βέβαια, είναι αυτές, με αφορμή την επικαιρότητα.

Posted

ΝΕΑ ΤΡΟΠΗ φαίνεται να παίρνει η δικαστική διαμάχη μεταξύ της ΝΕΛ και της γαλλικής εταιρείας SEMT Pielstick για το θέμα των προβληματικών μηχανών που φέρουν τα τρία ταχύπλοα πλοία της ελληνικής ακτοπλοϊκής εταιρείας.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η διοίκηση της ΝΕΛ είναι αποφασισμένη να προχωρήσει σε μήνυση κατά της Pielstick στα ελληνικά δικαστήρια και έχει αναθέσει τη σχετική υπόθεση σε μεγάλο δικηγορικό γραφείο του Πειραιά με διεθνή εμπειρία.

Επισημαίνεται ότι ΝΕΛ και Pielstick βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη με την ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία να έχει καταθέσει αγωγή για αποζημίωση ύψους 90 εκατ. ευρώ λόγω προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι μηχανές των τριών ταχύπλοων της επιχείρησης. Οι διαδικασίες αγωγής κινήθηκαν αμέσως μετά την ανάληψη της διοίκησης της εταιρείας από τον κ. Απόστολο Βεντούρη.

Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε η ΝΕΛ στις 19 Αυγούστου 2005 στην οποία αναφέρονταν ότι «υπέβαλε επίσημα απαίτηση (claim) κατά της εταιρείας SEMT Pielstick, κατασκευάστρια εταιρεία των μηχανών των τριών ταχυπλόων πλοίων της εταιρείας και συγκεκριμένα τα Αίολος Εξπρές, Αίολος Εξπρές ΙΙ και Αίολος Κεντέρης.

Τα πλοία αυτά όπως σημείωνε στην ανακοίνωση από τον πρώτο χρόνο της εκμετάλλευσης τους έχουν υποστεί σημαντικές βλάβες στις μηχανές τους, με αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών προβλημάτων στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας.

Το ύψος της απαίτησης της ΝΕΛ κατά της εταιρείας SEMT Pielstick ανέρχεται σε 89,75 εκατομμύρια ευρώ, πλέον πρόσθετης αποζημίωσης για δυσφήμιση της εταιρείας στους πελάτες, στους συνεργάτες της και στους μετόχους της».

Ωστόσο φαίνεται ότι η διαμάχη μεταξύ των δύο εταιρειών δεν θα μείνει στα αστικά δικαστήρια αλλά θα μεταφερθεί και στα ποινικά, όπου οι δύο πλευρές θα διασταυρώσουν τα ξίφη τους.

Μιλώντας στη «Ν» ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ κ. Απόστολος Βεντούρης επιβεβαίωσε την πρόθεση της διοίκησης να καταθέσει μήνυση κατά της Pielstick στα ελληνικά δικαστήρια, καθώς όπως υποστηρίζεται η ΝΕΛ εξαπατήθηκε από τη γαλλική εταιρεία.

Μετά από επισταμένη έρευνα η διοίκηση της ΝΕΛ διαπίστωσε ότι οι μηχανές των ταχυπλόων ήταν στην πραγματικότητα «πειραματικές» που δοκιμάστηκαν στα πλοία της ΝΕΛ και όχι δοκιμασμένες και αξιόπιστες όπως παρουσιάστηκαν από την Pielstick.

Επίσης μετά την εμφάνιση των προβλημάτων στις μηχανές και των τριών ταχυπλόων, η Pielstick προέβη στις αναγκαίες επισκευές ωστόσο όπως υποστηρίζει η ελληνική πλευρά οι επισκευές δεν έγιναν από δοκιμασμένους και πιστοποιημένους κατασκευαστές όπως ισχυρίζονταν οι Γάλλοι.

Πάντως η διοίκηση της ΝΕΛ αποφάσισε πρόσφατα να αντικαταστήσει τις μηχανές Pielstick με MTU και το «Αίολος Κεντέρης» βρίσκεται ήδη στην Ιταλία για την αντικατάσταση των μηχανών του.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/06/16/1203419.htm

Posted
Μιλώντας στη «Ν» ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ κ. Απόστολος Βεντούρης επιβεβαίωσε την πρόθεση της διοίκησης να καταθέσει μήνυση κατά της Pielstick στα ελληνικά δικαστήρια, καθώς όπως υποστηρίζεται η ΝΕΛ εξαπατήθηκε από τη γαλλική εταιρεία.

Μετά από επισταμένη έρευνα η διοίκηση της ΝΕΛ διαπίστωσε ότι οι μηχανές των ταχυπλόων ήταν στην πραγματικότητα «πειραματικές» που δοκιμάστηκαν στα πλοία της ΝΕΛ και όχι δοκιμασμένες και αξιόπιστες όπως παρουσιάστηκαν από την Pielstick.

Επίσης μετά την εμφάνιση των προβλημάτων στις μηχανές και των τριών ταχυπλόων, η Pielstick προέβη στις αναγκαίες επισκευές ωστόσο όπως υποστηρίζει η ελληνική πλευρά οι επισκευές δεν έγιναν από δοκιμασμένους και πιστοποιημένους κατασκευαστές όπως ισχυρίζονταν οι Γάλλοι.

Ήταν γνωστό από την αρχή ότι οι μηχανές ήταν «πειραματικές» (όπως τις αναφέρει στην ανακοίνωση η ΝΕΛ)!! Και δεν είχαν ξανά τοποθετηθεί σε πλοίο ή κάπου αλλού. Για αυτό είχαν τόσα χρόνια εγγύηση!!!

Μπορεί η τωρινή διαχειριστές να μη το γνώριζαν αλλά η πρώην ήταν γνωστές:D

Η κατασκευάστρια εταιρεία τους παρείχε service με Γάλλους τεχνικούς που ήταν μόνιμα στην Ελλάδα για αυτό το λόγο ή από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SEMT PIELSTICK στην Ελλάδα. Όπως και ότι χαλούσε αντικαθιστούταν με καινούργιο με χρέωση των Γάλλων. Όπως και όταν έληξε η εγγύηση, αντικαταστάθηκαν σχεδόν όλα τα εξαρτήματα με καινούργια!!:D

Posted
Αποφάσεις Τακτικής Γενικής Συνέλευσης

Την Τετάρτη 21/6/2006 έλαβε χώρα στη Μυτιλήνη η Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου Α.Ε. Συμμετείχαν συνολικά μέτοχοι 50 εκπροσωπούντες 28.494.757 μετοχές που αντιστοιχούν στο 27,44 % του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας. Αναλυτικά οι αποφάσεις που ελήφθησαν για καθένα από τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είχαν ως εξής:

[...]Θέμα 2ο

Απαλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου και των ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημιώσεως επί των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων και της διαχείρισης της πιο πάνω χρήσης.

α) Υπέρ της απαλλαγής του Δ.Σ και των ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης ψήφισαν μέτοχοι εκπροσωπούντες 568.942 μετοχές.

β) Υπέρ της απαλλαγής του Δ.Σ και των ελεγκτών, εκτός των τέως μελών του Δ.Σ. κ.κ..Αθηναίου Α. , Μπαλή Φ. και Χατζηπαναγιώτη Κ., από κάθε ευθύνη αποζημιώσεως ψήφισαν μέτοχοι εκπροσωπούντες 21.090.270 μετοχές οπότε απηλλάγη το Δ.Σ. και οι ελεγκτές εκτός των τριών προαναφερομένων.

γ) Κατά της απαλλαγής του Διοικητικού Συμβουλίου και των ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης ψήφισαν μέτοχοι εκπροσωπούντες 72.600 μετοχές.

δ) Λευκό ψήφισαν μέτοχοι εκπροσωπούντες 1.321 μετοχές.

ε) Στη ψηφοφορία δεν έλαβαν μέρος μέτοχοι εκπροσωπούντες 6.761.624 μετοχές οι οποίοι συμμετείχαν στη Γ.Σ. με εξουσιοδότηση...

http://www.nel.gr/isite/page/233%2C1%2C0.asp?mu=&cmu=&thID

Πάνω που βρήκε την ησυχία του εκεί πάνω στην Αγιάσο...
Posted

λογω της νοικοκυρεμενης διαχειρισης περισσεψαν λεφτα απο τις ετησιες του θεοφιλου και τσι μυτιληνης. να δουμε τι θα γινουν:

Η Τακτική Γενική Συνέλευση της 21/06/2006 ενέκρινε ομόφωνα την αλλαγή χρήσης μέρους των αντληθέντων κεφαλαίων ποσού ύψους Euro 365.077,07. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος προσθηκών και βελτιώσεων για τα πλοία Ε/Γ -Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΘΕΟΦΙΛΟΣ δεν καλύφθηκε το παραπάνω πόσο και εγκρίθηκε όπως χρησιμοποιηθεί για την εξόφληση μέρους δόσης κεφαλαίου και τόκων του κοινοπρακτικού Δανείου της AEGEAN BALTIC BANK S.A.

Tα ποσά των αντληθέντων κεφαλαίων διατίθενται για:

Α) Κάλυψη βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων σύμφωνα με την από 9/12/2005 πιστοποίηση κεφαλαίου του Δ.Σ την από 26/2/2006 έγκριση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης ποσό ευρώ 15.406.358,19.

Β) Αγορά μηχανών πλοίων σύμφωνα με την από 26/02/2006 έγκριση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης ποσό ευρώ 2.530.000,00.

Γ) Προσθήκες- Βελτιώσεις πλοίων σύμφωνα με την από 26/02/2006 έγκριση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης και της από 21/06/2006 έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης ποσού ευρώ 634.922,93.

Δ) Πληρωμή μέρους δόσης κεφαλαίου και τόκων κοινοπρακτικού δανείου της AEGEAN BALTIC BANK S.A.σύμφωνα με την από 21/06/2006 έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης ποσό ευρώ 365.077,07 .

Ως χρόνος της διάθεσης των αντληθέντων κεφαλαίων ορίζεται όπως εντός του έτους 2005 διατεθεί ποσό ευρώ 10.900.000,00 για κάλυψη βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων και εντός του έτους 2006 διατεθούν ποσό ευρώ 4.506.358,19 για κάλυψη βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων, ποσό ευρώ 2.530.000,00 για αγορά μηχανών πλοίων, ποσό ευρώ 634.922,93 για προσθήκες - βελτιώσεις πλοίων και ποσό ευρώ 365.077,07 για πληρωμή μέρους δόσης κεφαλαίου και τόκων κοινοπρακτικού δανείου της AEGEAN BALTIC BANK S.A.

επισης συμφωνα με το site της ΝΕΛ εχουμε επαναλληπτικη ΓΣ στις 5/7. εχει και ενδιαφεροντα θεματα:

1. Αίτημα της Τράπεζας FBB- First Business Bank S.A. για Κεφαλαιοποίηση μέρους του δανείου ποσού ύψους (€ 3.366.500) σε μετοχές της Εταιρείας.

2. Έκδοση ομολογιακού δανείου μετατρέψιμου σε μετοχές της εταιρείας ύψους μέχρι € 90.000.000 και χορήγηση σχετικών εξουσιοδοτήσεων προς το Διοικητικό Συμβούλιο.

τι θελει να πει ο ποιητης; αν ολα τα δανεια μετατραπουν σε μετοχες της εταιρειας στο τελος θα ειναι NEL BANK αντι NEL LINES. οι τραπεζες θα μεινουν με το θεοφιλο και τη μυτιληνη στο χερι; αληθεια για τι συγχωνευση ενι νιουουουζζζζζζζ.

Posted

Ας δούμε τι ακριβώς γράφει το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Lloydslist το οποίο επικαλείται το Marinews.gr

NEL Lines re-engines ferry as breakdowns disrupt services

---Aegean operator refits fast ferries as claim against engine maker continues,

writes Michael Grey- Thursday June 22 2006

Greek operator NEL Lines is pursuing a claim of €89.75m ($113m) against engine builder SEMT Pielstick, while arranging to partially re-engine its biggest ship, the 40 knot monohull Aeolos Kenteris .

NEL Lines is exasperated by its inability to operate any sort of reliable service with its three fast monohull ferries.

All three Corsaire class fast ferries, with which the Maritime Company of Lesvos NEL Lines hoped to revolutionise ferry transport in the western Aegean, were built in France by Alstom Leroux Naval.

The first vessel, Aeolos Express, a Corsaire type 12000 monohull 119 m in length, was delivered in 2000 and propelled by four SEMT Pielstick 20PA6B.STC diesels driving waterjets, providing a service speed of 36 knots.

In July 2001, a second smaller Corsaire 10000 at 103 m, the Aeolos Express II, with three similar engines, was delivered, followed a month later by the Aeolis Kenteris, a 40 knot Corsaire 14000 ferry propelled by two of the same SEMT Pielstick engines along with two gas turbines.

NEL Lines claims the nine diesel engines supplied to the three ships have consistently given trouble since delivery, almost continuously requiring the services of teams from the engine builders.

The ships have had long periods of inactivity, with the company’s reputation for reliability suffering during the short holiday periods of operation.

Seven of the nine diesels, a prototype engine which delivers some 25% additional power to the company’s earlier PA6 series, have required major modifications, both during and after the two-year guarantee period.

While the engine builders maintain their confidence that the machinery can deliver to its specifications, NEL Lines now says it is “technically, commercially and economically unfeasible” to operate the three ferries on a scheduled high-speed passenger ferry service.

NEL Lines says that it faces financial penalties from the authorities in the case of cancelled or late sailings.

The ferry company has acquired two similarly powered engines from German engine builder MTU after a customer cancelled its order. The engines will fit NEL Lines’ ships after minor modifications.

NEL Lines is in the process of replacing the two Pielsick engines in the Aeolos Kenteris in a shipyard in Palermo. The company hopes this ship, at least, will be restored to commercial operation during the current season. The other two vessels remain in layup.

The operator points out that during the two-year guarantee period, all nine engines experienced “many operational deficiencies”, requiring repair and modifications.

The most significant modifications have required 180 modified cylinder liners with the same number of modified piston crowns and fuel injector nozzles, while 216 upgraded camshaft drive gear coupling bolts have been installed.

Seven of the nine main engines suffered major cracking of the timing gear casing, after machining had taken place to prevent repeated fretting and slackening on the timing gear.

Modifications were required to all 18 of the main engine-attached sea water and fresh water pumps. A major modification or redesign by the engine manufacturer was undertaken, which included 18 new design camshaft drive gears.

Other major repairs have required the replacement of the cylinder block to No 1 engine of Aeolos Express after major cracking was discovered.

The ferry company, which has been forced to charter in tonnage to cover for its inactive fast craft, also points out that the classification society Bureau Veritas, which has attended the repairs and modifications, has classed them as “temporary” and has stated that the modifications would be considered definitive only after 8,000 hours of trouble-free operation.

The owner is concerned that with the ships scheduled to operate for only 2,500 hours a season, it will take between three and four years before they can be considered fully classed without reservation, even if there is no further trouble.

Currently, with the Aeolos Kenterisbeing re-engined, the Aeolos Express has residual cracks on two of its four engines, while the Aeolos Express II experienced further trouble when owners attempted recently to fire up engines to put the ship into drydock; the newly installed and redesigned fuel oil booster pump drive gear also failed on one engine.

Commenting on the present situation, Pierre Bousseau of SEMT Pielstick pointed out that the decision to re-engine the biggest ship is that of the owner and that the engine manufacturer is confident the engine can meet all demands on it.

Problems of cracking and those requiring torsional modifications “have already been solved” he said.

From his point of view, said Mr Bousseau, the engines can meet demands and the engine manufacturer will demonstrate its capacity to make the machinery work.

Meanwhile, legal action against the engine manufacturer, which was begun last year in France, is continuing, with NEL Lines claiming substantial compensation for damage to reputation and costs of replacement ships to operate the services.

Source: www.lloydslist.com

Αναδημοσίευση από το www.marine-marketing.gr

Δική μου εκτίμηση είναι ότι το Lloydslist δεν στέκεται στο "στο πλευρό της ΝΕΛ", αλλά παραθέτει την υπόθεση και τα γεγονότα κρατώντας ίσες αποστάσεις, όπως, βεβαίως, αρμόζει στο εγκυρότερο ναυτιλιακό περιοδικό του κόσμου.

Posted

thanks Νηρέα για το κείμενο!

Αν και όπως εύστοχο παρατήρησες δεν στέκετε εμφανώς στο πλευρό της ΝΕΛ, όμως το το 85% του κειμένου περιγράφει διάφορες ζημιές που είχαν στις μηχένες τους τα πλοια. Αυτό δημιουργεί αυτόματα στον αναγνώστη την εντύπωση ότι η ΝΕΛ δεν έχει άδικο και όντως είχε σοβάρα προβλήματα με τα πλοία. Και αυτό που κάνει ο τύπος είναι να περνάει την γνώμη του.... Από την άλλη όταν λέει την γνώμη της Pielstick λέει πως "πιστεύουν ότι οι μηχανές μπορούν να καλυψουν τις ανάγκες". Αερολογία δλδ!

Υ.Γ. Καλά κρατάω και τις επιφυλάξεις μου σε αυτά που είπα καθώς κάποιες λέξεις δεν τις ήξερα ;) και ίσως κάπου έχασα το νόημα!

Posted

Σύγχρονες Προωθητικές Ενέργειες απο τη NEL LINES :confused:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της εταιρειας

Η NEL LINES κάνει επιπλέον αισθητή τη παρουσία της σε όλη την ΑΤΤΙΚΗ με νέες και σύγχρονες προωθητικές ενέργειες. Οι ενέργειες αυτές αποτελούνται από συνεχείς παρουσιάσεις με διαφημιστικά σποτ σε 20 ραδιοφωνικούς σταθμούς, πρωτοσέλιδες καταχωρήσεις σε περισσότερες από 10 εφημερίδες, ολοσέλιδες καταχωρήσεις σε πληθώρα περιοδικών καθώς και outdoor διαφήμιση σε πάνω από 300 επιλεγμένα σημεία.

Με στόχο την ενημέρωση του επιβατικού κοινού για τους νέους προορισμούς και δρομολόγια του συνόλου του στόλου της NEL LINES, πραγματοποιούνται 80 διαφορετικές ενέργειες από το Σάββατο 01 Ιουλίου έως και την Κυριακή 16 Ιουλίου 2006, σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την ΑΤΤΙΚΗ, με δυναμικό 12 ατόμων και 4 αυτοκινήτων με στόχο η εταιρεία να έρθει σε άμεση επαφή με περίπου 50,000 άτομα, προσφέροντας μαζί με την ενημέρωση τους και δώρο ένα καπέλο NEL LINES – εδώ είναι το ταξίδι!

Στην σύγχρονη εποχή της επικοινωνιακής επανάστασης, η επικοινωνία και η διαφήμιση δεν αποτελούν μόνο μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών αλλά δημιουργούν ολοκληρωμένες λύσεις στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης.

Posted
Στην σύγχρονη εποχή της επικοινωνιακής επανάστασης, η επικοινωνία και η διαφήμιση δεν αποτελούν μόνο μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών αλλά δημιουργούν ολοκληρωμένες λύσεις στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης.

Κάποιος (-οι) βρήκε (-αν) το μήνα που θα θρέψει τους έντεκα. Από την μία οι "Αίολοι" και οι "Παναγίες" και από την άλλη οι advertising και PR executives. Ούτε η Carnival δεν θα ξόδευε έτσι. Πως το λένε οι Αμερικάνοι; Bottomless sink-hole.

Posted

Έχω ισχυρή την εντύπωση πως δίνετε " νυν υπερ πάντων ο αγών " για να φανεί στο τέλος του χρόνου μεγάλος τζίρος στην εταιρεία με οποιοδήποτε κόστος.Το ότι δεν λογαριάζουν τα έξοδα για μένα δείχνει ότι δεν είναι στην σκέψη τους ο ισολογισμός αλλά μόνο τα έσοδα που θα φανούν.Κι αυτό πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη σημαίνει πώληση-εξαγορά-συννένωση ή τέλος πάντων κάτι από αυτά.

Posted

Το παρακάτω απόσπασμα είναι από την σημερινή Ελευθεροτυπία και το υπογράφει ο Θάνος Λαμπρόπουλος

Στο μεταξύ, και ενώ ο ΥΕΝ προαναγγέλλει την εύρυθμη λειτουργία της ακτοπλοΐας, αναστάτωση αλλά και έντονες διαμαρτυρίες έχει δημιουργήσει ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες η «σιωπηρή» στήριξη του ΥΕΝ στη ναυτιλιακή εταιρεία Λέσβου, η οποία προπωλεί εισιτήρια για πλοίο της, το οποίο όμως επισκευάζεται ακόμα στην Ιταλία.

Οι διαμαρτυρίες, που έχουν αποδέκτες και την Εισαγγελία Πειραιά, αφορούν το πλοίο «Αίολος Κεντέρης», το οποίο μετά τα γνωστά μηχανικά του προβλήματα αποδρομολογήθηκε και τώρα πραγματοποιεί εκτεταμένες μηχανικές επισκευές.

Σύμφωνα με τις διαμαρτυρίες ακτοπλοϊκών εταιρειών, το πλοίο δεν είναι ακόμα ενταγμένο στα επίσημα δρομολόγια του καλοκαιριού, δεν έχει εφοδιαστεί με τα απαραίτητα έγγραφα ακτοπλοΐας και ως εκ τούτου η προπώληση εισιτηρίων είναι παράνομη.

Τελικά επιβεβαιώνονται οι δικοί μου φόβοι, αλλά κυρίως οι έγκυρες πληροφορίες του Ορέστη.

ΥΓ Έχουν δίκαιο όσοι μιλούν και διαμαρτύρονται για στήριξη της ΝΕΛ από τον ΥπΕΝ. Και όχι μόνο σε αυτό το ζήτημα. Η διάσωση και επιβίωση της ΝΕΛ δείχνει να είναι πολιτική απόφαση. Και κατά την γνώμη μου καλώς πράττει η κυβέρνηση. Παρόλο που είναι ανταγωνιστικώς unfair, είναι πολιτικώς ορθή απόφαση. Αλίμονο σε όλους μας εάν η ΝΕΛ είχε την τύχη της ΔΑΝΕ.

Όμως, όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται για κυβερνητική στήριξη στη ΝΕΛ, ξεχνούν με ποιές πολιτικές αποφάσεις και διαδικασίες δημιουργήθηκαν οι "πρόγονοί τους"? Ή μήπως θέλουν να πιστεύουν ότι εμείς το ξεχάσαμε?

Ε, δεν έχουν περάσει ούτε και τα περίφημα 10 χρόνια που έλεγε και ο Επίτιμος!

ΥΓ2 Τα παραπάνω είναι γενικές τοποθετήσεις και δεν αφορούν την υπόθεση του Αίολου Κεντέρη, για την οποία διαφωνώ πλήρως για την όλη διαδικασία που τηρείται. Και παρεπιμπόντως θα αναφέρω ότι ακόμα και σήμερα άκουσα σε κάποιον Ρ/Σ την γνωστή διαφήμιση με τον θρύλο των θαλασσών κλπ

Posted

ΥΓ2 Έχουν δίκαιο όσοι μιλούν και διαμαρτύρονται για στήριξη της ΝΕΛ από τον ΥπΕΝ. Και όχι μόνο σε αυτό το ζήτημα. Η διάσωση και επιβίωση της ΝΕΛ δείχνει να είναι πολιτική απόφαση. Και κατά την γνώμη μου καλώς πράττει η κυβέρνηση. Παρόλο που είναι ανταγωνιστικώς unfair, είναι πολιτικώς ορθή απόφαση. Αλίμονο σε όλους μας εάν η ΝΕΛ είχε την τύχη της ΔΑΝΕ.

Νέα Ολυμπιακή, Νέος Πανιώνιος, Νέα ΝΕΛ. Μην παραπονεθείτε αν τυχόν το 2007 πληρώσετε παραπάνω φόρους. Να παρηγορηθείτε γνωρίζοντας ότι ένα μέρος τους έγιναν το 2006 διαφημίσεις του "θρύλου των θαλασσών" Αίολου-Κεντέρη...

Posted

Μάλλον κάτι δεν κατάλαβες καλά. Δεν μίλησε κανένας για κρατική επιχορήγηση, αλλά για απόφαση να μην "στραγγαλισθεί" η ΝΕΛ με απαιτήσεις υπέρ ΝΑΤ, επίναυλους κλπ.

Και αναλογίσου πόσες άλλες εταιρείες χρωστάνε τα αντίστοιχα και δεν μιλάει κανένας και πόσες τα χρώσταγαν και τα έκαναν γαργάρα και θαλασσοδάνεια.

Αναλογίσθηκες ποτέ, εάν έκλεινε η ΝΕΛ (όπως διαφαινόταν λίγο πριν την ΑΜΚ) ποιά θα ήταν η συγκοινωνία στο Β. Αιγαίο? Νήσος Μύκονος και Κρημνιώτισσα...άντε και εκτάκτως Παναγία Σουμελά και Παναγία Αγιάσου και Θεσσαλονίκη. Βάρκες, τρεχαντήρια, αρματαγωγά, υποβρύχια κλπ

Όσον αφορά τους φόρους...ναι θα πληρώσουμε παραπάνω αλλά όχι μόνο για τη ΝΕΛ. Ε αφού θα πληρώσουμε του κόσμου τα κερατιάτικα στον κάθε απίθανο εργολάβο για να φτιάξει (?) το κάθε απίθανο έργο που σκαρφίστηκε η κούτρα κάποιου απίθανου τύπου...ε τότε ας πληρώσουμε και την ΝΕΛ μπας και σωθεί, ώστε να μην πηγαίνουμε κολυμπώντας εκεί απάνω.

Posted

Ρίξτε μια ματιά στις κινήσεις του Απόστολου Βεντούρη για το καλό της NEL...

http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=1034

http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=1035

Θα τρελαθούμε εντελώς...:confused:

Ένας λογικός άνθρωπος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι :

1. Ο Α.Κ.Βεντούρης βάζει σε μια τάξη τα ασυμάζευτα της NEL βγάζοντας άχρηστους (τέλως πάντων) τους πρώην διοικούντες

2. Οι πρώην διοικούντες ήταν άσχετοι και άρπαξαν όπωσ-όπωσ ότι πρόφταιναν

3. Οι πρώην διοικούντες έβαλαν τον Α.Κ.Βεντούρη να μαζέψει κι άλλα και να ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς λιγότερο καλά...:o

Posted

Οπως εχουμε γραψει στις προηγουμενες 24 σελιδες του θεματος, οι προηγουμενοι διοικουντες ειχαν πολλα χρονια και πολλα λεφτα στη διαθεση τους για να πανε μπροστα τη ΝΕΛ χωρις επιτυχια δυστυχως. Ειναι νομιζω γενικα αποδεκτο οτι αν δεν γινοταν κατι δραματικο, στο κοκκινο φαναρι στον Πειραια εκει που υπαρχει η γραφη "ΔΑΝΕ, ζεις για παντα στις καρδιες των καραβολατρων", θα υπηρχε και μια αναλογη για τη ΝΕΛ.

Καλως η κακως, με την ευλογια του Κρατους η οχι και με τη βοηθεια των τραπεζων η οχι, η εταιρεια περιηλθε στον ελεγχο του Αποστολου Βεντουρη ο οποιος την εσωσε(ισως προσωρινα?) απο το χειλος του γκρεμου και η ΝΕΛ συνεχισε να λειτουργει. Τωρα αν οι κινησεις του ειναι σωστες η οχι, ειναι πολυ νωρις να τον κρινουμε και οφειλουμε να του δωσουμε πιστωση χρονου.

Η γνωμη μου λοιπον ειναι οτι ο ιδιος λογικος ανθρωπος στον οποιο αναφερεσαι, πρεπει να περιμενει να δει πως θα εξελιχθουν τα πραγματα και να κρινει εκ του αποτελεσματος.

Posted

Εγώ πάντως για να συμπληρώσω τα παραπάνω δεν κρίνω απαραίτητα κακή μία οποιαδήποτε κίνηση συγχώνευσης ή εξαγοράς της εταιρείας.

Posted

εντυπωση μου ειναι οτι εχει δοθει μεγαλο βαρος στην προβολη της εταιρειας για τα πλοια της που θα πηγαινουν κυκλαδες. Δεν ειδα ομως καμια διαφημηση να λεει " στην Χιο με το Μυτιληνη" η " στη Μυτιληνη με το Θεοφίλος". Νομιζω οτι απο την δρομολογιση του Μυκονος και μετα τιποτα δεν ειναι δεδομενο στην γραμμη Χιου-Μυτιληνης και χρειαζεται εξισου μεγαλη προσπαθεια και προβολη.

Posted

Upps! τη βαρύναμε πολύ τη κουβέντα. Αγαπητέ Νηρέα, έχεις απόλυτο δίκιο όταν αναφέρεσαι σε εύνοιες προς άλλους, ΝΑΤ, δάνεια κλπ. Όλοι γνωρίζουμε το πώς δημιουργήθηκε η HFD, πως ευνοήθηκαν πολλοί και διάφοροι. Κάπου όμως δεν πρέπει (υποθετικά πάντα μιλάμε) να γίνει μία αρχή; Ειδ' άλλως έτσι θα πηγαίνουμε πάντα κι΄ άμα μας αρέσει:confused: .

Posted

μην παρει και τπτ αλλο. καλη η μαγκια, αλλα οι ΑΕ εχουν συνεχεια. οι υπογραφες των προηγουμενων δεσμευουν και τους επομενους.

Η FBBank θα ακολουθήσει τη δικαστική οδό για το δάνειο της ΝΕΛ

Η FBBank, με αφορμή όσα ειπώθηκαν στη γενική συνέλευση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, τα οποία χαρακτηρίζουν τις ενέργειες της Τράπεζας για κεφαλαιοποίηση μέρους του δανείου που έχει χορηγήσει στην εταιρεία NEL Lines ως παράνομες και αδιαφανείς, ανακοινώνει τα ακόλουθα: «H Τράπεζα, ακολουθώντας όλες τις απαραίτητες νόμιμες διαδικασίες, έχει συνάψει δανειακή σύμβαση με την εταιρεία, στην οποία ρητώς αναγράφεται το δικαίωμά της για μετατροπή μέρους του ποσού του δανείου σε μετοχές της εταιρείας. Η άσκηση αυτού του συμβατικού μας δικαιώματος παρακωλύεται σήμερα από την αδικαιολόγητη στάση της δανειολήπτριας, η οποία, όχι μόνο δεν τιμά τη σχετική υποχρέωσή της έναντι της FBBank, αλλά επινοεί και προσβλητικούς για την Τράπεζά μας ισχυρισμούς, προσπαθώντας να παρακάμψει επικοινωνιακά τη συμβατική της υποχρέωση. Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο να διασφαλίσει τη θέση και εικόνα της, η FBBank δηλώνει πως θα ασκήσει κάθε νομικό της δικαίωμα παραπέμποντας την υπόθεση στα αρμόδια δικαστήρια».

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...