Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Καταλαβαινει κανεις γιατι η ΝΕΛ επεκτεινεται σε παντοφλες και διεθνης γραμμες του εξωτερικου :confused: Ποιος της διασφαλιζει οτι αυτες οι κινησεις της θα φερουν περισσοτερα εσοδα και οχι ζημιες? Οποιος γυρευει τα πολλα χανει και τα λιγα στο τελος B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ανάλογα βέβαια και τα λιμάνια έτσι? ;) Δεν νομίζω να συμπίπτουν-για τα λιμάνια που θέλουν-με τα UN!!

Πολύ σωστά :)

Αλλά, μετά από τόσα χρόνια σταθερής εξυπηρέτησης από την UN, θα προτιμήσει καμιά μεγάλη μεταφορική εταιρεία της Τουρκίας, τη ΝΕΛ; Ειδού η μεγάλη απορία μου! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ένα θα σου πώ αγαπητέ Ariadne. Όταν ήρθαν Κόρινθο τα Ropax επί Adriatic όλοι γέλαγαν κι έλεγαν <<νύχτα θα φύγουν! Σιγά που θα πάνε οι μεταφορικές Ravenna όταν έχεις ολόκληρη HSW Marghera!!>> Ήρθε όμως ο καιρός που τα Ropax πέρνανε περισσότερα φορτηγά απο την ήδη εδραιωμένη HSW και τότε ξεκίνησαν τα γνωστά προβλήματα! ;)

Έτσι και τώρα λοιπόν, η NEL εάν βάλει καράβι, δεν θα συμπίπτουν οι γραμμές τους!

Αλλά όπως τονίζω, όλα είναι υπό μελέτη ακόμα!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά και σε ευχαριστώ που μου το θύμισες :)

Ας αναμείνουμε τότε και ας ελπίσουμε για το καλύτερο!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Από το ενημερωτικό δελτίο τύπου της ΝΕΛ βλέπουμε ότι η ΝΕΛ θέλει να κάνει αναδιοργάνωση του στόλου της αντικαθιστώντας ταχύπλοα με συμβατικά πλοία.

33.2. Αναδιοργάνωση στόλου

Η Εταιρία συνεχίζει τη διαδικασία αναδιοργάνωσης του στόλου της, με στόχο την μείωση του μέσου κόστους εκμετάλλευσης. Ως εκ τούτου παραχώρησε την εκμετάλλευση του ταχύπλοου πλοίου της ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι σε ναυτιλιακή εταιρία του εξωτερικού για την περίοδο 08/04/2010 έως 05/10/2010. Με τα σημερινά δεδομένα κόστους καυσίμων, η εκμετάλλευση των συγκεκριμένων ταχύπλοων στην εγχώρια αγορά κρίθηκε ασύμφορη, λόγω της υψηλής κατανάλωσης καυσίμων και του ασφυκτικού νομοθετικού πλαισίου. Συγχρόνως, η εταιρεία μισθώνει συμβατικά πλοία για να υποκαταστήσει τις γραμμές των ταχυπλόων καθώς επίσης και άλλα επιβατικά και εμπορικά πλοία (Ro-Ro), τα οποία δρομολογούνται στις ήδη υπάρχουσες αλλά και σε νέες γραμμές, με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος εκμετάλλευσης, τόσο σε καύσιμα όσο και σε προσωπικό, τα οποία θα βελτιώσουν το μεικτό περιθώριο της Εταιρίας.

Συγκεκριμένα προχώρησε στην μίσθωση των παρακάτω πλοίων: Ε/Γ-Ο/Γ ΕUROPEAN EXPRESS, Ε/Γ-Ο/Γ ΑΛΚΥΟΝΗ, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA JEWEL, Ε/Γ-Ο/Γ ΚΥΚΛΑ.ΕΣ ΕΞΠΡΕΣ, Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA, RO-RO ΙΠΠΟΤΗΣ, RO-RO COLOSSUS, RO-RO ΜΥΚΟΝΟΣ

Αυτό με βρίσκει και εμένα σύμφωνο!! Αλλά η εταιρεία προχώρησε στη ναύλωση του Κυκλάδες Εξπρές, του Αλκυόνη αλλά και του Speedrunner II, ενώ είχε δικά της ταχύπλοα που ήταν ανενεργά!!

Πάντως εάν ήμουν μέτοχος και διάβαζα όλα αυτές τις αντικρουόμενες απόψεις που είχε στο ενημερωτικό δελτίο της η ΝΕΛ θα το σκαφτόμουν πάρα πολύ να συμμετείχα σε μια τέτοια μεγέθους αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της.

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΒΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΤΗΣ ΝΕΛ.ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΛ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΗΝ MILLENIUM ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΑ.ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΕΙΣ.ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΠΟΙΟ ΕΝΔΕΔΥΓΜΕΝΕΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΠΛΥΘΩΡΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΑ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 3 ΛΥΣΕΙΣ,Η ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΡΑΠ Η ΝΑΥΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ,Η ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΤΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΑΒΙ. ΑΡΑ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΣ ΝΕΛ ΝΑ ΝΑΥΛΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΛΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΣΘΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ [ΠΧ ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ]ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΙΟ ΕΠΙΚΕΡΔΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Θ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΛ. ΣΤΗΝ ΝΕΛ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΛΗΓΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΜΟΝΟΧΟΥΛ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑΤΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΗΓΗ ΕΣΟΔΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΝΕΡΟ. ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Ν ΑΠΑΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΥΓΥΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Λεφτά υπάρχουν...

Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας ολοκληρώθηκε πλήρως, αλλάζοντας εντελώς τα δεδομένα της μετοχικής σύνθεσης, αφού πλέον 4 μέτοχοι (ή μήπως ένας?) ελέγχουν(ει) το 97% περίπου της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον υπάρχοντα προγραμματισμό από τα 97,6 εκ. τα 60 εκ. θα χρησιμοποιηθούν για μείωση του τραπεζικού δανεισμού, τα 14,7 εκ. ως κεφάλαιο κίνησης για τις τρέχουσες δραστηριότητες και τα 22,9 εκ.για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας (κυρίως για τις γραμμές Ιταλία – Χώρες Αδριατικής και Ελλάδα – Τουρκία).

Για να δούμε που θα οδηγήσει το νέο εγχείρημα εξυγίανσης της εταιρείας που είναι ζημιογόνος για 7 συνεχόμενα έτη.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

το αστρο των χριστουγεννων μαλλον περασε απο την μυτιληνη δεν εξηγηται αλλιωσ,οταν καταφερνουν να μαζεψουν τοσο χρημα τετοια εποχη .παντωσ οτι και να εχουμε συρει στην εταιρια δικαια αδικα αξιζη συγχαρητηρια διοτι κινουνται με πολλεσ κινησεισ στρατηγικεσ λαι σε πολλα μετωπα οποτε οσο υπαρχουν ιδεεσ και μπορουν να πραγματοποιηθουν προχωρασ

Link to comment
Share on other sites

TA EXΩ ΔΙΑΒΑΣΗ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΥΧΑΙΟ ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΤΟ ΕΞΕΥΓΕΝΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΟΛΟΠΛΟΚΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΝΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟ

Link to comment
Share on other sites

The saga continues. Ο Α.Β. "ξανα"-απέκτησε ποσοστό στη ΝΕΛ:

Το κείμενο από την εφημερίδα Ημερησία

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. γνωστοποιεί σύμφωνα με τον ν. 3556/2007 και δυνάμει σχετικής ενημέρωσης που έλαβε από τον κ. Απόστολο Κων. Βεντούρη και από την εταιρεία MF GLOBAL UK LIMITED, ότι την 27 Δεκεμβρίου 2010 η εταιρεία MF GLOBAL UK LIMITED προέβη σε πώληση 1.634.188 (ενός εκατομμυρίου εξακοσίων τριάντα τεσσάρων και εκατόν ογδόντα οκτώ) μετοχών έκδοσης της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., που αντιπροσωπεύουν ποσοστό 11,51% του υφισταμένου σήμερα κεφαλαίου της εταιρείας προς τον κ. Απόστολο Κων. Βεντούρη. Ως επακόλουθο της προαναφερόμενης πράξης, το ποσοστό συμμετοχής της εταιρείας MF GLOBAL UK LIMITED στο σημερινό μετοχικό κεφάλαιο και στα δικαιώματα ψήφου της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. κατήλθε του 3% και μηδενίστηκε, ενώ το ποσοστό του κ. Απόστολου Κων. Βεντούρη στο σημερινό μετοχικό κεφάλαιο και στα δικαιώματα ψήφου της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. ανήλθε από 0,16% σε 11,67%.

Διευκρινίζεται ότι στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας, επί τη βάσει του οποίου προσδιορίζονται τα ανωτέρω ποσοστά, δεν συμπεριλαμβάνεται αυτό της αυξήσεως που αποφασίστηκε από την Β?Επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 27 Ιουλίου 2010 με καταβολή μετρητών και καλύφθηκε ήδη. Τα εκτεθέντα, δηλαδή, ποσοστά του κ. Απόστολου Κων. Βεντούρη υπολογίζονται επί των μετοχών που αποτελούν σήμερα αντικείμενο διαπραγμάτευσης στο Χρηματιστήριο, μη συνυπολογιζομένων των νέων μετοχών που θα εκδοθούν λόγω της αύξησης.

Link to comment
Share on other sites

Στις 10 Ιανουαρίου θα διαπραγματεύονται οι νέες μετοχές της ΝΕΛ

xronia polla se oloys kai kalh xronia se oloys kai tsin nel i etereia aknei kinhseis exixronismoy xrima peftei ala yparoxyn atoma sth deixaeirish poy den thn afhnoyn na paei mprosta elpizo na toys aomakrynoyn tora poy pmhkan kai aloi metoxoi.............

Link to comment
Share on other sites

Από το χθεσινό ΠΑΡΟΝ και τη στήλη ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ:

Μια εταιρεία που έχει γραφεία στον Πειραιά και απασχολεί πολλούς Πειραιώτες, κυρίως ναυτικούς, ξεπερνάει τις δυσκολίες της και μπαίνει σε τροχιά… ενδυνάμωσης.

Πρόκειται για τη ΝΕΛ, η οποία ύστερα από πολλούς κλυδωνισμούς, χάρη στη νοικοκυρεμένη και σωστή διαχείρισή της τον τελευταίο χρόνο, θα καταφέρει να καλύψει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της, από την οποία σχεδιάζει να αντλήσει 98 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της στήλης, δύο πολύ γνωστοί επιχειρηματίες, οι κύριοι Οικονόμου και Ζεύδηλας, θα «μπουν» στην αύξηση με 55 εκατ. ευρώ συνολικά και θα ελέγχουν ένα μεγάλο μέρος των μετοχών της εταιρείας.

Ο κ. Οικονόμου είχε γίνει γνωστός από τη συνεργασία του με τον Όμιλο Βαρδινογιάννη σε κοινές επιχειρήσεις που είχαν ιδρύσει στη Ρωσία, ενώ είναι και ο ιδρυτής της τράπεζας Marfin, την οποία στη συνέχεια εξαγόρασε ο κ. Βγενόπουλος.

Με τα χρήματα που θα συγκεντρώσει η ΝΕΛ, από την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, θα μειώσει κατά πολύ τις δανειακές υποχρεώσεις της και θα έχει ένα σοβαρό αποθεματικό για επενδύσεις και κεφάλαια κίνησης.

WWW.PARON.GR

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε, μου φαίνεται πάρα πολύ περίεργο κάτω από τις σημερινές οικονομικές συνθήκες, αφενός μεν να υπάρχουν ζωντανά 95 εκατ. και αφετέρου, εφόσον υπάρχουν να τοποθετούνται με συνοπτικές διαδικασίες, από εταιρείες των ανθρώπων διοικούσαν τη ΝΕΛ στην μετά Βεντούρη εποχή. Όλα αυτά συμμετέχοντας σε μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με την υπό διαπραγμάτευση τιμή της μετοχής να υπολείπεται κατά πάρα πολύ της ορισθείσας κατά την αύξηση. Και ως δια μαγείας, τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με ελάχιστο καθημερινό τζίρο, η μετοχή ανέβηκε στην ορισθείσα τιμή. Έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα τραπεζικό παιχνίδι από την μοναδική πιστώτρια τράπεζα.

Link to comment
Share on other sites

Και. Συνεχίζουν. Να κάνουν κουμάντο. Aνθρωποι. Του. Βεντουρη. Όσο. Τους έχουν. Ακόμα. Στη διαχείριση. Η ΝΕΛ. Θα είναι. Καφενείο. Πολλα κουμαντα και τιποτα. Ελπιζο. Να χυπνησουν. Γρήγορα.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Η NEL lines πρόσθεσε το τμήμα Cargo της NEL στο site της και αναφέρει τις γραμμές που δραστηριοποιούνται τα πλοία της στα νησιά του Αιγαίου και στην Αδριατική.

Κόρινθος - Ανκόνα

Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος

Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη

Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Νάξος

Πειραιάς - Σύρος - Εύδηλος

Πειραιάς - Σύρος - Αγ. Κήρυκος

Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Πάρος - Εύδηλος

Πειραιάς - Σύρος - Άνδρος - Πάρος - Εύδηλος

Link to comment
Share on other sites

Σαν πολύ δεν έχουν αργήσει φέτος οι ακινησίες της ΝΕΛ? Φτάνουμε μέσα Γενάρη και κανένα από τα 3 μεγάλα συμβατικά δεν έχει δέσει. Περιμένουν το ΑΝΕΜΟΣ μάλλον? Ενδέχεται να δούμε τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη προς αντικατάσταση των άλλων για τις ετήσιες? Πάντως ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ θέλουν γερές επισκευές και ελπίζω να μην κάνουν πασαλείματα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όσον αφορά το European θα πέσει στη δεξαμενή για 3 μέρες και μετά θα επιστρέψει στα δρομολόγια. Δηλαδή η επισκευή δεν θα γίνει άμεσα, αλλά ίσως στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...