polmyt Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 (edited) Phedra Main Particulars / Φαιδρα Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Phedra Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Thassos VIII IMO Number: 9097331 LOA / Μέγιστο Μήκος: 96,40 m Breadth / Πλάτος: 17,0 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 2800 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2009 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Perama, GREECE Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 X MAN & B&W 12V28/32A, 8000HP Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 15,5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: Operator/Διαχειριστής: Nova Ferries Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
George Posted February 3, 2007 Author Posted February 3, 2007 Οι δεξαμενές είναι άδειες σήμερα Ωστόσο θέλω αν κάποιος ξέρει να μου πει τι είναι αυτό το βαπόρι που χτίζεται εδώ και καιρό στου Ατσαλάκη και που οι εργασίες προχωράνε με γοργούς ρυθμούς. Αρχικά νόμιζα ότι είναι αμφίπλωρο κάτι σε στυλ ΑΧΑΙΟΣ.
cpt_hcp Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Ειναι σε διπλανο ναυπηγειο απο τον Ατσαλακη του οποιου το ονομα δεν θυμαμαι.
Apostolos Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Ωραίο βαποράκι... Άραγε η πλώρη θα είναι τύπου Ποσειδών Ελλάς? Γιατί το Θρακικό σηκώνει συχνά, ιδικά με Νοτιά, χοντρή θάλασσα και το βλέπω σύντομα να επιστρέφει για νέα πλώρη
Neptune Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Ετσι θα ειναι Αποστολε. Οριστε και το σχεδιο. Α ρε τι σας δειχνω παλι... Εχω και το αλλο GA αλλα δεν το δειχνω. Καντε και καμια βολτα μεχρι τη Θασο να το δειτε το βαπορακι
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Επειδή, εν Ελλάδι, δεν γίνεται ναυπήγηση ή μετασκευή πλοίου χωρίς γκρίνιες...έχουμε και γκρίνιες. 10 Ιανουαρίου 2007. Με αφορμή δημοσιεύματα στον τοπικό Τύπο: η ΑΝΕΘ απαντά για την επιχειρηματική της πορεία 31 Ιανουαρίου 2007. Επιστολή μετόχου της ΑΝΕΘ: Νέες επιφυλάξεις για την έγκαιρη δρομολόγηση του Θάσος VIII
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Έτσι όπως δείχνει η φωτογραφία του George δε μου φαίνεται να έχουν βάλει ακόμα τις μηχανές.
nautikos Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Επειδη καποιοι ''καιγονται'' να μαθουν νεα του πλοιου,οριστε 2 φωτο απο την τωρινη του κατασταση.Δεν εχουν μεινει πολλα ακομα,αλλα σιγουρα εχει ακομα δουλιτσα.Ακομα και τα μερεμετια θελουν αρκετο χρονο...
marios Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Xιλια ευχαριστω για την φωτογραφια του θασους viii θα ηθελα να μου πεις την γνωμη σου για το πλοιο πως σου φανηκε που το ειδες και απο κοντα?εγω αλλιως το περιμενα νομιζα οτι θα ειχε πλωρη μυτερη(ξυραφι)η βολβο και οχι πορτα υποτιθεται οτι θα βγαινει θρακικο,μαλλον δεν θα πιανει και μεγαλες ταχυτητες.Κριμα και το περιμεναμε εδω στην θασο διαφορετικο και οχι σαν το θασος vi να ειναι λιγο καλοταξιδο και γρηγορο.Περιμενω την γνωμη σου με ενδιαφερει[email protected]
nautikos Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 Ενα μηνα μετα το τελευταιο μου report σχτικα με την πορεια της ναυπηγησης και το πλοιο βρισκεται στην ιδια ακριβως (εξωτερικα τουλαχιστον) κατασταση.Απο οτι φαινεται εχει ακομα δουλιτσα αρκετη (ισως και προβληματακια) και θα αργησει λιγο...
nautikos Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Σε αυτο το λινκ της σελιδας της εταιρειας ΑΝΕΘ περιγραφονται οι λογοι για τους οποιους υπαρχει καποια καθυστερηση στην κατασκευη του πλοιου αλλα και στο γεγονος οτι απο προυπολογισμο κοστους 7,500,000ε θα στοιχισει τελικα γυρω στα 10,000,000ε.Περιεχονται και 2 πολυ προσφατες φωτο του πλοιου.
gpan Posted December 4, 2007 Posted December 4, 2007 Συνάντησε αισίως το φυσικό του περιβάλλον (αυτο το μπλε ρευστό) και πλέον βρίσκεται απέναντι, στη Σαλαμίνα, για τις τελευταίες πινελιές.
uddox Posted December 4, 2007 Posted December 4, 2007 Απο ότι φαίνεται και λένε οι γνωστοί ( πάντα σε κάθε εταιρεία υπάρχουν οι κατάλληλοι ) ότι έγιναν βελτιώσεις. Δηλαδή , 6 μέτρα μήκος, μεγαλύτερες μηχανές χωρίς όνομα και ιπποδύναμη, πρωραία έλικα ελιγμών. Ολα αυτά 3 εκ ευρώ Πρέπει να είναι και ευχαριστημένοι δηλαδή?? Μόνο εδώ συμβαίνει να κατασκευάζεις γκαρσονιέρα, να θέλεις έπαυλη , και στο τέλος να χάνεις και τα αυγά και τα πασχάλια. Η επόμενη αύξηση κεφαλαίου πότε θα γίνει?? Υγ Απο την ιστοσελίδα της εταιρείας η πηγή των σχολίων μου
nearxos Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 μεγαλύτερες μηχανές χωρίς όνομα και ιπποδύναμη Με λίγο παραπάνω ψάξιμο στο site της εταιρίας... Αν αυτό αληθεύει οι κινητήρες είναι δύο ΜΑΝ B&W 12V28/32A με ιπποδύναμη 2*4000 ΒΗP
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 Συνάντησε αισίως το φυσικό του περιβάλλον (αυτο το μπλε ρευστό) και πλέον βρίσκεται απέναντι, στη Σαλαμίνα, για τις τελευταίες πινελιές. Η εταιρεία μας ενημερώνει για τη καθέλκυση του πλοίου. Κάποιες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ ΘΑΣΟΣ VIIIΜε απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθέλκυση του νεότευκτου , κλειστού τύπου , πλοίου της εταιρείας μας , ΘΑΣΟΣ VIII , την 03-12-2007 και ώρα 16:45' στο ναυπηγείο της ΕΛΘΩΜ στο Πέραμα . Η εν λόγω επιτυχία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ολοκλήρωση της κατασκευής του πλοίου .
thanosp Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 Ελπίζω να το δούμε σύντομα και στο λιμάνι της Καβάλας. Πάντως στη Λήμνο το περιμένουν πως και πως!
proud_ionian Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 ξεσκιουζ μη, αυτο το πραμα θα ταξιδευει μεχρι τη Λημνο απο καβαλα; νεο ΣΑΟΣ ΙΙ;
thanosp Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 Απο όσο ξέρω εκεί το έχει "τάξει" η ΑΝΕΘ. Έχει βρεθεί και το πράκτορας στη Λήμνο. Τώρα για τις συνθήκες του ταξιδιού.. είδωμεν..
enas chiotis Posted December 15, 2007 Posted December 15, 2007 Αν είχε και κανονική πλώρη, καλό θα ήταν. Με γραμμές παντόφλας και ανάλογο βύθισμα μην περιμένουμε και πολλά για την θαλάσσια συμπεριφορά του σκάφους.
thanosp Posted January 24, 2008 Posted January 24, 2008 Υπάρχει κάποιο νεότερο για το πλοίο? Πάντως σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιων το πλοίο αναμένετε να ξεκινήσει Μαρτιο-Απρίλιο. Αμφιβάλω βέβαια ότι θα είναι έτοιμο μέχρι τότε.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2008 Posted May 13, 2008 Ο Μάρτιος & ο Απρίλιος πέρασε και δεν αλλαξε το πλοίο καθόλου. Τις τελευταίες φορές που το έχω δει το πλοίο δε φαίνεται να προχωράνε οι εργασίες για την αποπεράτωση της κατασκευής του. Τουλάχιστον εξωτερικά που το βλέπω, μέσα δε ξέρω τι γίνεται.
Aris Posted May 15, 2008 Posted May 15, 2008 Πάντως το σχέδιο της πρύμνης φαίνεται να το "έκλεψαν" από το Παναγία Σουμελά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now