Captain_Nionios Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Δηλαδη να υποθεσω πως κυριοι μου θελετε φωτογραφιες αυριο απο την αφιξη στη Σουδα;Αντε θα δουμε τι θα γινει.Παντως επειδη το Champion θα κατσει ενα μηνα (οπως λεγεται) λεω να κανω ταξιδι πρωτα με αυτο και μετα με την Αριαδνη,οποτε το κανω δηλαδη γιατι δεν προβλεπεται συντομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Aντε θελουμε κ συγκριση , κατα την δικη σου γνωμη παντα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 4 Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Aντε θελουμε κ συγκριση , κατα την δικη σου γνωμη παντα! Ε οσο να ναι δυσκολα να συγκριθουν.Απο τη μια ενας σχεδον νεοτευκτος πολυτελης πυραυλος και απο την αλλη μια γρηγορη 12χρονη κυρια.Σιγουρα καλη μια Mercedes SL, αλλα αλλο μια Ferrari.Παντως η Αριαδναρα θα εχει να αντιμετωπισει περα απο το κρατος ΑΝΕΚ και ενα σχεδον τελειο πλοιο αυτη τη φορα και οχι το Λισσος και το Πρεβελης.Χανει βασικα πλεονεκτηματα οπως η ταχυτητα, η ηλικια του πλοιου.Αναρωτιεμαι τι θα γινεται τα πρωινα στα φαναρια του Πηραια και αν ο Πρωταθλητης θα προσπερνα και θα μπαινει πρωτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Πάντως στο πρώτο του δρομολόγιο φαίνετε ότι τα 25μιλάκια τα τηρεί...! Καλά του ταξείδια και από εμένα στο πλοίο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artevelde Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Τελικ΄΄α το χει το όνομα φαίνεται! Αν και της ευχήθηκα...προσωπικά να της το ευχηθω και ηλεκτρονικά...ΚΑΛΟΣΤΕΡΙΩΤΗ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Σκαλίζοντας λίγο προς τα πίσω ανακάλυψα αυτό. Που να ήξερε ο christos ότι μετά από 29 μήνες και 8 ημέρες το πρώην (και προς στιγμήν πολύκλαυστο) Rainbow Bell, θα έκανε το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο από Πειραιά για Χανιά . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Από σήμερα και επισήμως … η Αριάδνη στον στόλο της HSW … αλλά το «μεγαλύτερο Επιβατηγό - Οχηματαγωγό πλοίο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας» από πού προκύπτει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artevelde Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Από σήμερα και επισήμως … η Αριάδνη στον στόλο της HSW … αλλά το «μεγαλύτερο Επιβατηγό - Οχηματαγωγό πλοίο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας» από πού προκύπτει? Aπο το site της HSW: Πρόκειται για το μεγαλύτερο Επιβατηγό - Οχηματαγωγό πλοίο σε χωρητικότητα γκαράζ της Ελληνικής Ακτοπλοΐας... Νομίζω πως τελικά μας έλυσαν την απορία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Ολες παντως οι εταιριες εχουν το μεγαλυτερο,σε καποιον τομεα.Η μια σε γκαραζ η αλλη σε Grt η αλλη σε επιβατες κ.ο.τ.κ! Οπως και το ταχυτερο πλοιο...στην κατηγορια του..δεν σας λεει κατι ;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramnh Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Η άφιξη του πλοίου στη Σούδα έγινε στις 10.40 αλλά μέχρι να πλευρίσει (ήταν πρώτη φορά) πήγε 11.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Καλοταξιδη η ομορφη.Ειναι πιο μεγαλη απ' οτι πιστευα οτι ειναι τωρα που την ειδα απο κοντα.Να και οι νυχτερινες φωτογραφιες της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 ο πρώτος απόπλους της κούκλας μας απο Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Απλά πανέμοφο! Στον κατεβασμό και μία ώρα πρό άφιξης η ταχύτητα του ήταν απο 25,00 έως 25,20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 To βαπόρι από όσο μαθαίνω έχει κερδίσει σημαντικά μερίδια στους επιβάτες(την κυριακή πρέπει να πήρε 800 και επιβάτες, κοντά στα 90-100 ΙΧκαι 10 φορτηγά) και στα ΙΧ.Στα φορτηγά δεν τα πάει και τόσο καλά για την ώρα αλλά αν τυχόν καταφέρει και διατηρήσει τα μερίδια και τα αυξήσει λίγο στους επιβάτες και ΙΧ πιστεύω ότι μετα τα φορτηγά δεν θα είναι το απαραίτητο ζητούμενο για να βγει το βαπόρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΟΣΤΑΣ1 Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 to savato apo peiraia - xania oute 300 atoma den eixame... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 Το πρωί της Πέμπτης θα γίνουν (τελικά )τα εγκαίνια του πλοίου στον Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Θα είναι πάλι σύμφωνα με την άσχημη συνήθεια τις πλοιοκτήτριας εταιρείας με προσκλήσεις και .... reservations? Μακάρι να αποδειχτεί καράβι που αξίζει να πληρώσεις για να το δεις. οποτε θα ταξιδέψεις και μαζί του! (για όσους δεν πάνε στα εγκαίνια εννοώ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Δεν υπάρχουν λόγια...! Πραγματικά ότι και να λέμε στο φόρουμ, ότι και να λέμε εκτός φόρουμ, ότι και να λέμε για την εξωτερική του ομορφιά αν δεν το ταξιδέψεις δεν καταλαβαίνεις για τι πράμμα μιλάμε. Δεν θα μπω στη διαδικασία να κάνω voyage report γιατί θα πρέπει να γράφω ώρες! Απλά ίσως είναι το καλύτερα μετασκευασμένο ferry που έχω δει. Απίστευτα πολλά σαλόνια τα οποία είναι κυριολεκτικά ζήπεδα...Ένα ντεκ ολόκληρο με σαλόνια και μπαρ. Για όλα τα γούστα και όλες τις παιτήσεις. Απίστευτα πολλά και άνετα αεροπορικά καθίσματα (χωρισμένα σε πολλές αίθουσες με ονόματα νησιών) που όμως η ύπαρξή τους δεν σε κουράζει σαν το ΜΥΚΟΝΟΣ, απίστευτη διακόσμιση και απίστευτη ποικιλία και ποιότητα φαγητού Χαώδη γκαράζ που σου έρχεται να στήσεις goal post και να παίξεις μπάλα!! Το πλήρωμα ευγενέστατο και φιλόξενο σαν σε ξενοδοχείο 5 αστέρων. Οι καμπίνες πολυτελέστατες χωρίς υπερβολές σε μέγεθος ή άλλα πράγματα αλλά όλες με TFT/LCD τηλεοράσεις. Και η ταχύτητα μέχρι 25,5 κόμβους. Άξιζε η αναμονή και μπράβο σε όσους εργάστηκαν για να βγει αυτό το αποτέλεσμα. Δεν μπαίνω στην σύγκριση με τον πρωταθλητή γιατί δεν ταξίδεψα μαζί του αλλά ακόμα και αν το έκανα πιστεύω ότι είναι δύο διαφορετικής φιλοσοφίας βαπόρια, οπότε και η σύγκριση λίγο άκυρη. Μακάρι να μείνει και να κοσμεί για χρόνια τις θάλασσές μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JASON1234 Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Άμα είσαι χωρίς, καμπίνα υπάρχει χώρος να μείνεις σε εξωτερικό ντεκ,όπως στα ΛΙΣΣΟ και ΛΑΤΟ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artevelde Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Δεν υπάρχουν λόγια...[...]Μακάρι να μείνει και να κοσμεί για χρόνια τις θάλασσές μας. Φίλε George ακριβώς το ίδιο εύχομαι και εγώ γιατί η δις...Αριάδνη ήρθε να αποδείξει ότι μπορούμε ακόμα να κάνουμε θαύματα στην Ελλάδα (μετατρέποντας μια κούκλα σε "τοπ μόντελ" π.χ.) και επίσης ότι μπορούμε να έχουμε αξιόλογα πλοία ακόμα και αν αυτά είναι second hand και όχι νεότευκτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Επισκέφτηκα κι εγώ το βαπόρι και έμεινα άφωνος.Εκπληκτική διαρύθμιση χώρων,πολλά και υπερπολυτελή σαλόνια,πολλά σαλόνια με αεροπορικές στο ντεκ 8 ενώ τα αεροπορικά της διακεκριμένης γίνονται πραγματικά κρεβάτια. Το βαπόρι έχει αναρίθμητες τηλεοράσεις πλάσμα διακορπισμένες σε κάθε γωνιά του ξενοδοχειακού,μεγάλες άπλες στα σαλόνια,πολυτελείς δερμάτινοι καναπέδες και δερμάτινες πολυθρόνες που έχουν ως και ροδάκια και χειρολαβή για να τις μετακινεί ο επιβάτης εύκολα. Οι καμπίνες είναι κι αυτές εξαιρετικές κινούμενες στο ίδιο μοτιβο με αυτές του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Εχουν κι αυτές τηλεοράσεις πλάσμα. Υπάρχει μεγάλη μελέτη στο βαπόρι.Ως και τα σπιτάκια σκύλων βρίσκονται στο χώρο του πρυμνιου ρεμέτζου ώστε να μην χρειαστεί να περάσουν μέσα από τα σαλόνια.Επίσης Υπάρχει τραπέζι απομωνομένο κάπως με τσοχα για τους λάτρεις της τράπουλας. Στο σελφ σέρβις εξαιρετική ποικιλία φαγητών με 15 και παραπάνω εείδη φαγητών ενώ καρμπονάρα που ζήτησε κάποιος την ετοίμασαν επί τόπου και μπροστά στα μάτια του πελάτη. Το βαπόρι για μένα είναι σαφώς καλύτερο εσωτερικά από το Olympic champion και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα παραπάνω από αυτό πλην της ταχύτητάς του που και πάλι ο συνολικός χρόνος ταξιδιού διαφέρει κατά 40 λεπτά αλλά με αυτές τις συνθηκες διαβίωσης στο βαπόρι ελάχιστοι βλέπω να κόπτονται να βγουν άρον άρον από το βαπόρι. Και κάτι τελευταίο.Μέχρι τώρα στο σέρβις του επιβάτη στο πλοίο θεωρούσα την superfast μακράν την καλύτερη εταιρία.Στο ΑΡΙΑΔΝΗ η Ελλένικ μπορώ να πω ότι εφτασε αυτά τα στανταρτς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Σαν πλοίο όπως ακούω είναι άριστο! Πρέπει να είναι πολύ ευχάριστη εμπειρία το ταξίδι του, και θα το επιδιώξω άσχετα από το αν θέλω να πάω στην Κρήτη. Καλό είναι να στηριχθεί από τους Χανιώτες και να "κερδιθεί το στοιχημα" γιατί την επιτυχία του Αριάδνη εγώ την βλέπω σαν κριτήριο για νέες επενδύσεις.. Καί όχι καταστροφικές κινήσεις τύπου προσωρινής δρομολόγησης του Τσάμπιον (εκτός αν μείνει οριστικά που μου φαίνεται δύσκολο) ή της ΝΕΛ με "ολοκληρωτικό πόλεμο" χωρίς νέα πλοία αλλά με δικαστήρια.. Το ΑΡΙΑΔΝΗ ήταν μέγιστη κίνηση από την HSW και μακάρι να κάνει αντίστοιχες στό μέλλον. Επίσης αυτή η (στην ουσία) εκ νέου κατασκευή των εσωτερικών χώρων το κάνει να στέκεται με αξιώσεις δίπλα σε νεότευκτα πλοία και πιστεύω ότι το Έλυρος δύσκολα θα το πλησιάσει. Μακάρι να βλέπαμε μια μέρα και το Ocean Traler με ανάλογη μετασκευή αλλά δεν το βλέπω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramnh Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Δεν μπορώ να καταλάβω αγαπητέ stratos γιατί τόση προκατάλυψη με την ΑΝΕΚ και το Ελυρος. Το πλοίο είναι σχεδόν ίδιο απο άποψη διαστάσεων και επιπλέον νεότερο. (1998 αντί 1996). Οπως έχομε δεί το Ελυρος έχει πολύ λίγα καταστρώματα και έτσι αναγκαστικά η μετασκευή του θα είναι ολοκληρωτική. Πώς συμπεραίνεις οτι δύσκολα θα πλησιάσει το Αριάδνη αφου λόγω ανταγωνισμού πρέπει να γίνει τέλειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Φίλε ramnh πιθανότατα το λέει αυτό ο Stratos, κοιτώντας τις τελευταίες δυο μετασκευές των πλοίων της ΑΝΕΚ, δηλαδή Σοφοκλή Β και Λευκά Όρη. Που ήταν κάπως δύσκολη περίοδο για την εταιρεία. Αλλά τώρα που υπάρχει αρκετό μετρητό μετά την αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου, πιστεύω ότι θα δαπανήσει αρκετά χρήματα για να αποτέλεσμα αντάξιο εάν όχι καλύτερο από την ανταγωνίστρια εταιρεία στη γραμμή των Χανίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Κάμια προκατάληψη φίλε μου με την ΑΝΕΚ.. Εγώ είμουνα που κάποτε "'οργωνα" τα Κύδων-Κάντια-Ρέθυμνο χωρίς καμιά "άνεση" και τεχνολογία σε αυτά τα πλοία και όταν η έννοια καραβολάτρης"κλπ. ήταν στην σφαίρα της φαντασίας.. Όμως αξίζαν τα Χανιά το καλοκαίρι τα Λισσός/Πρέβελη? Αυτό που "καυτηριάζω" είναι η πολιτική της οπισθοδρόμησης των τελευταίων ετών στην εταιρία και όσον αφορά το Έλυρος την συντηρητική φιλοσοφία των μετασκευών, κυρίως εξωτερικά.. Έχω παραδείγματα, νομίζω όμως ότι εδω μιλάμε για το Αριάδνη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now