speedrunner Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Σίγουρα κάτι θα πάει στην Παροναξία γιατί στο σύστημα δεν έχουν αλλάξει ακόμη τα δρομολόγια και πουλάει κανονικά το HS4 για Πάρο και Νάξο ενώ έχει κλείσει το σύστημα για Κουφονήσι και Αμοργό!!!!! Πιθανό το πλοίο που θα μπει δεν το έχει κλείσει ακόμη η HSW και για να μην χάσει τα εισιτήρια αφήνει τα πλοία προς το παρόν ως έχουν!!!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Η Ιός Σαντορίνη δουλεύει μόνο πρωί στα ταχύπλοα από το Πειραιά και για αυτό δεν νομίζω να το πειράξουν το δρομολόγιο το συγκεκριμένο. Τώρα να κάνει απογευματινό δρομολόγιο το Highspeed 6 για Παρο Νάξο δεν είναι λύση γιατί στην απογευματινή ζώνη θα υπάρχει το Blue Star Patmos και το Seaspeed Jet, ενώ το κενό υπάρχει στη πρωινή που θα είναι μόνο το Blue Star Delos
HIGHSPEED 6 Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Οποτε η hsw θα αφήσει Ιούλιο\αυγουστο την Παροναξία απο πλευράς Highspeed?ή παιζει να ναυλώσει / αγοράσει κτ άλλο ;;
AQUA JEWEL Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 (edited) Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει ορφανή τη γραμμή. Κάτι άλλο θα σκεφτεί. Βέβαια, μην ξεχνάμε και την πιθανή επιστροφή του Νήσος Χίος που αναφέρθηκε στο θέμα του πλοίου. Edited April 18, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted April 18, 2015 Author Posted April 18, 2015 και του ιθακη ειναι πιθανη και του πλατυτερα. μην τα αποκλειτε και αυτα
hsw Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 (edited) Άμα πάντως έχουν σκοπό να ναυλώσουν/αγοράσουν άλλο πλοίο για Πάρο-Νάξο δε βγάζει νόημα το ότι βγάλανε το Κουφονήσι και την Αμοργό από το σύστημα γιατί θα μπορούσαν απλά να κρατήσουν τη γραμμή όπως ήταν. Λογικά η Παροναξία θα μπει στα δρομολόγια άλλου πλοίου το οποίο δε θα προλάβαινε να πηγαίνει και Κουφονήσι-Αμοργό. Edited April 18, 2015 by hsw
gpap2006 Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Σχετικά με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ υπάρχει περίπτωση ο Παναγιωτάκης να σκέφτεται να χτυπήσει ενδοκυκλαδική τώρα που η ΝΕΛ αποσυντίθεται?
polmyt Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Είναι τεραστιο το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ για ενδοκυκλαδυτικα.Αν δει καποιος τι κινηση εχουν το ΑΡΤΕΜΙΣ και το AQUA SPIRIT θα καταλαβει για ποιο λογο είναι αυσυμφορο κατι τετοιο.Αν σε κάθε λιμανι,ακομα και στα μεγαλα νησια κατεβαινουν 10-15 ανθρωποι είναι θεμα. Το καλοκαιρι σιγουρα η κινηση είναι μεγαλυτερη αλλα και παλι δεν είναι τοσο μεγαλη που να δικαιολογει πλοιο στο μέγεθος του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ
Molmed Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 (edited) Μήπως στοχεύουν στη δρομολόγηση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π σε ενδοκυκλαδικά, κα όχι του νεοαποκτηθέντος πλοίου? Edited April 20, 2015 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted April 20, 2015 Author Posted April 20, 2015 για το αικατερινη το φθινοπωρο κυκλοφορουσε οτι παει για τον γουτο, ενω προσφατα ανακινηθηκαν σεναρια δυτικων κυκλαδων και κυθηρων. κατα τη γνωμη μου και το αικατερινη ειναι μεγαλο για ενδοκυκλαδικα
speedrunner Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Ρε παιδιά αυτά τα πλοία είναι πολύ μεγάλα για τα ενδοκυκλαδικα, ας φουντάρει η ΝΕΛ να ησυχάσουμε και υπάρχουν καράβια για να καλύψουν τα κενά... ασε που αν είναι να πάρει μια γραμμή της ΝΕΛ πιο λογικό είναι η γραμμή του Ταξιάρχη!!!!!
KARAVI Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Εγω θα ήθελα το Αικατερίνη Π στης δυτικές που ειναι πλοίο και ταχύτητα εχει και να υπάρχει και μια δεύτερη εταιρεία, γιατί τα μονοπώλια δεν ειναι καλά. Τωρα με το ενδοκυκλαδικα ας προχωρήσουν πια στην αφαίρεση της ΝΕΛ και νομίζω οτι υπάρχουν πολλές καλές περιπτώσεις να εκδηλώσουν ενδιαφέρον.
valencay Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Το πρόγραμμα λέει ότι και τα τρία πλοία θα είναι Ραφηνα. Δύο το πρωί,μάλλον με λίγο διαφορετικόυς προορισμόυς, και ένα μόνιμο το απόγευμα. Αργότερα, και ανάλογα με τις συνθήκες που θα διαμορφωθούν στις γραμμές, ίσως υπάρξουν αλλαγές Πάντως το καλοκαίρι και τα τρία θα δουλέψουν από Ραφήνα
Petros P Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 Γιατί μ φαίνεται πως με την έλευση του Νήσος Ρόδος στο Αιγαίο ειναι σαν να παραδίδουν πνεύμα λιγο οι Ελληνικές εταιρείες στην Αδριατική;; Λανθασμένηκαι υπερβολική μαλλον η εντύπωση μου ε;
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 (edited) Και ομως η εντύπωσή σου δεν είναι καθόλου λάθος ! Edited April 22, 2015 by proud_ionian quote
redhellgr Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 Με βάση την πιθανή πώληση του Blue Star I , και ΑΝ αυτή επαληθευθεί, ποιος ο πιθανότερος αντικαταστάτης? Κρήτη ΙΙ όπως παλιά *(με επέκταση της κοινοπραξίας "όπου λάχει" ) , επέκταση του Blue Star Patmos (10/5 σταμάταγε και ξεκίναγε το BS1) , κάτι άλλο και αν ναι ποιο? Να δω κάνα κόκκινο στη Χίο και τι στον κόσμο...
express skiathos Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 Εγώ πιστεύω ό,τι θα βγάλουν το καλοκαίρι ως έχουν τα πλάνα και μετά θα γίνει ό,τι είναι να γίνει.
ithermos Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 Με βάση την πιθανή πώληση του Blue Star I , και ΑΝ αυτή επαληθευθεί, ποιος ο πιθανότερος αντικαταστάτης? Κρήτη ΙΙ όπως παλιά *(με επέκταση της κοινοπραξίας "όπου λάχει" ) , επέκταση του Blue Star Patmos (10/5 σταμάταγε και ξεκίναγε το BS1) , κάτι άλλο και αν ναι ποιο? Να δω κάνα κόκκινο στη Χίο και τι στον κόσμο... Μήπως αυτό ήταν το πλάνο της εταιρείας από τότε που παραγγέλθηκαν τα Patmos&Delos; Δεν νομίζω πως έχουν σκοπό να κάθετε το Δήλος 8 μήνες το χρόνο.
.voyager Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 ψίθυροι για "ταχύπλοο" ενδιαφέρον για την γραμμή... Αλκυόνη;
wysiwid Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Χαλασε η δουλεια στη Βενεζουελα για το 2 και 3. Για το 2 μαλιστα ειχε πεσει και προκαταβολη που δε νομιζω να επιστραφει. Δεν το φερνει μιας και χαλασε η δουλεια Θεσσαλονικη - Σποραδες - Κυμη ( να εξυπηρετησει και τα νησια μας και την Ευβοια με απευθειας γρηγορη συνδεση ? )
proud_ionian Posted May 16, 2015 Author Posted May 16, 2015 περσυ στο ιονιο ειχαμε το... saga αν ο 11880 θα αγορασει ή θα ναυλωσει το επτανησος (το θελω δεν μου το δινουν, στο δινουμε εσυ δεν το παιρνεις κλπ). φετος η φημολογια που εχει ξεκινησει απο πριν το πασχα ειναι διττη. θα μπει ο 11880 στην κοινοπραξια ή θα... γινει ο ιδιος κοινοπραξια εξαγοραζοντας τον εναν ανταγωνιστη (σταρ); μπορει να υπαρχει... συνωστισμος πλοιων στην κυλληνη, αλλα μετα το τελος της σαιζον, πιθανοτατα θα υπαρξουν ανακαταταξεις επι τη βασει των επιδοσεων του φετεινου καλοκαιριου. το 2016 σιγουρα θα ειναι τελειως διαφορετικο απο το 2015
Panagia Ekatontapiliani Posted May 16, 2015 Posted May 16, 2015 Πάντως όσο το πλοίο ήταν στο Ν.Μ. Δραπετσώνας για επισκευή φαίνεται να επιθεωρήθηκε από υποψηφιο ενδιαφερομενο αγοραστη!! Και μαλλον ενδιαφερομενος κανει ερευνα για να κανει καποιες σημαντικες αλλαγες στο πλοιο εαν ευδοκιμισει το ενδιαφερον!!
giorgos_249 Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 (edited) Υπαρχει καμια περπιτωση το Rigel II να δρομολογηθει στο Αιγαίο;; ( Δεν τα λεω εγω , "αποκρυπτογραφηση" προσπαθω να κανω απο τις <<φημες>> που γραφουν αλλοι .... http://www.ellinikiaktoploia.net/ke-to-pechnidi-kala-krati/ ) Edited May 25, 2015 by proud_ionian move
Cruise Europa Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι σήμερα τελευταία μέρα φόρτωσης του Ν.Ρόδος, στο λιμάνι της Κορίνθου βρίσκονται εκπρόσωποι της οικογένειας Τζανετάτου και παρακολουθούν την κίνηση!! Μην πάει το μυαλό κανενός ότι θα δρομολογήσει κάποιο καράβι της στη γραμμή-δεν υπάρχει περίπτωση-αλλά για να είναι εδώ, μήπως ακούσουμε την Hellenic να "χτυπάει" κάνα καράβι της.........
pathfinder Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Για να βρίσκονται ΕΚΕΙ μάλλον θα υπάρχει κάποιο -έστω θεωρητικό- ενδιαφέρον για την Κόρινθο. Εκτός αν η ηγεσία της HSW είναι εκεί οπότε θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε ότι πιθανόν να υπάρχει κάποια συζήτηση σε εξέλιξη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now