Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Proud, δεν πιστεύω πως το Ιόνιο υπερκαλύπτεται. Κάθε εταιρεία θα έχει από ένα μόνο πλοίο, εκτός της Κεφαλόνιαν με το Ζάκύνθος ... Και εντάξει, πες πως ο χειμώνας περνάει έτσι. Το Πάσχα τι γίνεται; Το καλοκαίρι; Μείον δύο πλοία (ένα από αυτά μεγάλο) και αυξημένα δρομολόγια σε σύγκριση με το χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο πλοίο γράφεται στα πλαγιά το ZanteFerries(.com??)

 

Ωραίο το zanteferries.gr αλλά μήπως να το κοιτούσαν και λίγο το site που έχει να ανανεωθεί πάνω απο 2 χρόνια!!!!!

 

Υ.Γ. Να φανταστώ ότι και τα άλλα δύο πλοία τις εταιρίας θα βαφτούν το ίδιο!!!!!

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Σολωμός θα αντικαταστήσει τον Κοραή!!!! Περίπου μετά το Πάσχα αναμένεται αυτό!!!

 

 

 

στο ιονιο θεωρουν δεδομενο οτι ο σολωμος θα ειναι απο το πασχα και μετα συνεχως στις δυτικες.

 

 

Ο καιρός περνάει και ο Σολωμός εξακολουθεί και δουλεύει, ο Κάλβος ειναι ακόμα στο Πειραιά κατι μου λεει οτι η Δυτικές φέτος θα εχουν ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ και Κάλβο !!!

 

 

 

 

οσο για την ΑΝΜΕΖ, να θυμησω οτι η εταιρεια εγινε ισοτιμος παικτης στη συγκοινωνια της Ζακυνθου και την αποδεχθηκαν οι ως τοτε ανταγωνιστες μετα την αγορα του Σολωμου (ο ενας απο αυτους εφερε και το ετεροθαλες αδερφακι του ;) ). 

το πλοιο ειναι ταυτισμενο με τη γραμμη της ζακυνθου και η ΑΝΜΕΖ χωρις αυτον θα βρεθει στο περιθωριο. εκτος και αν πιστευει κανεις οτι θα τα βγαλει περα με τον καλβο ή οτι τετοιες εποχες θα φτιαξει τον ελυτη.

 

περα απο αυτο η εταιρεια οπως ειπα και παραπανω εχει ζακυνθινους μετοχους, που οι περισσοτεροι την πονανε και διοικειται απο ζακυνθινους και μονο. αν υπαρξει ανυπερβλητη αναγκη πρεπει πρωτα να απευθυνθει σε αυτους και στη συνεχεια σε ζακυνθινους μη μετοχους της (πχ το 50% των φορτηγατζηδων δεν ειναι μετοχοι). υπαρχει παρα πολυς κοσμος στο νησι που δεν θα ηθελε μονοπωλειο μιας ζακυνθινης εταιρειας ή μιας κοινοπραξιας μονο ιδιωτων πλοιοκτητων.

 

πιστευω οτι στο Δ.Σ στην ακρη του μυαλου τους, θα εχουν και αυτην την εναλλακτικη

 

δεν ξερω τι θα κανουν τελικα και αν θα κατεβει τελικα ο σολωμος δυτικες (θα δουμε στο ΣΑΣ της 12/5), αλλα εξακολουθω να πιστευω οτι δεν πρεπει ο σολωμος να φυγει απο το ιονιο, αν θελει η ΑΝΜΕΖ να παραμεινει ισχυρη στην εδρα της και δεν θελει να καταντησει μια εταιρεια που δουλευει μονο για την αγονη και την επιδοτηση, οπως πολλες αλλες λιγο πριν εξαφανιστουν.

 

μπορει να υπαρχει... συνωστισμος πλοιων στην κυλληνη, αλλα μετα το τελος της σαιζον, πιθανοτατα θα υπαρξουν ανακαταταξεις επι τη βασει των επιδοσεων του φετεινου καλοκαιριου.

με τον καλβο μονο του στην κυλληνη, θα ειναι σαν να πηγαινεις για πρωταθλημα και να ξεκινας με -6 βαθμους

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η λογικη συμπιπτει με την αποψη σου!! Να μεινουν τα δυο μεγαλα απο τη κοινοπραξια (Σολωμος και Ionian Star) και το Καλβος το καλοκαιρι να ερθει στις Δυτικες Κυκλαδες και το χειμωνα να πηγαινει στη Κυλληνη για τις ακινησιες των μεγαλων, εαν θελουν να εχουν καποια πιθανοτητα να κρατηθουν στις γραμμες τους εναντι των ανταγωνιστων τους

Link to comment
Share on other sites

Ποιών ανταγωνιστών τους; Στο Ιόνιο; Την Κεφαλόνιαν; Αυτή, όπως μας ήρθε, μπορεί κάλιστα και να μας αφήσει ...

 

Επειδή γίνεται συνεχώς αναφορά σε επικείμενη δρομολόγηση του Κάλβος στο Αιγαίο, να ρωτήσω, εάν πολύ απλά το πλοίο κάνει για τις Κυκλάδες. Εάν θυμάμαι καλά, ο Κοράης έχεις καμπίνες, περισσότερους κοινόχρηστους χώρους και γενικά είναι ... περισσότερο πλοίο. Ο Κάλβος είναι ... μια σταλιά :lol: Πού θα πάει και τι θα κάνει εκεί;

Link to comment
Share on other sites

στο φιορο αναφερομαι περισσοτερο που τους παιζει εντος εδρας και εχει μονο του τη μιση κινηση της ζακυνθου.

 

ο καλβος ειναι αυτος που ειναι, αλλα για επικουρικο ρολο για δυο μηνες ειναι προτιμοτερο να παει αυτος, παρα να φυγει ο σολωμος

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, έλεγα και εγώ ;)

Σίγουρα καλύτερα να πάει ο Κάλβος.

Και να προσθέσω και ένα δεύτερο σκέλος στην ερώτησή μου: Ο Κοραής, κάνει για τα νησιά μας ή .. παραείναι;

Link to comment
Share on other sites

η δρομολογηση τελικα του καλβου και οχι του σολωμου στις δυτικες και μαλλιστα με τις ισχυουσες διαταξεις που επιτρεπουν σε εταιρεια με συνεχη παρουσια ολο το χρονο σε μια γραμμη, να δρομολογει δευτερο πλοιο για τουλαχιστον δυο μηνες το καλοκαιρι, με κανει να πιστευω οτι ολη η ιστορια για ενδεχομενη δρομολογηση του σολωμου (αιτηματα, διαρροες φημων κλπ), εγινε για να αποτραπει οποιοσδηποτε με συμβατικο ενδεχομενως σκεφτοταν να κανει καμια τουρνε στις δυτικες και τωρα που δεν υπαρχει τετοιο θεμα, βγαινει ο καλβος απο το καπελο. ;)

 

ετσι και η δυτικες διασφαλιζονται και η θεση της εταιρειας στο ιονιο και κυριως στο ζαντε, δεν εξασθενει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Στο εκδοτήριο του Αδαμάντιος Κοραής στο λιμάνι έχουν αφαιρεθεί τα λογότυπα της κοινοπραξίας των Δυτικών Κυκλάδων και θα πρέπει να αναμένουμε να ξανά μπουν μόνο της Zante Ferries

Πλέον μπήκε η ταμπέλα με τη φίρμα της εταιρείας που περιλαμβάνει όλα τα πλοία του στόλου της. Βέβαια στο εκδοτήριο έχουν σβηστεί οι προορισμοί των πλοίων της στις Δυτικές Κυκλάδες (στην πορτοκαλί επιφάνεια) σε σχέση με παλιότερα.

post-1850-0-62997000-1438339878_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τελικά, τα δύο πρώτα δρομολόγια της κοινοπραξίας δεν έγιναν λόγω της επικείμενης απεργίας. Το τρίτο έγινε. Όλα ήταν προγραμματισμένα με το Σολωμό. Τα Φιορ, Κεφαλονιά και Ζάκυνθος ταξιδέψανε κανονικά. Οπότε το πρόβλημα το είχε η ΑΝΜΕΖ.

 

σε ποια μερα αναφερεσαι; σημερα ή στην προηγουμενη απεργια;

αν μιλας για σημερα είχε και ο κοραης θεμα

ΥΓ: μαλλον απο την απεργια του ΝΑΤ ειχε θεμα η εταιρεια και οχι απο προβλημα της εταιρειας με το ΝΑΤ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Το πως μια εταιρεία κερδίζει την εμπιστοσύνη και ευγνωμοσύνη των επιβατών της, το απέδειξε λίγο αργότερα η ΑΝΜΕΖ. Κατόπιν τηλεφωνήματος στην εταιρεία, καθυστέρησαν τον απόπλου για 7 λεπτά, για να προλάβουμε εμείς και άλλα δύο αυτοκίνητα που ταξίδευαν για την Κεφαλλονιά. Όποιος είναι νησιώτης, ξέρει τι πάει να πει να χάνεις το πλοίο για μερικά λεπτά (χωρίς ευθύνη σου) και να αναγκάζεσαι να διανυκτερεύσεις στην απέναντι στεριά. Αυτά τα 7 λεπτά, δεν ενόχλησαν απολύτως κανέναν. Ούτε την ΑΝΜΕΖ, ούτε τους υπόλοιπους επιβάτες που νησιώτες ως επι το πλείστον ξέρανε πως μπορούν και αυτοί να βρεθούν κάποτε στη θέση μας. Απεναντίας, η εταιρεία κέρδισε το σεβασμό και την ευγνωμοσύνη 9 επιβατών, πράγμα που θεωρώ πολύ σημαντικό την εποχή μας. Έτσι και αλλιώς, στον Πόρο φτάσαμε ακριβώς στην ώρα μας, οπότε τέλος καλά όλα καλά.

 

Αποδείχθηκε, πως με λίγη καλή θέληση κερδίζεις επιβάτες ενώ με την αδιαφορία τους διώχνεις.

η εταιρεια εχει ακομη αρκετα καλα στοιχεια απο το παρελθον, οσον αφορα τη συμπεριφορα προς τους νησιωτες και τους τακτικους επιβατες και εχει αποδειξει οτι παρα τις προσπαθειες ειναι σκληρη για να πεθανει.

εχει πολλους φιλους και ισχυρα ερεισματα στη ζακυνθο, ακομη και τωρα που δεν ειναι στα καλυτερα της.

 

εχουν γινει βεβαια και αρκετα λαθη.

 

ενα ειναι η εμπλοκη στο αιγαιο με λανθασμενη και πολυδαπανη επιλογη πλοιου. δεν λεω καλα εκανε και σκεφτηκε η εταρεια να ανοιχθει και σε αλλες γραμμες, αλλα τους φουσκωσαν τα μυαλα οτι μπορουν να κοντραρουν την blue star στην παροναξια, απο οπου εφυγαν νυχτα και η εταιρεια θα ειχε δει ασχημες μερες απο το 2009, αν δεν ειχε τις ακρες να βολευτει στις δυτικες. ισως αν ειχε παει σε καμια αλλη περιφερειακη γραμμη (πχ σποραδες. καλυτερη ειναι η ΑΝΕΣ? ) να ειχε καλυτερα αποτελεσματα (χωρια που θα αρκουσε και μια πιο οικονομικη λυση για τις δυναμεις της).

 

αλλο λαθος ειναι οτι ξεχασε πως ξεκινησε (μια εταιρεια που εσπασε το μονοπωλειο, εδωσε διεξοδο και αλλαξε σελιδα στις μεταφορες της ζακυνθου, ειδικα με το σολωμο). τα χρονια της παντοδυναμιας της ionian ferries συμπεριφερθηκε σαν μονοπωλειο (μαζι με την αλλη εταιρεια του νησιου). δεν θυμαμαι να ακουστηκε τπτ για τους νησιωτες (οπως πχ προσφορες τους χειμερινους μηνες κλπ).

 

ισως αν αντι να ειχε υπεδανεισθει η εταιριεα για να βγει ο κοραης, ειχε προτιμηθει ενα οικονομικοτερο πλοιο για γραμμη της β'εθνικης και παραλληλα ειχε γινει και μια αισθητικη βελιτωση του σολωμου εσωτερικα, να μην ηταν τοσο στριμωγμενα τα πραγματα.

 

ειναι ωρα αποφασεων παντως.

 

στις δυτικες εχει τους δημαρχους απεναντι και στο ιονιο λειτουργει σαν δεκανικι της levante (οταν δεν θα τους εχει πια αναγκη, θα τους σουταρει να ειστε σιγουροι)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύεις, πως θεωρητικά υπάρχουν υποψήφιοι αγοραστές για τον Κάλβο ή τον Κοράη, ώστε να μπουν λεφτά στην εταιρεία, να ξεπεράσει τα όποια οικονομικά προβλήματα έχει και να επικεντρωθεί με τα εναπομείνοντα δύο πλοία της στο Ιόνιο;

 

Η ΑΝΜΕΖ κατά την ταπεινή μου γνώμη, θα πρέπει να αρχίσει να σκέφτεται σοβαρά και ένα σχέδιο Β, σε περίπτωση που η κοινοπραξία διαλυθεί για τον έναν ή άλλον λόγο!

Έχει σωστές βάσεις, που δεν τις αξιοποιεί όμως. Τα ερείσματα που γράφεις στη Ζάκυνθο, γενικά καλά πλοία, ένα πιο παραδοσιακό πρόσωπο. Αντί όμως να αυτοπροβληθεί και να τη μάθει ο κόσμος, παίζει εδώ και χρόνια το βοηθό, πρώτα του Τυρογαλά και τώρα της Λεβάντε.

Link to comment
Share on other sites

 

στις δυτικες εχει τους δημαρχους απεναντι

 

Πές για το Κάλβο οκ,αλλα για το Κοραής γιατι?? Μια χαρά δεν έχει φερθει εδω και τόσο καιρο που την εξυπηρετεί?

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι ειναι αξιοπιστο, τιμιο, καθαρο, εχει καλο και φιλοτιμο πληρωμα, αλλα ΔΕΝ ειναι και το ιδανικοτερο για τη γραμμη. Ενα μεγαλυτερο και γρηγοροτερο θα ηταν οκ. Δε ζητησε κανεις 200 μετρα και 28 κομβους αλλα 110-120 μετρα και 18-19 κομβοι δε θα χαλαγαν κανεναν. Ολοι οι κατοικοι στις Δυτικες σεβονται τον Κοραη, αλλα δεν πετανε και απο τη χαρα τους που ειναι η μοναδικη επιλογη τους. Επισης δε μπορει το καλοκαιρι το ταχυπλοο να σου εχει προσφορα 40 ευρω το εισιτηριο και καταχειμωνο με το πετρελαιο στον πατο να θελει ο Κοραης 36-39!!! 

Για τον Καλβο απλα ασχολιαστο. Μακραν απο τις πιο αστοχες δρομολογησεις στις Κυκλαδες γενικα οχι μονο στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ουτε ομως μπορει να μεινουν για πολυ 7 πλοια για τρια νησια οταν 4 θα ηταν αρκετα.

καποιοι δεν θα αντεξουν.

Αυτό δεν σημαίνει οτι σίγουρα η αμνεζ θα έχει το πρόβλημα... Δεν την έχουμε δει ανεξάρτητη αλλά το Σολωμός είναι πολύ πιο αξιόλογο σε ταχύτητα και χωριτικότητα απο το Ζάκυνθος π.χ.

Αν τελικά δημιουργηθούν 3 ανταγωνιστές ο καθένας θα διαφημήσει οτι έχει και η αμνεζ έχει ταχύτητα...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, το ατού της ΑΝΜΕΖ είναι ο Σολωμός.

Αυτό που δεν ξέρω είναι, κατά πόσον η ΑΝΜΕΖ έχει όμως την οικονομική άνεση να πορευτεί μόνη της, γιατί είναι σίγουρο, πως εάν χωρίσει η κοινοπραξία, η Λεβάντε θα κάνει ό,τι μπορεί για να αποκτήσει τη μερίδα του λέοντος στη Ζάκυνθο!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

 

23 hours ago, Ariadne said:

Πολύ σωστά Proud!

Εάν φύγει, την αποχαιρετάμε λίαν συντόμως για πάντα ...

Και αν απλά στείλει το μεγάλο Δυτικές, για να φέρει τα άλλα 2 στα νερά μας?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...