Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και στο Βαθύ δεν θα είχε πρόβλημα, ο νέος λιμένας του Μαλαγαρίου είναι ανοιχτός χωρίς περιορισμούς στην λιμενολεκάνη. Επηρεάζεται κατά βάση από Νοτιάδες που νοτιάδες όμως δεν κάνει από τέλη Μαίου μέχρι Οκτώβρη.

Όμως για το Κρητη 2 το πρόβλημα είναι η μηχανική κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Ταλαιπωρείται συχνά με βλάβες σε μονολίμανες γραμμές, αν πάει σε γραμμή με περισσότερα λιμάνια και κοπώσεις πιστεύω ότι δεν θα καταφέρει να ανταποκριθεί.

Γενικά για το πλοίο τα έχουμε ξαναπεί. Η που θα πρέπει να πέσουν σοβαρά χρήματα να γίνει ένα καλό συμμάζεμα, ή που αν δεν είναι πλέον απαραίτητο θα πρέπει να πωληθεί.

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
1 hour ago, pilot said:

Εχει κάνει στο παρελθόν δρομολόγια για Κάλυμνο-Κω-Ρόδο αν θυμάμαι καλά.  

Το Κρητη Ι είχε πάει Δωδεκάνησα τότε.

Edited by proud_ionian
long quote short
  • 3 weeks later...
Posted
25 minutes ago, olympic champion anek said:

Επ' ευκαιρίας το Τσάμπιον δεν φαίνεται στο σύστημα κρατήσεων για όλο τον Ιανουάριο. Μπορεί να λέει κάτι αυτό. Μπορεί και όχι. 

  Ακινησία κάνει ;) 

Με το να επαναλαμβάνει κάποιος έναν ευσεβή πόθο, δεν σημαίνει ότι θα πραγματοποιηθεί κιόλας ;) 

Posted

Δεξαμενή μπαίνει σε λίγες ημέρες θα δουμε τι θα γίνει . Πάντως ακούγεται για το κοκκίνισμα κατά τα κλασσικά «φίλος φίλου μ πε»

Posted (edited)

Υποθέσεις κάνω όπως όλοι.Εκτός αν γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο μέσα από την εταιρεία να μας διαφωτίσεις. Ευσεβής πόθος όπως και των περισσότερων συντοπιτών μου θα ήταν η ΑΝΕΚ να μην έφτανε σε αυτό το σημείο.

Edited by polmyt
quote
Posted

Ευσεβής πόθος (για πολλούς μας) είναι να κατέβαιναν τα φόσεν στα Χανιά. Προφανής εξέλιξη το κοκκίνισμα των φόσεν (κάποια στιγμή) και να μείνει η ΑΝΕΚ με τέσσερις μεσήλικες Ιάπωνες στην Κρήτη. Τον Μπένι τον βλέπω φευγάτο, όχι τώρα, αλλά σύντομα. 

Posted

Συμπεριλαμβάνετε και το Έλυρος στους "τέσσερις μεσήλικες Ιάπωνες"; Γιατί είναι μόλις δύο χρόνια γηραιότερο των fosen.

Posted
19 hours ago, olympic champion anek said:

Θεωρώ πως όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα καταλήξει η υπόθεση με τα Λευκά Όρη και ποιο θα αντικαταστήσει τον Βενιζέλο στα Χανιά μόνιμα. Επ' ευκαιρίας το Τσάμπιον δεν φαίνεται στο σύστημα κρατήσεων για όλο τον Ιανουάριο. Μπορεί να λέει κάτι αυτό. Μπορεί και όχι. 

Μα το πρόβλημα δεν ειναι για το καλοκαίρι που θέλει 3ο πλοιο στα Δωδεκάννησα;

  • 2 weeks later...
Posted

Αντι να μιλατε μεταξυ σας με γριφους ,μηπως να τα λεγατε λιιιγο πιο καθαρα;

Posted
20 minutes ago, lostromos said:

Ναι αλλά τώρα δεν υπάρχει πλοίο με αυτό το όνομα.

μηπως μπλεδισει το αστεριων???

Posted

Και να μπλεδισει δε νομίζω να το πουν Horizon. Μας τελειώσε αυτο το όνομα μετά το περιστατικό.

Posted

Και ξέρεις τώρα η πλάκα είναι ότι αυτοί που το είπαν και το άκουσες εννοούν το Natchan Rera 99.9/100!! 🤣 

Νομίζω (γενικό το σχόλιο, δεν είναι για κανέναν προσωπικό) έχει παραγίνει το κακό με τα "αδελφά", "κονταδελφα", "ξαδέλφια", θείους κουνιάδους κ ανηψιες λες κ είναι άνθρωποι...

Το sistership που λένε στα αγγλικά για λόγους διευκόλυνσης το έχουμε κάνει εδώ λέξη που επαναλαμβάνεται έτσι για ο,τιδηποτε μοιάζει, μπαίνεις πχ σε σελίδες στο fb να χαζέψεις καμια φωτογραφία η κάνα νέο κ μετανιώνεις γτ βλέπεις στα σχόλια να κάθονται να μαλώνουν 2-3-4 τύποι που νομίζουν τον εαυτό τους expert στα πλοία (διαφορετικοί κάθε φορά και για να τα λέμε κ όλα σχεδόν όλοι η 16 ετών η 40αρηδες αλλά "του βίου ναυαγοί" χωρίς δουλειά κλπ) αν το τάδε με το τάδε είναι αδελφά η όχι (συζητήσεις του τύπου "ναι αλλά έχει 10 μέτρα παραπάνω", "α όχι είναι κονταδελφα γιατί μοιάζει ο καθρέπτης και έχει εκεί και ένα παράθυρο" κλπ) και γελάς.... 

Ας το σταματήσουμε αυτό κάποια στιγμή... Όπως και την άλλη γελοιότητα ότι το τάδε βαπόρι είναι "αρσενικό" η "θηλυκό", έλεος.... Γνώμη μου σαν Γιώργος ότι δεν οδηγεί πουθενά....

Posted

Εγώ να κάνω μια ερώτηση ρε παιδιά; Που θα τα βάλει τόσα πλοία η Seajets; Πραγματικά έχει εκτοπίσει όλο τον ανταγωνισμό. Μέσα σε 3 χρόνια έχει αγοράσει το μοναδικό ταχύπλοο της AegeanSpeed Lines, Panhellenic Lines και τώρα το μοναδικό ταχύπλοο της Minoan. Η Fast και η Golden με ένα ταχύπλοο η κάθε μια δε νομίζω πως θεωρούνται σοβαρός ανταγωνισμός για την Seajets, αν και σε αυτές με τη στρατηγική που ακολουθεί η Seajets δε νομίζω πως θα μακροημερεύσουν τα ταχύπλοα τους. Και αυτό που μου κάνει τεράστια περιέργεια είναι πως πριν 10 χρόνια με 5 ταχύπλοα σαφώς κατώτερου του τότε ανταγωνισμού έχει φτάσει πλέον να είναι κυρίαρχη στο Αιγαίο. Αρκετοί έχουν αναφερθεί στο φόρουμ ότι η Seajets είναι γίγαντας με χάρτινα πόδια αλλά μόνο αυτό δε βλέπω να είναι... Θα ήταν υπέροχο να βλέπαμε την Attica ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία να την ανταγωνίζεται στο Αιγαίο με ταχύπλοα αλλά δυστυχώς δε το βλέπω να γίνεται. Μιας και πλέον έχει τόσα πλοία τουλάχιστον δύο θα μπορούσε να τα δρομολογήσει το χειμώνα στις Κυκλάδες για γρήγορες μετακινήσεις των κατοίκων των νησιών...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...