Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το Alexo σιγουρα επερνε στο βορρα που δουλευε!

Το αλλο ερωτημα που με βασανανιζει ειναι που θα τα βρει τα λεφτα γιατι μιλαμε για ενα ποσο κοντα στα 30μυρια!!!5 ο Πηγασος 10 ο Διαγορας κ κανα 15 το Horizon.. αλλα να παρεις το Horizon γιατι πιστευεις οτι θα ανοιξει η Κυπρος ειναι κορωνα γραμματα για αν δεν γινει τιβθα το κανεις;!;!;;!

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
10 minutes ago, margaritis24 said:

Το Alexo σιγουρα επερνε στο βορρα που δουλευε!

Δεν ειναι διαφορετικοί οι κανονισμοί εδώ και εκεί, η ΕΕ έχει κοινές ελάχιστες απαιτήσεις, ΦΓ/ΟΓ δούλευε εκτός αν αναφέρεσαι σε πολυυυ παλιές εποχές....

Επιβάτες παίρνουν και τα roro της DFDS, μπορείς να πας με το begonia seaways από τη Γάνδη στο Goteborg ή με το suecia seaways από το Rotterdam στην Αγγλία. Ως 12 επιβάτες όμως, εφόσον δεν έχουν 12 οδηγούς εν πλω, και πληρώνοντας κανα 150+ ευρώ όλο το ταξίδι.... 

Edited by giorgos_249
Posted

Καλά, αν κρίνουμε το πόσο αγόρασε η Celestyal το Romantica, παίζει ο Μάριος να αγόρασε τα 3 κρουαζιερόπλοια με λιγότερα από 30μυρια.

Ωστοσο για το Blue Horizon που ειπωθηκε οτι κουμπωσε στο Ηράκλειο, μην ξεχνατε ότι απο περυσι επιλεγεται συστηματικα το Ροδος για τη γραμμη του Ηρακλειου, οπότε ενδεχομενως να βρηκαν τι θα αντικαταστήσει τον ορίζοντα. 

ΥΓ: για το τυπικο κομματι και μονο , τα φορτηγα πλοια δεν παιρνουν απαραίτητα έως 12 οδηγους, αλλα μπορουν να μεταφερουν εως 12 επιβατες (στα ρορο απλα αυτοι οι επιβατες συνηθως ειναι οδηγοι.)

Posted

Στην συγκεκριμένη γραμμή πάντως ακούστηκε οτι μελετάει να μπεί κι άλλη εταιρεία..... αγαπημένη του φίλου MILTIADIS😄

Posted
1 hour ago, enas chiotis said:

Αν επιλεγεί για Κύπρο έχει καλώς, αλλιώς Τρίτη - Πέμπτη -Κυριακή για Χίο -Μυτιλήνη.

Μηλο σαντορινη ηρακλειο που εχει κ δικους του πρακορες που τον δουλευουν καλα

Posted

Γιατι τους ξεχωρίζεις?Ουσιαστικά και του Ηλιόπουλου η Celestyal τα τρέχει αυτη τη στιγμή...δηλαδή η Optimum

Posted (edited)

Πάντως όλα αυτά τα κρουαζιερόπλοια που έχουν έρθει είναι πολύ δύσκολο να δουλέψουν ικανοποιητικά από τη νέα σαιζόν.Κάποια θεωρώ πως θα παραμείνουν παροπλισμένα ελειψη ικανοποιητικής κίνησης.Η νέα τουριστική σαιζόν σίγουρα δεν θα όπως αυτή του 2019,η ζημιά έχει ήδη γίνει.

Οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου δεν τα πουλάνε μόνο επειδή έχουν χρέη και δάνεια.Τα πουλάνε επειδή θα δυσκολευτουν πολυ να τα γεμίσουν με κόσμο από εδώ και πέρα.Την ίδια στιγμή ο ήδη μεγάλος σε χωρητικοτητα στόλος τους, μεγενθύνεται με νέες ναυπηγήσεις.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Ακούστηκε τελευταία οτι ''αγαπημένο'' RORO με καταπέλτη που στρώνει εύκολα😆😄 έχει βγεί ζεστά πρός πώληση!!!! 

Posted (edited)

Του  εσωτερικού ή του εξωτερικού? Γιατι εγω μυρίζομαι ενα του εξωτερικού να μας έρχεται

Edited by Petros P
Posted

Ελληνικό είναι αυτό που δεν στρώνει ο καταπέλτης. Μετά από τόσο χρήμα και με την ηλικία του, για τρελούς ψάχνουν;

Posted
1 hour ago, proud_ionian said:

ειναι αυτο που εχει μια ελια σε αποκρυφο σημειο;

Μήπως είναι αυτό με τα δύο φτερά στο προπελακι; 🤪

Posted
17 hours ago, Petros P said:

Στην Πάτρα θα το βρεί,τα σινιάλα θα ειναι διαφορετικά λογικά

Super fast εννοείτε;

Ή άλλη εταιρια εννοείτε;

Posted
23 minutes ago, proud_ionian said:

διαβαζετε shipfriends ;) :) 

 

Το φανταστηκα για που παει. Σαφώς και διαβάζουμε shipfriends. Εννοούσα ότι θα γίνει κάποιου είδους αντικατάσταση του XI με το Spirit ώστε να πάρει και μια ανάσα ζωής η ΑΝΕΚ.

Posted

Λέτε να δουμε το Χίος να κάνει γραμμή συρο Τήνο Μυκονο Σαντορίνη όπως έκανε το δήλος στη καραντίνα της άνοιξης? Και δεσιμο του ενός μικρου μπλε? 

  • 3 weeks later...
Posted
3 hours ago, Orestis said:

Με αφορμή την αποχώρηση του Κνωσός Παλάς 20 ακριβώς χρόνια από την δρομολόγησή του, συνειδητοποίησα πως το 2000 ήταν μια πραγματικά  μαγική χρονιά για την ελληνική ακτοπλοΐα με 10 (αν δεν ξεχνάω κάποιο) νεότευκτα πλοία: Κνωσός Παλάς, Blue Star 1 & 2, Blue Star Ithaki, Highspeed 2-3-4, Hellenic Spirit, Olympic Champion και Αίολος Κεντέρης.

Και από αυτά, ούτε τα μισά δεν δραστηριοποιούνται σήμερα στην χώρα μας. Δυστυχώς φανήκαμε ανίκανοι να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία (γέμισε ο τόπος νεότευκτα) προς ανανέωση του στόλου εξού και ακόμα και τώρα η Ελλάδα είναι "μάντρα γωνία" προς αγορά μεταχειρισμένων πλοίων. 

Posted

Δεν πιστεύω ότι φτάει μόνο αυτό.Το άλμα ήταν τεράστιο.Δε μπορεί να έχεις τη μία μέρα το Καζαντζάκης και την επόμενη το Κνωσσός Παλάς.Η μετάβαση έπρεπε να ήταν ομαλή.Με πλοία σύγχρονα μεν αλλα με διαστάσεις γύρω στα 170 μέτρα και ταχύτητες γύρω στους 22 κόμβους.Φωτογραφίζω το Αρετούσα το ξέρω αλλά πιστεύω μερικά τέτοια πλοία θα ήταν η πιο ορθολογική επένδυση.Όχι τα 10 νεότευκτα που να μην ξέρεις τι να τα κάνεις.

Και δεν αναφέρομαι μόνο για τις Μινωικές,τρανταχτό παράδειγμα η Superfast.Με 12 ναυπηγήσεις που ήταν περιττές και αποδείχτηκαν σε βάθος χρόνου μία μπίζνα.Μια μπίζνα που σε βάθος χρόνου καθόρισε πιστεύω αρνητικά την εξέλιξη της ελληνικής ακτοπλοίας.Με το να τρέχουν όλοι για νεότευκτα,από τις Μινωικές και το Στρίντζη,μέχρι τη ΝΕΛ.

Posted

Το να ναυπηγησεις πλοιο 170 μετρων και 22 κομβων στο Ηρακλειο τη μετα 2000 εποχη θα ηταν σα να κατεβαζες τα παντελονια σου γιατι και θα το χρυσοπληρωνες,ως καινουριο,και θα ησουν πολυ πισω απο τον εν δυναμει ανταγωνιστη σου(superfast).

Mια χαρα ηταν κ ειναι τα παλατια στο Ηρακλειο.Και χωρους ειχαν,ενω τα τελευταια χρονια το γκαραζ τους μαλιστα αποδειχτηκε μικρο γι αυτο και η τωρινη ανταλλαγη αποτελει μια τεραστια αβαντα για την εταιρεια τους.Και το κυριοτερο εφραξαν μια και καλη το δρομο στο Φαστ ειτε το 2000 που δεν μπηκε στον κοπο να το φερει τελικα ο Περικλεας ειτε το 2009 που τραπηκε σε ατακτη φυγη επι Βγενοπουλου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...