Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η κυβερνηση λεει οτι θελει γιατι ειναι κυβερνηση κ το κανει για να παραπλανησει το λαο που την ψηφισε😉

Η Χιο Μυτιληνη εχει Σαμος κ Ροδος  μαζι κ Πελαγιτη

Τα 12κανησα 3 πλοια κ το Carrier

Οι κυκλαδες ταχυπλοα κ ποσταλια μαζι

Κ η Σαμος εμεινε με το Μυκονος μονο,ενω παλια ειχε 4

PSX_20230713_173535.thumb.jpg.01dad42b7bbfe426c6959a792fd88edd.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, margaritis24 said:

 

Κ η Σαμος εμεινε με το Μυκονος μονο,ενω παλια ειχε 4

Δεν τα ξέρεις καλά. Το Μυκονος με 7 δρομολόγια , 3 το Γκάλαξυ και 1 το Καρριερ. Για τα δε παλιά πότε δεν ήταν δρομολογημένα πάνω από 3 ταυτόχρονα

Τον δε χειμώνα 2 ταυτοχρονα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε @SAMAINA είχαμε επισκεφθεί τη Σάμο το 2017 και μας είχε αφήσει πολύ γλυκές εντυπώσεις. 

Σαφώς και θα θέλαμε να ξαναπάμε. 

Αλλά με 74 ευρώ οικονομική (που οι θέσεις είναι ελάχιστες) και 83 ευρώ αεροπορική ειλικρινά δεν σκοπεύουμε να πάμε όσο οι τιμές παραμένουν ψηλά.

Δεν είναι ότι δεν γίνεται, πες κάνανε οικονομία και για να χαρούμε το καλοκαίρι μπορούμε να τα δώσουμε. 

Το θέμα είναι ότι δε δεχόμαστε να τα δώσουμε.

Γιατί αν είμαστε ανεκτικοί σε τόσο εξωφρενικές αυξήσεις παντού και με τους μισθούς στάσιμους σε λίγο καιρό ούτε καν θα μπορούμε. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απόλυτα φίλε μου. Με αυτές τις τιμές δεν πας. Γιαυτό μιλάω ότι είναι κοντοφθαλμη τακτική από τις εταιρείες, καθαρή αυτοκτονια για την ακτοπλοία και ταφόπλακα στον τουρισμό. Ή θα πας όπου υπάρχει οδική πρόσβαση ή αεροπορικώς στο εξωτερικό. Ο δε ξένος τουρίστας φέτος μπορεί να τα δώσει γιατί ίσως εγκλωβίστηκε, αλλά του χρόνου θα πάει αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Ενω αν πχ πεσουν οι τιμες στα ακτοπλοικα απο 74 σε 50 πχ αλλα θα πληρωνεις τις παροχες στα νησια λες και εισαι στο Ντουμπαι τοτε θα πας ετσι? Κυριοι...περυσι ο κοσμος ξοδεψε γιατι θελοντας και μη λογω κοβιντ δε ξοδευε και ψιλομαζεψε...Τωρα και το Περαμα-Παλουκια ακριβα του φαινεται διοτι δεν υπαρχει σαλιο ..Και οι ξενοι μαλλον ξυπνησαν λιγο....Αφηστε τα καραβακια να ανεβοκατεβαινουν τα κακομοιρα..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Ναι ε? Μετα βαλε τα δικα σου καραβακια στις επιδοτουμενες...Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε ολοι οτι μεγαλα κερδη δεν υπαρχουν στην ακτοπλοια και τα εξοδα ειναι πολυ υψηλα...Μκρι να ηταν μονο τα καυσιμα...Δεν ειναι ομως...

Και τι σημαίνει αυτό; Αν δεν έχουν κέρδη, μικρά ή μεγάλα και το κάνουν για την "ψυχή της μάνας τους" να τις κλείσουν τις εταιρείες τους, να μην μπαίνουν μέσα οι άνθρωποι......Επιχειρήσεις είναι ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΖΗΜΙΕΣ ή με ελάχιστη κερδοφορία....όσες επιχειρήσεις λειτουργούν έτσι, αργά ή γρήγορα κλείνουν λόγω χρεών....δεν θα τους λυπηθούμε κιόλας....μας προσφέρουν οι περισσότεροι πλοία άνω των 30 ετών, κακές υπηρεσίες εν Πλω, πανάκριβα εισιτήρια και θα λέμε και ευχαριστώ; Σε ποιους; Σ αυτούς που πήραν ένα σκασμό επιδοτήσεις για να μας κοροϊδεύουν; Έτσι κάνω και εγώ τον εφοπλιστή.....

Link to comment
Share on other sites

To θεμα με τις τιμες ειναι γενικα πολυπλοκο και δεν περιοριζεται μονο στα πλοια.Θα προσπαθησω να τα βαλω στη σειρα γιατι εχουμε μπλεξει και πολλα πραγματα μαζι

Καταρχας για τους ξενους.

Θεωρω πως οταν καποιος ξεκιναει απο την αλλη ακρη της Ευρωπης ή και του κοσμου για να κανει ενα ταξιδι στην Ελλαδα εχει υπολογισει ποσο θα του παει το ταξιδι.Οταν λοιπον βλεπουμε ειδικα τα ενδοκυκλαδιτικα της Seajets ,τα οποια εχουν και τις εξωφρενικα υψηλοτερες τιμες να βγαζουν λαο σε καθε λιμανι σημαινει οτι υπαρχει πολυς κοσμος που τα περνει απο επιλογη και οχι απο αναγκη εχοντας υπολογισει αυτο το κοστος.Αρα μαλλον οι ξενοι που κανουν τετοιου ειδους διακοπες ή εχουν και τα δινουν ή ειναι μερος ολοκληρωμενου πακετου και εχουν πληρωσει το εισιτηριο οχι πχ 100 ευρω αλλα 50.Αυτοι θα συνεχισουν να ερχονται και οσο ερχονται και πληρωνουν τοσο η καθε seajet θα χρεωνει οσο θελει περνοντας η μπαλα και τους Ελληνες που θελουν να κανουν island hopping αλλα δεν μπορουν

Σχετικα με τους Ελληνες.

Εχουμε κανει νομιζω το λαθος και εστιαζουμε αυστηρα στο καλοκαιρι.Τον Αυγουστο θα βρεθει κοσμος που ειτε απο αγαπη προς το νησι του ,ειτε επειδη μπορει, θα βρει και θα τα δωσει τα χρηματα.Εχει αποδειχτει οτι αυτοι φτανουν για να γεμισουν τα βαπορια,μιας και βλεπουμε οτι ειδικα τον εναμιση μηνα απο μεσα Ιουλιου μεχρι τελος Αυγουστου τα πλοια φευγουν σχεδον γεματα.Το προβλημα ομως ειναι και τους υπολοιπους μηνες.Οταν πχ για να παω Μυτιληνη(που ειναι και απο τους φθηνους σχετικα προορισμους) τον χειμωνα θελω μονο για εξοδα μεταφορας με αυτοκινητο γυρω στα 250 ευρω χωρις καμπινα , προφανως και δεν θα παω.Καποτε θυμαμαι λεγαμε παμε ΣΚ στη Ναξο και δεν το πολυσκεφτομασταν.Πλεον αυτο δεν γινεται ,γιατι ακομα και αν μπορω να τα δωσω αυτα τα χρηματα ,θα τα δωσω για να παω καπου αλλου στο εξωτερικο.Και τα αεροπορικα εχουν ακριβινει βεβαια ,αλλα πλην καλοκαιριου με λιγη τυχη και επιμονη ολο και κατι βρισκεις.|Το αποτελεσμα ειναι να ειναι δυσκολα τα ταξιδια για ολο το χρονο και να χανουν ολοι γιατι με 

Γενικοτερα τωρα

Εστιαζουμε επισης στα πλοια και κανεις δεν λεει οτι πλεον στα περισσοτερα μερη ενα απλο δωματιο κοστιζει οσο κοστιζε πριν το 2019 ενα 5αστερο ξενοδοχειο.Δεν γινεται να θες να πας οπουδηποτε στο Αιγαιο και ειδικα στις Κυκλαδες και να σου ζητανε για ενοικιαζομενο απο 130-200 ευρω και χωρις πρωινο.Αυτο βεβαια ισχυει για ολη σχεδον την Ελλαδα ,αλλα τουλαχιστον αν πας καπου χωρις πλοιο γλιτωνεις ενα μερος των εξοδων.Μηπως πρεπει λοιπον ολοι οι επαγγελματιες των νησιων να ριξουν λιγο νερο στο κρασι τους και να μην τα ριχνουν μονο στις ακτοπλοϊκες;Δεν γινεται για ενοικιαζομενο αυτοκινητο να θες 70 ευρω τη μερα.Ολα αυτα συν τη διατροφη που και αυτη εχει φτασει σε εξωφρενικες τιμες, κανουν δυσκολες τις μετακινησεις.

Προφανως και δεν θελω να δικαιολογησω τους ακτοπλοους αλλα απο τη στιγμη που ολα εχουν παει στα υψη ηταν επομενο να ακριβινουν και τα ακτοπλοικα .Αυτη η κουβεντα που γινεται φετος επρεπε να ειχε γινει περυσι ,που γινανε και οι τεραστιες αυξησεις μεσα σε ενα μηνα.Αφου τοτε δεν μιλησε κανεις τωρα δυσκολα θα γινει κατι σοβαρο.Ειναι δεδομενο αλλωστε πως οτι ακριβαινει σε οποιοδηποτε τομεα μετα δεν πεφτει η τιμη του με τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Και η σειρά της Attica:

ATTICA GROUP: Νέες εκπτώσεις και προσφορές για τα ελληνικά νησιά

13 Ιουλίου 2023

Η Attica Group, ο μεγαλύτερος ελληνικός όμιλος επιβατηγού ναυτιλίας και μητρική εταιρεία των κορυφαίων ακτοπλοϊκών εταιρειών Blue Star Ferries και Hellenic Seaways, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και επωμιζόμενη τα σχετικά βάρη παρά τη μεγάλη αύξηση του λειτουργικού κόστους εξαιτίας του πληθωρισμού και των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος των θαλάσσιων μεταφορών, ανακοινώνει τις παρακάτω προσφορές και εκπτώσεις για τα δρομολόγια των πλοίων της στις γραμμές της ελληνικής ακτοπλοΐας:

Έκπτωση 20% σε οικογένειες και παρέες 3 έως 5 ατόμων σε οικονομική θέση και αριθμημένα καθίσματα με ένα Ι.Χ. για ταξίδια από τη Δευτέρα 17/7/23 έως την Κυριακή 10/9/23 σε όλα τα δρομολόγια από Πειραιά για τα Ελληνικά νησιά τόσο στο δρομολόγια μετάβασης όσο και στα δρομολόγια επιστροφής.

Έκπτωση 50% στα εισιτήρια Κοινωνικού Τουρισμού για όλους τους προορισμούς του Ομίλου σε Κυκλάδες, Σαρωνικό, Δωδεκάνησα, Βόρειο Αιγαίο, Σποράδες και Κρήτη, με αποτέλεσμα οι δικαιούχοι να πληρώνουν μόνο το 5% του συνολικού ναύλου.

Έκπτωση 40% έως 30/9/23 στα εισιτήρια επιβατών και Ι.Χ. σε όσους επιλέξουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές τα νησιά Λέρο, Κω, Χίο, Λέσβο και Σάμο σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος HOTEL & FERRY το οποίο στηρίζει για 8η συνεχή χρονιά την προσπάθεια αναστροφής του αρνητικού κλίματος που δημιουργήθηκε λόγω της προσφυγικής κρίσης των προηγούμενων ετών.

Αύξηση από 40.000 σε 100.000 των εκπτωτικών εισιτήριων αξίας 20€.

Αύξηση της παροχή έκπτωσης 20% σε 125.000 από 80.000 εισιτήρια οικονομικής θέσης σε πάνω από 5.000 δρομολόγια στους νησιωτικούς προορισμούς του Ομίλου.

Οι ανωτέρω εκπτώσεις έρχονται να προστεθούν στις εκπτώσεις και προσφορές που παρέχουν οι εταιρείες του Ομίλου Attica εδώ και αρκετό καιρό και αφορούν:

Εκπτώσεις σε εισιτήρια έως 40% για τα 596.000 μέλη του προγράμματος SeaSmiles σε όλους τους προορισμούς του Ομίλου στις Κυκλάδες, Σαρωνικό, Δωδεκάνησα, Βόρειο Αιγαίο, Σποράδες και Κρήτη.

Εκπτώσεις έως 50% σε 100.000 εισιτήρια για τους συνδρομητές Cosmote και Vodafone.

Δωρεάν το 1 άτομο στις 4 κλίνες καμπίνες για όλους τους προορισμούς.

Εκπτώσεις έως 50% σε φοιτητές, πολύτεκνους, συνταξιούχους ΝΑΤ, παιδιά, για όλους τους προορισμούς.

Εκπτώσεις έως 50% σε ομαδικές μετακινήσεις (groups) για όλους τους προορισμούς.

Παροχή προσφορών και εκπτώσεων έως 20% σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις διαμονής, εστίασης, τεχνολογίας, υγείας και ομορφιάς, πολιτισμού και διασκέδασης στα νησιά που προσεγγίζουν τα πλοία του Ομίλου Attica για τα 596.000 μέλη του προγράμματος SeaSmiles.

https://attica-group.com/attachments/article/6351/NEES_EKPTOSEIS_KAI_PROSFORES_GIA_TA_ELLHNIKA_NHSIA.pdf

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Στο νησι που μενω ( οχι τουριστικος προορισμος α γραμμης)στη παραλια (οχι ξαπλωστρα) αλλα σε δικες μας καρεκλες2 γρανιτες για τα παιδια και 2 καφεδες σε πλαστικο 20αρικακι....Σοβαρα τωρα ε? 🤔.Δε μιλαω για εστιαση διαμονη διασκεδαση...Και μας φταινε τα βαπορια τωρα? Οχι οτι δεν εχουν μεριδιο βεβαια αλλα το κακο ειναι γενικο...

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, margaritis24 said:

Αυτο ειναι ολο το ζουμι,δεν φταινε οι ακτοπλοικες ουτε τα super market ουτε τα bar ουτε τα ξενοδοχεια!

Ολα ακριβυναν κ μεις ειμαστε σε μισθους στα ιδια κ πιο κατω

Αυτο ακριβώς είναι που ζούμε στις ημέρες μας . Υπάρχει μια παγκόσμια κρίση πληθωρισμού και οι επιπτώσεις της γίνονται εντονότερες σε χώρες με αδύναμη οικονομία , όπως είναι η Ελλαδα .οι τιμές έχουν σκαρφαλώσει , τα εισοδήματα των εργαζομένων παραμένουν τα ίδια με αποτέλεσμα να μειώνεται αισθητά η αγοραστική δύναμη . 

και για να μην λέμε μόνο για τους πολίτες και οι επιχειρήσεις βιώνουν έντονα την πληθωριστική κρίση μονάχα που αυτές έχουν σαν ύστατο όπλο την αύξηση τιμών για να ισοσκελίσουν ενώ ο εργαζόμενος η ο συνταξιούχος στερούνται αυτής της δυνατότητας διότι το εισόδημα του παραμένει ως έχει . 
 

Όμως επειδή το ανάθεμα έχει πέσει αποκλειστικά στους ακτοπλόους , όπως  πολύ σωστά ανέφεραν κάποιοι φίλοι οι τιμές των εισιτηρίων είναι πρόβλημα για τον καταναλωτή αλλά δεν είναι το μόνον . Απο την ίδια αφετηρία ξεκινούν τα προβλήματα με τις τιμές στην εστίαση και στη διαμονή , συνθέτοντας ένα απαγορευτικό οικονομικό πακέτο για τον μέσο Έλληνα καταναλωτή . Όμως και για τον αλλοδαπό τουρισμό τα πράγματα δεν προβλέπονται ευοίωνα . Έχοντας μεγάλο ανταγωνιστή την Τουρκία με την υποτίμηση του εθνικού νομίσματος να έχει πιάσει υπόνομο , πολλοί τουρίστες απο χώρες της ευρωζώνης η των ΗΠΑ θα προτιμήσουν για το παρόν και το μέλλον την γείτονα ως μια άκρως συμφέρουσα επιλογή για τις διακοπές τους .

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Annivas said:

Όμως και για τον αλλοδαπό τουρισμό τα πράγματα δεν προβλέπονται ευοίωνα . Έχοντας μεγάλο ανταγωνιστή την Τουρκία με την υποτίμηση του εθνικού νομίσματος να έχει πιάσει υπόνομο , πολλοί τουρίστες απο χώρες της ευρωζώνης η των ΗΠΑ θα προτιμήσουν για το παρόν και το μέλλον την γείτονα ως μια άκρως συμφέρουσα επιλογή για τις διακοπές τους .

Απολύτως και πλήρως εύστοχη διαπίστωση (ή "to the point" που έλεγαν οι παλιοί στο καφενείο γωνία Αναπαύσεως και Σπάρτης, κοντά στον Αρμάο).

Κάτοικοι χωρών που έχουν το Ευρώ ως νόμισμα (ημών συμπεριλαμβανομένων) κάνοντας απλές συγκρίσεις θα βρούν απείρως συμφερότερο να πάνε στην Μαρμαρίδα αντί για τη Ρόδο και στην Αλικαρνασσό αντί της Σύμης.

Όταν βέβαια η εγχώρια βιομηχανία του Τουρισμού το συνειδητοποιήσει, μετα από 1-2 χρόνια, θα είναι ήδη αργά και θα κλαίει πικρά, μαζί με τα έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού (και μάλλον θα ζητήσουν την βοήθεια του "Κράτους" το οποίο εκπροσωπεί-επιτέλους μετά από μία άγονη 4ετία-η αγλαή Υπουργός Τουρισμού που ήδη όμως ασχολείται με αλλότριες, λίαν παραγωγικές δραστηριότητες).

 

Μικρό προσωπικό παράδειγμα: 4 ημέρεςστην Κωνσταντινούπολη, σε ξενοδοχείο 5*, με όχι φθηνά εισιτήρια Aegean, με γεύματα, δείπνα, taxi, transfers, μουσεία, καφέδες, κοκ, για δύο άτομα, κόστισαν φθηνότερα απ΄ όσο θα κοστίσουν μόνες τους 4 διανυκτερεύσεις (+ πρωϊνό) σε νήσο του Αργοσαρωνικού, γνωστή από τον Κοσμά τον Σκούταρη. 

Link to comment
Share on other sites

Αν το ότι οι Στεφάνου δίνουν έκπτωση κάθε 

Τρίτη και ο Παναγιωτάκης κάθε Τετάρτη δεν είναι ο ορισμός του καρτέλ της Ραφήνας, τότε ας μου πει κάποιος ποιός είναι ο ορισμός του καρτέλ! 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαστε φόρουμ που αφορά τα βαπόρια, συζητάμε και εστιάζουμε σε αυτά και σε ό,τι σχετίζεται με αυτά. 

Σαφέστατα υπάρχει πολύ υψηλή αύξηση τιμών σε όλη μας την καθημερινότητα και προσωπικά στα ποστ μου το έχω αναφέρει μερικώς, όχι όμως αναλυτικά γιατί εδώ συζητάμε για τις τιμές των εισιτηρίων των βαποριών. 

Επίσης ποτέ δεν ανέφερα ότι δεν έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων.

Ανέφερα ότι δεν έπρεπε να αυξηθούν τόσο πολύ αρχικά και κυρίως ότι δεν έπρεπε να παραμείνουν τόσο ψηλά ακόμα και μετά την τόσο μεγάλη μείωση των καυσίμων επί μήνες.

Πάντως αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι κάποιοι λέτε στο περίπου: "Εντάξει έχουν πάει ψηλά οι τιμές των εισιτηρίων, αλλά τι να κάνουν και οι ακτοπλόοι, δεν είναι μόνο τα καύσιμα είναι πολλά όλα τα έξοδα και στο κάτω κάτω όλα στη ζωή μας έχουν πάει στο θεό οπότε μην πολύ διαμαρτύρεστε, αφήστε τα βαποράκια στην ησυχία τους. Το πρόβλημα είναι κυρίως οι μισθοί."

Το καταλαβαίνω σωστά; Μπορείτε να μας το πείτε και με σαφήνεια; Ναι αυτό πιστεύουμε; 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πιστεύουμε σύμφωνα με αυτά που γράφονται! Σε ένα forum που ασχολείται αποκλειστικά με τη ναυτιλία, λέμε για μισθούς, ξαπλώστρες, ξενοδοχεία, εστίαση, σαλιάρες, πιπίλες, καρότσια, κιλίμια, χαλιά.......

Το θέμα μας εδώ είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Το ότι έχει ακριβύνει όλη η καθημερινότητα μας δεν αποτελεί άλλοθι και δικαιολογία για τους ακτοπλόους.

Θα μπορούσαν οι όποιες αυξήσεις έγιναν στα εισιτήρια να ήταν μέσα στα πλαίσια του λογικού, όμως από τον Μάρτιο του 2022 και μετά βλέπουμε αυξήσεις στα πλαίσια του παραλόγου και μόνο αυτού.

Επίσης, οι όποιες εκπτώσεις ανακοινώθηκαν από κάποιες εταιρείες, είναι απλά για γέλια, για να χρυσώσουν το χάπι και για να φανεί ότι η κυβέρνηση έκανε έργο. Στην ουσία και πέρα από το ότι οι περισσότεροι έχουν ήδη κλείσει τα εισιτήρια τους για το επόμενο διάστημα, οι εκπτώσεις που ανακοινώθηκαν δεν προσφέρουν κάτι διαφορετικό...άσε που εκτός των άλλων δεν υπάρχουν και διαθέσιμες θέσεις την περίοδο αιχμής, άρα πολύ γαλακτομπούρεκο χωρίς σιρόπι και κανέλα η όλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν έχουν, έχει φθάσει ο εμπαιγμός τους σε άλλο επίπεδο.

Τα πλοία είναι το συνδετικό κομμάτι για τα νησιά και μόνο με αυτά μπορεί να πάει καποιος στον προορισμό του,ειτε απο νησί σε νησί.Να επέμβει εισαγγελέας για την αισχροκέρδεια τους ΑΜΕΣΑ. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, SAMAINA said:

Αν το ότι οι Στεφάνου δίνουν έκπτωση κάθε 

Τρίτη και ο Παναγιωτάκης κάθε Τετάρτη δεν είναι ο ορισμός του καρτέλ της Ραφήνας, τότε ας μου πει κάποιος ποιός είναι ο ορισμός του καρτέλ! 

Καρτέλ Ραφήνας - Τήνος: 35euro

Πειραιάς-Τήνος: 49euro

Επειδή τα γράφετε και σε άλλα group αυτά τα περί "καρτέλ " και συναφή, όπως είπαν και οι παραπάνω εδώ είμαστε group για συζήτηση περί των αγαπημένων μας πλοίων. Όλα τα υπόλοιπα ας τα αφήσουμε στους αρμόδιους.

Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψε μου να σου πω οτι κάνεις λάθος. Ναι μεν το φόρουμ είναι καραβολατρικό, αλλά η συζήτηση στην οποία βρισκόμαστε τώρα τιτλοφορείται "Τιμολόγια".

Το  καρτέλ δεν είναι μόνο στην Ραφήνα, τα ίδια είναι και από Πειραιά. Αν θες να στο μεταφράσω ελεύθερα, σημαίνει εναρμονισμένες πρακτικές δηλαδη προσυμφωνημένες τιμολογιακές πολιτικές μεταξύ υποτιθέμενων "ανταγωνιστών". Κοινώς λαϊκα αυτοί που τα έκαναν πλακάκια.

Και άλλη η απόσταση των νησιών από τον Πειραιά και άλλη από την Ραφήνα.

 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αν συνεχίσουν έτσι οι τιμές, θα υπάρξει περαιτέρω "μετακίνηση" επιβατών προς το αεροπλάνο. 

Για παράδειγμα, βρήκα αεροπορικό εισιτήριο Χανιά - Αθήνα πιο φθηνό από την οικονομική θέση του πλοίου, μιλάμε για την προσεχή Πέμπτη, 20/7, και μάλιστα ήταν κάτι έκτακτο, το ψάξαμε και το βρήκαμε την προηγούμενη εβδομάδα.

Το ίδιο και για Σάμο, επιστροφή (όχι για εμένα) αεροπορικώς στις 16/8, σχεδόν 15 ευρώ φθηνότερο το εισιτήριο από τα αεροπορικά καθίσματα στο Business του Μύκονος.

Φανταστείτε ότι εγώ, ως γνήσιος καραβολάτρης, έχω ξεκινήσει να κοιτάω πρώτα τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων και ύστερα των ακτοπλοϊκών. Δεν θυμάμαι ποτέ στη "σιτεμένη" πορεία μου να το έχω ξανακάνει.

Δήλωση: Πάντως και για φέτος, εγώ και η σύζυγος με το αυτοκίνητο θα πάμε και θα γυρίσουμε από Σάμο με το Μύκονος, πιστοί στις επάλξεις της καραβολατρικής μας τρέλας!

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς κάποια στιγμή θα συμβεί αυτό αν εκτός λογικεψουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες και βγουν στην επιφάνεια (ανθρώπινες) λογικές τιμές εισιτηριων, επιτέλους.. 

Link to comment
Share on other sites

Σε σημερινή του συνέντευξη στο real fm και την Κάτια Μακρή, ο υπουργός ναυτιλίας, στιγμάτισε τις 2 εταιρείες της Ραφήνας λέγοντας ότι ειναι "προσχηματικές οι εκπτώσεις" που έκαναν για συγκεκριμένες ημέρες (Τρίτη, Τετάρτη). Επίσης σημείωσε ότι είναι "λογικο" να είναι ακριβες οι ενδονησιωτικες συνδέσεις, λέγοντας ότι τις συγκεκριμένες μετακινήσεις τις κάνουν οι αλλοδαποί τουρίστες και όχι οι Έλληνες ταξιδιώτες σημειώνοντας  ότι δεν έχουν ζήτηση αυτές οι γραμμές..  https://media.real.gr/filesystem/Multimedia/mp3/14-07-2023_MAKRH_03_id78124.mp3

Link to comment
Share on other sites

Και για να κάνουμε και μια σύγκριση περίπου μήλου με μήλο, γραμμή Πειραιάς - Αίγινα(1 με 1 ωρα 15' ταξίδι) εισιτήριο ατομικό απλή μετάβαση 12 ευρώ με την κοινοπραξία. Γραμμή Piombino - Portoferraio(ίδια διάρκεια) ατομικό απλή μετάβαση με ένα αμφίπλωρο (το Tremestieri) στα 24 ευρώ. Χτές αυτό. Δεν είναι πρόβλημα αποκλειστικά ελληνικό, ούτε αποκλειστικά ναυτιλιακό.

Link to comment
Share on other sites

παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο και σίγουρα ένας από αυτούς είναι η κλίμακα που έχει κάθε εταιρεία, η σύνθεση, η πυκνότητα των δρομολογίων και 1002 άλλοι. 

Η γραμμή που ανέφερες παραπάνω @Nick the Greek μου ήταν προφανώς παντελώς άγνωστη. έκατσα όμως λίγο και σκάλισα και αν κατάλαβα καλά στα 24 ευρώ εφόσον είσαι κάτοικος παίρνεις μαζί και το αυτοκίνητο (χωρίς επιπλέον κόστος). Αν όμως δεν είσαι τότε στη βαράει στερεοφωνικά και ο ναύλος για 1 άτομο + ΙΧ πάει στα 61-68 ευρώ ανάλογα το δρομολόγιο. 

Από την άλλη εδώ είναι flat rate 41 ευρώ για το ΙΧ και τον οδηγό οπότε σίγουρα έχει να κάνει και με την επιχειρηματική προσέγγιση και το πώς και από που θέλει να κάνει τζίρο η κάθε εταιρεία. 

Εδώ βέβαια θα πει κάποιος, πως οι μόνιμοι κάτοικοι πληρώνουν μεν τα ίδια με τους τουρίστες αλλά έχουν την ωφέλεια από το μεταφορικό ισοδύναμο. εκεί άραγε αυτή τη σημαντική διαφορά ποιος την επιδοτεί ; το κράτος ή οι ίδιες οι εταιρείες ; 

Εξαιρετικά πολυπαραγοντική άσκηση λοιπόν αλλά ωραία τροφή για σκέψη και συζήτηση. 

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ πως για το Πειραιάς-Πάρος η seajet παρακολουθεί το πως πάνε τα naxos/delos και αντιστοιχα διαμορφώνει λίγο παραπάνω τις τιμές στα πρωινά ταχύπλοα. Συγκεκριμένα αύριο που το ναξος εχει μόνο διακεκριμένη στα 70€ και το delos πρωτόκολλο έχει βάλει το ταχύπλοο και εκείνη στα 70€ ενώ τις άλλες μέρες που έχουν 50€ (ή 40,5 μεσω του site bbf) τα έχει στα 59,70€!

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ ότι η Golden Star έχει μειωμένα τα εισιτήρια του Superferry από και προς Ραφήνα καθημερινά και όχι μόνο τις Τρίτες όπως ξέρουμε. Μάλιστα η τιμή για Τήνο και Μύκονο είναι ίδια στα 28 ευρώ. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...