Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν θα αλλάξει τίποτε στη γραμμή του Ηρακλείου...ούτε στην Αδριατική...δεν θα αλλάξει η διοίκηση...ούτε θα φύγει η έδρα...ούτε θα πουλήσουμε...ούτε θα κάνουμε δημόσια προσφορά...ούτε θα αποφασίζουμε εμείς, αλλά το ΔΣ... δεν...δεν...του "δεν" το ανάγνωσμα ...

Καλά βρε αδέλφια μόνο για να παίρνετε το μέρισμα επενδύσατε τόσα λεφτά?

ΥΓ Όχι βρε σύντεκνοι και "Πολ Τσιπριάνο"...΄μέχρι τώρα Παύλο Κυπριανού τον ξέραμε τον άνθρωπο...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχω και μία απορία. Στα πρώτα δημοσιεύματα ήταν βέβαιο ότι η μεταβίβαση της HSW από τις Μινωικές στην ΑΝΕΚ περιλαμβανόταν στην συμφωνία Sea Star και Grimaldi. Σε "δεύτερα" όμως δημοσιεύματα είδα ότι αυτό δεν θεωρείται δεδομένο. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι Μινωικές θα την δώσουν σε όποιον δώσει την καλύτερη προσφορά (ξαναμανά από την αρχή). Και μάλιστα μιλάνε ότι υποψήφιοι είναι ΑΝΕΚ...και ΝΕΛ!!! Και βέβαια δεν έδωσα καμία σημασία (έβαλα τα γέλια) όταν το έγραψαν "κάποιοι", όμως μου έκανε εντύπωση ότι το γράφει και σημερινή "Ν". Έστω και "στα ψιλά", έστω σαν απλό ενδεχόμενο.

Βέβαια, θεωρώ αδύνατον -εάν ενδιαφέρεται πραγματικά η ANEK/Sea Star- να μην έχει περιληφθεί στην συμφωνία. Και με δεδομένο ότι ο Grimaldi δεν (νομίζω να) έχει ενδιαφέρον για την "δύσκολη" εσωτερική αγορά, πλην της κερδοφόρας και "εύκολης" γραμμής του Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

Στο 30% έφτασε η συμμετοχή του ομίλου Grimaldi στις Μινωικές. Προφανώς πριν από την εξαγορά του πακέτου, είχε αγοραστεί ήδη ποσοστό 3,3%, κάτι που εξηγεί και τη σταθερότητα της τιμής της μετοχής τις ημέρες της μεγάλης πτώσης του χρηματιστηρίου.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πραγματικα δεν μπορω να αποφασισω αν ειναι για γελια η για κλαματα ολα αυτα τα μεγαλοστελεχη των Μινωικων που ολα αυτα τα χρονια κομπαζαν και προεβαλλαν τον τοπικο χαρακτηρα της εταιρειας που καποτε οδηγουσε τις εξελιξεις, και τωρα εχουν φτασει καθε λιγο και λιγακι να στρωνουν κοκκινα χαλια και να συντασσουν ανακοινωσεις καλωσορισματος του εκαστοτε καινουριου μεγαλομετοχου της εταιρειας. Σιγουρα οι εποχες εχουν αλλαξει και ολα πωλουνται και αγοραζονται, αλλα πιστευω πως καπου θα επρεπε να υπαρχει και λιγη ευθιξια. Διοτι οσο κι αν αλλαξαν τα πραγματα, δεν ειναι και τοσο ωραιο η συγκεκριμενη εταιρεια να εχει χασει την ανεξαρτησια της και να αλλαζει ιδιοκτητες σαν μεταχειρισμενο Zastava.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, Nick, όπως δείχνουν τα πράγματα θα είναι και το τελευταίο καλωσόρισμα. Ο Ναπολιτάνος δεν δείχνει να είναι περαστικός, οπότε μάλλον από την εποχή των καλωσορισμάτων θα περάσουμε στην εποχή των αποχαιρετισμών. Όχι βέβαια αμέσως, αλλά σε "βάθος χρόνου", για να το πω πολιτικάντικα. Εάν δε κρίνω και από τον Κρητικό τύπο, φαίνεται να το έχουν πάρει απόφαση ότι η εταιρεία δεν είναι (και τυπικά) πλέον Κρητικιά...και κοιτάνε να περισώσουν ότι μπορούν...σινιάλα, έδρα κλπ. Και κυρίως εγγυήσεις για την γραμμή του Ηρακλείου...

Link to comment
Share on other sites

Το αν θα ειναι το τελευταιο καλωσορισμα πραγματικα δεν το ξερω Νηρεα, δεν αποκλειεται τιποτις(που λενε και στον Περαία). Αυτο το οποιο θα προσυπογραψω στα λεγομενα σου ειναι οτι θα υπαρχουν αλλαγες σε επιπεδο προσωπων, αν εχει ερθει για να μεινει βεβαια. Εχοντας αρκετη συναναστροφη στο παρελθον με ιταλικες αλλα και πιο συγκεκριμενα ναπολιτανικες εταιρειες, αυτο που μπορω να εντοπισω σαν κοινο σημειο ειναι το οτι το γενικο κουμαντο το εχουν ανθρωποι που ειναι χρονια στην εταιρεια και ειναι απολυτα εμπιστοι στο αφεντικο. Ειναι ιδιαιτερα δυσκολο για καποιον ξενο(εταιρικα ξενο εννοω) να ερθει ουρανοκατεβατος σε μια τετοια εταιρεια και να παρει υπευθυνο ποστο. Με αλλα λογια, ακομα κι αν δεν εχουμε καποια σοβαρη αλλαγη προσωπων θεωρω σιγουρο οτι ορισμενοι θα ειναι γλαστρες και οι αποφασεις που θα παιρνονται θα ειναι καθαρα Ιταλικες.

Link to comment
Share on other sites

Nick, θα συμπλήρωνα μάλιστα ότι ιδιαίτερο ρόλο και λόγο στις Μινωικές φαίνεται ότι θα έχει ο κ. Παύλος Κυπριανού. Καθώς είναι ο μόνος που εμφανίζεται στο προσκήνιο και κάνει δηλώσεις (πλην ελαχίστων περιπτώσεων που μιλάει ο ίδιος ο E. Grimaldi) σε ό,τι αφορά την εμπλοκή του ομίλου Grimaldi στην Ελληνική αγορά.

Link to comment
Share on other sites

απο το ΧΑΑ

Γνωστοποίηση Σημαντικής Μεταβολής Ποσοστού Συμ/χής

Η εταιρεία Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. ανακοινώνει τα ακόλουθα: Στις 31 Ιανουαρίου 2008, κοινοποιήθηκε στην εταιρεία μας γνωστοποίηση μεταβολής δικαιωμάτων ψήφου σύμφωνα με την οποία η εταιρεία «INTESA SANPAOLO Spa» κατέχει ποσοστό ανερχόμενο σε 31,57% με την απόκτηση 22.395.623 μετοχών με δικαίωμα ψήφου. H παραπάνω μεταβολή πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιανουαρίου 2008. Τέλος σημειώνεται ότι, στο παραπάνω ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου περιλαμβάνεται ποσοστό 30,0% το οποίο κατέχει η εταιρεία «ATLANTICA Spa Di NAVIGAZIONE» μέσω της ως άνω «INTESA SANPAOLO Spa» ως θεματοφύλακα

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω το σχόλιο είναι από την σημερινή Ελευθεροτυπία:

Απ' την αρχή

Γεφύρι της Αρτας κοντεύει να γίνει το κοινοπρακτικό δάνειο 375 εκατ. ευρώ που επιδιώκουν να εκδώσουν οι Μινωικές. Οι τράπεζες που θα συμμετάσχουν έχουν συμφωνήσει μέχρι τώρα δύο φορές στην έκδοσή του, αλλά η αλλαγή μεγαλομετόχου στην εταιρεία τούς ανέτρεψε τα σχέδια. Την πρώτη φορά αιτία για την μη έκδοσή του ήταν η πώληση του 26,71% από τον όμιλο Λασκαρίδη στην Sea Star. Την ημέρα που ανακοινώθηκε η συναλλαγή οι τράπεζες είχαν καταλήξει στην έκδοση του δανείου με επιτόκιο Euribor συν 1,15%. Τώρα, είχαν πάλι συμφωνήσει στο ίδιο ποσό με επιτόκιο όμως Euribor συν 1,25%, αλλά η Sea Star πρόλαβε και πούλησε το 26,7% στον Γκριμάλντι.

Και τώρα το ερώτημα είναι αν ο Ιταλός θα συνεχίσει τη διαδικασία...

Κι. Χ

Επειδή έχω χάσει κάποια επεισόδια, τι θα το έκαναν οι Μινωικές αυτό το δάνειο...που μάλλον δεν θα προχωρήσει με τον Grimaldi?
Link to comment
Share on other sites

τι θα το έκαναν οι Μινωικές αυτό το δάνειο...

Το συγκεκριμένο δάνειο προοριζόταν για την αναχρηματοδότηση του συνόλου του υφισταμένου δανεισμού της εταιρείας (καλύτερο επιτόκιο, μεγαλύτερη διάρκεια κλπ).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Η ανανέωση του στόλου και η δημιουργία ενός δικτύου το οποίοι θα εξυπηρετεί αποκλειστικά και σε φθηνές-ανταγωνιστικές τιμές όλο τον όγκο των φορτηγών πλοίων από την Ισπανία έως την Τουρκία είναι ο στόχος του Εμανουέλε Γκριμάλντι για τις Μινωϊκές Γραμμές, όπως την αποκάλυψε χθες, ο στενός του συνεργάτης Πώλ Κυπριανού, υπεύθυνος εξωτερικών υποθέσεων στη διάρκεια της χθεσινής ετήσιας τακτικής συνέλευσης του Συλλόγου Μετόχων της ηρακλειώτικης εταιρείας.

« Η παρουσία του ομίλου Γκριμάλντι στις Μινωικές Γραμμές είναι στο πλαίσιο μίας γενικότερης επέκτασης του ομίλου στην Ανατολική Μεσόγειο.

Θα ήθελα να τονίσω ότι πρόκειται για μία στρατηγική και μακροπρόθεσμη κι όχι καιροσκοπική επένδυση.

Οι Μινωικές για εμάς είναι μία πάρα πολύ καλή εταιρεία, με μία άριστη διοίκηση και όνομα και με τα σωστά για εμάς πλοία» επεσήμανε ο Πώλ Κυπριανού:

«1. Στόχος του ομίλου Γκριμάλντι είναι η δημιουργία ενός δικτύου θαλασσίων μεταφορών που θα καλύπτει όλη τη Μεσόγειο, συνδιάζοντας τις γραμμές που προσφέρει ο όμιλος στη Δυτική Μεσόγειο με τα δρομολόγια των Μινωικών στην Αδριατική.

2. Ενδυνάμωση των Μινωικών Γραμμών σε όλους τους τομείς. Αυτό σημαίνει διατήρηση και επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας και πιθανόν στο μέλλον ανανέωση του στόλου.

3. Η γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο θα διατηρηθεί. Δεν υπάρχει πρόθεση από τον όμιλο Γκριμάλντι να απαλλαγεί από αυτή την κερδοφόρα γραμμή.

Θα υπάρξει ανταλλαγή τεχνογνωσίας. Ο όμιλος μας είναι μεγάλος, αλλά πιστεύουμε ότι οι Μινωικές Γραμμές έχουν τεράστια πείρα στον τομέα των θαλασσίων μεταφορών.

4. Μπήκαμε ήδη στη δουλειά με το φίλο Αντώνη Μανιαδάκη και τους στενούς του συνεργάτες και σύντομα θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα.

Οι Μινωικές Γραμμές εισέρχονται σε μία νέα περίοδο. Το όνομα τους στην αγορά θα διατηρηθεί. Από αυτό το βήμα τονίζω, ότι οι Μινωικές Γραμμές θα παραμείνουν μία ελληνική εταιρεία, με έδρα αυτή την ιστορική πόλη το Ηράκλειο. Θεωρούμε ότι o κρητικός χαρακτήρας των Μινωικών Γραμμών είναι ένα ισχυρό πλεονέκτημα το οποίο θέλουμε να διατηρήσουμε και στο μέλλον.

5.Ο κρητικός χαρακτήρας της εταιρείας είναι πλεονέκτημα, δεν είναι στους στόχους του ομίλου να αλλάξει η έδρα. Όλες οι εξαγορές που έχουν γίνει στο παρελθόν από τον όμιλο, δεν προέβλεπαν την αλλαγή της έδρας. Η έδρα της εταιρείας δεν θα φύγει από το Ηράκλειο, δεν θα πάει πουθενά, θα παραμείνει εδώ»

Ολα καλα και ωραια. Αλλα αυτο το ανανεωση στολου που λεει στην αρχη που παει; :D Παλιωσαν κιολας τα Παλατια :D

Link to comment
Share on other sites

Παλιωσαν κιολας τα Παλατια;
Πιθανώς, να έχουν παλιώσει σε σχέση με τα πλοία τους που είναι υπό ναυπήγηση...

Χθες είχε και μίνι συνέντευξη Grimaldi στην Καθημερινή, αλλά ουδέν νεώτερον προσέφερε στην ενημέρωσή μας.

Link to comment
Share on other sites

Ολα καλα και ωραια. Αλλα αυτο το ανανεωση στολου που λεει στην αρχη που παει; :D Παλιωσαν κιολας τα Παλατια :D

Ανανέωση μπορεί να μη σημαίνει αντικατάσταση πλοίων με νεότερα, αλλά αντικατάσταση πλοίων με καταλληλότερα και καταλληλότερα στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί αν είναι πλοία με μεγαλύτερο garage και μικρότερη κατανάλωση, ή μικρότερο κόστος επένδυσης.

Link to comment
Share on other sites

Εκτενέστατη κάλυψη της ΓΣ είχε η εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ ... όρεξη νάχεις να διαβάζεις.

Κατά την γνώμη μου τα χαρακτηριστικά της ΓΣ είναι η επιφυλακτικότητα των μικρομετόχων που συνοψίζεται σε μιά παράγραφο...

[...]Οι μέτοχοι άκουγαν για πολλοστή φορά τα ίδια λόγια, από διαφορετικό μεγαλομέτοχο. Ως γνωστό, από το βήμα των Μινωικών έχουν περάσει τα τελευταία τρία χρόνια οι Αρτιόλι, Παναγόπουλος και Λασκαρίδης, δίνοντας πάντα «σαφείς διαβεβαιώσεις» ότι αγοράζοντας Μινωικές, πραγματοποίησαν «στρατηγικού χαρακτήρα επένδυση» (!!), αν και σε λίγο διάστημα πούλησαν αποκομίζοντας σημαντικά κέρδη, όπως σχολίασε ο απερχόμενος πρόεδρος του συλλόγου των Μετόχων των Μινωικών Γραμμών Σαμψών Ορφανουδάκης.
...και η επιβεβαίωση του σημαίνοντα ρόλου του κ. Κυπριανού στις Μινωικές, όπως είχαμε επισημάνει.
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια της εισόδου της Grimaldi στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών, ως συνδεδεμένη πλέον εταιρεία έχει εγκαταστήσει banner στο site www.minoan.gr. Ετσι εκτός από της hsw έχουμε link και της Grimaldi... Αντιστοίχως και στο site της Grimaldi, οχι όμως σε τόσο κεντρικό σημείο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απ' ό,τι πήρε το μάτι μου, υπάρχει ενδεχόμενο ένα (τουλάχιστον) από τα 3 αδελφά του νεότευκτου Cruise Roma να έρθει προς τις Μινωικές. Σκέψεις είναι που αποδίδονται στον Grimaldi. Τα 3 αδελφά είναι το CRUISE BARCELONA με παράδοση το 2008 και τα άλλα 2 με παράδοση το 2009...εάν δεν απατώμαι.

Link to comment
Share on other sites

Kατι τετοιο πράγματι έχει ειπωθεί από τον ιταλό αλλά επίσης έχει αναφέρει οτι το μέλλον της Αδριατικής κινείται πιο κοντά στην λογική των Ro Pax παρά σε αυτή των ferries sτυλ Cruise Roma.

Προσωπική μου άποψη, αναμεσα στα δυο ενδεχόμενα, επικρατέστερο είναι τα RoPax

Link to comment
Share on other sites

Νέα από το μέτωπο:

As Italian operator Grimaldi Naples introduced its ground-breaking

new cruise ferry — the first of four on order from state-owned

Fincantieri — managing director Emanuele Grimaldi said he was already

considering orders for two more. Mr Grimaldi said the Cruise Roma is

almost twice the size of the average cruise ferry in the company's

fleet and in the Mediterranean market, with capacity for 2,300

passengers, 3,000 lane metres of rolling cargo and 215 cars.

Conceived to counter soaring fuel prices through greater economies of

scale, it will go into service between Rome and Barcelona, covering

the one-way journey in 20 hours.

Repeatedly upgraded and enlarged during the design process as market

conditions shifted, so that in terms of quality and finish it now

resembles more a cruiseship than a ferry, the vessel also came in at

a forbidding price. Mr Grimaldi concedes to €150m ($237.7m) for the

vessel, "more or less", though it is understood to have been

considerably more. Future orders after the initial four vessels will

depend very much on price, Mr Grimaldi said, adding that he is

currently waiting for an estimate from Fincantieri for fifth and

sixth vessels. As for the routes on which the new vessels would be

deployed, he said Greece would likely figure, with Minoan Lines, in

which Grimaldi holds a substantial stake, a possible home for at

least one of the new cruise ferries.

Πηγή: Ferries of Southern Europe

Τα δύο πλοία που υπολείπονται, παραδίδονται το 2009 και 2010 έκαστο.

Μια μικρή υπενθύμιση, όσον αφορά τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά τους:

54919 gt, 225 m μήκος, 3050 lm, 2140 επιβάτες και ταχύτητα 25 kn.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα!

Σε περιπτωση που ερθουν τα δυο νεα νεότευκτα του Grimaldi στην Αδριατική τα Pasiphae και Ikarus Palace τι θα απογίνουν;Θα πωληθούν;

Link to comment
Share on other sites

Ακομα εχουμε πολυ δρομο μεχρι να ξεκινησει η κατασκευη τους ποσο μαλλον να ολοκληρωθει και να μιλησουμε για τη δρομολογηση τους. Εδω δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει αυριο. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία έστειλε μήνυμα στο κινητό ότι μπορείς να ενημερώνεσαι με μήνυμα για τους πόντους της κάρτας. Φυσικά με χρέωση. Αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι ότι στάλθηκε γύρω στις 23:30. Υπερωρίες.:D:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...