Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

συμφωνα με το σημερινο κερδος ο κωστας σαρρης θα διαδεχθει τον κωστα κληρονομο στη θεση του προεδρου των μινωικων.

Ο κ. Στέλιος Σαρρής, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι ο νέος πρόεδρος των Μινωικών Γραμμών, στη θέση του κ. Κώστα Κληρονόμου[...]

Ο εφοπλιστής και μεγαλομέτοχος της εταιρείας κ. Περικλής Παναγόπουλος φέρεται αποφασισμένος να υποδείξει τον συνεργάτη του κ. Γιώργο Καρυστινό για μέλος του νέου συμβουλίου, που θα εκλεγεί αύριο. Ο άλλος μεγαλομέτοχος κ. Πάνος Λασκαρίδης δεν εξεδήλωσε το ενδιαφέρον να θέσει υποψηφιότητα ο ίδιος ή κάποιος συνεργάτης του[...]

Πάντως, θεωρείται βέβαιο ότι ο κ. Κ. Κληρονόμος θα επανεκλεγεί, ανεξάρτητα αν θα θέσει ή όχι υποψηφιότητα για πρόεδρος. Ωστόσο θα παραμείνει πρόεδρος στη Hellenic Seaways.

Επίσης, ο κ. Στέλιος Σαρρής θα παραμείνει και πρόεδρος στην Ενωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας.

Υπογραμμίζεται ότι στη συνέλευση θα συμμετάσχουν μέτοχοι που θα εκπροσωπούν τουλάχιστον 35 εκατ. μετοχές, δηλαδή ποσοστό 50%. Ο κ. Π. Παναγόπουλος ελέγχει επισήμως 8,5 εκατ. μετοχές, δηλαδή ποσοστό γύρω στο 11%, ο κ. Πάνος Λασκαρίδης 4 εκατ. μετοχές, ποσοστό 5,5%, ενώ ποσοστό 5% ελέγχει και ο κ. Γ. Σαλονίκης. Πακέτο 15 εκατ. μετοχών βρίσκεται στα χέρια του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας κ. Αντώνη Μανιαδάκη, που εκπροσωπεί τους μετόχους της Κρήτης.

τι σημαινει αυτη η αλλαγη παιδια; ο κληρονομος φευγει γιατι το θελει ή τον φευγουν; η αλλαγη αυτη εχει και πολιτικο χρωμα; αν καποιος εχει πιο εγκυρη ενημερωση ας μας φωτισει λιγο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

τι σημαινει αυτη η αλλαγη παιδια; ο κληρονομος φευγει γιατι το θελει ή τον φευγουν; η αλλαγη αυτη εχει και πολιτικο χρωμα; αν καποιος εχει πιο εγκυρη ενημερωση ας μας φωτισει λιγο.

Πιθανότατα επειδή ο Στέλιος Σαρρης έχει κάποια συγγένεια με το Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας (κουμπάρος από ότι διάβαζα στο Κόσμο του Επενδύτη), ενώ ο Κληρονόμος είχε σχέση με τους πράσινους!!:D

Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα επειδή ο Στέλιος Σαρρης έχει κάποια συγγένεια με το Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας (κουμπάρος από ότι διάβαζα στο Κόσμο του Επενδύτη), ενώ ο Κληρονόμος είχε σχέση με τους πράσινους!!;)

Τόσο πολύ υπάκουα τα παλληκάρια της Κρήτης ώστε να αλλάξουν Πρόεδρο λόγω πολιτικών συγγενειών και πεποιθήσεων; Μου φαίνεται ελαφρώς υπερβολικό. Πάντως ο Κ. Κληρονόμος (για τον οποίο σημειωτέον το Ηράκλειο δεν τρελλαίνεται από αγάπη παρότι πρώην Νομάρχης, Ευρωβουλευτής κλπ), έχει ιδιαίτερα στενή συγγενική σχέση με το ΠΑΣΟΚ, αφού η κόρη του είναι σύζυγος του ενός από τους δύο νεώτερους αδελφούς του Γ. Παπανδρέου, μάλλον (χωρίς όρκο) του Αντρίκου.

Link to comment
Share on other sites

Και επισημα Σαρρης πλεον... Απο το Marinews

Ομόφωνα εξελέγη, πριν από λίγο, στη θέση του προέδρου των Μινωϊκών ο Στέλιος Σαρρής, μέλος έως τώρα του Διοικητικού Συμβούλιου και πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών-Επιχειρήσεων- Ακτοπλοϊας. Το MARINEWS επικοινώνησε με τον Στέλιο Σαρρή, λίγα λεπτά μετά την εκλογή του: « Εξελέγη πρόεδρος μέσα σε κλίμα σύμπνοιας και ομόνοιας, ομόφωνα. Αντικρίζω το μέλλον με αισιοδοξία και θα αγωνιστώ όπως έκανα πάντα γα το συμφέρον των Μινωϊκών και μόνο».

Σε ερώτηση του MARINEWS τι σημαίνει η εκλογή του στη θέση του Κ.Κληρονόμου που ήταν 30 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας, μας είπε: «Σημαίνει την αποδοχή μου από όλους τους συμβούλους. Μέχρι εκεί.»

Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα επειδή ο Στέλιος Σαρρης έχει κάποια συγγένεια με το Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας (κουμπάρος από ότι διάβαζα στο Κόσμο του Επενδύτη), ενώ ο Κληρονόμος είχε σχέση με τους πράσινους!!:confused:

Noμιζω οτι μολις πηρα την απαντηση στο ερωτημα που εχω θεσει στην

υπογραφη μου! ;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ο Κ. Κληρονόμος έχει ιδιαίτερα στενή συγγενική σχέση με το ΠΑΣΟΚ, αφού η κόρη του είναι σύζυγος του ενός από τους δύο νεώτερους αδελφούς του Γ. Παπανδρέου, μάλλον (χωρίς όρκο) του Αντρίκου.
Ανηψιά του Κληρονόμου (νομίζω κόρη του αδελφού του) έχει παντρευθεί τον Νίκο Παπανδρέου, πρώην σύμβουλο του Σηφουνάκη στο ΥΠΑΙ και πολύ γνωστό συγγραφέα.
Link to comment
Share on other sites

Ανηψιά του Κληρονόμου (νομίζω κόρη του αδελφού του) έχει παντρευθεί τον Νίκο Παπανδρέου, πρώην σύμβουλο του Σηφουνάκη στο ΥΠΑΙ και πολύ γνωστό συγγραφέα.

Μάλιστα, ο Ν. Α. Παπανδρέου και όχι ο Αντρίκος είναι. Για το κόρη/ανηψιά διατηρώ ακόμα μιά επιφύλαξη. Ομολογώ αδυναμία στο social gossip και ζητώ συγγνώμη απ' όλες τις ιέρειές του εν Ελλάδι. Πάντως, δεν μπορώ ακόμα να βρώ αιτιώδη σχέση μεταξύ αλλαγής Προέδρου των Μινωϊκών και κομματικών συσχετισμών.

Link to comment
Share on other sites

περαν του παραπολιτικου κουτσομπολιου, τι αλλαγες αναμενουμε στην εταιρεια;

με την αποχωρηση κληρονομου ισχυροποιειται ο μανιαδακης (και οσοι τον στηριζουν).

γνωριζουμε πως θα αντιμετωπισει το προβλημα του μεγαλου χρεους της εταιρειας; εξ οσων γνωριζουμε μεχρι ωρας εχει εκποιηθει το μεγελυτερο μερος της περιουσιας των μινωικων πλην των 7 βαποριων και του μερτικου στη δελφινομορφο.

απο εδω και περα τι θα γινει; εχουμε δειγματα γραφης; (πχ ανακοινωση, συνεντευξη κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μινωικές Γραμμές: Επίσπευση της εξαγοράς του «Αθηνά» από το δήμο

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Η ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ των διαδικασιών για την εξαγορά του κτιριακού συγκροτήματος «Αθηνά» συμφωνήθηκε μεταξύ του δημάρχου Ηράκλειου κ. Γιάννη Κουράκη και του νέου προέδρου των Μινωικών Γραμμών κ. Στέλιου Σαρρή, οι οποίοι πραγματοποίησαν την πρώτη τους συνάντηση ύστερα από την εκλογή του δεύτερου στο «τιμόνι» της ναυτιλιακής εταιρείας.

Το συγκρότημα «Αθηνά» ανήκει στις Μινωικές Γραμμές και εδώ και καιρό ο δήμος έχει ενδιαφερθεί να το εξαγοράσει. Η συμφωνία σε πολιτικό πια επίπεδο έχει κλειστεί, αφού και οι Μινωικές Γραμμές έχουν εκφράσει τη γνώμη ότι το διατηρητέο και ιστορικό κτήριο πρέπει να περάσει στα χέρια του δήμου και όχι κάποιου ιδιώτη.

Σε αυτή τη φάση αναμένεται να ανατεθεί σε ορκωτούς λογιστές το έργο εκτίμησης της αξίας του κτηρίου. Την ανάθεση θα κάνει ο δήμος Ηράκλειου, αφού πρώτα όμως ληφθεί απόφαση από το δημοτικό συμβούλιο, κάτι που δεν αποκλείεται να συμβεί στην επόμενη κιόλας συνεδρίασή του.

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τη μελέτη του Ανατολικού Πολεοδομικού Κέντρου, στο «Αθηνά» προβλέπεται να γίνει διοικητήριο υπηρεσιών του δήμου και νέο δημαρχείο, ενώ, σύμφωνα με παλιότερο εκτιμητικό έργο της Περιφέρειας Κρήτης, η τιμή του κτηρίου κυμαινόταν πριν από 5-6 χρόνια μεταξύ 1,5 και 1,8 εκατ. ευρώ, συν 2,5 εκατ. ευρώ για τη μετατροπή του σε διοικητήριο.

Έχει αναφερθεί παλιότερα ότι είναι πολύ κοντά στην απόκτηση του κτιριακού κέντρου «Αθηνά» από το Δήμο, αλλά σε αυτό το άρθρο αναφέρει, πόσο περίπου κοστολογείτε το κτιριακό κέντρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.: Ολοκλήρωση Τακτικού Φορολογικού Ελέγχου

Σε εφαρμογή της παραγράφου 9δ του άρθρου 275 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η Εταιρεία «Μινωικές Γραμμές Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία (η «Εταιρεία) ανακοινώνει την ολοκλήρωση του τακτικού φορολογικού ελέγχου της για τις οικονομικές χρήσεις 2000 έως και 2005.

Από τον ανωτέρω έλεγχο και μετά την αποδοχή εκ μέρους της Εταιρείας φορολογικών διαφορών που θα αχθούν σε διοικητική επίλυση, προκύπτει για την Εταιρεία επιστροφή ποσού 595 ευρώ χιλιάδες περίπου, το οποίο θα καταγραφεί στα οικονομικά αποτελέσματα του Α Εξαμήνου 2006.

Η Εταιρεία άσκησε ήδη προσφυγές για φορολογικές διαφορές Φ.Π.Α. ποσού 350 χιλιάδων ευρώ περίπου, τις οποίες δεν αποδέχεται. Τονίζεται ότι σε όλες τις προηγούμενες οικονομικές χρήσεις, για το αντίστοιχο θέμα η Εταιρεία έχει δικαιωθεί στα Διοικητικά Δικαστήρια.

Πηγή www.ase.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αποχώρηση Διευθυντή Πωλήσεων Εξωτερικού

Η Εταιρεία Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. ανακοινώνει ότι αποχώρησε από τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων Εξωτερικού ο κος Διονύσης Καλαματιανός και τη θέση του αναλαμβάνει από 11 Σεπτεμβρίου 2006 ο κος Λουκάς Σιγάλας.

Πηγη www.minoan.gr

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει σημασία, ο κ Λουκάς Σιγάλας ήταν ο μέχρι πρότινως διευθυντής της MY WAY MARIME Ελλάδος.Παλαιότερα υψηλόβαθμο στέλεχος της POSEIDON LINES του καπτα Βαγγέλη Ποθητού και γιός του καπτα Μηνά Σιγάλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eξελίξεις στις Μινωικές.

Σύμφωνα με την Ναυτεμπορική, η εταιρία θα προχωρήσει στην πώληση του ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ σε ιταλικό όμιλο (Grimaldi??)

Περισσότερα εδώ

(Το άρθρο περιέχει και πληροφορίες για Blue Star και ΝΕΛ)

Link to comment
Share on other sites

Εάν πουληθεί το πλοίο θα μειώσει λίγο το δανεισμό της εταιρείας;) !!

Γιατί τα θαλασσοδάνεια της εταιρείας φτάνουν στο ύψος των 450 εκ. Ευρώ;) !! Και οπως μαθαίνω δυσκολεύεται να πληρώσει τους τόκους των δανείων.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση προ ολίγου προς το ΧΑΑ

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.:

H Εταιρεία ανακοινώνει ότι προχώρησε σε συμφωνία με την Ιταλική εταιρεία MOBY S.P.A. για την πώληση του πλοίου H/S/F Ariadne Palace έναντι Euro 90,0 εκατομμύρια

H Εταιρεία Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. ανακοινώνει ότι προχώρησε σε συμφωνία με την Ιταλική εταιρεία <> για την πώληση του πλοίου H/S/F Ariadne Palace το οποίο δραστηριοποιείται στη Γραμμή <<Πάτρα-Βενετία>>. Το συμφωνηθέν τίμημα της πώλησης ανέρχεται σε Euro 90,0 εκατομμύρια ενώ το εκτιμώμενο λογιστικό κέρδος θα ανέλθει σε Euro 11,3 εκατομμύρια περίπου. H κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εταιρείας, για αύξηση της πληρότητας των πλοίων του στόλου και εξορθολογισμό των γραμμών της Βόρειας Αδριατικής. H διαδικασία της παραπάνω πώλησης, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του τρέχοντος έτους με την παράδοση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

...Και οπως μαθαίνω δυσκολεύεται να πληρώσει τους τόκους των δανείων.:o...

Αν πράγματι αυτό αληθεύει, τότε βρισκόμαστε μπροστά σε μιά θλιβερή εξέλιξη (μιλάμε πάντα για τις Μινωϊκές ε, όχι για οποιαδήποτε Εταιρεία). Επομένως, αφού πάει η forthnet, πάνε τα ακίνητα, πάει και το ποσοστό της HSW, πάνε και τα καράβια, πολύ φοβάμαι ότι δεν θα αργήσει ο καιρός που θα απομείνει μόνο το brand name. Μπράβο σύντεκνοι :rolleyes:.

ΥΓ. Η Μoby θα βάψει πλώρα και το Αριάδνη με cartoons της Universal? Ωραία...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, αυτή η πώληση των Μινωικών είναι η πρώτη σημαντική κίνηση της εταιρείας στις τελευταίες δραματικές και ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της ακτοπλοϊας επικουρούμενης φυσικά από τις οδηγίες - εντολές τραπεζών - επενδυτικών συμβούλων. Καταρχήν το πλοίο θα παραδοθεί στο τέλος του Χειμώνα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οριακά θα προλάβουν να γίνουν όλες οι ετήσιες των άλλων έξι πλοίων δεδομένου του γεγονότος ότι η φετινή ετήσια του Europa θα διαρκέσει περισσότερο (ίσως πέραν του 1 μήνα). Εστω ότι φέτος προλαβαίνουν να κάνουν τις ετήσιες έχοντας 2 πλοία ανά γραμμή. Του χρόνου τι κάνουμε??? θα αφήσουν τη Βενετία με 1 πλοίο άρα θα έχουμε αναχώρηση κάθε τρεις ημέρες ή θα αφήσουμε την Ανκόνα με 1 πλοίο άρα θα έχουμε μέρα ανά ημέρα στο 'φιλέτο' της Αδριατικής??? Μήπως περιμένουμε κάτι άλλο εκεί????

1.Μήπως δούμε την περίφημη συνεργασία με την Attika???

2. Μήπως εγκαταλείψουμε κάποια γραμμή???

3. Μήπως δούμε κάποια αναδιάρθρωση του στόλου (όπως είχαμε ξαναπεί με τα Fossen να κατεβαίνουν στο Δημοκρατικό Ηράκλειο)???

4. Μήπως αυξήσουμε τη συμμετοχή μας στη HSW (παρά τα αντιθέτως φημολογούμενα) γίνουμε μία εταιρεία (με αύξηση του MK) και κρατήσουμε μόνον HS, Fc και τα δύο νεότευκτα και γίνουμε πάλι άρχοντες ή πρίγκηπες??

5. H' θα κρατήσουμε το μοντέλο της χλιδάτης εταιρείας με μικρή παρουσία και πολύ υψηλές πληρότητες - κερδοφορία και ότι προκύψει....

Πάντως φάινεται ότι η Minoan μαζί με το άρμα της (HSW) θα κυριαρχήσουν στις εξελίξεις και θα έχουμε νέα τους σχεδόν σε καθημερινό επίπεδο....

Σε όλα τα ανωτέρω να προσθέσουμε ότι η Minoan είναι η μόνη εταιρεία της Αδριατικής η οποία δεν έχει ανοίξει τα πλάνα της από 1η Νοεμβρίου και μετά ούτε στην Αδριατική αλλά ούτε και στο Ηράκλειο...

Link to comment
Share on other sites

Aν πουλήσει και το 33% της Ελλήνικ τότε ξεμπέρδεψε.:o

Όμως πού είναι η μελοντική πολιτική της εταιρίας?

Θα βάλει οριστικά ταφόπλακα στα όνειρα της για επέκταση στο Αιγαίο?

Και αν μη τι άλλο αυτό που συμβαίνει είναι η συρρίκνωση του στόλου και των δυνατοτήτων της εταιρίας και όχι η ανάπτυξη της.

Πως κατήντησε η προτοπόρος της Κρήτης και της Αδριατικής..!

Κανονικά θα έπρεπε να επιδιώκει αύξηση του ποσοστού της στην HSW και όχι πώληση.

Άλλα όπως τα έκαναν τώρα ας βρεθούνε ουραγοί στις εξελίξεις βλέπωντας τον Παναγόπουλο(τώρα που κορέστηκε η Αδριατική) να τρέχει να καπαρώνει τα Δωδεκ/σα και την "ψυχοραγούσα" ΝΕΛ με τον Λασκαρίδη να διεκδικούν όλες τις Κυκλάδες και η "ψυχοραγούσα" επιπλέον το παλιό καλό της μονοπώλειο.

Όσο για την άλλη Κρητική, αφήστε την αυτή ακόμα ψάχνει προπονητή..

(ειδικά τώρα που καταργήθηκε η 35 ετία).

Link to comment
Share on other sites

Καραβολτρικώς θλίβομαι διότι η πιο όμορφη πλώρη της Αδριατικής πάει περίπατο και γιατί ο πρίγκιπας θα αντικατασταθεί από μια φάλαινα ή ακόμα χειρότερα από τον Ντάφυ, τον Σιλβέστρο και τον Τουΐτι:rolleyes:

Επιχειρηματικώς αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι η παραγγελία των τριών κορεάτικων ήταν ένα τεράστιο σφάλμα. Και πολύ φοβάμαι ότι αν δεν τα βγάλουν πέρα με τον δανεισμό αυτό θα γίνει ταφόπλακα:o

Αν υποθέσουμε ότι αφήνει την HSW και μένει μόνο με τα δικά της "όπλα" (λέμε τώρα) εγώ τα μόνα σενάρια που μπορώ να βρω είναι είτε τα δύο Fossen να πάνε στο Ηράκλειο και τα δύο Ιταλικά πάνω επιχειρώντας να βγάλουν τη Βενετία σε μία νύχτα, είτε να μείνει μόνο το ένα Ιταλικό στο Ηράκλειο και να πάει το άλλο σαν τρίτο στη Βενετία πλέοντας με μικρότερη ταχύτητα. Εγώ βάζω τέλος στην σεναριολογία προς το παρόν αν και όπως είπαν και άλλοι σύντεκνοι παραπάνω, η εταιρία θα μας απασχολήσει πολύ το επόμενο διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Σύντροφοι:D , συνιστώ αυτοσυγκράτηση και κουράγιο για το μέλλον.:o

Οι εξελίξεις στις Μινωικές δεν είναι άσχετες από τις μελλοντικές εξελίξεις στην ATTICA και με τις γραμμές της Αδριατικής.

Παραείναι πολλά τα πλοία και οι εταιρείες στην Αδριατική.

Το τελευταίο σενάριο κατονομάζει την BC Partners, ως καταλύτη αυτών των εξελίξεων.

ΥΓ Οι Μινωικές έχουν πολλές ψήφους για να πεθάνουν...και μάλιστα επί υπουργίας Ηρακλειώτη βουλευτή.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε George, ένα ιταλικό στο Ηράκλειο είναι αυτοκτονία, διότι το πρωινό δορμολόγιο είτε είναι από Πειραιά είτε από Ηράκλειο θα δυσκολέψει πολύ τους οδηγούς φορτηγών κυρίως αυτούς των νωπών προϊόντων. Αρα λογικότατο σενάριο είναι να αυξήσουν τη χωρητικότητα των fossen στους κοινόχρηστους (χαλαρά γίνεται αυτό) και να κατέβουν στο Ηράκλειο (το δημοκρατικό όχι το Νέο)... Το garage τους είναι εξαιρετικό καμπίνες έχουν αρκετές (λιγότερες από knossos - festos) αλλά πολλές - περίπου 650 κλίνες έκαστο. Αρα έτσι με δύο πλοία αντί τριών (περισσότερα καύσιμα, αλλά μικρότερο λειτουργικό κόστος ανά επιβάτη, άρα μεγαλύτερο κέρδος) θα επιτύχουν αυτό που θέλουν. Εκ πρώτης όψεως επιχειρηματικά η κίνηση αυτή είναι σωστή - τουλάχιστον αυτό λένε τα νούμερα. Τώρα η απάντηση στην ερώτηση γιατί δεν το έβαζαν σε μία άλλη γραμμή είναι γνωστή. Πιεζόμαστε από τράπεζες και ΧΑ (μεγαλομετόχους)......

Link to comment
Share on other sites

Γνωμη μου ειναι οτι αυξηση συμμετοχης στην HSW τοσο ωστε να αναλαβουν το management ειναι κινηση must. Παντως οτι η Hellenic ειναι προς πωληση ειναι αρκετα γνωστο. Απο την αλλη μετα την καταργηση της 35ετιας εχει δυναμη να κανει πολυ σωστες κινησεις.

Παντως εκπλησομαι που βλεπς τοση τραγικοτητα. Μπορει να χρωσταει αλλα δεν νομιζω οτι ειναι στην πιο ασχημη θεση σαν εταιρεια σε σχεση με αλλες.

Link to comment
Share on other sites

Τραγικα δεν ειναι τα πραγματα Αγγελε, η εταιρεια ειτε με τον ενα ειτε με τον αλλο τροπο θα επιβιωσει, αυτο ειναι σιγουρο. Αυτο που νομιζω θεωρειται απο ολους ξεπεσμος ειναι να υπαρχει μια εταιρεια που μεχρι προσφατα ειχε ολη την ακτοπλοια στα ποδια της και να εχει φτασει σε σημειο αφ' ενος μεν να πουλαει ο,τι εχει για να βελτιωσει τη ρευστοτητα της και αφ' ετερου δε να αποτελει στοχο εξαγορας απο τη ΝΕΛ που μεχρι πριν ενα χρονο δεν ειχε μαντηλι να κλαψει...

Ανεξαρτητα απο οικονομικα αποτελεσματα και την εικονα που θελει η ιδια η εταιρεια η ο Τυπος να παιρνουν γι αυτην προς τα εξω, αυτο που εισπραττει ο κοσμος που ασχολειται εστω και λιγο, πιστευω οτι αντικατοπτριζεται στα παραπανω σχολια μου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς βλέπουμε τα ζητήματα της ακτοπλοϊας λίγο συναισθηματικά αφού ξεχνάμε το γίγνεσθαι των επιχειρήσεων γενικότερα. Είναι προφανές ότι η ΝΕΛ δεν μπορεί να αγοράσει καμία Minoan και καμία HSW. Απλά οι τράπεζες προσπαθούν να φτιάξουν επιχειρηματικά σχήματα, ώστε να εξασφαλίσουν τα δάνεια τους και πολύ περισσότερο να γίνουν επιχειρηματίες στο χώρο των επιχειρηματιών. Σε αυτές τις ανακατατάξεις θα επιβιώσουν κάποια brand names - αυτό είναι σίγουρο. Δεν τίθεται θέμα προσώπων. Οι Μινωικές στην παρούσα στιγμή δείχνουν να έχουν οικονομική ρευστότητα (βλέπε κινήσεις Attika) και να θέλουν να εξυγιανθούν οικονομικά αφού είναι πλέον σαφές ότι οι επενδύσεις δεν τους βγήκαν - όπως και στις περισσότερες εταιρείες. Πανάκριβα πλοία, πολύ υψηλές ταχύτητες σε περιβάλλον εξαιρετικού ανταγωνισμού (βλέπε Ανκόνα). Οταν θα μπορούσαν να είχαν πιο φθηνά πλοία, με χαμηλότερες ταχύτητες, τις ίδιες πληρότητες κλπ. Ουτως ή άλλως είμαστε στην αρχή νέου κύκλου εξελίξεων και απ' ότι φαίνεται όλες οι κινήσεις είναι συνδεόμενες...Ακόμα και η απομάκρυνση Κληρονόμου ή η συμμετοχή ανθρώπου της Attika στο ΔΣ της Ηρακλειώτικης εταιρείας, ή την πιθανή αλλαγή management ¨η μετοχικής σύνθεσης της hellenic...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...